Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huh huh. Ajattelin että 5000€ olisi hyvä alennut Mutta tuo oli jotain aivan muuta! Kyllä nyt tulee paljon uusia tilauksia.Long range alk. 56.5t€.. tippui siis yli kymppitonnin!?
Aina voi perua tilauksen ja tilata uudestaan? Jos ei siis muuten tule.Hinnanalennus tulee myös meille, joilla tilaus sisällä, kuten Kiinassakin @Tege ?
Niin ainakin ennen on mennyt. Eihän kukaan ottaisi autoa vastaan, kun perumisoikeus kumminkin on etämyynnissä.Hinnanalennus tulee myös meille, joilla tilaus sisällä, kuten Kiinassakin @Tege ?
Niinpä, ei voi mitään.Ihan mukava alennus, mites kolmosen hinnat muuttui? Taitaa monella käytettyjen autojen kauppiaalla olla huono päivä tänään, varsinkin jos on useampi Tesla myyntivarastossa...
Itekin ostin käyttöön kuukausi sitten. 44300€, Model 3 P, 8/2020, 61tkm. Eli ei mitään trokausta. Vähän vaan liian ajoissa kaupoilla, koska Kiina alet oli tiedossa vasta vähän myöhemmin.Saapui Teslan 3/Y hinta-alet suomeenkin. Nettiautossa myydään halvimmatkin käytetyt model Y alk 60 000 eli turskaa on tulossa näille kaikille myyjille käteen. Ei voi sanoa kuin huutista kaikille uusia autoja trokausmielessä tilanneille idiooteille.
Halvin 3 on ollut ennenkin 49 999 miinus autovero. Siis joskus vuosi sitten. Model Y hinta tippui suhteessa melko paljon enemmän.Onko missään Teslan hinta tilastoa? Eli että mitä on maksanut uutena minäkin päivänä?
Joku näppärä koodari varmaan saisi tehtyä scriptin joka poimii joka päivä hinnat teslan sivuilta ja pistää exceliin tms.
Halvin kolmonenkin nyt alle 50 000€, en tosin tiedä mitä oli eilen vielä?
Ilmeisesti autoja ei sitten enää täälläkään mene kaupaksi kun hinnat tippuvat noin paljon? Jotenkin oli käsitys että kaikki revitään käsistä ja autoa joutuu odottamaan vuoden jos sittenkään saa.
Mistäs hatusta tämä luku on vedetty? Ei varmasti ole noin edullinen hinta valmistaa.Valmistuskustannus taitaa olla n. 10 k e per auto joten on tossa vielä varaa laskea. Hyvät alet kuitenkin.
Valmistuskustannus taitaa olla n. 10 k e per auto joten on tossa vielä varaa laskea. Hyvät alet kuitenkin.
Sulla on melkein lottovoitto, jos/kun saa päivitetyllä hinnalla ja korollaVois perua, mutta nykytilanteeseen äärimmäisen halpa pätkä Santulta vielä lukittuna, joten hinnan alenema+matala korko = winwin jos näin mennään.
Ei taida tesla nykyään kertoa mitään akku yms tietoja autoistaan. Se mitä tilaat on muutenkin jotain ja pihaan saapuu sitten jotain muuta. Uniikkeja yksilöitäOnko muuten takaveto Y:ssä ja 3:ssa sama akku? Rangen perusteella voisi olettaa näin mutta joku varmaan tietää tarkasti?
Laina-asiat lyödään lukkoon myöhemmin, muistaakseni teslalta soiteltiin tilauksen tekemisen jälkeen ja onnistuu kyllä 0e jämärilläSaako tuon rahoituksen Teslan kautta 0 euron viimeisellä erällä? Näyttää, että pääsee vain laina-aikaa ja käsirahaa veivaamaan.
Yleensä joo. Jos peruu ja tilaa uudellleen menee jonon perälle.Hinnanalennus tulee myös meille, joilla tilaus sisällä, kuten Kiinassakin @Tege ?
Onko muuten takaveto Y:ssä ja 3:ssa sama akku? Rangen perusteella voisi olettaa näin mutta joku varmaan tietää tarkasti?
Ei taida tesla nykyään kertoa mitään akku yms tietoja autoistaan. Se mitä tilaat on muutenkin jotain ja pihaan saapuu sitten jotain muuta. Uniikkeja yksilöitä
Itse tilaisin erikseen. Saako halvemmalla, ehkä, mutta saa ainakin mieleiset vanteet!Jos nyt lähtis tota Y:tä tilamaan, niin kannattaako ottaa suoraan jo tilausvaiheessa 3k€ nastarenkaat + vanteet, vai saako paljon halvemmalla itse myöhemmin ostettuna?
Jos tilaat teslan talvirenkailla ja luovutuspäivä on talvella, saa auton talvirenkaat alla. Muuten tukee kesärenkailla. Voi vaatia siis pientä säätöä muuten.Itse tilaisin erikseen. Saako halvemmalla, ehkä, mutta saa ainakin mieleiset vanteet!
katso liitettä 1029191
Kilpailijoilla tilanne muuttuu mielenkiintoiseksi. Ehkä niiden non-performance satuloidenkin kanssa voi jotenkuten elää kymppitonnin alella.
Tulee olemaan kyllä kilpailijoilla tuskaa vastata tuohon. Myydäkkö EV autoja tappiolla ja pitää markkinaosuutta samalla kun ICE autobisnes sulaa alta vai hyväksyä että Tesla ottaa lisää markkinaosuutta ja oma myynti sakkaa sekä EV että ICE puolella.katso liitettä 1029191
Kilpailijoilla tilanne muuttuu mielenkiintoiseksi. Ehkä niiden non-performance satuloidenkin kanssa voi jotenkuten elää kymppitonnin alella.
Ehkä tässä ollaan pikkuhiljaa palaamassa ns normaaliin kilpailuun kun tarjonta alkaa vastaamaan kysyntää, kuluttajan kannaltahan se on hyvä asia kun ei enää voida pyytää mitä vaa koska silti menee kaupaksi.
Uskoisin että model y tuotanto saksalla alkaa olemaan sillä mallilla että noita ei myydä tappiolla vaa on uusi normaali hinta, selvästi näkee hinnoittelusta että halutaan myydä model y kun hinta ero model 3 on noin pieni.Pitäähän sitä varastoon tehdyt tuotteet myydä, niissä on kuitenkin paljon rahaa kiinni niin kannattaa vaikka pienellä tappiolla siivota pois taseesta.
Eiks bemari just nostanut i4 hintaa ja on 5ke kallliimpi nyt kuin tuo Tuulilasin hinta. Eli ero on 15ke?katso liitettä 1029191
Kilpailijoilla tilanne muuttuu mielenkiintoiseksi. Ehkä niiden non-performance satuloidenkin kanssa voi jotenkuten elää kymppitonnin alella.
Miksi tuossa lukee edelleen toimintasäde kun tarkoitetaan toimintamatkaa?Long range alk. 56.5t€.. tippui siis yli kymppitonnin!?