- Liittynyt
- 09.04.2017
- Viestejä
- 289
Eiköhän tää oo aika selvä juttu, että on Joni taidettu maksaa hiljaseks näistä laatuongelmista.
Joni vielä jättänyt auton pesemättä ettei maalipinnan virheet näy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän tää oo aika selvä juttu, että on Joni taidettu maksaa hiljaseks näistä laatuongelmista.
Tuote ei saa olla muilta osin hyvä vaikka ongelmia on toisaalla? Tai hyvistä puolista ei saa mainita ellei samassa lausessa totea "mut ne laatuongelmat on olemassa myös"? Eiköhän jokainen osaa ottaa ne huomioon myös? Sinisilmäinen hypetys JA täysin sokea viha on molemmat käsittämätöntä idiotismia. Yleensä totuus on jossain siinä puolivälin lähellä.Ei kyllä pysty noita teslajonin videoita enää kattoa, sellastaki hehkutusta nykyään.
Niin se tässä ärsyttää että ongelmia nykyään ei ole ollenkaan, vaikka niitä aikasemmin oli.Tuote ei saa olla muilta osin hyvä vaikka ongelmia on toisaalla? Tai hyvistä puolista ei saa mainita ellei samassa lausessa totea "mut ne laatuongelmat on olemassa myös"? Eiköhän jokainen osaa ottaa ne huomioon myös? Sinisilmäinen hypetys JA täysin sokea viha on molemmat käsittämätöntä idiotismia. Yleensä totuus on jossain siinä puolivälin lähellä.
Kuinka niin? Mihin ne ongelmat on kadonnu?Niin se tässä ärsyttää että ongelmia nykyään ei ole ollenkaan, vaikka niitä aikasemmin oli.
Niin sitähän tässä ihmetellään, toki jos tiedät niin voit kertoa.Kuinka niin? Mihin ne ongelmat on kadonnu?
No eikös Joni oli ne kaikki dokumentoinut? Pitääkö niistä joka päivä olla huutamassa? Vai onko Joni jossain sanonut toisin?Niin sitähän tässä ihmetellään, toki jos tiedät niin voit kertoa.
No eikös Joni oli ne kaikki dokumentoinut? Pitääkö niistä joka päivä olla huutamassa? Vai onko Joni jossain sanonut toisin?
En huomannut missään kohtaa mainintaa, että Joni olisi perunut väitteitään huonosta laadusta. Ymmärtääkseni Model 3 laatuongelmat on edelleen olemassa vaikka Joni on kommentoinin aiheesta lopettanut. Vai?Et tainnut lukea threadia?
En huomannut missään kohtaa mainintaa, että Joni olisi perunut väitteitään huonosta laadusta. Ymmärtääkseni Model 3 laatuongelmat on edelleen olemassa vaikka Joni on kommentoinin aiheesta lopettanut. Vai?
TeslaJonin Youtube-kanavalta on luokatonta maalipintaa käsitelleet videot kadonneet.
Mä taas ymmärsin, että juttua käsitellään ja on sovittu ettei asiasta saa enää mainita. Joko jutun käsittelyn ajaksi tai asia on jo sovittu ja sopimukseen kuuluu ettei asiasta julkisesti enää puhuta. Itsekin olen oikeudessa yritystä vastaan vääntänyt ja sovintotapauksessa vaitiolovelvollisuus kaikkeen juttuun liittyvässä allekirjoitetaan, normi käytäntö. Se ei tarkoita että ongelmat olisi kadonneet, eikä se tarkoita että Joni olisi perumassa puheitaan. Se tarkottaa vain ettei Joni voi asiaa kommentoida. Näköjään näitä asioita voi tulkita ihan mielivaltasesti. Fakta on kuitenkin se ettei ne laatuongelmat ole mihinkään kadonneet. Ja vaikka ne laatuongelmat siellä on, voi tuote muilta osin olla timanttinen.Aiemmista viesteistä esim. mineraalimiehen:
Eli kyllä hän on yrittänyt "peruuttaa" sanomisiaan.
