Miten nuo vetarin suojakumit yleensä tulee kiinni vai vedetäänkö ne vain paikalleen? Itsellä on korollasta nyt selvästi irti se apparin puolen kumi, mutta ei vaikuta revenneeltä kuitenkaan, ulompi pää vaan ei pysy siinä huulilla missä on ollut, siis aivan vannetta vasten oleva pää. Eli koko kumi tuntuu valuneen sisäänpäin, laatikkoa kohti. Mitään kiristyspantaa siinä ei ainakaan ole mitä joskus muistelen nähneeni aiemmissa autoissa, kummallakaan puolella. Toisella puolella tuntuu pysyvän paikallaan lähinnä pyhällä hengellä, eikä vuoda rasvoja, mutta apparin puolelta roiskii nyt komeasti mustaa rasvaa ulos niin että koko vanteen sisäpuoli on kuorrutettu.
Onko edellinen asentaja unohtanut laittaa kiristysrinkulat vai onko se kumi kuitenkin jotenkin venynyt, kun ei pysy? Eli suoraan uutta kumia vai yrittää vanhaa saada paikalleen? Jos menee uusinnaksi, niin todennäköisesti menen helpoimman kautta ja yritän sitä liimattavaa.
Ja kauanko tuollaisella irtonaisella uskaltaa ajella ilman että menee muutakin kuin kumi, nosturille pääsee vasta elokuun taitteessa ja itse en reuman kanssa taivu tuonne parkkipaikkakorjauksiin letkunkiristimillä. Kiitoksia.