Taasko se romu on hajalla? Täällä korjataan autoja

Mietihän mitä vihjailet julkisella foorumilla. Jos osaa kirjoittaa vihjailusi, osaat myös todennäköisesti googlata.
Itse kerroit lekurin vieneen korttisi, mieti tuolta pohjalta mitä vastaat muille.
Jaksa enää tästä keskustella, on parempaakin tekemistä.
 
Kyllähän toi kortti lähtee herkästikin terveys syistä. Taitat nilkan ja kipulääkekuuri päälle niin kai sekin jo riittää ajokyvyn arviointiin jos ne on kunnon troppeja mitä vedetään?

Tai jos vasen/oikea jalka paketissa niin tuski saa kauheasti ajella?
 
Tälläkin hetkellä lääkärin määräämässä ajokiellossa terveydellisestä syystä. Kortin saan takaisin kun olen suorittanut vuorokauden valvomisen jälkeisen EEG:n puhtain paperein. Kohtaus viittasi epilepsiaan mutta pään kuvissa tai hereillä ollessa EEG ei antanut mitään epilepsiaan viittaavaa ja ikää 36. On näitä syitä mutta se offtopicista.
 
Käsittääkseni suurimmat ongelmat adbluen osalta ovat niissä vehkeissä, joissa se säiliö on takana. Pumppuhan on myös siinä samassa paketissa siellä takana yleensä. Sieltä lähtee letkusto eteen moottorille. Ajoviima yms pakkasella pitää huolen sitten siitä, että se kiteytyy ennenkuin se adblue edes säiliöstä ehtii sinne moottoritilaan asti?

Omassa Caddy Maxissa koko järjestelmä on moottoritilassa, eikä mitään ongelmia ole ollut ton kanssa.
 
Honda accord 2.4i 2007 manual, kuuluu välillä vinkumista vedon ollessa päällä/kaasuttaessa(1 vaihteella eniten ja hieman 2 vaihteella) vasemmalla eli kuskin puolella etupäästä, epätasasella tiellä myös välillä vinkuu hiljasella vauhdilla. Kovassa vauhdissa ei kuulu mitään.

Ei kuulosta laakerivialta, ainakaan auton veivaaminen puolelta toiselle ei tuota ääntä.

Apulaitteiden remmi oli vaihtokunnossa, se vaihdettu, mutta ei auttanut, toki remmikin on repsikan puolella, että ei se ääni sieltä ikinä kuulunutkaan.

Vaihteet ja kytkin pelaa normaalisti.

Mikäs voisi olla?

Kivi jossain jarrukilven ja levyn välissä.
 
Oliko täällä volvomekaanikkoja? Saako v70:stä disabloitua ikkunoiden avaamisen ja sulkemisen kaukosäätimestä? Ei ihan nopeasti vidallakaan löytynyt. Useammin kuin kerran on avaimet taskussa ollessaan avanneet ikkunat itsestään. Voisi suunnittelukukkaseksi tämänkin laskea, enemmän on haittaa kuin hyötyä, etenkin kun sitä ei auton valikosta saa suoraan helposti itse poistettua käytöstä.
 
Löytyykö palstalaisilta kokemuksia aeromotors takuuprosessista? Sachs takajousi napsahti puolentoista vuoden kohdalla ja ilmeisesti näillä on kahden vuoden takuu.

Mietin vaivan suhde riskiin ja potentiaaliseen hyötyyn kun ~60e osat ja maksaa jotain 15e jo postittaa ne osat viroon. Maksavatko näitä lähetyskuluja tai mitään töiden osuuksista jos todetaan että yleensä maksavat mitään?

Nyt varmaan Lesjöfors jouset seuraavaksi.
 
Löytyykö palstalaisilta kokemuksia aeromotors takuuprosessista? Sachs takajousi napsahti puolentoista vuoden kohdalla ja ilmeisesti näillä on kahden vuoden takuu.

Mietin vaivan suhde riskiin ja potentiaaliseen hyötyyn kun ~60e osat ja maksaa jotain 15e jo postittaa ne osat viroon. Maksavatko näitä lähetyskuluja tai mitään töiden osuuksista jos todetaan että yleensä maksavat mitään?

Nyt varmaan Lesjöfors jouset seuraavaksi.

