Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missä kunnossa iskarit? Tuli joskus tehtyä moka et vaihoin pelkät jouset ja jätin vanhat iskarit. Vuoden taisi jouset kestää.
Löytyykö palstalaisilta kokemuksia aeromotors takuuprosessista? Sachs takajousi napsahti puolentoista vuoden kohdalla ja ilmeisesti näillä on kahden vuoden takuu.
Mietin vaivan suhde riskiin ja potentiaaliseen hyötyyn kun ~60e osat ja maksaa jotain 15e jo postittaa ne osat viroon. Maksavatko näitä lähetyskuluja tai mitään töiden osuuksista jos todetaan että yleensä maksavat mitään?
Nyt varmaan Lesjöfors jouset seuraavaksi.
Tälläkin hetkellä lääkärin määräämässä ajokiellossa terveydellisestä syystä. Kortin saan takaisin kun olen suorittanut vuorokauden valvomisen jälkeisen EEG:n puhtain paperein. Kohtaus viittasi epilepsiaan mutta pään kuvissa tai hereillä ollessa EEG ei antanut mitään epilepsiaan viittaavaa ja ikää 36. On näitä syitä mutta se offtopicista.
Uhka vai mahdollisuus? Pitäis varmaan termostaatti vaihtaa. Helposti saisin varaosa-autosta otettua (toki lumikinoksen takana on josta vaihteisto mennyt). Vai kannattaako suosiolla uusi laittaa n.20€ plus työt. Helpossa kohdassa olisi, nesteet vain pitäisi valuttaa.
Toisaalta, jos varaosa-auto on 15v vanha Toyota, on termostaatin odotetusta eliniästä jäljellä puolet. Uuden tarvikkeen odotettu elinikä on vuoden.No ei todellakaan mitään käytettyjä termostaatteja.
Löytyy vielä kolmaskin termari laatikon lauhduttimelta jos on automaatti.Jaahas kulutus nousi tässä parin viikon sisään parilla litralla ja mitään mekaanista vikaa (jarrujen laahaus tms) en tuolle keksinyt. Noh sitten aloin ihmettelemään etteihän tuo lämpömittari taida ihan normaali lämmöissä olla ja salavalikosta ihmettelemään; eihän ne lämmöt nouse 78°C korkeammalle edes motarilla ja kaupunkiajossa saattaa tippua lähelle 70°CEli eiköhän se ole termari vaihtokunnossa. Tässä bemarin M57N koneessa kun taitaa olla kaksi? termaria ja tuon egr termarin taitaa saada vaihdettua ilman että valuttaa nesteet pihalle niin tuosta kannattanee aloittaa ja toivoa että auttaa? Ei kauheasti kiinnostaisi alkaa tuossa parkkipaikalla tyhjentämään kaikkia nesteitä ja vaihtamaan päätermaria mutta voihan sekin olla edessä... Ja tosiaan lämmöt kyllä nousee nopeasti tuonne ~70°C mutta siitä ylöspäin on tosi nihkeää ja tuon yli 78 en päässyt 40km motarilla suhailun aikana näissä -10 pakkasissa.
Jaahas kulutus nousi tässä parin viikon sisään parilla litralla ja mitään mekaanista vikaa (jarrujen laahaus tms) en tuolle keksinyt. Noh sitten aloin ihmettelemään etteihän tuo lämpömittari taida ihan normaali lämmöissä olla ja salavalikosta ihmettelemään; eihän ne lämmöt nouse 78°C korkeammalle edes motarilla ja kaupunkiajossa saattaa tippua lähelle 70°CEli eiköhän se ole termari vaihtokunnossa. Tässä bemarin M57N koneessa kun taitaa olla kaksi? termaria ja tuon egr termarin taitaa saada vaihdettua ilman että valuttaa nesteet pihalle niin tuosta kannattanee aloittaa ja toivoa että auttaa? Ei kauheasti kiinnostaisi alkaa tuossa parkkipaikalla tyhjentämään kaikkia nesteitä ja vaihtamaan päätermaria mutta voihan sekin olla edessä... Ja tosiaan lämmöt kyllä nousee nopeasti tuonne ~70°C mutta siitä ylöspäin on tosi nihkeää ja tuon yli 78 en päässyt 40km motarilla suhailun aikana näissä -10 pakkasissa.
