Pitää paikkansa. En vaan luota siihen, että esimerkiksi LCD:stä näkyisi mitään kovalla pakkasella vaikka laite pysyisi päällä.
Pysköidessä seuraa puolituntintinen kellonaika jäädytetään näyttöön, eli pakkanen ei erityinen ongelma.
Jos pitää manuaalikiekosta ja on hankkinut sellaisen joka ei kostu, eikä sula ja tykkää sen kanssa pelata ja sen muistaa aina laittaa, mutta jostain syystä ei automaattista muistaisi tarkistaa. niin siitä vaan.
Mutta miten ihmeessä sen automaattisen saa kuulumaan suunnittelun kukkasiin samalla kun manuaalikiekkoa kehuu käytettävyydessä.
Lisäksi minulla on vahva epäluottamus käytännön toimintaan pysäköinninvalvonnassa, mitä ei lainkaan ole omiaan vähentämään se, että oikeusturva on asiaa koskien asiakkaalta poistettu.
Merkittävällä osalla kuskeista automaattinen "parkkikiekko" on parempi, se toimii vaikka ei olis muistanut, toimii vaikka ei olisi tiedostanut tarvetta, ja voi tuoda oikeusturvaa paikoissa joissa aikaraja. (toki voi paljastaakin).
Automaattisen käytettävyys on niin paljon parempi manuaaliseen, että jos kerran 20v vikaantumisen takia napsahtaa virhemaksu kalleimmanluokan alueella, niin pieni hinta käytettävyydestä, (ja hyvin mahdollista että säästänyt monta maksua)
. tosi vaikea laittaa lisäaikaa manuaalisesti.
Lisäaikaa , eihän sellaista kuullu onnistua.
Mutta, irto versioissa , käytettävyys hyvä, onnistuu heiluttelemalla ja menee heittämällä kohdilleen.
Ketjussa mainittu telineversio on aika onnistunut, pariston vaihto helppoa, lisäaika helppoa. kellon aikaapistämisen käyttöliittymä, syvältä.
Se vanha iso liimattava on syvältä, vaatii liimaamisen ylös jotta patteri edes jotenkin kokolaitetta irtirepimättä mahdollista. Kakissa autoissa ei välttämättä paikkaa.