Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Viestiketju alueella 'Yritykset, jälleenmyyjät ja yhteisöt' , aloittaja Jimm's, 18.10.2016.

  1. Zeratul

    Zeratul

    Viestejä:
    167
    Rekisteröitynyt:
    22.10.2019
    Joo pakko on hieman ihmetellä, että täällä valitellaan kuinka ei tilaus ole edennyt, mutta kun kehotetaan ottamaan suoraan yhteyttä aspaan, niin ei heillä olekaan sitten mikään kiire :)

    Minulla oli kiire, otin yhteyttä aspaan ja sain sieltä juuri niin hyvää palvelua kuin toivoinkin. Paketti lähti matkaan hyvin pian yhteydenoton jälkeen, vaikka aspasta sanottiinkin, että kovan kiireen keskellä ei voi liikoja luvata.
     
    Jimm's tykkää tästä.
  2. jimms_antti

    jimms_antti Jimm's Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    52
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    Tässä jälleen logistiikan kuulumisia.

    Loput nekin BF:n tilaukset, joiden tuotteet olivat tuolloin BF:na heti varastossa saatiin tänään vihdoin matkaan. Sellaisia tilauksia, joiden toimitusaika-arvio oli muuta kuin 1-4 tai 1-6 -arkipäivää toki on vielä lähettämättä ja ne ovatkin lähdössä arvioidun toimitusajan puitteissa eli vieläkin tarvitaan yhteydenottoa asiakaspalveluun mikäli tuotteille on nopeammin tarvetta. Tällä hetkellä keräilyn alla on tuon BF:n jälkeisen viikonlopun tilaukset, joiden viimeinen luvattu toimitusaika on myös tänään. Noiden kaikkien matkaan saaminen ajoissa muodostuu kieltämättä haastavaksi ja riski on, että ainakin noutoaika postille/matkahuollolle saattaa tulla vastaan liian nopeasti :/

    Positiivinen puoli on se, että paketteja lähtee tällä hetkellä tuplavauhdilla vuoden takaiseen eli jono lyhenee nyt melkoisella vauhdilla. Huomiseksi vielä ns. toimitusaika-arviot paukkuvat eli jonon ohitusnappia itsessään ei uskalla vielä käyttää, mutta tällä vauhdilla jo tulevan lauantain ylimääräisen vuoron jälkeen pääsisimme palaamaan jo tutumpaan 1-4 arkipäivän toimitusaika-arvioon ja myös tuo pikatoimitusnappi palaisi linjoille :)

    Luonnollisesti tilanne elää päivittäin eli pieni varaus muutoksiin pitää aina säilyttää.
     
    zhoti, Starglazer ja tarmo2011 tykkäävät tästä.
  3. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 971
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Hyvä että asia järjestyi! Kyllä pyrkimyksenä on että ongelmat on tehty ratkottaviksi, edelleen!
     
  4. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 971
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Pssst! Laitettiin nyt noita Nitron pöytiä tyrkylle kun niitä toivottiin - kutakin mallia 5 kpl!
     
  5. bahis

    bahis Tukijäsen

    Viestejä:
    855
    Rekisteröitynyt:
    06.03.2019
    Hyvin kerkesi i9 bundle Asuksen cashback kampanjaan. Nyt sitten odottelemaan Asukselta rahoja :) (Ja varmaan jossain vaiheessa pitää asennella uudet osat paikalleen...)
     
  6. JoonaxPeke

    JoonaxPeke

    Viestejä:
    1 335
    Rekisteröitynyt:
    19.02.2017
    En rupee asiasta jauhamaan jimms ja muut on sen myös sanonut: Olkaa yhteydessä chatin, sähköpostin, puhelimen, yv muodossa tilausnumeron kera niin selvitellään asiaa. En ymmärrä sitä että miksi täällä kiistellään. Hyvä foorumi joo jos kertoo rakentavasti asian joskus nallekarkit ei mene tasan. Jos mulla on hirvee polte ja kiire haen itse tuotteen muuten venaan ainaki sen 4-6 päivää ennen kuin alan hosumaan ymmärtäkää nyt että BF aikana varmasti parhaansa yrittävät. Enempää en täytä ketjua turhasta itse tilaan jimssiltä nyt ja jatkossa koska valikoima kattava mitä voi vaan olla.
     
