Itse ainakin haluaisin kotimaista palvelua, mutta Teslalla on taidettu osa huollosta ulkoistaa. Tai on vaan niin vähän työntekijöitä Suomessa. Ei siis ihme että Teslalta ei ole Kaaralle jaksettu mitään vastata? Tai voisiko vain ottaa auton koeajoon ja videoida siitä juttu, tämä ei ilmeisesti käy.Antti Liinpää (Start, Kaara) muuten mainitsi tuossa ohjelmassaan ettei Teslaa kiinnosta edes toimittajien koeajopyynnöt. Siitä voinee vetää johtopäätöksiä kuinka paljon kiinnostaa kuluttajien kohtaamat ongelmat tai ylipäätään jälkimarkkinointi.
Tosiasiassa edes laadun parantaminen ei saa minua hankkimaan enää Teslaa siitä yksinkertaisesta syystä, että yrityksen toiminta ei kestä päivänvaloa ja itse en ole kiinnostunut ajamaan asioitani somen avulla.
Vois myös käydä henkilökohtaisesti liikkeessä potkimassa renkaita?