- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 354
Hazet on kehuttu eikä ole pahan hintainen
https://www.amazon.de/HAZET-Drucklu...TF8&qid=1513442750&sr=8-1&keywords=hazet+9012
Vähän tehokkaampi eikä paljoa isompi https://www.amazon.de/dp/B06W9KFG5S/ref=psdc_2077448031_t4_B00J04N8PG
Tuo pikkuhazetti 9012M on kyllä yllättävän tehokas peli ja sillä mahtuu vielä tekemään töitäkin. Mikään ei harmita enempää kuin hyvä pulttipyssy, joka ei mahdu siihen juuri sopivassa välissä olevan pultin eteen


Aiheeseen liittyen: oman pökötin (406, -98 1.8l 8v, 263 tkm) koneesta on jo pidempään (ainakin monta tkm) kuulunut satunnaisesti kolkuttelua vain tyhjäkäynnillä ja kone lämpimänä. Olen yrittänyt letkulla kuulostella äänen alkuperää; tuloksena kuulostaa tulevan yläkerrasta ei-jakohihnan puoleisesta päädystä, jossa ei ole mitään "toimintaa" tai apulaitteita.
Aluksi epäilin kiertokankien alapäitä/runkolaakereita, mutta tulpanjohtojen irroitus ei vaikuta ääneen millään tavalla, eikä kuulosta tulevan alakerrasta. Koneessa on palasäädettävät nostimet. Ääni katoaa myös välittömästi, jos antaa yhtään kierroksia. Paikallaan seistessä kuuluu juuri ja juuri ohjaamoon, jos pistää puhaltimen pois ja ei ole muuta liikennettä ympärillä.
Venttiilikopan tiiviste pitää vaihtaa, joten aion kurkata kopan alle muutenkin. Samalla voisi tarkastaa venttiilien välykset ja katsoa, kuinka pahasti nokkakeppi on sorvaantunut

Muutama päivä sitten kolkutteli erityisen selvästi, joten nappasin videopätkän:
Osaisiko joku enemmän kokemusta omaava kaveri veikata mikä voisi olla pielessä?