    Viimeksi muokattu: 10.12.2019
    Buipero ja MarkusV tykkäävät tästä.
  7. asfdd

    asfdd

    Viestejä:
    7
    Rekisteröitynyt:
    09.01.2017
    Porukka kerjäilee maksamiaan tuotteita chateissä jonojen ohi? Tuo systeemi tuntuu perustuvan siihen, että siitä ei suurinosa tiedä.
    Millä perusteella hidas toimitus on se oletus?
     
  8. JoonaxPeke

    JoonaxPeke

    Viestejä:
    1 335
    Rekisteröitynyt:
    19.02.2017
    @Jimm's On tästä monet kerrat tänne selventänyt. nyt en enempää tästä jauha ja kiitän hyvästä palvelusta itse ja nallekarkeista :)
     
  9. akiky

    akiky

    Viestejä:
    211
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Omassa tilauksessa oli tuuletin vailla toimitusaikaa, joten oma black friday tilaus on nyt varmaan työnnetty sinne pahnan pohjimmaiseksi, joka ei kotiudu koskaan. Chatin kautta vaihdoin ropellin kyllä varastossa olevaan, mutta eipä ole siitä huolimatta tilaus liikahtanut vielä. Noh, täytyy kahtoa jos saisi palapelin viikonlopuksi kasaukseen. Ei tässä nyt tavallaan ole kiire, mitä nyt i9 ja 2070 odettelis muita palasia. :D
     
  10. SheikYerbouti

    SheikYerbouti

    Viestejä:
    370
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Budbeestä - jos yöllä on tullut tekstaria Jimmsiltä ja Budbeeltä "Odottavansa yhä toimitusta", onko paketti jo Budbeen hallussa vai yhä Jimmsillä odottamassa?
     
  11. Buipero

    Buipero

    Viestejä:
    142
    Rekisteröitynyt:
    29.04.2017
    Jos oot nyt näihin aikoihin viestin saanut että lähetetty niin varmaankin siellä on vaan jimmyn logistiikka iltavuorossa, ihan näin mutuiluna. En usko että mikään kuriiripalvelu tähän aikaan enää mitään mistään noutaa kuljetukseen.
     
  12. TheMeII

    TheMeII Übertaktungspotenzial Tukijäsen

    Viestejä:
    4 498
    Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Jimm's laitto aiemmin tässä ketjussa vastauksen että haetaan joka aamu jos on haettavaa.
     
    Jimm's tykkää tästä.
  13. SheikYerbouti

    SheikYerbouti

    Viestejä:
    370
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Viime yönä viiden maissa tuli. Joten oletin tuon Jimmsin aiemman vastauksen perusteella, että olisi tänä aamuna sitten myös haettu. Mutta Budbeen sivuilla on yhä tietona "Odotamme tilaustasi Jimms verkkokaupasta." Joten ei ole tainnut aamulla vielä lähteä matkaan. Mutta enköhän minä päivän lisäodotuksesta selviä.

    EDIT: Heti kun aloin kiukuttelemaan, ilmestyi paketti Budbeen tietoihin ja toimitus huomiselle.
     
    Viimeksi muokattu: 10.12.2019
    Jimm's tykkää tästä.
  14. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 971
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Moi ja kiitos palautteesta! Jimm'sin toiminta on alkanut juuri Muron foorumiketjusta ja siksi techiläisillä on aina erityinen paikka sydämissämme! Foorumilaisten spessujuttuna ATK-kriisin yllättäessä voi ottaa yhteyttä yksärillä toimituksen nopeuttamiseksi (tai chatissa, mutta ruuhkavarauksella!). Kyseinen toimintatapa ei ole keneltäkään muulta pois, koska aspalaiset keräävät siis kykyjensä mukaisesti nämä hyvän asiakaspalvelun hengessä itse (logistiikkaa kuormittamatta).

