Starfield (PC, XBX)

Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 926
Esim tuo adoring fan, niin miten saan annettua sille tavaraa kannettavaksi? Jos itellä menee yli rajan? en vieläkään tajua, ja pystyykö siis kantamaan aseista alumiiniin mitä vaan?
Juttelet sille ja vaihat omaan inventoryyn ja rämppäät kaiken paskan sille. Samalla tavalla ku laittaisit aluksen inventoryyn.
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 908
Onko mahdollista tehdä alus missä mobility 100, ja cargo +10000 ilman skillejä? Mun pää jo aika puhki ku yrittänyt :(
 
Liittynyt
06.03.2020
Viestejä
139
Onko mahdollista tehdä alus missä mobility 100, ja cargo +10000 ilman skillejä? Mun pää jo aika puhki ku yrittänyt :(
En tiedä varmasti, mutten usko sen olevan mahdollista.
Itse pidän riittävänä taistelumobiliteettina 80+, mutta kun latoo katolle ja kylkiin turretteja, niin eipä mobiliteetilla olekaan lopulta mitään merkitystä, ellei arvaruustaistelukieppuminen ole "se juttu". Vihut kuolee turreteilla nopeammin kuin niiden sijainnin edes näkee. Ja tuo tapahtuu vielä NG10+ very hardilla.
edit: niin tuossa kohtaa on jo paljon pointseja myös aluksen aseskilleissä.
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 908
En tiedä varmasti, mutten usko sen olevan mahdollista.
Itse pidän riittävänä taistelumobiliteettina 80+, mutta kun latoo katolle ja kylkiin turretteja, niin eipä mobiliteetilla olekaan lopulta mitään merkitystä, ellei arvaruustaistelukieppuminen ole "se juttu". Vihut kuolee turreteilla nopeammin kuin niiden sijainnin edes näkee. Ja tuo tapahtuu vielä NG10+ very hardilla.
edit: niin tuossa kohtaa on jo paljon pointseja myös aluksen aseskilleissä.
Mut turreteilla ei paljon kaapata aluksia jos sattuu joku hyvä eteen, sitä tässä haen :) vähän niinku all in one alusta. kyllähän noita pienempiä on mutta kun mulla aina cargoa se 11-15k ni...

Hauskaa vielä ku mulla Crimson fleetille 2,5 miljoonaa bounty ni ai perhana ku menee kryxille ni. Mulla menny se skilli ihan ohi et reaktori saa 5 lisätehoa ku tuhoaa tarpeeksi aluksia, nyt sitä tahkonu :)

Edit: mulla aluksen skillit kaikki tapissa, paitsi tuo yksi minkä vasta huomasin ni kolmosella. Tänään Maxilla. Ite pelaan koko ajan very hardilla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 908
Miks ei pysty enää spoileria laittaa kännyllä ollenkaan? Mulla kaikki noi toiminnot "harmaana"? Mistään ei tapahdu mitään. Kysymys koskee pukua minkä ois saanu tehtävän aikana, mutta en tajunnut, ni pääseekö sen jälkeenpäin hakemaan? Ei ainakaan samaa kautta pääse sinne kun tehtävässä.
 
Liittynyt
06.03.2020
Viestejä
139
Mut turreteilla ei paljon kaapata aluksia jos sattuu joku hyvä eteen, sitä tässä haen :) vähän niinku all in one alusta. kyllähän noita pienempiä on mutta kun mulla aina cargoa se 11-15k ni...

Hauskaa vielä ku mulla Crimson fleetille 2,5 miljoonaa bounty ni ai perhana ku menee kryxille ni. Mulla menny se skilli ihan ohi et reaktori saa 5 lisätehoa ku tuhoaa tarpeeksi aluksia, nyt sitä tahkonu :)

Edit: mulla aluksen skillit kaikki tapissa, paitsi tuo yksi minkä vasta huomasin ni kolmosella. Tänään Maxilla. Ite pelaan koko ajan very hardilla.
Kaappaus onnistuu hyvin turrettialuksillakin, kun vaan laittaa turretit virrattomiksi ajoissa.
 