Sanoisin että halvemmalla pääset kun tilaat vaan uuden tilalle. Näissä virolaisissa halpaliikkeissä edullinen hinta perustuu pitkälti siihen että takuuehdoista ei oikeen haluta pitää kiinni. Ja varsinkin tuollaisten mekaanisten osien kohdalla kuten jouset/tukivarret on erittäin vaikea lähteä näyttämään ettei ole asennettu väärin tai käytetty väärin.

Edit: Mulla muuten pamahti Sachs etujousi poikki myös noin 1,5-2v kohdalla, eikä ollut ajettu kuin varmaan 20000tkm. Oisko sitten jotain huonolaatusta erää useamminkin noissa.
 
Sanoisin että halvemmalla pääset kun tilaat vaan uuden tilalle. Näissä virolaisissa halpaliikkeissä edullinen hinta perustuu pitkälti siihen että takuuehdoista ei oikeen haluta pitää kiinni. Ja varsinkin tuollaisten mekaanisten osien kohdalla kuten jouset/tukivarret on erittäin vaikea lähteä näyttämään ettei ole asennettu väärin tai käytetty väärin.

Edit: Mulla muuten pamahti Sachs etujousi poikki myös noin 1,5-2v kohdalla, eikä ollut ajettu kuin varmaan 20000tkm. Oisko sitten jotain huonolaatusta erää useamminkin noissa.

Uudet siis tilaan joka tapauksessa heti. Kyselin sitä osanumeroa taas heiltä ja mainitsin että heiltä ostettu entinenkin. Yritin kinuta ilmaisia posteja vastaantulona heiltä kun ei oo muuta tilattavaa. Sanoi tuosta takuusta että sellainen on (24kk) ja voi saada rahallisena hyvityksenä. Mutta mietin onko kannattavampaa niellä tappio eikä sijoittaa aikaa ja rahaa lisää vanhojen lähettelyyn.
 
Missä kunnossa iskarit? Tuli joskus tehtyä moka et vaihoin pelkät jouset ja jätin vanhat iskarit. Vuoden taisi jouset kestää.
 
Missä kunnossa iskarit? Tuli joskus tehtyä moka et vaihoin pelkät jouset ja jätin vanhat iskarit. Vuoden taisi jouset kestää.

Tuossa mun tapauksessa vaihdoin alunperin uusia iskareita. Oli sen verran työläs purkaa ne etutolpat että sen takia laitoin samalla uudet jouset ja yläpäätkin :)
 
Löytyykö palstalaisilta kokemuksia aeromotors takuuprosessista? Sachs takajousi napsahti puolentoista vuoden kohdalla ja ilmeisesti näillä on kahden vuoden takuu.

Mietin vaivan suhde riskiin ja potentiaaliseen hyötyyn kun ~60e osat ja maksaa jotain 15e jo postittaa ne osat viroon. Maksavatko näitä lähetyskuluja tai mitään töiden osuuksista jos todetaan että yleensä maksavat mitään?

Nyt varmaan Lesjöfors jouset seuraavaksi.

Joutuu kinuamaan sähköpostilla postikulut jälkikäteen, niitä ei automaattisesti hyvitetä.

Sinänsä palautus ei ole vaikeaa, kysyy aspasta vaan miten toimitaan ja toimii sen mukaisesti, ainakin väärän tuotteen kohdalla tuotteesta kyllä rahat palautuu nopeasti.

Tämä ainakin oma kokemus aeron kanssa.
 
Tälläkin hetkellä lääkärin määräämässä ajokiellossa terveydellisestä syystä. Kortin saan takaisin kun olen suorittanut vuorokauden valvomisen jälkeisen EEG:n puhtain paperein. Kohtaus viittasi epilepsiaan mutta pään kuvissa tai hereillä ollessa EEG ei antanut mitään epilepsiaan viittaavaa ja ikää 36. On näitä syitä mutta se offtopicista.

Jaa-a, ehkä epilepsiassa ei kannata ajella mutta aika paskamaiselta kyttäämiseltä rupeaa kuulostamaan taas. Jos jotain puhut lääkärille niin sitä voidaan käyttää sinua vastaan.
 
Uhka vai mahdollisuus? Pitäis varmaan termostaatti vaihtaa. Helposti saisin varaosa-autosta otettua (toki lumikinoksen takana on josta vaihteisto mennyt). Vai kannattaako suosiolla uusi laittaa n.20€ plus työt. Helpossa kohdassa olisi, nesteet vain pitäisi valuttaa.
 
