- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 11 311
Näin on. Lisäksi sen takia, että sikäli kun ymmärtävät puhetta tai osaavat lukea, eivät pidä asiakasta idioottina, vaan huomaavat että tuli mokattua tai toimittiin ohjeistuksen tasolla päin vittua. Näin on käynyt useasti, ja voi olla että eivät ole tajunneet. Olen kuitenkin yrittänyt. Viimeksi tänään. Ei siinä pahasti voi itseään munata kunhan on kohtelias, vaikka tietysti saattavat nauraa autistille. Kun eihän nykyään millään oo mitään välii ja mä oon niiq täällä vaa töis.Minä olen havainnut, että jos havaitsee jotain epäloogisia tai huonosti toteutettuja toimintoja asiakaspalvelussa tai jossakin muualla, niin ne on syytä tuoda esille ensinnäkin siksi, jotta joku toinen välttyisi vastaavalta jatkossa ja toisekseen jotta se alkuperäinen ongelma tulisi korjattua jossakin vaiheessa toimivammaksi, kun siitä on annettu palautetta ja siitä käydään keskustelua.