Starglazer
Tukijäsen
- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 3 595
Sain C5 HDi sitikkaan kytkinrempan tehtyä. Lopussa huomasin että olin saanut kampiakselin asentotunnistimen hajalle
Eipä tullut juhannukseksi auto kuntoon.
Oli tuossa muutama muukin muuttuja matkassa. Luulin jo että sain paineasetelman hajalle kun vaihelaatikkoa takaisin punnertaessa sieltä lensi pari osaa. Paineasetelman keskellä on systeemi johon painelaakeri lukittuu. No onneksi se näytti kuitenkin pysyvän kun vääntelin lukitusjousen ja lukkorenkaan suoraksi ja laitoin takaisin paikalleen.
Jos olisin heti ottanut kuskin vetoakselin irti niin olisin säästänyt vähintään pari tuntia. Ohjeessa oli ettei vetareita tarvitse kokonaan irrottaa. Oli se niin paljon edessä että lopulta otin pois, ja sen jälkeen laatikko menikin kohtuullisen helposti paikalleen.
Kuskinpuolen sisempi vetarin suojakumi oli kanssa vaihtokunnossa. Onneksi sen sai seuraavaksi päiväksi varaosaliikeeseen.
Webaston vesiputki oli syöpynyt puhki. Korjasin letkulla ja klemmareilla, saa nähdä pitääkö.
Tänään kun aloitin ottamaan vanhaa asentoanturia irti niin tuumailin ettei se mahdu tulemaan muuten kuin ottamalla irti termostaattikotelohässäkän. Kyseiseen laitokseen tulee noin 10 letkua ja se on vielä muovia. No sitten kun olin sen jo melkein irrottanut eli nesteet veks ja kaikki letkut ja pultit irti niin huomasinkin ettei sitä olisi kuitenkaan tarvinnut irrottaa
Saapa nähdä pitääkö tiivisteet enää kun ehdin jo raottaa kapistusta kannesta irti.
Ensi viikolla selviää kun saa jostain tuon tunnistimen että mikä on lopputulos. Tieteellisellä stetson-harrison menetelmällä päättelin että kaksoismassape*kele on vielä käypäinen.

Oli tuossa muutama muukin muuttuja matkassa. Luulin jo että sain paineasetelman hajalle kun vaihelaatikkoa takaisin punnertaessa sieltä lensi pari osaa. Paineasetelman keskellä on systeemi johon painelaakeri lukittuu. No onneksi se näytti kuitenkin pysyvän kun vääntelin lukitusjousen ja lukkorenkaan suoraksi ja laitoin takaisin paikalleen.
Jos olisin heti ottanut kuskin vetoakselin irti niin olisin säästänyt vähintään pari tuntia. Ohjeessa oli ettei vetareita tarvitse kokonaan irrottaa. Oli se niin paljon edessä että lopulta otin pois, ja sen jälkeen laatikko menikin kohtuullisen helposti paikalleen.
Kuskinpuolen sisempi vetarin suojakumi oli kanssa vaihtokunnossa. Onneksi sen sai seuraavaksi päiväksi varaosaliikeeseen.
Webaston vesiputki oli syöpynyt puhki. Korjasin letkulla ja klemmareilla, saa nähdä pitääkö.
Tänään kun aloitin ottamaan vanhaa asentoanturia irti niin tuumailin ettei se mahdu tulemaan muuten kuin ottamalla irti termostaattikotelohässäkän. Kyseiseen laitokseen tulee noin 10 letkua ja se on vielä muovia. No sitten kun olin sen jo melkein irrottanut eli nesteet veks ja kaikki letkut ja pultit irti niin huomasinkin ettei sitä olisi kuitenkaan tarvinnut irrottaa

Ensi viikolla selviää kun saa jostain tuon tunnistimen että mikä on lopputulos. Tieteellisellä stetson-harrison menetelmällä päättelin että kaksoismassape*kele on vielä käypäinen.