Pari vuotta sitten kun vielä ajeli ~1000 eur 20v vanhalla Focuksella ei käynyt mielessä pätkääkään että missähän kunnossa maalipinta on jos siinä ei pikaisella vilkaisulla ollut jotain selkeästi ongelmaa. Kummasti nyt kun auton arvon n. 50 kertainen niin tuokin asia kiinnostaa eri tavalla
. Nykyisen 12/20 M3 maalipinta on säilynyt omasta mielestä ihan hyvässä kunnossa, mutta eipä tuota millään uv lampuilla ole tullut tiirattua... Noh kieltämättä kun uus MY tulee niin kiinnostaisi joku keraaminen pinnoite, mutta onko tuolla sitten loppujen lopuksi käytännössä suurta merkitystä. Ilmeisesti lika irtoaa paremmin ja suojaa naarmuilta? Oulussa olisi Huippufixi, lienee pätevä vaihtoehto jos tuohon lähtee.
Edit: tutkailin tuota tulossa olevan auton VINiä dekooderilla ja siinä oli että moottorit olisi hairpin winding. Munro oli tuosta täpinöissään, melko isoja prosentuaalisia parannuksia väitti olevan. Mitenkähän tuo käytännössä vaikuttaa esim. hyötysuhteeseen, tehot lienee rajotettu edelleen siihen jossain ilmoitettuun 351 heppaa?