Onhan se helvetin hienoa ettei varaosaa enää voi laittaa paikalleen ja lähteä ajamaan.
Onhan se helvetin hienoa että osa pitää "koodata".
Onhan se helvetin hienoa että ei voi vain iskeä OBD2-johtoa kiinni ja koodata osaa VCDS:llä tai edes ostamalla "softaa" VAG-huollosta korjaamosoftalle.
Onhan se helvetin hienoa että yhden pienen elektroniikkaosan koodaukseen tarvitaan ihan oma johto/softapalikka...
Jos joltain hajoaa Audista turbon VNT-siipien säätöpalikka ("turbo actuator"), niin suosittelen tilaamaan käytetyn saksasta ja jättämään uudet kauppan. Käytetyn voi sentään sovitella paikalleen säätöreikien kanssa. Uudella ei tee ilman koodausta hevon mitään (VV-Auto="kolme tuntia töitä", V-Wauhtipiste="75 eur, joskus ensi viikolla aikaa")...