- Liittynyt
- 21.10.2016
- Viestejä
- 573
Katso sitten, että ostat stabilus-merkkiä jos samanlaiset, kuin alkuperäiset haluat.
Taitaa olla Febi Bilstein noi uudet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katso sitten, että ostat stabilus-merkkiä jos samanlaiset, kuin alkuperäiset haluat.
Vaihda puola eri sylinterille, jos vika siirtyy, on puola varmasti rikki.2005 Golf V 1.6 fsi moottorilla sytytti vikavalon. Puoliso soitteli töistä lähtiessä ja sanoin, että ajaa vaan kotiin. Ajattelin, että olisi taas EGR vikaa mutta onkin nyt jotain muuta. Tyhjäkäynnillä täristää, mutta kun antaa vähän kaasua niin mielestäni tasoittuu. Torque kertoi koodin P0302. Eli ilmeisesti 2 sylinterissä sytytysongelmia.
Olisko se vaan puola pettänyt? Kannattaako vaan hakea motonetistä yksi uusi ja kokeilla vaihtaa itse vai mitähän tuolle tekisi.
Defa tai Calix, kumpi siellä nyt onkaan, sivuilta saa kuvalliset asennusohjeet. Oletko testannut ettei se puskurin pistoke ole oikosulussa suojamaahan?Mjahas. Näyttäisi vähän että Volkkarin lohkolämmitin on sanonut sopimuksen irti.
Minkälainen homma tuo vastus olisi vaihtaa itse? ( Käytössä nosturi). Kyseeessä -02 VW Bora 2.0l Bensamotilla.
Defa tai Calix, kumpi siellä nyt onkaan, sivuilta saa kuvalliset asennusohjeet. Oletko testannut ettei se puskurin pistoke ole oikosulussa suojamaahan?
Sisätilalämmitin toimii normaalisti, joten siitä epäilen pelkän lohkarin olevan sökö.
Sisätilalämmitin toimii normaalisti, joten siitä epäilen pelkän lohkarin olevan sökö.
Alla linkki ohjeeseen jolla voi todeta lohkolämmittimen kunnon:Sisätilalämmitin toimii normaalisti, joten siitä epäilen pelkän lohkarin olevan sökö.
Kato nyt ensin, että tehostimen purkki ei ole liian tyhjä.. Alkaa ääntää, kun nesteet on liian vähissä.Audista tais kovat pakkaset rikkoa mahdollisesti ohjaustehostimen pumpun ja ainakin käyttöhihnan kiristimen. Käynnistäessä siis kuuluu selkee rallataus/sirinä tms. ääni keulilta. Kääntäessä ulvoo ohjaustehosti ja tuntee ratissa. Parkkipaikalla katselin, et kuskin puolelta tullut jotain öljyn tapaista lumeen. Vittu. Kiesi allekirjoituksen kulkine. Vituttaa taas... Satosia saa varmaan taas lompuukista kaivella prkl
Joo se on nyt eka homma. Mut kyl se jostain syystä on ne öljyt pihalle lykännyt oletettavastiKato nyt ensin, että tehostimen purkki ei ole liian tyhjä.. Alkaa ääntää, kun nesteet on liian vähissä.
Paljonko autolla on ajettu?Maanantaina Ford S-max diesel sytytti latauksen merkkivalon ja latausjännite oli 13.2-13.6 volttia. Nyt kuitenkin parina päivänä valo ei ole palanut ja jännite on ollut 13.9-14.6 välillä. Auto pestiin viikonloppuna joten voiko sillä olla vaikutusta laturin toimintaan? Konetilaan ei vettä erikseen päästetty. Vai onko vaan sattumaa?
333tkm.Paljonko autolla on ajettu?