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
2 926
Miks ei pysty enää spoileria laittaa kännyllä ollenkaan? Mulla kaikki noi toiminnot "harmaana"? Mistään ei tapahdu mitään. Kysymys koskee pukua minkä ois saanu tehtävän aikana, mutta en tajunnut, ni pääseekö sen jälkeenpäin hakemaan? Ei ainakaan samaa kautta pääse sinne kun tehtävässä.
Sun pitää klikkaa sit rattaan kuvaa ku kirjotat viestiä niin ne aukeaa taas. Oot varmaan vahingossa painanu siitä ja ne menee harmaaks.
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 908
Vielä tyhmä kysymys. Jos mulla outpostissa rakennus täynnä aseita, voiko kukaan käydä varastamassa niitä, vai pysyykö ne siellä koko ajan? Resurssit ym ainakin pysyy?

PS, pieni aseglitchi näköjään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.04.2017
Viestejä
298
Kaappaus onnistuu hyvin turrettialuksillakin, kun vaan laittaa turretit virrattomiksi ajoissa.
Itse olen yleensä laittanut yhden aseslotin täyteen parhaita turretteja, yhden niitä Vanguardin 2 energiaa syöviä neutronitykkejä. Ja koska noilla kahdella aseslotilla on pärjännyt ihan hyvin kaikkia vastaan tulleita vihollisia vastaan, niin viimeiseen on sitten laittanut niitä tehokkaimpia emp-tykkejä.

Sitten vaan isommassa rykelmässä katsoo, että minkä aluksen haluaa kaapata, tuhoaa muut ensin, ja vaihtaa turrettien virrat noihin emp-tykkeihin, ampuu suojakilvet alas ja sen jälkeen räimii emp-tykeillä moottoreita, kunnes pääsee kaappaamaan laivaa. Helppoa ja mukavaa, ja noiden emp-tykkien etuna on se, ettei se kaapattu alus ole ihan tohjona, jos sillä jostain syystä haluaa jatkaa lentämistä.
 
Liittynyt
06.03.2020
Viestejä
139
Itse olen yleensä laittanut yhden aseslotin täyteen parhaita turretteja, yhden niitä Vanguardin 2 energiaa syöviä neutronitykkejä. Ja koska noilla kahdella aseslotilla on pärjännyt ihan hyvin kaikkia vastaan tulleita vihollisia vastaan, niin viimeiseen on sitten laittanut niitä tehokkaimpia emp-tykkejä.

Sitten vaan isommassa rykelmässä katsoo, että minkä aluksen haluaa kaapata, tuhoaa muut ensin, ja vaihtaa turrettien virrat noihin emp-tykkeihin, ampuu suojakilvet alas ja sen jälkeen räimii emp-tykeillä moottoreita, kunnes pääsee kaappaamaan laivaa. Helppoa ja mukavaa, ja noiden emp-tykkien etuna on se, ettei se kaapattu alus ole ihan tohjona, jos sillä jostain syystä haluaa jatkaa lentämistä.
Mulla oli ihan samat ajatukset ja taktiikka yhdessä pelissä, jossa enemmän kaappailin aluksia. Toimii just noin, eikä mitään ongelmia vaikka ruumatilaakin oli jotain 20-30k.
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 908
Onko muilla ollut ongelmia sneak attackien keräämisessä? tässä nyt vajaa viikon tahkonut tuota 75:tä täyteen ni 14 kasassa? ei mee järkeen miten se tehdään vaikka netistä lukenut.
?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 337
Onko muilla ollut ongelmia sneak attackien keräämisessä? tässä nyt vajaa viikon tahkonut tuota 75:tä täyteen ni 14 kasassa? ei mee järkeen miten se tehdään vaikka netistä lukenut.
?
Stealth skillillä näkee, että onko oma hahmo piilossa vai huomattu (kunhan on kyyryssä). Eli ei saa olla ainakaan huomattu että voi saada tuon sneak attackin tehtyä. Monestihan muut vihut heti sen jälkeen huomaavat, mutta siinäkin jos vähän aikaa piilossa odottaa niin taas palautuu se takaisin.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
155
Päivitys pitäisi olla nyt kaikkien ladattavissa, joka lisää mm. tuon DLSS tuen ja parantaa high end korttien pyörimistä.

