Miksi muuten Tesloja näkee verrattain vähän taksina? Onko joku verotusjuttu, että pienistä polttoainekustannuksista ei ole hyötyä? Luulis Model Y olevan ok taksi
Auto on (vaikuttaa äkkiä olevan) melko ristiriitainen vrt perinteiset, keskinäyttö, ei pyyhkimen viikseä, huoltopisteet/lyhyt takuu, karmittomat ikkunat jne.
Tilat on hyvät. Korkeus auttaa, mieluummin ajaisin sedan/farkku, mutta niitä nyt ei ole tarjolla ja kyllä ss tunnustettava on, että esim sen kaverina oleva farkkubemari on matala = vaikea vanhempien ihmisten nousta.
Jousitus on kovahko, mutta se nyt oli selvä homma P osalta ja oma valinta.
Laitteiden sijoittelu ja asennus kiitos tuon sisädesingnin on haastavaa jos niitä on paljon, maalaistaksi joka ei ole "kiinni missään" selvisi helpommin.
Ehkä se on suurin syy, että ei voi suoraan vaihtoautoa tumpata sinne ja "ei perinteinen merkki." Kestävyys ja toimivuus sekä huolto on vähän koeponnistamatta laajemmin ja legendoja liikkuu. Lisäksi alamme on yleensä konservatiivinen, joten nuo ID:t, seiska varsinkin todennäköisesti vasta poistaa pohjatulpan sähköistymiseltä. Niin ja nyt on huono tilanne muutenkin jos ei rohjennut hypätä junaan vuosi takaperin kun korkotaso oli vielä matala, ala on henkihieverissä lakimuutoksen, koronan ja sodan vuoksi; konkursseja on tullut ja tulee, koska ei rahkeet riitä sähköistykseen 3v sisällä.
Siinä jotain ja jotain täältä Satakunnasta.