Ja sitten se jää vuotamaan kun ei 15 vuotta vanha o-rengas uudelleenkäytettynä enää pidä kunnolla.
 
Ja ei sitten osteta sitä varaosakaupan halvinta uutta termostaattia vaan orkkis tai hyväksi tunnettu laadukas tarvike.

Termostaatti on yksi niistä osista että muutaman kympin säästöllä voit tehdä aika suuren vahingon.
 
Autona -15 BMW 316i eli 1.6L N13 moottori. Moottori samaa sukua "kuuluisan" THP:n kanssa. Noh tähän syksyyn (120tkm ja 8v) asti mennyt käytännössä ilman ongelmia. Pari kuukautta sitten alkoi ilmojen kylmetessä vähän outoja ongelmia esiintyä satunnaisesti. Tyhjäkäynniltä ei välttämättä ota kierroksia kunnolla vaan tuntuu ikäänkuin empivän. Sitten kolme kertaa käynyt tänä talvena että auton laittaa käyntiin niin se käynnistyy ja sitten vaan sammuu. Kerran pamahti ruudulle varoitus voimansiirrosta. Katselin sitten OBD lukijalla koodeja ja vähän epämääräisiä monella tapaa että high pressure fuel pressure low, mixture group error, mixture too lean. Näen kyllä livedataa myös mutta en osaa sitä tulkita joten siitä ei ole isommin hyötyä. Tänään sitten avasin konepellin kun aloin miettiä tota mixture lean varoitusta että vuotaakohan systeemi jostain MAFfin jälkeen. No tavallaan:

1707567672242.png


1707567697382.png


Tuo suoraan turbolle menevä letku venttiilikopasta (Venttiilikopan ylimääräinen paine pois tms?..) ei pysy kiinni liittimessään. Liitin näyttää ehjältä mutta jotenkin se ei vaan pysy. Varmaan joku muoviklipsu irronnut jommasta kummasta. En viitsinyt -15'c pakkasessa alkaa isommin selvittämään kun kädet jäätyy ja ettei putki naksahda poikki, mutta täytyy vähän tarkemmin katsella. Jokatapauksessa on nämä muovista valmistetut polttomoottoriosat kyllä huikeita. Loppupeleissä aika mietoja oireita ja onneksi tuo nyt on tossa moottorin päällä tyrkyllä että huomasin. Mutta vastaava jossain vaikeammassa paikassa jäisi helposti huomaamatta. Eihän se tietysti varmaa ole että tuo syypää kaikkiin ongelmiin on mutta todella potentiaalinen ainakin.

Edit:
Tutkin putkea vähän tarkemmin ja tajusin että putken päässä oleva liitinosa pyörii. Sitä kääntämällä löytyi asento jossa naksahtaa paikalleen. Nyt mietityttää että onko sieltä joku palanen lähtenyt irti jonka vuoksi piti kääntää eri kohtaan... vai onkohan tuo ollut pitkäänkin irti. Aika helvetin vaikee sanoa. Mutta nyt taas pysyy.
 
Viimeksi muokattu:
Jaahas kulutus nousi tässä parin viikon sisään parilla litralla ja mitään mekaanista vikaa (jarrujen laahaus tms) en tuolle keksinyt. Noh sitten aloin ihmettelemään etteihän tuo lämpömittari taida ihan normaali lämmöissä olla ja salavalikosta ihmettelemään; eihän ne lämmöt nouse 78°C korkeammalle edes motarilla ja kaupunkiajossa saattaa tippua lähelle 70°C :D Eli eiköhän se ole termari vaihtokunnossa. Tässä bemarin M57N koneessa kun taitaa olla kaksi? termaria ja tuon egr termarin taitaa saada vaihdettua ilman että valuttaa nesteet pihalle niin tuosta kannattanee aloittaa ja toivoa että auttaa? Ei kauheasti kiinnostaisi alkaa tuossa parkkipaikalla tyhjentämään kaikkia nesteitä ja vaihtamaan päätermaria mutta voihan sekin olla edessä... Ja tosiaan lämmöt kyllä nousee nopeasti tuonne ~70°C mutta siitä ylöspäin on tosi nihkeää ja tuon yli 78 en päässyt 40km motarilla suhailun aikana näissä -10 pakkasissa.
 