 
Liittynyt
05.06.2018
Viestejä
1 082
Juu, ei kiire pelaamaan vielä. SFSE oli ainakin heti päivittynyt. Sitten vaan odottelemaan, että nuo StarUI modit päivittyy. Ne on ne tärkeimmät itselle.
Tosin Address Library ei ole vielä päivittynyt, mitä moni SFSE modi käyttää. StarUI:t ei välttämättä tarvitse päivityksiä kun eivät käytä SFSE:tä.

Muutama alkuperäinen pakollinen modikin jäänyt ilmeisesti turhaksi patchin myötä.

Hold to Equip Extended
Upscaling Fix 2
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.08.2018
Viestejä
102
Mulle jäänyt laskuaslustalle monta kertaa vanha alus kun vaihtanut toiseen. Pääsee siellä uudessa kulkemaan, mutta myös vanha on siinä mutta onneks pääsee seinien läpi. Katoin just ni vajaa 350h peluuta eikä edes kaikkia päätehtävä tehty vielä. sen virheen tein et naimisiin menin :)
Turvallinen virhe, kun sen tekee Starfield pelissä :cool:
 
Liittynyt
12.09.2020
Viestejä
1 101
Tässä pelissä olisi kyllä potentiaalia paljon enempään, mutta dialogi/tarina on liian lapsenmielinen, sekä kaikki puolitiehen jätetyt mekaniikat raahaa pelin keskinkertaisuuteen. Kyllä peli on ajoittain erittäin hauska, mutta eniten oikeestaan harmittaa miten paljon parempi voisi olla jos ei olisi koko ajan latausruudussa ja olisi tehty enemmän laatua vähentäen määrää (dialogit, lokaatiot).

Faction questit UC ja Freestar suoritettu, pääjuoni vielä alkuvaiheessa.

Grafiikat kyllä paikoittain todella yksityiskohtaisia, varsinkin avaruuspuvut, alukset ja jotkin lokaatiot hienoja.

Lieviä spoilereita kuvissa voi olla spoilerin takana.
Photo_2023-09-17-222602.jpg

Photo_2023-09-15-232400.jpg

Photo_2023-09-16-101229.jpg

Photo_2023-09-25-222311.jpg

Photo_2023-09-25-223059.jpg

Photo_2023-11-25-160101.jpg

Photo_2023-11-25-160947.jpg
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 880
Itseäni eniten haittaa todella persoonattomat hahmot. En törmännyt yhteenkään ikimuistoiseen hahmoon. Kaikki tönkköjä muikkuja. No en mainitse pelejä, mutta muutamia mitä myös viime aikoina pelannut niin kerrassaan ihan eri tasolla ovat.

Starfieldissä kyllä sitten paljon tunnelmallisia paikkoja oli ja nautin pääasiassa. Jossain vaiheessa uusiksi sitten.
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 908
Itseäni eniten haittaa todella persoonattomat hahmot. En törmännyt yhteenkään ikimuistoiseen hahmoon. Kaikki tönkköjä muikkuja. No en mainitse pelejä, mutta muutamia mitä myös viime aikoina pelannut niin kerrassaan ihan eri tasolla ovat.

Starfieldissä kyllä sitten paljon tunnelmallisia paikkoja oli ja nautin pääasiassa. Jossain vaiheessa uusiksi sitten.
Miks tuli Adoring fan tai Amelia Earheart mieleen :lol:
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 634
Tässä pelissä olisi kyllä potentiaalia paljon enempään, mutta dialogi/tarina on liian lapsenmielinen, sekä kaikki puolitiehen jätetyt mekaniikat raahaa pelin keskinkertaisuuteen. Kyllä peli on ajoittain erittäin hauska, mutta eniten oikeestaan harmittaa miten paljon parempi voisi olla jos ei olisi koko ajan latausruudussa ja olisi tehty enemmän laatua vähentäen määrää (dialogit, lokaatiot).

