Itellä on tullu Jimmsiltä tilaus alle 40h:ssa postiin BF:n jälkeen sisältäen palvelutuotteen.
Tämän takia just mietin, että onko syytä harkita suunnata ostohousuja toisaalle. BF-tilausten purkaminen (ilman varsinaisia BF-tarjouksia) tässä vaiheessa semmosella kiireellä, ettei spostiin keretä vastata, ei varsinaisesti nyt ainakaan herätä luottamusta pikaisesta toimituksesta (ja yleisesti ny ehk muutenkaan) :/
No en kyllä oikein tiedä mikä sinun oletuksesi on kyseisestä firmasta. Itse olen aika vahvassa uskossa, että firma pyörii 1-2 hengen voimin best effort meiningillä. Yllättyisin jos henkilökuntaa olisi enemmän. Ihan hirveästi en pikaisia toimituksia odottaisi liikkeestä jolla ei ole käytännössä mitään omassa varastossa. Sivujen toimitusajatkin aika suoraa kertovat ettei kovin hätäistä puuhaa ole tiedossa. Jos haluat tutun ja turvallisen niin ainahan voi kääntyä sinne jimssin tai vaikka verkkokaupan puoleen. Itse voin antaa pienemmällekin firmalle mahdollisuuden kun luottokorttilta vinguttaessa ei ole suuri katastrofi vaikka firma menisi nurin ostoksen ja toimituksen välissä
Ja juu, tässä puljussahan ei varsinaisesti ollut bf-tarjouksia mutta hinnat olivat silti edullisempia kuin kilpailijoilla black friday -tarjousten kanssa. Olisin itsekin tilannut romuni muualta jos olisin halvemmalla saanut, mutta kun ei saanut.
Tämä tiedote mikä tuli joskus black fridayn jälkeen sähköpostiin myös kuvaa hyvin miten kauppa on ilmeisesti käynyt
Black Fridayn aikainen myynti Tehoraudassa ylitti suurimmatkin odotuksemme, kun päivän aikana verkkokauppaamme tuli yli 10 kertaa enemmän tilauksia kuin aikaisempana ennätyspäivänä. Olemme reagoineet tähän lisäämällä resursseja kaikille toimintamme osa-alueille, ja toivomme yrityksemme tunnettavuuden kasvavan entisestään.