Molemmissa yli 100 kWh akku ja Fisker oceanin wltp jo hyväksyttävänä ja kuunlopussa julkaistaan ilmeisesti 707 wltp. Oli sitten Tesla tai merkki mikä tahansa niin voin maksaa ilomielin 70-80k€ riittävällä rangella.Olisin kyllä hyvin skeptinen tällaisten lupausten kanssa. Valmistajilta, joilla ei ole mitään näyttöä että saavat tällaisia oikeasti toimitukseen järkevään hintaan.
Ei nappaa kyttäillä onko laturit vapaana tai rikki, puhumattakaan mikä hinta ja missä laturi sijaitsee. Tarkoituksena ajaa auto tauolla lähelle sisäänkäyntiä niin kuin normaalisti ihmisillä tapana eikä jonnekin sähköautoille varatulle paikalle mikä sijaitsee missä lie kaukana.
Jokainen omalla tyylillään ja kyllä olen pärjännyt jokaisella sähköautolla matka-ajossa, mutta onhan se luksusta jos matkalta jää ylimääräinen härdelli puhtaasti pois kun range riittää?
Tuo nuo muut merkit kilpailua teslalle pakottaen rangen kasvuun, tuskin nuo Teslan mallit pysyy 600km hujakoilla kun muut tarjoaa 700-800km mm. Peugeot e5008 tulee heti 3008 perään 800wltp. Voi kyllä olla liian iso auto omaan käyttöön se, joten mielenkiinnolla odotan y mallin päivitystä.