- Liittynyt
- 11.01.2018
- Viestejä
- 97
Löytyisiköhän täältä vinkkejä mikä voisi aiheuttaa hieman normaalia korkeamman tyhjäkäynnin lämpimällä koneella.
Potilaana on Seat Ibiza vm. 2007, jossa 1.9TDI pumppusuutinkone (BMT), kilometrejä takana 182 tkm. Tyhjäkäynti on normaalia korkeampi, n.1000rpm kun käynnistää vähän aikaan sitten ajosta sammutetun lämpimän koneen. Muuten tuntuisi toimivan normaalisti, eroa kulutuksessa tms. en ole huomannut. Melkein virallisella VCDS:llä katselin lämpötila-anturin lukemia ja ne vaikuttavat olevan kunnossa, olivat siis loogisia ja eivät heitelleet ylös/alas jne.
Potilaana on Seat Ibiza vm. 2007, jossa 1.9TDI pumppusuutinkone (BMT), kilometrejä takana 182 tkm. Tyhjäkäynti on normaalia korkeampi, n.1000rpm kun käynnistää vähän aikaan sitten ajosta sammutetun lämpimän koneen. Muuten tuntuisi toimivan normaalisti, eroa kulutuksessa tms. en ole huomannut. Melkein virallisella VCDS:llä katselin lämpötila-anturin lukemia ja ne vaikuttavat olevan kunnossa, olivat siis loogisia ja eivät heitelleet ylös/alas jne.