    Jimm's on aina pyrkinyt olemaan helposti lähestyttävä ja ratkaisukeskeinen ja tämä ruuhkaohjeistus on osa sitä ratkaisukeskeisyyyttä. Aspa palvelee tietenkin 24/7 mutta iotechissä mahtava, aktiivinen yhteisö ja fiksut kanssakirjoittelijat tuovat aspahommiin ihan omanlaisensa twistin :cool::D
     
    Apzew, debuggeri, ketek ja 11 muuta tykkäävät tästä.
  15. Zeratul

    Zeratul

    Viestejä:
    167
    Rekisteröitynyt:
    22.10.2019
    Missä on sanottu, että hidas toimitus on oletus? Tällaisia erityisiä BF:n tms. aiheuttamia ruuhkia lukuunottamatta Jimmsin toimitus on yleensä omien kokemusten mukaan erittäin nopea. Toki välillä voi olla jotain hämminkiä, mutta silloinkin aspa auttaa tehokkaasti. Omien kokemusten perusteella sanoisin, että 9/10 tilauksesta lähtee Jimmsiltä hyvin nopeasti liikkeelle, jos vain tavaraa on varastossa.

    On vain hyvää palvelua, että kiireellisessä tilanteessa yhteydenotto aspaan voi auttaa varmistamaan, että tilaus lähtee matkaan mahdollisimman nopeasti. Jos ei ole kiire, niin tuskin tulee edes mieleen ottaa yhteyttä aspaan.
     
    MrM, zhoti, SheikYerbouti ja 2 muuta tykkäävät tästä.
  16. JoonaxPeke

    JoonaxPeke

    Viestejä:
    1 335
    Rekisteröitynyt:
    19.02.2017
    Aamen :tup:
     
    Buipero tykkää tästä.
  17. Rupert

    Rupert

    Viestejä:
    206
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Odotan, että aamulla tekemäni tilaus on noudettavissa ennen viikonloppua jotta voin rakentaa uuden koneen. Petyn syvästi ja syön suruuni kaikki lähimarketin sokerittomat Haribot jos toimitus viivästyy. ( /s )

    Vakavasti ottaen ainahan ne toimitusajat voisi olla nopampia mutta itse olen ollut pääsääntöisesti ihan tyytyväinen niihin. Ehkä tilauksen yhteydessä voisi olla erillinen "pikakäsittely" vaihtoehto jos on kiirus. Kotiinkuljetus kai prioritisoidaan hieman korkeammalle mutta siinä on sitten omat ongelmat enkä itse käytä niitä kuin jos tavara määrä on isompi tai sisältää esim. kotelon.
     
  18. tatulpin

    tatulpin Tukijäsen

    Viestejä:
    970
    Rekisteröitynyt:
    20.10.2016
    Sellainen löytyy jo, BF ruuhkien ajan oli pois käytöstä.
     
  19. Rupert

    Rupert

    Viestejä:
    206
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    En muista, että olisin koskaan nähnyt sitä tilauksen yhteydessä, mutta en varmaan kovin tarkkaan ole kaikkia vaihtoehtoja katsonutkaan :) Tilauksen tiedoissa se on kai ollut tilauksen teon jälkeen.
     
    tatulpin tykkää tästä.
  20. creatti

    creatti

    Viestejä:
    4
    Rekisteröitynyt:
    22.09.2019
    Täällä on Black fridayna eli perjantaina 29.11. tehty tilaus. Keräilyyn se oli päässyt eilen iltapäivällä ja siellä se näyttää vieläkin olevan, mihinkään ei ole liikkunut..
    Tuotettahan kuitenkin on kokoajan ollut varastossa ja toimitusaika arviona 1-6 arkipäivää.
     
  21. Randomizer

    Randomizer

    Viestejä:
    628
    Rekisteröitynyt:
    29.10.2016
  22. Starglazer

    Starglazer

    Viestejä:
    1 512
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    En ole @Jimm's , mutta tilauksen toimitusaika-arvio lukee aina tilausvahvistuksessa. Tuotteen sivulla näkyvä toimitusaika-arvio tarkoittaa uusia tilauksia.
     
  23. nallero

    nallero

    Viestejä:
    131
    Rekisteröitynyt:
    29.06.2019
    Itelle tuli BF-näyttis tänään smartpostiin. :)

    Piti heittää uuden rigin vikatki osat tilaten. Eikös yks vitaali kaapeli unohtunu, niin pakko sanoo että perkele etton kyllä hienoo, että saa chatista ihmispalvelua vaikka yöaikaan.
    Pikasesti lisäys tilaukseen ja lasku sähköpostiin. En tiedä miten voi olla kannattavaa pitää jengiä yötä myöten tuolla, mutta on kyllä melkosta hemmottelua tarvitsevalle.
    Varmaan ihan lepposta yöväijyä valikoiduillekin.

