Jotkut osat on tälläisiä, jotka kannattaa takuun selvyyden takia antaa liikkeen itse hankkia, niin takuu kuviot on selvät. Lähinnä siis tälläiset, jotka voi aiheuttaa suuren vaurion pettäessään. Muuten osat voi hankkia kyllä ihan vapaasti itse netistä ja asennuttaa korjaamolla, jos suostuvat osat asentamaan ja tuntihinta ei sitten pomppaa niin kovaksi ettei hommassa ole järkeä. Jakopää remonttia ei kannata ihan jokaisessa pärnäsen pajassa teettää ihan siksi, että homma voi epäonnistua. Tiedän lukuisia tapauksia, joissa homma on ryssitty ja sitten onkin kova vääntö kuka maksaa. Eihän tuo jakopää laitto mitään rakettitiedettä ole, mutta vaatii oikeat työkalut ja hieman tietoa miten se pitää tehdä ja viitseliäisyyttä tehdä se kunnolla. Itse tein viime kesänä kahteen kaverin autoon ja kumpikin käy ja kukkuu edelleen, joten homma lie onnistui. Osat tilasin Aerolta. Ei olleet ensimmäiset jakopäät, joten jotain kokemusta löytyi pohjalta. Joissakin merkeissä kannattaa kysyä hinta myös merkkihuollosta. Tulee siellä halvemmaksi teettää joihinkin autoihin kun on kiinteä hinta rempalla.