Jaahas kulutus nousi tässä parin viikon sisään parilla litralla ja mitään mekaanista vikaa (jarrujen laahaus tms) en tuolle keksinyt. Noh sitten aloin ihmettelemään etteihän tuo lämpömittari taida ihan normaali lämmöissä olla ja salavalikosta ihmettelemään; eihän ne lämmöt nouse 78°C korkeammalle edes motarilla ja kaupunkiajossa saattaa tippua lähelle 70°C :D Eli eiköhän se ole termari vaihtokunnossa. Tässä bemarin M57N koneessa kun taitaa olla kaksi? termaria ja tuon egr termarin taitaa saada vaihdettua ilman että valuttaa nesteet pihalle niin tuosta kannattanee aloittaa ja toivoa että auttaa? Ei kauheasti kiinnostaisi alkaa tuossa parkkipaikalla tyhjentämään kaikkia nesteitä ja vaihtamaan päätermaria mutta voihan sekin olla edessä... Ja tosiaan lämmöt kyllä nousee nopeasti tuonne ~70°C mutta siitä ylöspäin on tosi nihkeää ja tuon yli 78 en päässyt 40km motarilla suhailun aikana näissä -10 pakkasissa.
Löytyy vielä kolmaskin termari laatikon lauhduttimelta jos on automaatti.
 
Jaahas kulutus nousi tässä parin viikon sisään parilla litralla ja mitään mekaanista vikaa (jarrujen laahaus tms) en tuolle keksinyt. Noh sitten aloin ihmettelemään etteihän tuo lämpömittari taida ihan normaali lämmöissä olla ja salavalikosta ihmettelemään; eihän ne lämmöt nouse 78°C korkeammalle edes motarilla ja kaupunkiajossa saattaa tippua lähelle 70°C :D Eli eiköhän se ole termari vaihtokunnossa. Tässä bemarin M57N koneessa kun taitaa olla kaksi? termaria ja tuon egr termarin taitaa saada vaihdettua ilman että valuttaa nesteet pihalle niin tuosta kannattanee aloittaa ja toivoa että auttaa? Ei kauheasti kiinnostaisi alkaa tuossa parkkipaikalla tyhjentämään kaikkia nesteitä ja vaihtamaan päätermaria mutta voihan sekin olla edessä... Ja tosiaan lämmöt kyllä nousee nopeasti tuonne ~70°C mutta siitä ylöspäin on tosi nihkeää ja tuon yli 78 en päässyt 40km motarilla suhailun aikana näissä -10 pakkasissa.

Näillä oireilla vaihtaisin egr termarin, sillä sehän on helppo vaihtaa.
 
Näillä oireilla vaihtaisin egr termarin, sillä sehän on helppo vaihtaa.
Avasin tuossa konepellin ja aloin ihmettelemään ettei tässä kyllä ole edes paikkaa tuolle egr-termarille kun egr:ltä lähtee pelkkä putki kohti pakosarjaa :D osanumeroltaan tuo putki näyttää olevan 11712249422 ja realoemin mukaan tarkoitettu automaattivaihteisiin autoihino_O ja tämä siis manuaalilootalla... Tuollainen tuossa on kuitenkin ollut siitä lähtien kun auto on reilu 10v sitten suomeen uitettu. Eli eikö tästä yksilöstä sitten jostain syystä löydy kuin tuo päätermari vesipumpun kyljestä. Käsittääkseni näissä manuaalilaatikoissa ei ole lämmönvaihdinta laatikon luona?
 
Avasin tuossa konepellin ja aloin ihmettelemään ettei tässä kyllä ole edes paikkaa tuolle egr-termarille kun egr:ltä lähtee pelkkä putki kohti pakosarjaa :D osanumeroltaan tuo putki näyttää olevan 11712249422 ja realoemin mukaan tarkoitettu automaattivaihteisiin autoihino_O ja tämä siis manuaalilootalla... Tuollainen tuossa on kuitenkin ollut siitä lähtien kun auto on reilu 10v sitten suomeen uitettu. Eli eikö tästä yksilöstä sitten jostain syystä löydy kuin tuo päätermari vesipumpun kyljestä. Käsittääkseni näissä manuaalilaatikoissa ei ole lämmönvaihdinta laatikon luona?

Tää oli uutta tietoa. Manuaaleissa ei sitten vissiin ole koko egr termostaattia, vaan ainoastaan päätermari.