Faction questit UC ja Freestar suoritettu, pääjuoni vielä alkuvaiheessa.

Grafiikat kyllä paikoittain todella yksityiskohtaisia, varsinkin avaruuspuvut, alukset ja jotkin lokaatiot hienoja.

Lieviä spoilereita kuvissa voi olla spoilerin takana.






Ihan samat mietteet itsellä. Peliä on kyllä ihan kiva pelailla, mutta varsinkin noi jatkuvat latausruudut ärsyttää itteä kaikkein eniten.

Grafiikat on minunkin mielestä tietyllä tavalla todella hyvät ja hienot. Suuri osa textureista on todella tarkkoja ja objektit ja eri materiaalit näyttää todella hyvälle. Valaistus on se asia, mikä tässä eniten tökkii graafikassa ja tönköt kasvot NPC:llä. Valaistuskin näyttää tietyissä kohdin todella hyvälle, mutta sitten monissa kohtaa taas aika huonolle.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
155
Latausruutuärsytys myös täällä. Laittelin modinkin jolla sai nopeutettua airlockien yms. hitaiden ovien avausta. Ja toinen jolla sai nuo aluksella lentoonlähdöt ja laskeutumiset nopeammaksi, sekä dockingin kokonaan skipattua.
 
Liittynyt
05.06.2018
Viestejä
1 082
Latausruutuärsytys myös täällä. Laittelin modinkin jolla sai nopeutettua airlockien yms. hitaiden ovien avausta. Ja toinen jolla sai nuo aluksella lentoonlähdöt ja laskeutumiset nopeammaksi, sekä dockingin kokonaan skipattua.
Noiden pakollisuuden huomaa noin 10 tunnin jälkeen. Melkein joka paikkaan voi fast travellata, joten suurimman osan noista latausruuduista pystyy skippaamaan, jos niin haluaa.
 
Liittynyt
05.06.2018
Viestejä
1 082
MO2 Starfield tuki vihdoin ulos betasta.

 

Kenjinxs

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
393
Hyvin pelas uusimmalla pätsillä, nyt vaan odotella että saisivat FSR3:n ulos.
 
Liittynyt
28.08.2018
Viestejä
844
olen joku lv14 ja onhan tämä vaihteeksi tekele. Iso pääkaupunki on typerä paikka. missä kartta, missä navigaatiot, missä tilanne tietoisuus, mistä kioskista otinkaan tehtäviä.
Tarviiko rakentaa nykyistä vai ostaa uusi avaruusalus. aseidein virittäminen että aluksen aseiden virittäminen aivan luokaton kokemus. Immersion tappajia riittää.
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 908
Mites onko kellään edistystä groundpounderin kanssa?

olen joku lv14 ja onhan tämä vaihteeksi tekele. Iso pääkaupunki on typerä paikka. missä kartta, missä navigaatiot, missä tilanne tietoisuus, mistä kioskista otinkaan tehtäviä.
Tarviiko rakentaa nykyistä vai ostaa uusi avaruusalus. aseidein virittäminen että aluksen aseiden virittäminen aivan luokaton kokemus. Immersion tappajia riittää.
Itellä meni varmaan ekat 50 lvl et pääs kunnolla peliin sisälle:rolleyes:

Nyt lvl 260 jotain ja vajaa 600h peliaikaa :)
 
Liittynyt
08.01.2019
Viestejä
453
olen joku lv14 ja onhan tämä vaihteeksi tekele. Iso pääkaupunki on typerä paikka. missä kartta, missä navigaatiot, missä tilanne tietoisuus, mistä kioskista otinkaan tehtäviä.
Tarviiko rakentaa nykyistä vai ostaa uusi avaruusalus. aseidein virittäminen että aluksen aseiden virittäminen aivan luokaton kokemus. Immersion tappajia riittää.
Itse taas koen virkistävänä että on välillä peli joka ei pidä kädestä kiinni vaan pitää itse tutkia ja selvittää asioita. On aivan liikaa pelejä joissa sun ei tarvi itse miettiä yhtään mitään ja kaikki annetaan lautasella valmiina.
 
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
532
Itellä se jäi jumiin, siitä jääny kiinni läpipeluu :mad:
Mulla muistaakseni oli ongelmia jonkin quest markerin kanssa, marker oli eri paikassa missä sen osoittama kohde, pääsin tuosta ohi kun aluetta kiertelemällä löysin oikein paikan missä homma jatkui.
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 908
Mulla muistaakseni oli ongelmia jonkin quest markerin kanssa, marker oli eri paikassa missä sen osoittama kohde, pääsin tuosta ohi kun aluetta kiertelemällä löysin oikein paikan missä homma jatkui.
tossa siis pitää ne kaikki spacerit tappaa. Se alus tulee siihen lähelle, mut ketään ei tuu ulos, vaikka pitäisi että saisi ne loput tapettua
 
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
532
tossa siis pitää ne kaikki spacerit tappaa. Se alus tulee siihen lähelle, mut ketään ei tuu ulos, vaikka pitäisi että saisi ne loput tapettua
Tossa samassa kohdassa ihmettelin, quest marker oli muistaakseni jossain muualla kuin siellä aluksen luona, pyörin ensin siinä markerin ympärillä ja mulla spacerit kyllä tuli aluksestaan ulos mutta jäi norkoilemaan jonnekin sinne aluksen lähelle enkä tajunnut sitä ensin. Sulla ehkä on eri ongelma. Pääseekö sinne spacer alukseen sisään?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
709
Joo oon siinä kertaa onnistunu mut aika sähläämistä.
Pistät target moodin päälle ja laitat virrat kahdesta turret aseslotista virrat pois päältä slow motionin kanssa. Sen jälkeen sillä viimeisellä kolmannella manuaalisella aseslotilla ammut enginet pois päältä. Onnistuu keneltä vaan joka ikinen kerta jos vaikeusaste ei ole super-easy, jolloin kaikki ympärillä olevat alukset kuolee samoin tein.

Onko muilla ollut ongelmia sneak attackien keräämisessä? tässä nyt vajaa viikon tahkonut tuota 75:tä täyteen ni 14 kasassa? ei mee järkeen miten se tehdään vaikka netistä lukenut.
?
Esimerkiksi jäädytät vihut, jolloin kyyryssä kaikki on sneak-attackeja ja rupeat sitten sohimaan sitten sielusi kylläisyydestä ja toistat saman kun onneton vastustaja palaa syväjäädytyksestä. Kerää yhdeltä supervihulta mahdollisimman huonolla melee-aseella 75 helposti muutamassa minuutissa ainakin very hardilla. Vastaavia ratkaisuja löytyy varmasti muita kanssa. Ainakin omasta mielestä tuo kerättävä määrä vaikuttaa just sellaiselta, että pelintekijä on nimenomaan tarkoittanut, että keksit siihen jonkun oikotien ennemmin kuin rupeisit tahkoamaan ihan väkisin yksi per onnistunut sneak.
 
Viimeksi muokattu:

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 771
Pelasin nyt jotakuinkin siihen vikaan tehtävään päätarinassa. Täällä kehuttiin aiemmin Entangled tehtävää, minun mielestä se oli täyttä paskaa kun piti hyppiä jatkuvasti eri paikoissa ja ei kärsivällisyys riittänyt millään.

Level 45 ja 165h pelikellossa, jotain aktiviteetteja enää jäljellä. Naimisissa sekä Sarahin että Andrejan kanssa, eli molemmilta saa sen sleep bonuksen.. Mutta en kyllä keksi enää oikeastaan mitään tekemistä tässä pelissä.
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 908
Pelasin nyt jotakuinkin siihen vikaan tehtävään päätarinassa. Täällä kehuttiin aiemmin Entangled tehtävää, minun mielestä se oli täyttä paskaa kun piti hyppiä jatkuvasti eri paikoissa ja ei kärsivällisyys riittänyt millään.

Level 45 ja 165h pelikellossa, jotain aktiviteetteja enää jäljellä. Naimisissa sekä Sarahin että Andrejan kanssa, eli molemmilta saa sen sleep bonuksen.. Mutta en kyllä keksi enää oikeastaan mitään tekemistä tässä pelissä.
Vascon kanssa vielä xD
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 908
Tossa samassa kohdassa ihmettelin, quest marker oli muistaakseni jossain muualla kuin siellä aluksen luona, pyörin ensin siinä markerin ympärillä ja mulla spacerit kyllä tuli aluksestaan ulos mutta jäi norkoilemaan jonnekin sinne aluksen lähelle enkä tajunnut sitä ensin. Sulla ehkä on eri ongelma. Pääseekö sinne spacer alukseen sisään?
Ei pääse, luukku kiinni. markkeri mulla siin rakennuksen edessä, mihin kaikki muutkin sotilaat kokoontunut :cautious:
 
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
532
Takana on nyt noin 80 tuntia peluuta ja random seikkailun jälkeen viimeiset parikymmentä tuntia olen keskittynyt pääjuoneen, joka on kohtuullisen mielenkiintoinen. Enemmän ja enemmän on kuitenkin alkanut häiritä se, miten tyhjää täynnä tämä universumi on. Suurin osa tähtijärjestelmistä ja planeetoista on meh-osastoa ja täysin identtisten kohdekarttojen toistuminen syö immersiota tehokkaasti. Kymmenettä kertaa kun samanlaisessa rakennuksesta tapat samat vihut samoissa kohdissa ja keräät saman lootin, ei enää paljon huvita jatkaa. Maailmasta olisi mielestäni kannattanut tehdä reilusti kompaktimpi, heittämällä 3/4 tähtijärjestelmistä olisi voinut heivata ilman mitään negatiivista vaikutusta peliin. Muuten peli toki on tuttua Bethesdaa, joka sinällään miellyttää kyllä.

Varmaan nuo erikseen käsikirjoitetut tehtäväosuudet tulee pelailtua loppuun, mutta sen jälkeen en näe pelaamiselle jatkoa. Tukikohtien rakentelu tai alusten tuunaus ei vähäisen kokeilun perusteella kiinnosta yhtään ja satunnaisgeneroidut tehtävät vielä vähemmän. Jopa FO4:ssa jaksoin jonkin aikaan sitä kerää resurssia ja rakentele -grindausta, mutta tässä en syty sille lainkaan. Oma arvosana tälle nyt keskeneräisen kokemuksen kohdalla jää 7,5/10 tasolle. Skyrim avaruudessa mutta tylsempi on hyvä kiteytys.
Nyt on pelikellossa 110 tuntia ja kaikki järkevät questit taitaa olla tehty. NG+ juuri takana, eikä ainakaan nyt ole pienintäkään intoa lähteä tahkoamaan samoja paikkoja ja questeja uudelleen. Lopputulema ei juuri aikaisemmasta arviosta muuttunut, 7,5/10 taitaa olla käypä arvosana tälle. Ihan jees ajankulua, mutta innostus ja uppoutuminen peliin jäi todella vähiin, eikä oikeastaan missään kohdassa tullut vau-efektejä tai halua vain jäädä ihmettelemään jotain hienoa paikkaa. Oma osansa tässä voi toki olla tällä aikuisen pelaajan ajankäytöllä, kun peliä tuli pelattua aika lyhyitä pätkiä kerrallaan.

