Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä sillä on merkitystä ellet ryssissä tankkaa paskinta laatua eli 92 millä kyllä toimii suurin osa autoista...
Venäjällä käytettiin aikoinaan ferroyhdisteitä, jotka saivat aikaan katalysaattoreiden tukkeutumista, lambdojen hajoamista ja muutti tulpan kärjet punertaviksi. Lyijyllistä bensaa et Venäjältä löydä mistään.Ja ferroa ei ole ollut herran aikoihin enää bensassa.
sellaset 10 vuotta on itsellä kokemusta ja useammalla autolla joilla vedelty ryssän paskalla ja koskaa ole ollut ongelmia, ei bensiini- eikä dieselautoissa.
Lopetin käymisen kun perheen autot muuttuivat viinaa juoviksi, niinkuin isäntäkin.
Ryssissä myydään kuutta eri paskaa: 92, 95, 95G, 98, 100 ja Diesel.
Talvella ryssän diesel on muuten parempaa kuin suomen "kuiva" ekopaska.
Niin no, varmaan pahemmistakin on autoja tehty Eikä tässä korkealta putoa, vaikka motivaatio loppuisikin niin coupen osista saa ebayssä helposti enemmän kun mitä maksoin koko autosta.Täytyy tosiaan haluta tuommoista, jos tosta meinaa pelin tehdä
Coupejako?Multa löytyy 2kpl. moisia jos kaipailet osia tai osta pois ja aja, toinen tartte kun täyden akun ja käyntiin.Molemmat 280 koneella.Manuaaleja molemmat.Löytyy myös varaosakone 280.
Mielestäni ei mitenkään hälyttävästi ainakaan. Tiedän sen verran että jostain kone ainakin tihruttaa hieman öljyä pihalle, mutta se on tosi vähäistä. En aja vuodessa paljoa, ehkä noin 5-7tkm ja viimeksi lisäsin öljyä jonkin verran vähintään vuosi sitten. Mitä nyt tuossa yksi päivä katsoin niin aikalailla alarajalla aletaan olla.Syökö öljyä? Esim. väljät venttiilivarrenkumit -> öljyä katalysaattoriin ja tukkeutuu karstasta pikkuhiljaa -> katti lopulta tehoton.
BMW F20 116i
Konehuoneessa tikittää. Turbon suunnilta vaikuttais tulevan. Kohta räjähtää?
Puhtaasti lonkalta arvaten, kuulostaa kovin samalta kuin viallinen venttiilinnostin:
Mutta kerro sitten mikä oikeasti oli jos selviää.
Puhtaasti lonkalta arvaten, kuulostaa kovin samalta kuin viallinen venttiilinnostin:
Mutta kerro sitten mikä oikeasti oli jos selviää.
Käynnistyy aina pirteästi pakkasillakin ja käy tasaisen nätisti Mystinen juttu... Voisiko lyhyet, muutaman kilometrin työmatkat jotenkin saada vahinkoa aikaan? Tiedän, ettei ole hyvä autolle, varsinkaan talvella, mutta minkäs teet.Jotain vikaahan autossa täytyy olla jos katti menee parin vuoden välein. Itse sain yhden katin tyhjäksi kun rapatessa tuli startattua vähän liikaa ilman että auto lähti käyntiin ja kattiin pääsi bensaa. Se oli sen Passatin viimeinen niitti, ei se tosin muutenkaan toiminut juuri koskaan täysin oiken. Ei noita umpikeulapassateita oo vähään aikaan liikenteessä pahemmin näkynyt
Onko autossa ollut käyntihäiriöitä tai käynnistysvaikeuksia?
Ittellä sama homma edessä. Tarkotus oli itse koittaa mutta enpä nyt taidakaan. Kiitti vinkistä!On kyllä niinkin yksinkertaisesta hommasta kuin etuvakaajan runkopuslien vaihdosta tehty vaikeaa Kia Ceed,on niin ahtaassa paikassa pultit että helpommalla puolella meni kolme tuntia nujutessa ja nyt pitäisi lähteä toisen puolen kimppuun.Ahistaa jo valmiiksi.
Menihän siinä toiset kolme tuntia nujutessa,ei meinannut millään mennä toinen pultti kierteelleen.
Toinen vaihtoehto on irrottaa/löysentää etukelkka joka ei välttämättä kovin halvaksi tule pajallakaan.Osat maksoi vajaat 12 € ja kun ei omalle työlle ja vitutukselle laske tuntipalkkaa niin ei kalliiksi tullut.Ittellä sama homma edessä. Tarkotus oli itse koittaa mutta enpä nyt taidakaan. Kiitti vinkistä!
Nyt tulee sellaista arvausta että: Jaksaakohan tyhjäkäynnillä tehdä tarpeeksi alipainetta tehostajaan, onko nestettä tarpeeksi tai onko nestettä vaihdettu koskaan? Jarruvalokatkaisin on ainakin vanhemmissa 307 pösöissä aiheuttanut abs faulttia.Hyviä ideoita mistä lähtee liikkeelle.. piuhan päähän en autoa tähän hätään saa, se olisi tietty ensimmäinen vaihtoehto.
2010 citikka, toimii muuten loistavasti mutta jos odottaa pitkään (minuutteja) jarru pohjassa huutaa abs failiä. Normi ajossa ei ongelmia eikä liikennevaloissakaan mitään häikkää. Viimeksi tuli kun odotin kaveria viitisen minuuttia enkä laittanut käsijarrua vaan pidin jarrupolkimen pohjassa. Anturi, abs kehä vai yksikkö.. vai joku muu ? hyviä arvauksia tai kokemuksia ?