Avasin tuossa konepellin ja aloin ihmettelemään ettei tässä kyllä ole edes paikkaa tuolle egr-termarille kun egr:ltä lähtee pelkkä putki kohti pakosarjaaNäillä oireilla vaihtaisin egr termarin, sillä sehän on helppo vaihtaa.
Avasin tuossa konepellin ja aloin ihmettelemään ettei tässä kyllä ole edes paikkaa tuolle egr-termarille kun egr:ltä lähtee pelkkä putki kohti pakosarjaaosanumeroltaan tuo putki näyttää olevan 11712249422 ja realoemin mukaan tarkoitettu automaattivaihteisiin autoihin
ja tämä siis manuaalilootalla... Tuollainen tuossa on kuitenkin ollut siitä lähtien kun auto on reilu 10v sitten suomeen uitettu. Eli eikö tästä yksilöstä sitten jostain syystä löydy kuin tuo päätermari vesipumpun kyljestä. Käsittääkseni näissä manuaalilaatikoissa ei ole lämmönvaihdinta laatikon luona?
Avasin tuossa konepellin ja aloin ihmettelemään ettei tässä kyllä ole edes paikkaa tuolle egr-termarille kun egr:ltä lähtee pelkkä putki kohti pakosarjaaosanumeroltaan tuo putki näyttää olevan 11712249422 ja realoemin mukaan tarkoitettu automaattivaihteisiin autoihin
ja tämä siis manuaalilootalla... Tuollainen tuossa on kuitenkin ollut siitä lähtien kun auto on reilu 10v sitten suomeen uitettu. Eli eikö tästä yksilöstä sitten jostain syystä löydy kuin tuo päätermari vesipumpun kyljestä. Käsittääkseni näissä manuaalilaatikoissa ei ole lämmönvaihdinta laatikon luona?
Minulta löytyy siis vaan liitteen mukainen putki egr:n ja pakosarjan? väliltä eli siinä ei ole termaria ollenkaan. Kaiketi siis ainoa termari on tuolla vesipumpun kyljessä. Onneksi tuo nyt ei mikään vaikein vaihdettava ole vaikka melko työläs onkin ja menee nesteet samalla vaihtoon. Kerkeshän siellä kolme kuukautta vanhat nesteet pyöriä2009 M57D30TÜ2 koneisessa 325d manuaalissa oli tällainen viritys jossa tuo musta muovinen on se termari.
"Moderin Vm 06" autonomistajan elämä.
Joko Vaihdan se solu ite ja jatka taas vuoden ja katson mikä niistä menee seuravaksi tai sitten koko patteristo vaihtoon. Viimevuonna vaihdoin yksi(Block 1) melkein vuoden meni että seuravaa lähti.
Onko kyseessä Toyota/Lexus hybridi? Just etsinnässä 2006-2008 vuotinen RX400h kakkosauton ja kärryveturin virkaa toimittamaan...
Kyllä Lexus se on.
Tiedän yksi paikka suomessa joka vaihtaa noita akkuja. Tai ne vaihtaa kaikki kennot. 2.5k~ viime vuonna kun kysyin Ite ostin viimeksi ebaysta 50egelläLöytyikö helposti vaihtokennoja Suomeen toimitettuna?
voi.Pitäs vaihtaa micran romuun uus paisuntasäiliön letku kun ruvennut vuotamaan säiliön vaihdon jälkeen. Voiko siihen käyttää noita bensa/alipaine letkuja? Koko olisi 10mm ulko ja 5mm sisä. noin 50cm pätkä.
Onkos jollain tietoa miten tuollaisen kiinalaisen MB Star vikakoodinlukijan saa käyttökuntoon. Mukana tuleva HDD:llä asennus on lukittu johonkin toiseen koneeseen, kokeiltu ajaa läppärissä ja virtuaalimasiinassa.
Pyydä sitä myyjää korjaamaan se. Eikö ne lähes aina tarjoa teamviewer apua.