Tuolta voi ihmetellä lisää, kunhan syöttää vin numeron 7 viimestä merkkiä - https://www.realoem.com/bmw/enUS/select
 
Avasin tuossa konepellin ja aloin ihmettelemään ettei tässä kyllä ole edes paikkaa tuolle egr-termarille kun egr:ltä lähtee pelkkä putki kohti pakosarjaa :D osanumeroltaan tuo putki näyttää olevan 11712249422 ja realoemin mukaan tarkoitettu automaattivaihteisiin autoihino_O ja tämä siis manuaalilootalla... Tuollainen tuossa on kuitenkin ollut siitä lähtien kun auto on reilu 10v sitten suomeen uitettu. Eli eikö tästä yksilöstä sitten jostain syystä löydy kuin tuo päätermari vesipumpun kyljestä. Käsittääkseni näissä manuaalilaatikoissa ei ole lämmönvaihdinta laatikon luona?
Egr.png

2009 M57D30TÜ2 koneisessa 325d manuaalissa oli tällainen viritys jossa tuo musta muovinen on se termari.
 
2009 M57D30TÜ2 koneisessa 325d manuaalissa oli tällainen viritys jossa tuo musta muovinen on se termari.
Minulta löytyy siis vaan liitteen mukainen putki egr:n ja pakosarjan? väliltä eli siinä ei ole termaria ollenkaan. Kaiketi siis ainoa termari on tuolla vesipumpun kyljessä. Onneksi tuo nyt ei mikään vaikein vaihdettava ole vaikka melko työläs onkin ja menee nesteet samalla vaihtoon. Kerkeshän siellä kolme kuukautta vanhat nesteet pyöriä :D Vaihdan varmaan vesipumpun samalla kun nyt alkaa purkamaan niin ei tarvitse sitä sitten uudestaan purkaa jossain kohtaa kun alkaa silläkin olla ikää vajaa 10v ja 250tkm ajettuna. Samalla myös molemmat apulaitehihnat vaihtoon. Tietää taas mitä viikonloppuna tekee, toivottavasti ei oo kovat pakkaset :D
 

Liitteet

  • IMG_20240214_220646.jpg
    IMG_20240214_220646.jpg
    219,5 KB · Luettu: 94
"Moderin Vm 06" autonomistajan elämä.
hybrid06.jpg

Joko Vaihdan se solu ite ja jatka taas vuoden ja katson mikä niistä menee seuravaksi tai sitten koko patteristo vaihtoon. Viimevuonna vaihdoin yksi(Block 1) melkein vuoden meni että seuravaa lähti.
 
"Moderin Vm 06" autonomistajan elämä.

Joko Vaihdan se solu ite ja jatka taas vuoden ja katson mikä niistä menee seuravaksi tai sitten koko patteristo vaihtoon. Viimevuonna vaihdoin yksi(Block 1) melkein vuoden meni että seuravaa lähti.

Onko kyseessä Toyota/Lexus hybridi? Just etsinnässä 2006-2008 vuotinen RX400h kakkosauton ja kärryveturin virkaa toimittamaan...
 
Tiedossahan se oli, että siirtymä mersun dieseliin tuo mukanaan ongelmia. Matkan teko katkesi jeepillä ison tien varteen kuin veitsellä leikaten ja hinurilla pihaan. Siinä hetken tutkittuani totesin ettei polttoaine liiku linjoissa->ilmavuoto ensimmäinen epäilys. Polttoaineputkiin vaihdoin uudet o-renkaat ja ilmauksen jälkeen piiitkällä startilla auto käyntiin. On kyllä aivan uskomattoman huonosti suunniteltu tuo polttoainejärjestelmä nuissa cdi koneissa. Onneksi autoliiton piikkiin sai hinauksen.
 
Pitäs vaihtaa micran romuun uus paisuntasäiliön letku kun ruvennut vuotamaan säiliön vaihdon jälkeen. Voiko siihen käyttää noita bensa/alipaine letkuja? Koko olisi 10mm ulko ja 5mm sisä. noin 50cm pätkä.
 
Onkos jollain tietoa miten tuollaisen kiinalaisen MB Star vikakoodinlukijan saa käyttökuntoon. Mukana tuleva HDD:llä asennus on lukittu johonkin toiseen koneeseen, kokeiltu ajaa läppärissä ja virtuaalimasiinassa.
 