Renault Meganesta oli laturin hiilisilta rikki (toisen hiilen johto poikki). Oli kai ajettu 220tkm luokkaa. Tuon hiilisillan sai pois irrottamatta laturia ja varaosa löytyi suoraan kaupasta, noin 35€.Maanantaina Ford S-max diesel sytytti latauksen merkkivalon ja latausjännite oli 13.2-13.6 volttia. Nyt kuitenkin parina päivänä valo ei ole palanut ja jännite on ollut 13.9-14.6 välillä. Auto pestiin viikonloppuna joten voiko sillä olla vaikutusta laturin toimintaan? Konetilaan ei vettä erikseen päästetty. Vai onko vaan sattumaa?
Renault Meganesta oli laturin hiilisilta rikki (toisen hiilen johto poikki). Oli kai ajettu 220tkm luokkaa. Tuon hiilisillan sai pois irrottamatta laturia ja varaosa löytyi suoraan kaupasta, noin 35€.
Tuosta Fordista nyt en osaa oikein sanoa ja näyttää lataavan silti ihan ok nyt. Rellussahan lataus loppui kerralla kokonaan.
Kilometrilukemaan sopisi laturin hiilien loppuun kuluminen. Vois hyvin olla laturin ensioireita... Seuraile tilannetta...333tkm.
Joo eiköhän oo viisainta vaihtaa uusi laturi niin saa sen osalta ajella huoletta.Ei varmaan huono idea uusia koko laturia noilla kilometreillä.
Sulakkeet katsottu? Sit ottaisin napin irti ja kokeilisin yleismittarilla toimiiko se / tuleeko jännite napille. Sit sama asia lukitusmoottorille.Toyota Yaris Verso 2002.
Keskuslukko.
Vika: Avainta kun kääntää kuskin oven lukossa, kaikki ovet aukeaa ja menee kiinni. Kaukosäätimestä kun painaa auki tai kiinni, muut ovet menevät, paitsi kuskin ovi.
Aloitin nyt sulattamalla ja rasvaamalla lukon, ei vaikutusta. Onko kellään heittää vinkkiä mitä seuraavaksi ?
Edit: lukitus ei toimi kuskin ovessa sähköisestä lukitus napista.
Todennäköisesti takapöntössä joko reikä tai putki ruostunut puhki takapöntön juuresta. Näin yleensä käy juurikin pätkäajossa kun ei kunnolla kerkeä kuumentua ja sinne jää kosteutta joka nopeuttaa prosessia.Pakoputki vähän röpöttää takana, niin olisikohan mahdollista, että takapönttöön olisi kondensoitunut vettä, kun ajo on suurimmaksi osaksi pätkäajoa kaupungissa? Pitää varmaan antaa moottorille kunnolla kierroksia välillä ja katsoa, että häviääkö ääni.
Saa tahonkin vielä jatkoa kolvattua, kun veistelee jollain muovia pois piuhan tyngän ympäriltä.. Mutta helpompi tosiaan jokin sopiva uusi liitin, kuten juurikin abiko..Tais löytyä syy miksei laturi toimi oikein. Laturiin tulee tuollainen liitin missä on yksi johto niin tuo johto on poikki liittimen juuresta. Saakohan tuollaisen liittimen purettua tai mikä liitin tuo on nimeltään?
Edit: Löyty numerosarja 66182 002a
Itse varmaan kysyisin marmorilta. Tuskin on iso kustannus sielläkään...Saa tahonkin vielä jatkoa kolvattua, kun veistelee jollain muovia pois piuhan tyngän ympäriltä.. Mutta helpompi tosiaan jokin sopiva uusi liitin, kuten juurikin abiko..
Katso sitten, että ostat stabilus-merkkiä jos samanlaiset, kuin alkuperäiset haluat.
Pitääpä tsekata kun pakkaset lauhtuu. Kävin marmorilta kysymässä hintaa keskuslukonmoottorille... 195e =) osanumero 69120-52030. Pitänee ebäystä etsiä.Sulakkeet katsottu? Sit ottaisin napin irti ja kokeilisin yleismittarilla toimiiko se / tuleeko jännite napille. Sit sama asia lukitusmoottorille.
En minä ole Eipä sitä puhelimessa arvannut että se on ihan totaalisesti jumissa. On noita ennenkin itselläkin jumitellut mutta että ihan isolla tiellä ei heti aukea niin ei piiitkään aikaan.Ooksä sillä ajellu rengas lukossa vai miten se jarrun jumittelu on kumin syöny?
