Jos ostat ilp mallisen niin osta takuullinen. Jos sähkökiuas niin en olisi moksiskaan jos takuu on ummessa. Hintakin on toki halvempi silloin. Jos pitää penniä venyttää niin ilpillinen SR+. Renkaat kuluu vähemmän ja sähköäkin menee vähemmän. Nykyään LR ja P hinnat niin lähellä etten harkitsisi edes LR.
Vuosihuoltoon kuuluu käytännössä vain raitisilmasuodattimen vaihto. Itse teet niin parikymppiä. Parin vuoden välein olisi hyvä tarkastaa jarrunesteet. Siinäpä ne pakolliset huollot.
Jos jotain hajoaa tai kuluu niin sitten se maksaa mitä se osa maksaa, en laske sitä huolloksi. Tukivarsia ja alustan osia saa ihan normihintaan vaikka autodocista.
Tarkoittaako laatu sulle että penkit on jotain shetlannin supikoiran nahkaa? Sitä ei Teslasta löydy, mutta sen kai tiedät jo kun olet käynyt koeajamassa.
Sanoisin että laatu on samaa luokkaa kuin meidän entinen f30 sarjan 320d, niin materiaaleiltaan kuin melultaan. Tosin Teslasta ei ole hajonnut yhtään lambda anturia