Onkos jollain tietoa miten tuollaisen kiinalaisen MB Star vikakoodinlukijan saa käyttökuntoon. Mukana tuleva HDD:llä asennus on lukittu johonkin toiseen koneeseen, kokeiltu ajaa läppärissä ja virtuaalimasiinassa.

Eiköhän se vaadi asennuksen. Vastaava psa-konsernin kampe naitetaan asennuksen aikana ide-ohjaimen versioon (muunmuassa). Voi olla, että joku patch on olemassa, star ei ole mulle tuttu.
 
Pyydä sitä myyjää korjaamaan se. Eikö ne lähes aina tarjoa teamviewer apua.
Tai vois edes laittaa tiedon mitä se tarkalleen valittaa.
 
Pyydä sitä myyjää korjaamaan se. Eikö ne lähes aina tarjoa teamviewer apua.
Tai vois edes laittaa tiedon mitä se tarkalleen valittaa.

Tässähän on se ongelma, että varsinaista myyjää ei tiedetä kiinassa, kun on kulkeutunut parin kolmen kaverin kautta tuo paketti, ja useimmat kai ovat nostaneet kädet pystyyn jo koko osakasan nähdessään.

Paketissa "Fix for chines Lock.rar" pitäisi olla fiksaus, mutta ei netin ilmaisfoorumeilta löydä...

DAS käynnistettäessä valittaa:
Screenshot from 2024-02-18 12-38-10.pngScreenshot from 2024-02-18 12-38-47.png
 
Jaa, aika selvä viesti toisaalla oli, että paras vaan heittää se roskiin ja tehdä puhdas asennus saatavilla olevilla paketeilla.
 
Jaa, aika selvä viesti toisaalla oli, että paras vaan heittää se roskiin ja tehdä puhdas asennus saatavilla olevilla paketeilla.

Samaan törmäsin, mutta ongelmana on se että niitä ei nyt ole saatavilla, toki jos joku osaava kaveri löytää jonkin lähteen sille niin saa toki vinkata!
 
Potilaana 2007 Ford Transit jossa palaa satunaisesti ESP ja ABS valot , välillä pelkästään ESP ja välillä molemmat samaan aikaan. Kulkee ja pelaa muuten normaalisti, silloin kun pelkkä ESP palaa niin ABS pelaa kuten pitää.

Mitäköhän nyt seuraavaksi lähtisi ihmettelemään, tuo ei hirveästi kerro mitään:confused2:
 
Viimeksi muokattu:
Mites tuollainen mikä on speksattu max 125C?
Vesi on se ongelma. Tahtoo olla niin että semmonen kumiletku jotka kestää hiilivetyjä (bensat, öljyt, ym.) ei kestä kuumaa vettä. Ja sama toisinpäin.

Kokeilin itse tätä aikanaan oman audin jäähdyttimen ja paisarin välisessä pikkuletkussa. Ehkä se vuoden meni siinä mutta muuttui sittemmin purukumia vastaavaksi möhjäksi. Oli muistaakseni motonetin myymää gatesin polttoaineletkua. Hain sitten muistaakseni hiflexin myymältästä oikeaa jäähdytysnesteletkua.
 
Potilaana 2007 Ford Transit jossa palaa satunaisesti ESP ja ABS valot , välillä pelkästään ESP ja välillä molemmat samaan aikaan. Kulkee ja pelaa muuten normaalisti, silloin kun pelkkä ESP palaa niin ABS pelaa kuten pitää.

Tänään käyty päällisinpuolin läpi jarrut, anturit sekä niiden liittimet eikä niissä mitään ihimeempiä näkynyt, ohmit mittailin ja kaikissa oli samoja lukemia.

Aktiivisia koodeja löytyi pelkästään " U0401 ECM/PCM lähettänyt vääriä tietoja " joka olikin juuri "Jarrut/ABS" kategorian alla.

Mitäköhän nyt seuraavaksi lähtisi ihmettelemään, tuo ei hirveästi kerro mitään:confused2:

Jos jollain testerillä näkee renkaiden pyörintänopeuden, niin kaikissa olis hyvä olla sama.. joskus on tullut vastaan tilanne että ns. kompaktilaakeri on karannut kolostaan sen verran, ettei ABS anturi ole pystynyt lukemaan magneettikehää (toki eri auto kuin transit).
 

Statistiikka

Viestiketjuista
278 602
Viestejä
4 791 828
Jäsenet
77 779
Uusin jäsen
Juse83

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom