Kuvittele ST vielä siihen jossa oli brake vectoring joka irroitti perää tarkoituksella jotta auto kääntyi nopeammin. Voin sanoa että kovin montaa mutkaa ei suorassa menty
. Itse pidin todella paljon. Tosin itsellä oli nastat kun vahingossa olivat ehtineet tilaamaan enkä jaksanut alkaa tappelemaan kitkojen puolesta.
EDIT: Tuota kevyttä perää normi malleissa kyllä ihmeteltiin ja kiiteltiin kavereiden kesken että Fordilla oli pokkaa tehdä autoon joka voi olla monen ei niin kokeneen kuskin auto. Opetti ajamaan etuvetoa talvella ihan eri tavalla kuin monessa muussa. Lift off oversteer tuli kyllä sen auton kohdalla niin arkiseksi ettei tunnu missään. Nyt uuden kanssa pääsin tänään ensimmäistä kertaa liukkaille ja tuo lukko tuossa repii kyllä mukavasti sisäkurviin kitkat allakin. Ja kaasulla ohjataan sitten kulma. Ei yhtä perä irti fiilis koska rotaation piste on siirtynyt enemmän ns kuskin ympärillä eikä niin että perä heittää kuskin takana.