Tehorauta oli ensimmäinen nettikauppa jossa oli listattu hinnan kanssa 3950X, niinpä laitoin meiliä 16.11.2019 että voisiko heiltä pistää varaukseen kun tulee myyntiin. Vastaus tuli pian ja sanottiin että heti kun saavat tukkurilta tietoa niin lähettävät sähköpostia. Kuulosti hyvältä!
Odottelin jännityksellä että koska tulee meiliä, sitä ei koskaan tullut. Kyselin sitten perään kun prossuja oli jo muualtakin varattavissa jo ja sanoivat että en ollut tehnyt tilausta - no en ollut tehnyt kun ed. viestin mukaan odotin hienosti luvattua yhteydenottoa! Hienoinen harmitus, mutta nyt monilla muilla nettisivuilla toimitusaika oli yli kuukauden ja Tehoraudasta lupailtiin vuodenvaihteeseen mennessä.
Parikymppiä edullisemmasta hinnasta johtuen tein Tehorautaan tilauksen joulukuun alkupuolella ja laitoin emolevynkin samaan tilaukseen, niin säästyisi turhalta ravaamiselta moneen paikkaan, sieltä sekin oli hieman edukkaampi.
Kuten moni muukin, odotin yli uudenvuoden ja loppiaisenkin ja reilusti ylikin ennenkuin kyselin perään. Taas vastattiin ripeästi, että pitäisi odottaa viikko johtuen emolevyn toimitusvaikeuksista ja pyysivät ottamaan sitten heihin yhteyttä uudestaan jos ei mitään kuulu.
Nyt 16.1. ei ole kuulunut mitään ja sähköposteihin en ole saanut vastausta ja puheluihinkaan ei ole kukaan ehtinyt vastata...
Pienelle firmalle toivon menestystä ja tsemppaan mielelläni uusia yrityksiä. Hyvään liiketoimintaan kuuluu ajatus "underpromise and over-deliver", eli ylitetään asiakkaan odotukset. Valitettavasti nyt on lupailtu moneen kertaan liikoja ja odotukset on alitettu toiminnan osalta. Onneksi itselläni on varaa odotella, mutta silti alkaa jo harmittaa ettei proaktiivisesti ehdoteta kaupan purkua kokonaan, saapumattomien tavaroiden osalta tai vaihtoa saatavilla oleviin osiin. Eli asiakaspalvelua ja viestintää pitäisi kehittää rajusti.
Edit:
PS. Heti tänään 17.11., eli seuraavana päivänä sain puhelimella kiinni ja emolevyjä oli juuri tullut lähetys. Asiakaspalvelu oli sekä puhelimessa että sähköpostitse erittäin ystävällistä. Olisin joutunut odottamaan vielä seuraavaa prosessoritoimitusta, mutta saivat siirrettyä jostain toisesta tilauksesta prosessorin minulle ja nyt paketti on jo matkahuollon kyydissä seurannankin mukaan. Parinkympin lahjakortti ja pahoittelut tuli vielä vaivanpalkaksi.
Loppujen lopuksi jäi hyvä maku ja kyllä uudestaankin tilaan ei niin kiireellisiä tarvikkeita
PPS.liikkeen logo on sangen onnistunut.