Eikö tästä koko keskustelusta häviä pohja jos ei voi vikoja kommentoida? Se että maksetaan fani lampaaksi on kyllä kaikin puolin niin oksettavaa touhua yritykseltä kun kaikki tietää totuuden, menee myös uskottavuus omissa silmissä jonilta joka lähti sotaan johtajana joka vaihtaa leiriä kesken touhun = arvostus 0.Mä taas ymmärsin, että juttua käsitellään ja on sovittu ettei asiasta saa enää mainita. Joko jutun käsittelyn ajaksi tai asia on jo sovittu ja sopimukseen kuuluu ettei asiasta julkisesti enää puhuta. Itsekin olen oikeudessa yritystä vastaan vääntänyt ja sovintotapauksessa vaitiolovelvollisuus kaikkeen juttuun liittyvässä allekirjoitetaan, normi käytäntö. Se ei tarkoita että ongelmat olisi kadonneet, eikä se tarkoita että Joni olisi perumassa puheitaan. Se tarkottaa vain ettei Joni voi asiaa kommentoida. Näköjään näitä asioita voi tulkita ihan mielivaltasesti. Fakta on kuitenkin se ettei ne laatuongelmat ole mihinkään kadonneet. Ja vaikka ne laatuongelmat siellä on, voi tuote muilta osin olla timanttinen.
Kommentoin tätä alunperin:Eikö tästä koko keskustelusta häviä pohja jos ei voi vikoja kommentoida? Se että maksetaan fani lampaaksi on kyllä kaikin puolin niin oksettavaa touhua yritykseltä kun kaikki tietää totuuden, menee myös uskottavuus omissa silmissä jonilta joka lähti sotaan johtajana joka vaihtaa leiriä kesken touhun = arvostus 0.
Hehkutuksessa ei mielestäni mitään väärää jos siihen on aihetta. Kaikki varmasti tietää laatuongelmat vaikka Joni ei niitä voi enää kommentoida. Se oli mun pointti.Ei kyllä pysty noita teslajonin videoita enää kattoa, sellastaki hehkutusta nykyään.
Näyttäs löytyvän vielä kaikki huutelut, uusimmat lokakuultaEntä twitter? Itse en ko. sydeemiä edes jaksa käyttää, joku asiaa sillä kanavalla seurannut osannee sanoa onko jotain poistunut.
Se että asiaa ei voi kommentoida juuri nyt ei tarkoita että pitää poistaa videoita, jotka on kuvattu joskus viime keväänä.Mä taas ymmärsin, että juttua käsitellään ja on sovittu ettei asiasta saa enää mainita. Joko jutun käsittelyn ajaksi tai asia on jo sovittu ja sopimukseen kuuluu ettei asiasta julkisesti enää puhuta. Itsekin olen oikeudessa yritystä vastaan vääntänyt ja sovintotapauksessa vaitiolovelvollisuus kaikkeen juttuun liittyvässä allekirjoitetaan, normi käytäntö. Se ei tarkoita että ongelmat olisi kadonneet, eikä se tarkoita että Joni olisi perumassa puheitaan. Se tarkottaa vain ettei Joni voi asiaa kommentoida. Näköjään näitä asioita voi tulkita ihan mielivaltasesti. Fakta on kuitenkin se ettei ne laatuongelmat ole mihinkään kadonneet. Ja vaikka ne laatuongelmat siellä on, voi tuote muilta osin olla timanttinen.
Paitsi jos näin on sovittu.Se että asiaa ei voi kommentoida juuri nyt ei tarkoita että pitää poistaa videoita, jotka on kuvattu joskus viime keväänä.