Jos joku ei ole vielä aloittanut, niin omalta osaltani voisin ehkä suositella, että kannattaa käydä pääjuoni läpi melko alussa ja yhtenäisesti. Omaa pelikokemusta rajoitti vähän myös se, että haahuilin aika pitkään siellä täällä tehden sivujuonia ja satunnaistehtäviä, ja niissä tuli usein fiilis, että tekeminen ikään kuin loppui kesken juuri, kun aloin lämmetä hommalle. Faktiotehtävistä ehkä mielenkiintoisin oli Crimson Fleet, vaikka meninkin lopussa hyvislinjalle.
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 908
Käyttääkö kukaan noita arc weldereitä tai auto rivettejä? Mitä niillä siis tarkotus tehä, vai siis ihan aseena käyttää? Terveisin 600 pelituntia takana? :rolleyes:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 337
Käyttääkö kukaan noita arc weldereitä tai auto rivettejä? Mitä niillä siis tarkotus tehä, vai siis ihan aseena käyttää? Terveisin 600 pelituntia takana? :rolleyes:
Samaa miettinyt itsekin. Taitavat olla enemmän lähtitaisteluun tarkoitettuja ja pitäisi silloin myös panostaa sellaisiin skilleihin, että noilla pärjää.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 771
Alkaa loppua pelattava tässä ja yksi tehtävä bugaa edelleen, se kun pitää siellä Madame-baarissa mennä sinne ylähuoneeseen niin se ovi on lukossa eikä sinne pääse millään.. Kävin siis kerran ja keskeytin sen. Tuleeko siitä paljon lisätehtäviä kun siellä käy "haastattelussa"?

Menettikös noilla konsolikomennoilla achievementit tai jotain jos sellaiseen turvautuisi? Game passilla pelaan PC:llä.
 
Liittynyt
06.07.2017
Viestejä
462
Minulla muistaakseni oli sama ongelma, sen saa ratkaistua ilman konsolikomentoja, googlaa tarkemmin. Muistaakseni vaikka ampuu ovivahtia, sieltä rynnätään alas ja avataan ovi, sitten karkuun ja maksellaan pikkuboyntyt jossain muussa systeemissä... jotenkin näin.
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 908
Disarm melee or unarmed attack. Toimiiko muilla tuo, kun puukosta miekkaan ja nyrkistä kirveeseen käynyt läpi, ni ei tuu yhtään? Skilliin tarvii siis 10 noita. :hmm: sen muistan et sneak attackit sain kasaa sillä ripshank puukolla, vaikka painbladella ei onnistunut.
 
Liittynyt
05.06.2018
Viestejä
1 082
Tuli hymähdettyä ääneen, niin aitoa BGS:ä kuin voi olla. Kohtalainen bugi jos koko kaupunki seuraa alusta. :rofl:

BETA FIXES AND IMPROVEMENTS

Gameplay
  • Addressed an issue that would cause space matter to become stuck to player's ship during space travel. Loading a save will now remove the space clingon. Please note: This fix should address any space matter being stuck in your travels, but not in instances where player ships have New Atlantis attached. A fix for that will be released in a later update
Outpost
  • Fixed an issue that prevents random guns from spawning in a newly created Weapon Case after loading a save.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 771
Disarm melee or unarmed attack. Toimiiko muilla tuo, kun puukosta miekkaan ja nyrkistä kirveeseen käynyt läpi, ni ei tuu yhtään? Skilliin tarvii siis 10 noita. :hmm: sen muistan et sneak attackit sain kasaa sillä ripshank puukolla, vaikka painbladella ei onnistunut.
Mä en oo saanut ikinä melee / stealth attackkia toimimaan tässä pelissä.. Pickpocketin kyllä.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 771
Minulla muistaakseni oli sama ongelma, sen saa ratkaistua ilman konsolikomentoja, googlaa tarkemmin. Muistaakseni vaikka ampuu ovivahtia, sieltä rynnätään alas ja avataan ovi, sitten karkuun ja maksellaan pikkuboyntyt jossain muussa systeemissä... jotenkin näin.
Joo kiitti muistan lukeneeni tästä et pistäisi hulinaksi siellä.. Vois koittaa ehkä, ei penniäkään menetettävää ja 2 miljoonaa löysää tilillä.. Täytyy vaan vaihtaa Sarah pois kumppaneista eka, Andreja ei taida pahastua noista niin..
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
246 089
Viestejä
4 298 722
Jäsenet
71 773
Uusin jäsen
w9ndz

Hinta.fi

Ylös Bottom