- Liittynyt
- 21.11.2016
- Viestejä
- 6 546
Jos meinaa moottoriakin lämmittää niin puoliteho riittää lämmittämään sisätilat suht lämpöiseksi ja avaamaan ikkunat. Jos lulla on 1-2 tuntia lämpiämässä niin kyllä se 850W puhkuu auton lämpöiseksi siinä ajassa kovimpia pakkasia lukuunottamatta.
Mulla on joku vanha termina joka on muistaakseni 600/1200W ja se on lähes aina puoliteholla lämmittämässä tuota farkku-astraa. Toki mun targetti ei ole lämmittää autoa +25 asteeseen, joten tehon riittävyys on aikalailla makuasia.
Jos haluaa auton sisätilat kesälömpöihin niin sitten maksimiteholla, mutta omaan makuun se on liikaa ja tuhlaa sähköä niin onnensi puolitehot on olemassa. Plus kun on noin tehoton niin voi pitää työpaikan tolpassakin sisälämppärin päällä
Mulla on joku vanha termina joka on muistaakseni 600/1200W ja se on lähes aina puoliteholla lämmittämässä tuota farkku-astraa. Toki mun targetti ei ole lämmittää autoa +25 asteeseen, joten tehon riittävyys on aikalailla makuasia.
Jos haluaa auton sisätilat kesälömpöihin niin sitten maksimiteholla, mutta omaan makuun se on liikaa ja tuhlaa sähköä niin onnensi puolitehot on olemassa. Plus kun on noin tehoton niin voi pitää työpaikan tolpassakin sisälämppärin päällä