    Nyt kuumeisa odotus, että koska pääsee kasailemaan :happy:
     
    Kaitzschu, Jimm's, WanhaPatu ja 5 muuta tykkäävät tästä.
  24. RageDaddy

    RageDaddy Team R&T

    Viestejä:
    572
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Voi perkele :vihellys:
     
    Viimeksi muokattu: 12.12.2019
  25. RageDaddy

    RageDaddy Team R&T

    Viestejä:
    572
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Mahtaako rikkoa RX 5500 XT:n NDA:ta jos kysyn ja vastaatte kysymykseen notta mihinkähän kellonaikaan tuo NDA päättyy ja läpyskät ilmestyy sivuille osteltavaksi?

    Sellainen kutina että tuolla joulukalenterin luukussa on asuksen näytönohjain! Joko RX 5500 XT tai 1650S/1660 GTX..

    [​IMG]
     
    Viimeksi muokattu: 12.12.2019
  26. Guilty

    Guilty

    Viestejä:
    101
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2019
    Villi veikkaus. Siellä on Asus Radeon RX 5700 XT TUF X3 OC GAMING . Syynä se että se on aivan rikollisen paska VRM jäähdytykseltään eikä kukaan asiasta tietoinen sitä normaaliin hintaan osta joten liikkeen puolesta olisi järkevää päästä niistä eroon vaikka persnetolla :D
     
    B3MMi, Kaitzschu ja RageDaddy tykkäävät tästä.
  27. Randomizer

    Randomizer

    Viestejä:
    628
    Rekisteröitynyt:
    29.10.2016
    Arvio tilausvahvistuksessa lukee kyllä 1-6 päivää mutta kun katson oman profiilin tilauksia niin sanoo että "odottaa tuotetta".
     
  28. RageDaddy

    RageDaddy Team R&T

    Viestejä:
    572
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Missäs tää jimmssin jäby luuraa?
     
  29. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 971
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    You rang? :p
    Iltapäivällähän nuo tuotejulkkarit yleensä on, jos näin yleisellä tasolla spekuloidaan ;)

    Muoks: ja tämän päivän luukussa on läppäri!
     
    Kimi625, JoonaxPeke ja RageDaddy tykkäävät tästä.
  30. RageDaddy

    RageDaddy Team R&T

    Viestejä:
    572
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Aasia selvä.
     
  31. nimimerkkimies

    nimimerkkimies

    Viestejä:
    62
    Rekisteröitynyt:
    16.11.2016
    Samsung 970 evo plus levyihin on ilmestynyt maininta "Samsung joulukampanja".
    Mikähän sen idea on kun minusta hinta ei ainakaan näytä tarjoushinnalta.
    esim 500giganen ollut saman hintainen pitkään..
     
    Kuppikuumaa ja JoonaxPeke tykkäävät tästä.
  32. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 971
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tässä tosiaan keräilyvirhe saldoheiton syynä - homma ratkaistu tuotevaihdolla. Hyvä että älähdit, ja nöyrimmät pahoittelut tapahtuneesta!
     
    JoonaxPeke tykkää tästä.
  33. TSN

    TSN

    Viestejä:
    317
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Mitäs tilausnumeroita on nyt käsittelyssä? Itsellä ei ole yksi 4.12. tehty tilaus vieläkään lähtenyt matkaan. Aspa pyytää vaan odottamaan :(
     
  34. creatti

    creatti

    Viestejä:
    4
    Rekisteröitynyt:
    22.09.2019
    Mulla tehty tilaus 29.11. ja eivät ole vieläkään saaneet sitä matkaan, vaikka ilmeisesti kaikki tuon perjantain tilaukset piti olla jo toimitettu..
     
  35. Zeratul

    Zeratul

    Viestejä:
    167
    Rekisteröitynyt:
    22.10.2019
    Kannattaa ehdottomasti kysellä aspasta mikä tilanne, jos kyseistä tuotetta piti olla suoraan varastosta saatavilla.

    Jimmsin sivuilta löytyvä chat-aspa on ainakin tehokas tapa ottaa yhteyttä. Se vaatii muistaakseni sisään kirjautumisen.
     
    Jimm's ja JoonaxPeke tykkäävät tästä.
  36. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 971
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Laittakaa hei yksärinä ne tilausnumeronne, niin tsekkaillaan tilanne!
     