Jos itse nostaa asiasta julkisen äläkän, niin kyllä se silloin pitää käsitellä julkisesti loppuun. Vaikkei Joni sitä ehkä suoraan sanonut, niin kyllä hän tuolla toiminnallaan teki itsestään ikään kuin kaikkien maaliongelmallisten M3:n omistajien puolestapuhujan. Mitä hyötyä tästä prosessista nyt oli kenellekään muulle jos lopputulosta ei kerrota - edes sitä onko asia sovittu vai ei.Jos mies on tuolla ristiretkellään saanut aikaiseksi sen että Teslalla on reagoitu noinkin voimakkaasti, niin sehän on sen merkki että retki onnistui, miksi sitä enää pitäisi sitten jatkaa?
Selkäranka on kuin ameeballa jos tuollaista menee sopimaan.Paitsi jos näin on sovittu.
Haluaisin nähdä sun selkärangan kestävyyden tälläsessä taistelussa jos sovittelussa tarjotaan jotain mikä ratkasee kaikki sun ongelmat. Se on helppo huudella sivusta.Selkäranka on kuin ameeballa jos tuollaista menee sopimaan.
No jos sieltä tulisi uudet Teslat koko suvulle tai joku kuusinumeroinen summa korvausta mielipahasta, niin voi olla että joutuisi jo harkitsemaan videoiden poistoa.Haluaisin nähdä sun selkärangan kestävyyden tälläsessä taistelussa jos sovittelussa tarjotaan jotain mikä ratkasee kaikki sun ongelmat.
MOTSe on helppo huudella sivusta.
Väitän että tää on ihan bullshittiä, koska helppo se on sivusta huudella. Mutta eiköhän tämä juupas-eipäs vääntö ollut tässä.No jos sieltä tulisi uudet Teslat koko suvulle tai joku kuusinumeroinen summa korvausta mielipahasta, niin voi olla että joutuisi jo harkitsemaan videoiden poistoa.
No jos sieltä tulisi uudet Teslat koko suvulle tai joku kuusinumeroinen summa korvausta mielipahasta, niin voi olla että joutuisi jo harkitsemaan videoiden poistoa.
Eiköhän se ole selvää että 80ke auton ostajaa ei millään touhutonneilla hiljennetä.Väitän että tää on ihan bullshittiä, koska helppo se on sivusta huudella. Mutta eiköhän tämä juupas-eipäs vääntö ollut tässä.
Eiköhän se ole selvää että 80ke auton ostajaa ei millään touhutonneilla hiljennetä.
Tietenkin, eiköhän diiliin kuulu kaikkien ongelmien poisto ja lisäksi mahdollisia korvauksia/hyvityksiä.Eiköhän se ole selvää että 80ke auton ostajaa ei millään touhutonneilla hiljennetä.
Eiköhän tätä kaikki odota. Ja jos Tesla tälläsiin diileihin lähtee niin jotain kautta jossain vaiheessa joku maailmalla avaa suunsa. Vaikka olis kuinka salassapitosopimukset niin jossain vaiheessa vuotaa julki.Edelleen odotan, että tämänkin keissin lopputulos selviää jossain vaiheessa ja radiohiljaisuus johtuu vain siitä, että prosessi on herkässä vaiheessa.
Mä taas ymmärsin, että juttua käsitellään ja on sovittu ettei asiasta saa enää mainita. Joko jutun käsittelyn ajaksi tai asia on jo sovittu ja sopimukseen kuuluu ettei asiasta julkisesti enää puhuta. Itsekin olen oikeudessa yritystä vastaan vääntänyt ja sovintotapauksessa vaitiolovelvollisuus kaikkeen juttuun liittyvässä allekirjoitetaan, normi käytäntö. Se ei tarkoita että ongelmat olisi kadonneet, eikä se tarkoita että Joni olisi perumassa puheitaan. Se tarkottaa vain ettei Joni voi asiaa kommentoida. Näköjään näitä asioita voi tulkita ihan mielivaltasesti. Fakta on kuitenkin se ettei ne laatuongelmat ole mihinkään kadonneet. Ja vaikka ne laatuongelmat siellä on, voi tuote muilta osin olla timanttinen.
