Tesla Model Y mallikeskustelu

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AAtte
  • Aloitettu Aloitettu
Tässä koeajoautossa ei ainakaan tullut mitään erikosita rusahtelua kun takapenkkiä sääti siinä istuessa tai poissa ollessa, mikä kuului aikaisemmasta kun takapenkkejä liikutteli. Ihan kuin jotenkin menisi ratas yli. Harmi kun en saa päähän mikä se moottori/tekniikka on mikä menee kierteellä, kuten jääkaira.

Matopyörä?
 
Eikö tuon saa toimimaan edelleen niin, että yksi painaisu on TACC ja kahdesti AP? Uudessa manuaalissa on ainakin näin:

Huomautus
Jos Autopilotin aktivointi -asetuksena on Kaksoisnapsauta, sinun on painettava oikeanpuoleista vierityspainiketta kaksi kertaa, jotta automaattiohjaus kytkeytyy (katso Autopilotin asetukset).
Ei ollut tätä kohtaa tuossa laisinkaan. Jos katson oman 3:n asetuksia siellä se on selkeästi. Kuten myös oli Highlandissa kun ajoin sitä vuosi sitten.

Pitkien osalta menee samanlailla, että jos on Auto-toiminto päällä niin pitkät joko vilahtaa tai tulee pitää nappia pohjassa. Mutta vaikka siinä näkyy laskuri että pidä pohjassa niin se ei tee mitään. Vaikka kuvittelisi että pitkät jää päälle. Mutta ei. Vasta kun otti auto-toiminnon pois niin tuo laskuri toimii kuten pitää.

Hiukan on nimet ja toiminnot ristissä siitä mitä ohjekirja sanoo. Sama fiilis kuin tuossa aikaisemmassa Jeepin videossa. Omalaatuinen käyttölogiikka vai tämmöistä roskaa tuodaan markkinoille tänäkin vuonna?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
270 120
Viestejä
4 669 211
Jäsenet
76 554
Uusin jäsen
Tenttu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom