UPS:n verkkosivut ja paketin toimitustavan vaihto. Sen verran pieni paketti tulossa kotiin, että mieluummin kävisen sen hakemassa kauppareissulla, kuin odotan koko päivän kotona että milloin sattuu lähetti tuomaan. Viimeksi, ehkä 4 vuotta sitten, toimitustavan ja -paikan vaihto onnistui sähköpostiin tullutta tilausnumeroa klikkaamalla, sitten vaan listasta toimipiste.
Nykyään pitää rekisteröityä. Ensin kysytään nimi, sähköposti, käyttäjätunnus ja muut tiedot, toisella sivulla varmistetaan että käyttöehdot on luettu. Sitten kun klikkaa ok, niin tulee ilmoitus että käyttäjätunnus on jo käytössä. Koko homma alusta uusiksi.
Tuonkun saa tehtyä, niin pääsee tarkastelemaan toimitusta. Arvioitu toimituspäivä torstai 3.4., yritänpä vaihtaa sen lähicittariin toimitettavaksi. Kas vain, toimituspäiväksi vaihtuu tiistai 4.3. ja viimeinen hakupäivä tiistai 11.3., jossain kohti unohtunut erilaisten päivämäärämuotojen tarkastukset ja konversiot.
Otetaan riski kuitenkin, valitaan kohde ja täytetään tiedot. Puhelinnumero pakollinen, syötän muodossa +358.. kun rekisteröitymisvaiheessakin siinä muodossa kysyttiin. Ei mitään virheilmoitusta, mutta jää lataamaan minuutiksi, ja keskeytän. Uudestaan sama yritys, nyt laitan puhelinumeron ilman maatunnusta, menee eteenpäin. Sivu alalaidassa vahvista, taas jää lataamaan. Minuutin siinä odottelen ja keskeytän, tulkoot sitten paketti kotiin. Jos en ole paikalla, niin kai se sen sitten jonnekin toimipisteeseen vie. Toivottavasti. Ja sellaiseen, minne pääsee järkevästi autolla lähelle pysäköimään.