Siis olen ehdottomasti samaa mieltä et haluisin kuulla Jonilta myös ne kritiikit rehellisesti mitä on aikasemmin tullut. Ymmärrän myös tilanteen jos on sovittu aiheeseen liittyvät asiat poistettavaks ja kommentointi kielletty. Tuntuu et jengi katsoo asiaa tosi mustavalkosesti eikä tarkastele asiaa kaikilta mahdollisilta kanteilta. Etenkin kun fakta tietoa ei ole järin paljon tilanteesta.Joo ongelmat ei varmaan oo minnekkää kadonnut mut toi et lähes kaikki videot joissa oli juttuja maali ongelmista jne on poistettu.... ja hehkutetaan autoa nyt entistä enemmän, ihan kuin nämä "uudet" videot olisi Teslan "mainoksia". Se tässä ainakin itseä nyppii, edelleen, hienoa jos saa asiat kuntoon mutta mitä sitä historiaansa poistamaan
Poliitikon ura voisi sopia? Se että videot katosi ja asiasta ei saa hiiskua on ok. Mutta se, että Savolainen on nyt uusilla videoillaan käytännössä Teslan mainoskasvo on suorastaan oksettavaa takin kääntöä.
Tämäkin voisi tosin kuulua siihen arvuuteltuun sopimukseen.
Niin... En ole väittänyt, koskaan että auto on ihan *******************.
Pointti oli koko asiassa, että Tesla parantaisi laatuansa. Ei mikään muu.
No paransiko laatuansa vai maksoiko vaan hiljaiseksi?
Ylensähän se mielenkiinto loppuu asian hoitamisessa siitä hetkestä lähtien kunnei enää koske itseä. Kullakin on hintansa. Ja nyt ilmeisesti omalta kohdaltasi asia korjattiin, mutta korjasiko tämä sama muidenkin osalta? Ja jos se korjasi muidenkin osalta niin millä tavalla?
"Pikkuinen" ero sillä pyritkö oikeasti parantamaan laatua vaiko vaan oman asiasi korjaamaan.
No paransiko laatuansa vai maksoiko vaan hiljaiseksi?
Ylensähän se mielenkiinto loppuu asian hoitamisessa siitä hetkestä lähtien kunnei enää koske itseä. Kullakin on hintansa. Ja nyt ilmeisesti omalta kohdaltasi asia korjattiin, mutta korjasiko tämä sama muidenkin osalta? Ja jos se korjasi muidenkin osalta niin millä tavalla?
"Pikkuinen" ero sillä pyritkö oikeasti parantamaan laatua vaiko vaan oman asiasi korjaamaan.
Loppuihan tämänkin "Audikuskin" metelöinti kuin seinään kun "maksettiin hiljaiseksi" vaikka tuolla on vielä tuhansia samanlaisia tapauksia liikenteessä mitkä ei kiinnosta VAG-konsernia paskankaan vertaa vaan omistaja maksaa.
Ja lopuksi. En oikein ymmärrä, että mistä tämä negatiivisuus kumpuaa, jos joku yksittäinen henkilö on saanut asiansa hoidettua ja sovittua? Minusta se on lähtökohtaisesti hyvä asia, mutta hyvin negatiivisesti siitä on täällä puhuttu.
Tuon Audin kohdalla ei tarvinnut vanhaa materiaalia poistaa, ratkaisu oli vapaasti kerrottavissa eikä hän ruvennut Audin mainosmieheksi. On siinä aikamoinen ero.
Eipä tässä ihan kauhesti taida kateudesta olla kyse.TÄMÄ! Tässä on se ero. Ei olis tarvinnut aivot narikassa alkaa kehumaan kalifornialaista halpatuotantoa vaan olis voinut jättää koko asian sikseen.
