Normaalisti luovuttaisin mokomien internetsotureitten kanssa tappelun mutta nyt teen poikkeuksen.
Edelleen, meinaatko että en ensiksi irrotettuani laittanut koko perssonia ruustukkiin kiinni, teräsharjalla putsanut paskat pois varren kierteistä, heittänyt teflonit päälle, irrottanut ensin mutterin alkuun pitkällä vääntövarrella ja sen jälkeen ampunut sitä mutteria pulttipyssyllä?
kiertyihän se sen muutaman varvin ja sen jälkeen pyörii, aivan miten päin vain teit, edelleen, tuossa iskarimallissa se yläpään kuppi on ylöspäin joten ei saanut edes rälläkällä nopeasti katkastua, se muuteri istuu sellasesaa 2 sentin syvennyksessä...tottakai olisin voinut ostaa kaikki osat uutta, yläkupin ja kumit, mutta en turhan takia viitsi pistää tuplarahaa kiinni mokomiin että pääsee enhjää osaa rikkomaan yhden mutterin takia...
Suurimmassa osassa perssoneita löytyy aina joku rako jos alkaa varsi pyörimään mutta tässä mallissa ei vaan ole, enkä todellakaan viitsinyt mokoman takia rikkoa yläpään kuppia enkä kumityynyjä vaan aikani tapeltuani otin ja jyrsin koko mutskun vittuun.
tossa kaaviokuva mokomasta suunnittelun kukkasesta, jos tuo yläkuppi olisi edes toisinpäin niinkuin yleensä monissa autoissa niin saisi suoraan lentävällä vain katkastua koko varren kun jousi on kiristimillä ensin löysennetty:
Mulle riittää nyt mokoma hifistely yhden asian takia, se että JOKU tekee jossain TAI JOKU AINA onnistuu on aivan irrelevanttia, varsinkin kun en ole kuin muutman kerran saanut tuonkaltaisen iskarin heittämällä auki, ja noita on tullut muutama kymmenen vaihdettua...
AINUT asia mikä vitutti oli se että kun auton montulle ajo, paineilmanosturilla ylös nosto, renkaan irrotus, 4 pultin irrotus perssonista ja yhden pultin irrotus alapäästä kestää 10 minuuttia ja sen jälkeen se tyypillinen vittuileva tapaus ja sait hieroa edestakaisin kunnes lopulta voimatyökalulla kylmästi homma hoitoon...
En tiedä mikä lasketaan kompetenssiksi noitten autojen ruuvauksen kanssa, sen 30 vuotta noita korjaillut ja kasaillut, useampi auto alusta loppuun museokilpiin, nyt on 5 autoa mkilvissä vanhin -31 ford ja tuorein 80-luvun Saab, välissä muutama jenkki ja mersu ja perheen tallilla on sellaiset parikymmentä autoa lämpöisessä joten luulen että omalla kohdalla olen tarpeksi ruuvaillut noita paskoja ilman että internetsoturi TIETÄÄ miten sen KUULUISI aueta..
Mutta TOTTAKAI täällä kaikki ovat suurinpiirtein maahantuojan korjaamolla olleet vuosia töissä...
Nyt riitti mulle tämä aihe.