Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Presidenttejä ei varmaan mutta pääministerejä kyllä. Irlannissa, Belgiassa, Luxemburgissa, Islannissa ja Serbiassa.
Niin muuten Haavisto presidentiksi ja ehdottomasti toyboy mukaan joka paikkaan. Suureen ennätystenkirjaan näkyvyyttä ja sitten presidenttiyden jälkeen kirja kuinka ahdasmielisiä ihmiset olivat vierailuilla.
Vapaamielisyys on tulevaisuutta.
Nyt on kyse nimenomaan presidenteistä.
Kun nyt ajatellaan,että presidentti edustaa kansaa, niin miten homo, joita on alle prosentti väestöstä voisi katsoa edustavan kansan enemmistöä?
Miksi juuri presidenteistä? Pääministerit tuppaavat olemaan paljon merkittävämpiä henkilöitä monissa maissa kuin presidentit ihan valtiovierailujenkin kannalta.
Kyllä presidentit on merkittävämmässä roolissa valtiovierailuissa. Silloin otetaan niitä lehtikuvia kun puolisotkin on esillä ja suoritetaan seremonioita ja annetaan lahjoja. Pääministerit käyvät hissukseen ja neuvottelevat kabineteissa.
Kyllä presidentit on merkittävämmässä roolissa valtiovierailuissa. Silloin otetaan niitä lehtikuvia kun puolisotkin on esillä ja suoritetaan seremonioita ja annetaan lahjoja.
Meinaatko että homot ei sitten voi äänestää heteroa, entäs biseksuaalit?Onko maailmassa muuten ollut aiemmin homoparisuhteessa elävää presidenttiä? Kun nyt ajatellaan,että presidentti edustaa kansaa, niin miten homo, joita on alle prosentti väestöstä voisi katsoa edustavan kansan enemmistöä?
Siksi, että he maksavat junttien viulut ja mahdollistavat sen, että juntti voi jatkaa perämetsässä asumista?Niin ja miksi heseläiset saa käyttää 20 % äänistä vaikka heillä on vain 0,2 % maan pinta-alasta. 99,8 % maasta on hyvin erilaista aluetta ja ihmisillä erilaiset tarpeet.
*heseläiset = pääkaupunkiseutu
Luettelo tunnetuista homo- ja biseksuaaleista – Wikipedia
En löytänyt yhtäkään homoseksuaalia valtionpäämiestä.
Meinaatko että homot ei sitten voi äänestää heteroa, entäs biseksuaalit?
Kiinnosta vittuakaan ketä se presidentti nussii kotonaan.
Luulo ei ole tiedon väärti.Voivat, mutta luulen suurimman osan homoista äänestävän Haavistoa,vain siksi, että hän on homo.
Luulo ei ole tiedon väärti.
Kyllä oli, mutta Bumtsibum Marko ei ole koko homopopulaatio.Oliko niin, että bumbtsibum-Marko, joka siis on avoimesti homo, oli Niinistön porukoissa viimeksi? Muilta avoimesti julkihomoilta en edes muista kantaa - ja tuokin tietenkin mutulla
Voisitko lainata tuon minun väittämäni?Sinä esitit itse ensin väittämän, joten onko sinulla jotain todisteita asiasta?
Siksi, että he maksavat junttien viulut ja mahdollistavat sen, että juntti voi jatkaa perämetsässä asumista?
Eikö kuitenkin teollisuus joka sen rahan viennillä tekee ole pääsääntöisesti muualla kuin hesessä? Pääkonttorit tietty hienosti vierekkäin Marskin varrella.
Kuten jälkimmäisessä lauseessani totesinkin. Homot ovat vähemmistö ja näistä julkkiksia on vain osa ja näistä avoimesti homoja vain osa ja näistä kantansa julkistaa vain osa.Kyllä oli, mutta Bumtsibum Marko ei ole koko homopopulaatio.