Ulkopään kun ottaa irti ja antaa raidetangon laskea omalla painollaan alas, niin jos laskee hitaasti eikä kolahda alas, niin nivel on todennäköisesti kunnossa.Unohtui katsastaa auto (v70 04) ajoissa kun koronan myötä ei tuu liikuttua paljoakaan. Pari päivää myöhässä katsastukseen johon sattui katsastusinssin kaveriksi oppipoika joka tutki auton perinpohjin ja etupäästä löytyi välystä josta sitten totesivat että raidentangon sisäpää molemmilta puolita vaihtoon. Aloin tuossa toista puolta purkamaan niin sisänivel tuntuu kuin uudelta, pitäisikö noista käsin tuntea välykset kun raidetanko on kädessä? En vielä ehtinyt irroittamaan sisäpäätä hammastangosta kun on niin perkeleen tiukassa, en kyllä tiedä tuleeko tuota omilla konsteilla irti saamaankaan
Unohtui katsastaa auto (v70 04) ajoissa kun koronan myötä ei tuu liikuttua paljoakaan. Pari päivää myöhässä katsastukseen johon sattui katsastusinssin kaveriksi oppipoika joka tutki auton perinpohjin ja etupäästä löytyi välystä josta sitten totesivat että raidentangon sisäpää molemmilta puolita vaihtoon. Aloin tuossa toista puolta purkamaan niin sisänivel tuntuu kuin uudelta, pitäisikö noista käsin tuntea välykset kun raidetanko on kädessä? En vielä ehtinyt irroittamaan sisäpäätä hammastangosta kun on niin perkeleen tiukassa, en kyllä tiedä tuleeko tuota omilla konsteilla irti saamaankaan
V70 ollessa kyseessä se väljä voi olla myös itse hammastangossa. Katsastuksessa se on kumin läpi melko vaikea tuntea onko väljä itse hammastangossa vai raidetangon sisänivelessä. Molempia noista Volvoista menee, sekä hammastankoja, että sisäpään niveliä.
En minä ole Eipä sitä puhelimessa arvannut että se on ihan totaalisesti jumissa. On noita ennenkin itselläkin jumitellut mutta että ihan isolla tiellä ei heti aukea niin ei piiitkään aikaan.
Näin ehkä ihmisellä kuka ei autoista mitään ymmärrä, kyllä sen lukossa olevan renkaan huomaa ensimmäisen metrin aikana.Jos se kerran ihan lukossa on ollut niin luulisi että huomaisi ajossa?
Kerran nimittäin lumituiskussa parkkeerasin ranskalaisen auton kauppakäynnin ajaksi, josta jäätyi toisen takarenkaan käsijarru jumiin. Kaupan pihasta lähtiessä ruuhka-aikana ja hitaasti ajaessa sitä ei huomannut (liukui lumen päällä), mutta parinsadan metrin jälkeen meinasin vetää ympäri käännyttäessä motarin rampille. Bonuksena mukava rohiseva ääni kun saavuttiin hyvin auratulle moottoritielle.
Yhteensä ajoa tuli rengas lukossa joku vajaa 2km. Jälki renkaassa oli aika samanlainen, mutta ei ihan yhtä paha.
Jossain Volvossa oli jäätynyt takajarru kiinni ja jäin kuuntelemaan ääntä pari päivää sitten. Kunnon renkaan vinkuna vaan kuului ja rengas oli kyllä lähes varmasti entinen lukkojarrutuksen takia. Menee varmaan helposti epätasapainoon ja alkaa "ravistaa"? Uusi rengas vaan tilalle.Näin ehkä ihmisellä kuka ei autoista mitään ymmärrä, kyllä sen lukossa olevan renkaan huomaa ensimmäisen metrin aikana.
Näin ehkä ihmisellä kuka ei autoista mitään ymmärrä, kyllä sen lukossa olevan renkaan huomaa ensimmäisen metrin aikana.