  37. Avian

    Avian

    Viestejä:
    32
    Rekisteröitynyt:
    02.12.2019
    Oisko mahdollisesti Gigabyten X570-sarjan emoilla ja ryzen 5:n prossuilla tulossa jotain bundletarjousta lähiaikoina?
     
  38. jaakoppi

    jaakoppi

    Viestejä:
    129
    Rekisteröitynyt:
    01.03.2017
    Kai se pitää ajella lauantaina hakemaan paketti paikan päältä, että pääsee kasaamaan konetta... :)
     
  39. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 971
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Laitoin tuotevastaavalle toiveen tiedoksi. Mitään ei voi luvata, mutta toiveita välipäiväbundlesta voi toki aina esittää :)
     
    Avian tykkää tästä.
  40. RageDaddy

    RageDaddy Team R&T

    Viestejä:
    572
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
  41. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    3 971
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Laitetaan palautetta, jos hinnat on kummalliset!
     
    RageDaddy tykkää tästä.
  42. Freeze

    Freeze Elitisti Team Ryzen Team NVIDIA

    Viestejä:
    1 072
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Jimm's hoiti eilen illalla paketin liukkaasti liikkeelle pyynnön jälkeen, kohta on kiukaassa taas poweria! :tup:
     
  43. Alensia

    Alensia Custom-titteli

    Viestejä:
    1 634
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kaveri tilasi tänään Ryzen-bundlen ja chatin kautta sai vielä tälle päivälle postiin, toiveissa olisi että viikonloppuna päästään kasaushommiin kun nyt joulun alla lauantaisinkin tulee paketteja. Suurkiitokset Jimms! :) Jatkossakin tuttavapiirini luottokauppa :D
     
    debuggeri tykkää tästä.
  44. nallero

    nallero

    Viestejä:
    131
    Rekisteröitynyt:
    29.06.2019
    No eipä tarvii vissii kauaa venailla. 15h tilauksen jälkeen kilahti postikoodi, vaikka tilauksessa bios-pätsiä emoon :eek: Onpa nää ihme sällejä.

    Support your local Jimm's :tup:
     
    debuggeri tykkää tästä.
  45. Klak

    Klak

    Viestejä:
    29
    Rekisteröitynyt:
    03.11.2016
    Hienoa että jollain homma toimii. Itse kyselin tuossa 4.12 tehdyn tilauksen perään chatissa ja vastaus on, että vähän ruuhkaa on ja odottele rauhassa...
     
  46. Manager2k

    Manager2k Tukijäsen Team Ryzen

    Viestejä:
    880
    Rekisteröitynyt:
    18.12.2016
    Täs illan aikana tuli ilmoitus että 4.12 ostettu cooleri on nyt postitettu. Kiitos Jimms! :tup:
     
    Jimm's tykkää tästä.
  47. Gunvaldi

    Gunvaldi

    Viestejä:
    100
    Rekisteröitynyt:
    12.08.2019
    Ittelläkin 4.12 tilattu ja sama homma..
     
  48. zod

    zod

    Viestejä:
    6
    Rekisteröitynyt:
    09.07.2019
    Voikos tiedustella, että mikä tilanne on noiden Ryzen 3950x prosessoreiden kohdalla? Tuleeko lisää ennen 31.12? Onkos hirmuiset jonot?
    Ja myös tuon NH D-15 Chromax tilanne kiinnostaa, eikös niitä ole vieläkään tullut?

    Hyvin pelittää toimitukset ja kiitoksia myös siitä, että on aina ollut nallet mukana!
     
  49. snickersFIN

    snickersFIN

    Viestejä:
    34
    Rekisteröitynyt:
    29.11.2016
    Turussa -2 kpl ja tulossa 1 kpl.. Onko näissä 4-6 työpäivän toimitusaika-arvio paikkaansapitävä: BLS2K16G4D32AESB ?
     
  50. Mikkos

    Mikkos

    Viestejä:
    3 388
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    @Jimm's
    Olisko mahdollista tehdä tuonne teidän etusivulle joku pikalinkki B-stockiin. En tiedä oonko se vaan minä mutta mulla on aina tosi paljon vaikeuksia löytää sinne tuolta sivujen kautta.. ja googleenkun laittaa "jimms bstock" niin se vie vaan yhteen tuotteeseen mutta ei pääse bstockin etusivulle.. tai sitten oon vaan sokee tai en vaan osaa