Starglazer
Tukijäsen
- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 3 597
Joo näitähän minäkin kokeilen, mutta varaudun aina pahimpaan. Neste oli vähänä, lisäsin vettä varmaankin yli litran. Vielä kuplii säiliössä mutta saattaa olla (toivottavasti) ilmaa kierrossa. Eipä tuo yli 200 tkm menneellä bensalla olisi ihme jos pahvi olisi mennyt. Noh, yläpään tiivistesarja ja kannen pultit ~150€ Rockautosta ettei tuo nyt maailmaa kaada.Mä lähtisin ensin jäähdytysjärjestelmän huuhtelulla ja termostaatin vaihdolla liikenteeseen.
Useasti kansiongelmat saa moottorinlämpötilan heittelemään, öljy harmaantuu ja öljymäärä lisääntyy (jäähdytysneste), jäähdytysnestettä kuluu ilman ulkoista näkyvää vuotoa(tosin sisäkennon vuoto saattaa tehdä saman kunnes lattiamatto on ihan märkä jolloin vuodon huomaa), öljyä kuluu kun moottori polttaa sen tai vuotaa pitkin lohkoa.
Toki pyörienn suuntauskaan ei mennyt putkeen, edestä vasemman puolen raidetangon päät olivat hitsautuneet (lue ruostuneet) yhteen joten sitä puolta ei sitten säädetty.