Tuo hype on oksettavaa, varsinkin kun on kyseessä toisinto tuosta toisesta kalifornialaisesta mennään-sieltä-missä-aita-on-matalin yhtiöstä. Mutta pelatkaa nyt vaikka se kateuskortti sitten jos välttämättä haluatte.
Tästä herää kysymys just sulle: Laatuongelmia kommentoimatta, onko Teslat hyviä vai huonoja autoja? Toisin sanoen, jos nää laatuongelmat poistuis ja auto olisi muuten täysin sama, mikä on arvosana autolle ja miksi?
Koska koko ketju ja TeslaJonin tuleminen tänne liittyivät nimenomaan siihen että hän saisi julkisuutta omalle tempaukselleen. Yritti hän myös ilmaista olevansa kaikkien kuskien puolella ja keräsi muitakin osallistujia ja markkinoi ongelmaa - kunnes yhtäkkiä vaihtoi puolta.
Ei pidä selostaa olevansa toistenkin ihmisten asialla, jos oikeasti haluaa heistä vain hyötyä.
a) olisitteko Teslan tarjotessa sovintoa asiassa kieltäytyneet sopimuksesta ja pysyneet lojaaleina sinulle tuntemattomille nimimerkeille somessa ja maksaneet itse noin 10 ke maalauksen jne.
Ei, koska tämähän on Teslan ongelma - Suomessa kuluttajansuojalaki kyllä huolehtisi siitä että auto tulee kuntoon, tai Teslaa ottaa sen takaisin. Tuossa tilanteessa ei pitäisi tyytyä vielä mihinkään sovitteluun tai myönnytyksiin, jotta saa valmistajan hoitamaan homman kuntoon.
90D on ilmeisesti vielä sitä vanhempaa mallisarjaa. Uusin on "Raven" S ja X ja niissä on tehty parannuksia laatuun. Pitäisi olla pienempi melu ja laadukkaampi ja mukavempi jousitus. Itse en ole kyllä ajanut ainuttakaan Teslaa, mutta jotain Model S malleja olen autokaupassa koeistunut.Tesla on auto siinä missä muutkin, kokemusta ei ole kuin 90 D:n takapenkiltä lyhyen matkaa ja kyllähän tuo laadullisesti oli perus jenkkirassi. Jenkkiautoissa noi sisätilat on aina olleet todella halvan tuntuisia eikä tuokaan ollut poikkeus siihen sääntöön. Saksalaiset osaa noi sisätilat niin vimpan päälle.
Kiihtyvyys oli kyllä mainio ja nauruhermoja kutkuttava.
Antti Liinpää (Start, Kaara) muuten mainitsi tuossa ohjelmassaan ettei Teslaa kiinnosta edes toimittajien koeajopyynnöt. Siitä voinee vetää johtopäätöksiä kuinka paljon kiinnostaa kuluttajien kohtaamat ongelmat tai ylipäätään jälkimarkkinointi.
Itse ainakin haluaisin kotimaista palvelua, mutta Teslalla on taidettu osa huollosta ulkoistaa. Tai on vaan niin vähän työntekijöitä Suomessa. Ei siis ihme että Teslalta ei ole Kaaralle jaksettu mitään vastata? Tai voisiko vain ottaa auton koeajoon ja videoida siitä juttu, tämä ei ilmeisesti käy.Antti Liinpää (Start, Kaara) muuten mainitsi tuossa ohjelmassaan ettei Teslaa kiinnosta edes toimittajien koeajopyynnöt. Siitä voinee vetää johtopäätöksiä kuinka paljon kiinnostaa kuluttajien kohtaamat ongelmat tai ylipäätään jälkimarkkinointi.
Tosiasiassa edes laadun parantaminen ei saa minua hankkimaan enää Teslaa siitä yksinkertaisesta syystä, että yrityksen toiminta ei kestä päivänvaloa ja itse en ole kiinnostunut ajamaan asioitani somen avulla.