- Liittynyt
- 25.10.2016
- Viestejä
- 892
Oliko ehkä niin, että quicksilverssä ja cherry redissä on eniten niitä maalikerroksia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä valkonen on kans tuossa porukassa. Sinisessä vähemmän vaikka on metalliväri.Oliko ehkä niin, että quicksilverssä ja cherry redissä on eniten niitä maalikerroksia?
Googlailun perusteella cherry redissä on 13 kerrosta, ja quicksilverissä 8 kerrosta. Valkoisessa niitä taitaa olla kuitenkin vähemmän.Mun mielestä valkonen on kans tuossa porukassa. Sinisessä vähemmän vaikka on metalliväri.
Jos hyväksyt, että automaattitilassa pyyhkijät voi joskus pyyhkäistä ilman sadetta (ne saa näppärästi off tilaan ratin painikkeista), penkin jalkatuki on vähän lyhyt, takakontin tavarasuoja on hieman kömpelö joskus ja auto saattaa vakkarilla hidastaa vauhtia joskus oudoissa paikoissa, tuo on hyvä auto. Nämä ovat omassa arjessa ainoa negatiiviset asiat mitä tulee eteen. Positiivisia löytyy paljon pitempi lista. Alustaan tottui nopeasti.Tuli tänään testattua tuo perus RWD Y malli. Kilsoja koeajolla tuli n. 150 ja melko monipuolisessa ympäristössä hiekkatiellä, kaupungin mukulakivillä ja motarilla.
Pyyhkijät sekoili muutaman kerran ja auto välillä herjasi antureista, törmäystunnistin ei käytettävissä yms. Varmaankin kosteudesta / huurtumisesta johtuvaa. Miten lie talvella lumipöpperössä(?). 5 tkm ajettu koeajopeli myös rämisi ärsyttävästi ajoittain tuulilasin ja kattolasin välisestä sisäverhoilusta kuskinkohdalta. Sai loppumaan, kun piti kädellä kiinni.
Ihan ok peli ajella ja ajovalojen automatiikka toimi hyvin pimeällä. Kulkupuoltakin oli tuossa "kulimallissa" ihan riittävästi. Kulutus omasta mielestä tosi alhainen +3 - 5 c keleille. Auton kun jätin parkkiin niin 156 Wh/km oli lenkin keskari.
Hieman kaksijakoiset fiilikset alustasta, on kyllä tosi herkkä tienpinnalle ja välillä nypytti omaan makuun ärsyttävästi. En toki lähtökohtaisesti koskaan ole millään pehmeällä lullalla tykännyt ajella, mutta tässä toivoi sellasta tiettyä pinta pehmeyttä lisää, mitä nyt ei ollut. Sivupeilit muuten tosi pienet auton kokoon nähden
Tilat, popit ym. ominaisuudet hyvällä tasolla, eli täytyy hieman mutustella.
Oletko koskaan katsonut mitä tuo hidastus tekee? Se muuten pysäyttää koko auton.Vakkari ei oikeastaan reagoi olosuhteisiin kuin paksuun sumuun, kovaan vesi/lumisateeseen, silloin sen mielestä voi joutua laskemaan nopeutta.
Suurin osa noista varoituksista tulee peruutuskameran likaisuudesta. Muuten hyvin samaa mieltä edellisen kanssa, 3/5 auto.
Mulla on oikea jalka jolla kumoan automatiikan näkemykset.Oletko koskaan katsonut mitä tuo hidastus tekee? Se muuten pysäyttää koko auton.
Riippuu kunkin ostajan tilanteesta. Haluaako uuden mallin vai ei. Viikset vai ei. Uusinta uutta kalliimmalla vai vanhempaa halvemmalla.
Mieluummin uusi Juniper jos itse olisin nyt hankkimassa.
Niin, mikähän lie uuden mallin hinta? No sen näkee sitten....mites model 3:n hinnan kävi?
Ei legacy Y huono ole mutta juniper Y on kyllä varmasti kaikinpuolin parempi jos et pidä viiksettömyyttä deal breikkerinä.Niin, mikähän lie uuden mallin hinta? No sen näkee sitten....mites model 3:n hinnan kävi?
Näin varmasti. Toivoisin silti, että siellä oltaisiin hieman kuuneltu highland palautetta.Ei legacy Y huono ole mutta juniper Y on kyllä varmasti kaikinpuolin parempi jos et pidä viiksettömyyttä deal breikkerinä.
Jatkan omaan viestiini.Model Y LR käväällä 23 uutena ostettu. Vakio tehtaan kesäkumit ja vanteet. Ekana kesänä ihmettelin että jotain on alustassa oikein kun ei 255 eturenkaista huolimatta vetele urissa. Toki pintakovuus ja muu välillä häiritsi ja häiritsee. Kun tämän vuoden keväällä laitatin kesäkumit takaisin alle, sovittiin että laitetaan ne missä enemmin kuviota taakse kun tuo syö takarenkaita enemmin.
Jumankekka että keväällä veteli urissa. mutta rauhoittui sitten kilometrien myötä.
Luultavasti siis kumien reunojen piti kulua hieman että alkoi kulkemaan suoraan, kun oli vaihtunut edestä taakse.
Nyt autossa 1,5 vuoden jälkeen 45tkm mittarissa ja kesäkumeissa vielä pintaa jäljellä. Mutta vieläkään auto ei ole niin suuntavakaa kuin oli ekana kesänä.
Mietin että onkohan vika alkuperäisrenkaissa vai voikohan olla nivelissä sanomista? Kun vaihdatan talvikumit rengashotelli/huoltoliikkeessä saavat katsoa rengaskulma ja tutkia onko välystä samalla.
Muistelen että täälläkin foorumeilla oli noita alkuperäisiä hankookkeja haukuttu jonkin verran, onko noissa jotain mikä voisi tuon aiheuttaa?