Autopilotti ainakin minun Shanghain tehtaalta 2022 alussa tulleessa T3:ssa tuntuu ottavan nuo nopeusrajoitukset motarilla ihan arvalla, ts. Googlesta. Esimerkiksi Nelostiellä Jyväskylästä pohjoiseen ja pohjoisesta Jyväskylää kohti ajaessa, vaikka on selkeät 100:sen merkit tien laidassa niin autopilotti sanoo että nyt mennään max 50:iä. Eli sillä pätkällä pitää olla autopilotti pois kun ei voi säätää siitä yli. Sinnehän rakennettiin tuo motari vastikään jota Googlessa ei ole, niin oletan että ottaa Googlelta jonkun vanhan rajoituksen tien rakentamisen ajoilta. Sama Nummelaan ajaessa Turun motarilta päin, jossain välissä nappaa 100:sen alueella jonkun viereisen tien tai ylimenevän sillan 50 rajoituksen ja vauhti tippuu.
Toivon totisesti että tuo nopeusmerkkien tunnistus tulee tähän autoon. Ja toisaalta, saako tuota pois päältä ettei autopilotti anna säätää manuaalisesti nopeutta ylöspäin sen päättämästä nopeusrajoituksesta? Jos esim. olen asettanut +10km/h maksiminopeudeksi ja jostain syystä putoaa vaikka 50:iin auton mielestä 100:sen alueella niin ei auto anna nostaa 60:iä ylemmäs jos autopilotti on päällä.
Toivon totisesti että tuo nopeusmerkkien tunnistus tulee tähän autoon. Ja toisaalta, saako tuota pois päältä ettei autopilotti anna säätää manuaalisesti nopeutta ylöspäin sen päättämästä nopeusrajoituksesta? Jos esim. olen asettanut +10km/h maksiminopeudeksi ja jostain syystä putoaa vaikka 50:iin auton mielestä 100:sen alueella niin ei auto anna nostaa 60:iä ylemmäs jos autopilotti on päällä.