No eikös tehtaallakin käytetty lekaa, että 413 saatiin mahdutettua mk2 darttiin?Isolohko swappi dartti leimattu tänään puhtain paperein, vähän on askartelua A bodyyn upottaa 440..
Isolohko swappi dartti leimattu tänään puhtain paperein, vähän on askartelua A bodyyn upottaa 440..
Auto: Honda CR-V 2007 2.0i Executive Automaatti
1.) Kuinka saisi disabloitua turvavyö-piippaukset? Ei haittaa vaikka valo villkuisi näytöllä, mutta piipitys vie järjen. Ja ei, en aja koskaan ilman turvavyötä, mutta monesti laitan auton käyntiin ennen kuin lähden ajamaan ja tässä autossa se piipitys alkaa ensimmäisen kerran heti kun kääntää avainta. Ja sama juttu hieman hillitymmällä äänensävyllä, jos on ovi auki. Siitäkin riittäisi ihan hyvin pelkkä varoitusvalo näytöllä. Jos ei softakorjausta löydy, niin tietääkö kukaan missä se piipperi sijaitsee, niin suoritan sille kastraation.
Tässä hyvä esimerkki mitä tarkoitan:
2.) Alkuperäinen naviin liitetty peruutuskamera on alkanut näyttämään mustaa. Jos menee kameran eteen heilumaan, se vähän niinkuin reagoi tapahtumiin, mutta edelleen 99% kuvasta on mustaa. Kamera rikki? Johto murtunut jostakin, tai liitin löysällä? Kosteutta liittimissä/johdoissa? Jotain muuta, mitä...?
Isolohko swappi dartti leimattu tänään puhtain paperein, vähän on askartelua A bodyyn upottaa 440..
Linkki ei toimi, joten en tiedä mikä tuo on, mutta jos se oli sellainen taksikuskien käyttämä dummy-vyönsolki, niin sellainen olisi kiva vain jos haluaisi ajella ilman turvavyötä, mutta kun siitä ei nyt ollut kyse.1.)Minulla on volgassa turvalaite melua poistamassa tuommoiset :
www.ebay.com/itm/Car-Tucker-Universal-Black-Clip-in-Safety-Seat-Belt-Buckle-Extender-Extension
Saitkos sitä kierrosherkkyyttä pienemmäksi?
Häh? Eihän tää liity siihen 408 pikkulohkoon mitenkään
Sen rojut on koneistamolla kun pyörähti yks veivin laakeri syystä x 2000km jälkeen...
No jaa, mun jatkopaloista löytyy tuv hyväksyntä, on valmistettu Unkarissa, oli vain helpompaa heittää ebay linkki. (tulee kumminkin vöitä käytettyä,apukuljettajan penkin sensori on niin herkkä, aloittaa pimputuksen vesipullosta.)Linkki ei toimi, joten en tiedä mikä tuo on, mutta jos se oli sellainen taksikuskien käyttämä dummy-vyönsolki, niin sellainen olisi kiva vain jos haluaisi ajella ilman turvavyötä, mutta kun siitä ei nyt ollut kyse.
Eikun jaa, se olikin jatkopala:
Car Tucker Universal Black Clip-in Safety Seat Belt Buckle Extender Extension | eBay
Tuolla piipitys varmaankin katoaisi turvavyön osalta, mutta ei se ole ihan sitä mitä tässä haettiin kuitenkaan, enkä tiedä miten tuollaiset kestävät kolaritilanteessakaan.
Käynnistyy aina pirteästi pakkasillakin ja käy tasaisen nätisti Mystinen juttu... Voisiko lyhyet, muutaman kilometrin työmatkat jotenkin saada vahinkoa aikaan? Tiedän, ettei ole hyvä autolle, varsinkaan talvella, mutta minkäs teet.
Jeps, kiitos vinkistä. Nuo kiinalaiset ovat melkoisia rimpuloita, mutta joku oikeasti laadukas välikappale tuossa voisi ehkä toimiakin.No jaa, mun jatkopaloista löytyy tuv hyväksyntä, on valmistettu Unkarissa, oli vain helpompaa heittää ebay linkki. (tulee kumminkin vöitä käytettyä,apukuljettajan penkin sensori on niin herkkä, aloittaa pimputuksen vesipullosta.)
Aijjaa, mun moka sitten, en oo niin tiiviisti seurannut asiaa
Miks korjata vanhaa paskaa satasella, kun uuden saa neljällä satkulla? Näin ainakin ite sen pointin otin..Anteeksi typeryyteni, mutta mihin autoon saa uuden alustasarjan 4 x 29e hinnalla? Vai mitä en nyt hoksaa tässä keississä...?
Juuri näin. Vanhan korjaaminen on aina arpapeliä, varsinkaan kun en edes tiedä kuinka paljon tuolla alustasarjalla on ajettu. Lisäksi kuitenkin halppissarjasta kyse ja 399e näyttäisi uusi vastaava maksavan. Tilalle tulisi varmaankin vakiokorkuiset Eibach jouset + Bilstein B6 iskarit, jos alustasarjaa joudun vaihtamaan. Tällä hetkellä kyseiseen autoon tulee kuitenkin niin vähän kilometreja, ettei tämäkään oikein houkuttelisi.Miks korjata vanhaa paskaa satasella, kun uuden saa neljällä satkulla? Näin ainakin ite sen pointin otin..
No mutta sä et remppaakaan tota autoa niin sun köyhyy ei nyt vaikuta asiaan. Halpis alustalla ajokilsat ennen hajoamista kun on pienet niin kilometrihinta voi tulla uusilla korjattuja halvemmaksiTjaah, eli käsitin väärin, mutta köyhänä kyllä ite taikoisin nykyiset vaikka väkisin kuntoon, joko maksaen ~satkun, vrt. 400e, on sitä hommaa kuidenki niiden laittamisessakin...