Odotan edelleen ttjm:n faktaa väitteilleen.Kuten jälkimmäisessä lauseessani totesinkin. Homot ovat vähemmistö ja näistä julkkiksia on vain osa ja näistä avoimesti homoja vain osa ja näistä kantansa julkistaa vain osa.
Olen väittänyt että luulo ei ole tiedon väärti.Odotan edelleen ttjm:n faktaa väitteilleen.
Olen väittänyt että luulo ei ole tiedon väärti.
Tarvitseeko tätä nyt alkaa sinulle jotenkin todistaa.
Edit:
Henkilö 1: Luulen että X
Henkilö 2: Luulosi ei vakuuta minua
Henkilö 1: Todista väitteesi!
Henkilö 2: WTF ???
Meinaatko että homot ei sitten voi äänestää heteroa, entäs biseksuaalit?
Kiinnosta vittuakaan ketä se presidentti nussii kotonaan.
Millä tavoin Haavisto eroaa nuoren postimyyntivaimon Thaimaasta tai Venäjältä hankkineesta keski-ikäisestä suomalaismiehestä?
Tarkoititko, että sinua ei kiinnosta, vai yleensä ihmisiä ei kiinnosta, jos presidentillä on samaa sukupuolta oleva ulkomailta hankittu seksilelu?
Voivat, mutta luulen suurimman osan homoista äänestävän Haavistoa,vain siksi, että hän on homo.
Hohhoijaa, melko paksuksi menee tää keskustelu. Arjalaisia ja seksileluja.... Mitäs sitten seuraavaksi oleellista.
Mitä tuohon natoon tulee.
Jos Suomi liittyisi natoon, niin arvatkaapa mikä ois ensimmäinen maa minkä venäjä valtais/pommittais, jos sota Venäjän ja Naton välillä syttyis.
Jos ollaan puolueettomia, niin on edes jonkinlainen sauma, että meidät jätetään ulos aseellisesta konfliktista.
Onko väliä vaikkei eroaisi? Yksi ero saattaisi olla tosin siinä, että Haavisto puhuu Espanjaa toisinkuin postimyyntivaimon hakeva henkilö harvoin puhuu thaimaata.On kai ihan oleellista nostella esiin presidenttiehdokkaiden moraalikäsityksiä. Millä tavoin Haavisto eroaa nuoren postimyyntivaimon kehitysmaasta hankkineesta suomalaismiehestä?
Onko Jenni Haukio sitten toygirl?
Aika alentavaa kommentointia parisuhteesta, joka on kuitenkin kestänyt 20 vuotta.
*tirsk*Onko väliä vaikkei eroaisi? Yksi ero saattaisi olla tosin siinä, että Haavisto puhuu Espanjaa toisinkuin postimyyntivaimon hakeva henkilö harvoin puhuu Thaimaata.
Onko väliä vaikkei eroaisi? Yksi ero saattaisi olla tosin siinä, että Haavisto puhuu Espanjaa toisinkuin postimyyntivaimon hakeva henkilö harvoin puhuu thaimaata.
Jännä, että Haaviston puoliso nähdään ongelmana jossain Saudien vierailulla, mutta ei Lauran(tai edustamansa puolueen) mielipiteet Islamista.
*tirsk*
mutta ettei menisi nollapostaukseksi niin Pekka on varmaan menestyneempi kuin keskimääräinen ostovaimon hakija ja ovat olleet suhteessa yhtäjaksoisesti ainakin 15 vuotta
Öö.. olettaen, ettei Antonion passia ole takavarikoitu ja kaveria tuotu huumattuja köysissä maahan niin mitäs hyväksymistä tossa on?Niinistö ei hankkinut Jenni Haukiota kehitysmaasta. Mutta ilmeisesti Haaviston kannattajat hyväksyvät postimyyntivaimot kehitysmaista ja suoranaisen ihmiskaupan (ainakin moraalisessa mielessä).
