Marti77
Team H2O
- Liittynyt
- 16.12.2016
- Viestejä
- 4 657
Olen törmännyt sellaiseen mitä pahvi on tukkinut jäähdyttimen ja kuski huomasi kun kelit lämpeni ja auto moottori keitti ja tuli kansiremppa ja jäähdyttimen vaihto kun tiesuola oli tuhonnut kennoston kun pahvi oli täynnä suolaa ja kun koitti pestä niin jäähdytinrivastot irtosi.
Se operaatio muistakseni tuli maksamaan n 5000€ töineen ja tietysti vesipumpun vaihto ym.. kuului siihen eli voi itse valita haluaako pahvia käyttäää.
Tietysti se oli todellla huonoa tuuria ja siinä autossa oli pahvi pistetty ihan kennon eteen eikä puskuriin kiinni mitä lisää mahdollisuutta.
Ainakin omassa autossa jos lisälämmitin ei toimi kovemmilla pakkasilla niin ei se hytti edes lämpeä ja se on pakettiauton hytti mikä on pieni ja siinä saa myös öljylämpötilan katsottu jos haluaa ja sekin käy turhan viileänä mitä on nykyautoille todella huono asia kun huoltovälit on pitkät.
Tietysti suurin osa autoista millä ajaan on pakettiautoja työn takia ja yleisesti niissä on tuo lisälämmitin paitsi näissä pikku pakuilla kun niissä on niin pieni akusto eikää se virta vaan tahdo riittää lisälämmittimen.
Lisälämmittimen huonona puolena on toi typerä automaattistartti mitä ei saa kovin helposti edes estetty ja se tuhoaa tuon lisalämmittimen aika nopeasti jos joutuu parin kilometrin ajomatkoja ajamaan välillä töissä useita kymmeniä kertoja päivässä.
Se operaatio muistakseni tuli maksamaan n 5000€ töineen ja tietysti vesipumpun vaihto ym.. kuului siihen eli voi itse valita haluaako pahvia käyttäää.
Tietysti se oli todellla huonoa tuuria ja siinä autossa oli pahvi pistetty ihan kennon eteen eikä puskuriin kiinni mitä lisää mahdollisuutta.
Ainakin omassa autossa jos lisälämmitin ei toimi kovemmilla pakkasilla niin ei se hytti edes lämpeä ja se on pakettiauton hytti mikä on pieni ja siinä saa myös öljylämpötilan katsottu jos haluaa ja sekin käy turhan viileänä mitä on nykyautoille todella huono asia kun huoltovälit on pitkät.
Tietysti suurin osa autoista millä ajaan on pakettiautoja työn takia ja yleisesti niissä on tuo lisälämmitin paitsi näissä pikku pakuilla kun niissä on niin pieni akusto eikää se virta vaan tahdo riittää lisälämmittimen.
Lisälämmittimen huonona puolena on toi typerä automaattistartti mitä ei saa kovin helposti edes estetty ja se tuhoaa tuon lisalämmittimen aika nopeasti jos joutuu parin kilometrin ajomatkoja ajamaan välillä töissä useita kymmeniä kertoja päivässä.