Tai vois edes laittaa tiedon mitä se tarkalleen valittaa.
Jaa, aika selvä viesti toisaalla oli, että paras vaan heittää se roskiin ja tehdä puhdas asennus saatavilla olevilla paketeilla.
Ei kestä, muuttuu purkaksi. Pitää olla kuuman veden kestävää.
Mites tuollainen mikä on speksattu max 125C?Ei kestä, muuttuu purkaksi. Pitää olla kuuman veden kestävää.
Vesi on se ongelma. Tahtoo olla niin että semmonen kumiletku jotka kestää hiilivetyjä (bensat, öljyt, ym.) ei kestä kuumaa vettä. Ja sama toisinpäin.Mites tuollainen mikä on speksattu max 125C?
Potilaana 2007 Ford Transit jossa palaa satunaisesti ESP ja ABS valot , välillä pelkästään ESP ja välillä molemmat samaan aikaan. Kulkee ja pelaa muuten normaalisti, silloin kun pelkkä ESP palaa niin ABS pelaa kuten pitää.
Tänään käyty päällisinpuolin läpi jarrut, anturit sekä niiden liittimet eikä niissä mitään ihimeempiä näkynyt, ohmit mittailin ja kaikissa oli samoja lukemia.
Aktiivisia koodeja löytyi pelkästään " U0401 ECM/PCM lähettänyt vääriä tietoja " joka olikin juuri "Jarrut/ABS" kategorian alla.
Mitäköhän nyt seuraavaksi lähtisi ihmettelemään, tuo ei hirveästi kerro mitään![]()
Mites tuollainen mikä on speksattu max 125C?
Jos jollain testerillä näkee renkaiden pyörintänopeuden, niin kaikissa olis hyvä olla sama.. ).
Tarkista takapyöristä abs kehät. Ne on sellaset irtonaiset "holkit" ja voi napsahtaa poikki. Pysyy paikoillaan ja pyörii mukana, yleensä jopa toimii ihan ok mutta välillä tekee erikoisia vikakoodeja.Potilaana 2007 Ford Transit jossa palaa satunaisesti ESP ja ABS valot , välillä pelkästään ESP ja välillä molemmat samaan aikaan. Kulkee ja pelaa muuten normaalisti, silloin kun pelkkä ESP palaa niin ABS pelaa kuten pitää.
Tänään käyty päällisinpuolin läpi jarrut, anturit sekä niiden liittimet eikä niissä mitään ihimeempiä näkynyt, ohmit mittailin ja kaikissa oli samoja lukemia.
Aktiivisia koodeja löytyi pelkästään " U0401 ECM/PCM lähettänyt vääriä tietoja " joka olikin juuri "Jarrut/ABS" kategorian alla.
Mitäköhän nyt seuraavaksi lähtisi ihmettelemään, tuo ei hirveästi kerro mitään![]()
Itseaiassa tuolahan oli muistissa jotain jumittavaa EGR koodia ainakin ja näköjään löytyi netistäkin hieman foorumeilta juttua missä mainittu egr/abs/esp ongelmien olevan yhteyksissä toisiinsa. Pitänee sekin ottaa suurennuslasin alleMitä olen tuon ikäluokan (ns.pystylamppu) ransventtiilien kanssa ollut tekemisissä, niin moottorin viat osaavat myös sytyttää abs ja esp valot, ja siihen tuo vikakoodikin viittaa, että moottoripuolella on häikkää.
Jos ei vielä löytynyt softaa niin multa vois löytyä ku oon noita asennellut, voidaan jatkaa vaikka YV-puolella jos on tarvettaSamaan törmäsin, mutta ongelmana on se että niitä ei nyt ole saatavilla, toki jos joku osaava kaveri löytää jonkin lähteen sille niin saa toki vinkata!
En tunne autoa mutta helpoimmalla pääsee kun uusii molemmat2010 Toyota Verson oikea takajarru/käsijarru jumittaa. Millainen rakenne noissa on, minkälainen vika yleensä on? Vaijerissa vai satulassa yleensä vika?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.