Eikös Pekka ole käytännössä aina ollut politiikassa töissä? En tunne kaveria kovin hyvin, mutta muistaakseni ne remppaa jotain puolen millin kämppää, josta ekstrapoloin mielessäni, että eiköhän niillä milli ole omaisuutta joka on Suomessa hyvin, hatusta top kahteen prosenttiinPolitiikassa menestynyt.Siviilitöissä vähän heikompaa menestystä.
Eikös Pekka ole käytännössä aina ollut politiikassa töissä? En tunne kaveria kovin hyvin, mutta muistaakseni ne remppaa jotain puolen millin kämppää, josta ekstrapoloin mielessäni, että eiköhän niillä milli ole omaisuutta joka on Suomessa hyvin, hatusta top kahteen prosenttiin
Tyhmä oletus siltä. Presidenttivaalit ei ole yleisesti minua ennen niin paljon kiinnostaneet. Oikeastaan myös eduskuntavaaleista innostuin ihan toden teolla vasta edellisissä valeissa. Katsos maahanmuuttaja immigraatio niin että Suomen Valtion talous menee alaas ja eläkeittä ei makseta ehkä 30 vuoden kuluttua alkoi toden teolla vuonna 2015.Ilmeisesti osa kommentoijista ei ole äänestänyt koskaan.
No yksinkertaisesti: yhtään ääntä ei julkisteta niin kauan kun kukaan saa vielä äänestää, eli sunnuntaihin kello 20.00 asti. Tämän jälkeen ennakkoäänet tulevat käytännössä heti julki. Sama homma kaikissa vaaleissaTyhmä oletus siltä. Presidenttivaalit ei ole yleisesti minua ennen niin paljon kiinnostaneet. Oikeastaan myös eduskuntavaaleista innostuin ihan toden teolla vasta edellisissä valeissa. Katsos maahamuuttaja immigraatio niin että Suomen Valtion talous menee alaa ja eläkeittä ei makseta ehkä 30 vuoden kuluttua alkoi toden teolla vuonna 2015.
Olen kyllä joskus äänestänyt presidenttivaaleissa ennen mutta eka kerta en itse vaalipäivänä.
Eikös Pekka ole käytännössä aina ollut politiikassa töissä? En tunne kaveria kovin hyvin, mutta muistaakseni ne remppaa jotain puolen millin kämppää, josta ekstrapoloin mielessäni, että eiköhän niillä milli ole omaisuutta joka on Suomessa hyvin, hatusta top kahteen prosenttiin
No yksinkertaisesti: yhtään ääntä ei julkisteta niin kauan kun kukaan saa vielä äänestää, eli sunnuntaihin kello 20.00 asti. Tämän jälkeen ennakkoäänet tulevat käytännössä heti julki. Sama homma kaikissa vaaleissa
Hei pliis, täysin niche-esimerkki, mutta kelläs näistä herroista on loppututkinto: Gates, Jobs, Zuckerberg? Suomesta mutulla vaikka nää kauppaketjujen omistajatTuskin yksityiselle puolelle on ollut mitään mahdollisuuksia kun ei ole mitään koulutustakaan. Politiikassa sen sijaan kun hyvävelipiirit on takana niin vain taivas on rajana.
Hei pliis, täysin niche-esimerkki, mutta kelläs näistä herroista on loppututkinto: Gates, Jobs, Zuckerberg? Suomesta mutulla vaikka nää kauppaketjujen omistajat
Tutkintojen määrässä jooVertaatatko nyt ikänsä veronmaksajien rahoilla puuhastellutta ylioppilasta Bill Gatesiin?
Eli kaikki elämänkoululaiset ovatkin oman elämänsä Bill Gateseja?Tutkintojen määrässä joo
Hohhoijaa, melko paksuksi menee tää keskustelu. Arjalaisia ja seksileluja.... Mitäs sitten seuraavaksi oleellista.