Taas se romu on hajallae60 koitti palaa tänään leimakonttorilla käynnin jälkeen :/![]()
Mietoja käryjä haistelin kabiinissa ja leimamieskin tuumi että jokin haisee vähän, mutta ei siinä sen kummempia. Kotio tullessa pelti auki uudestaan ja käry oli voimistunut, sitten paikansin lähteen tuohon vesiventtiilin pistokkeeseen (https://www.realoem.com/bmw/enUS/sho...diagId=64_1527) eli osanro. 4seen tulevasta pistokkeesta. Sitten se alkoikin jo savuta niin tuli jo kiire ja riuhtaisin vain töpselin irti ja tilanne lakkasi siihen.
VMP, taustatietona että yksi e39 on palanut minulta ajossa päättyen vakuutusyhtiön pihaan. Mitään virityksiäkään sähköihin en todellakaan tee vaan aina alkuperäisillä johtosarjoilla ym. asianmukaisilla tarvikkeilla. Paska säkä näköjään seuraa vaan mukana.![]()
Paskaa tuuria sähköjen kanssa. Onhan se akun virtakaapelinläpivienti kamppis tehty autoon? Sen takia näitä on palanut.