Mä en oo saanut ikinä melee / stealth attackkia toimimaan tässä pelissä.. Pickpocketin kyllä.
Skillit saat ainakin kasaan kun eläimiä teurastat, mut mullakaan ei vihollisten kanssa toiminu ku yhellä puukolla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:00 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>
Mä en oo saanut ikinä melee / stealth attackkia toimimaan tässä pelissä.. Pickpocketin kyllä.
Skillit saat ainakin kasaan kun eläimiä teurastat, mut mullakaan ei vihollisten kanssa toiminu ku yhellä puukolla.
Mä otin tossa pitkän ja hitaan kaavan ja pidin puukkoa aina mukana ja kun tuli matoja/toukkia/terrormorphvauvoja tms vastaan, niin kyykkyyn ja takaa puukolla. Aika nopeaan ne kerääntyi tuollakin tavalla, eikä tarttenut juuri asiaa miettiä.
Menettikös noilla konsolikomennoilla achievementit tai jotain jos sellaiseen turvautuisi? Game passilla pelaan PC:llä.
Mikäköhän mulla ku oon koko pelissä vissiin alle 10 terromorphia nähny
Ai jumalauta, koko pelin ärsyttävin asia ollut vaikka kuinka pitkään Kon-Tikin 600 cockpit ja landing bay. Ei sovi mitenkään päi vaikka redditit ja kaikki lukenut läpi.
Mulle on toimivimmaksi ratkaisuksi jäänyt se, että komentosillalta kun tulee ulos, niin ekassa habissa on eka landing bay ja sitten heti perään docking bay (aluksen pohjassa siis). Habissa myös sänky. Näin ne on molemmat lähellä, kuten se sänky. Vähemmän juoksemista eikä ollenkaan tikkaita.Ainoa mikä on vähän huonossa paikkaa on se docking bay jota en ole vielä siirtänyt tuota kolmikkoa lähelle.
outposti vaa ja rämpyttää vierekkäin noi. torniin jos noi laitat ni et saa kaikkia auki.Eikö noi kuulu kerätä siten että tekee tornin tms. ja sitten purkaa sen tai koko outpostin. Ei manuaalisesti. En tuota en ole itse tehnyt tai edes harkinnut, mutta näin olen lukenut.
outposti vaa ja rämpyttää vierekkäin noi. torniin jos noi laitat ni et saa kaikkia auki.
edit: Alkaa v*tuttaa koko peli ku päivässä kaatuu sen 20 kertaa. en tiiä missä vika.
edit2: kaatuileeko muilla? etenkin grav jumppeja tehdessä?
Pitää varmaan TAAS asentaa uusiksiei kaatuile. koko pelihistoriani aikana on kaatunut 2x
outposti vaa ja rämpyttää vierekkäin noi. torniin jos noi laitat ni et saa kaikkia auki.
edit: Alkaa v*tuttaa koko peli ku päivässä kaatuu sen 20 kertaa. en tiiä missä vika.
.
Itsellä 4x16gb DDR5 setin nopeus pitää rajoittaa 5400 Mhz, niin pysyy vakaana. Jos vain 2 kampaa niin voi ajaa 6000Mhz.Kerran taisi kaatua läpipeluun aikana. Eihän käytössä ole mitään kellotuksia? Muistitkin voisi varuiksi testata. Samoin katsoa, että levy johon peli on asennettu on kunnossa.
Toki joku modikin voi tuota aiheuttaa.
no mulla just 2kpl 6000/30 kampaa. jos ei kaatuilu lopi ni pitää laskea sit vähän.Itsellä 4x16gb DDR5 setin nopeus pitää rajoittaa 5400 Mhz, niin pysyy vakaana. Jos vain 2 kampaa niin voi ajaa 6000Mhz.
Huh? Eiköhän eka asia mitä normaalisti tehdään on poistaa / laskea ylikellotukset jos pelit kaatuvat?no mulla just 2kpl 6000/30 kampaa. jos ei kaatuilu lopi ni pitää laskea sit vähän.
Huh? Eiköhän eka asia mitä normaalisti tehdään on poistaa / laskea ylikellotukset jos pelit kaatuvat?
Kun itellä oli 2x16 gb 6000/30CL EXPO toimi normaalisti. Sitten lisäsin pankit täyteen 4x16gb, niin alkoi kaatuilu 6000 nopeudella. 5400 on vakaa eikä mitään ongelmia. AM5 lankku ei tykkää jos on neljä muistikampaa kiinni?no mulla just 2kpl 6000/30 kampaa. jos ei kaatuilu lopi ni pitää laskea sit vähän.
ainaki epävakaampi mitä lukenu. 2x32 olis parempi ilmeisesti.Kun itellä oli 2x16 gb 6000/30CL EXPO toimi normaalisti. Sitten lisäsin pankit täyteen 4x16gb, niin alkoi kaatuilu 6000 nopeudella. 5400 on vakaa eikä mitään ongelmia. AM5 lankku ei tykkää jos on neljä muistikampaa kiinni?
Niin olisi ollut, mutta opin kantapään kautta taas kerranainaki epävakaampi mitä lukenu. 2x32 olis parempi ilmeisesti.
Millanen kone?Asensin uusiksi, kaatu 5min päästä neon coressa, laskin muistit, kaatu Ekassa grab jumpissa, kokeilin vielä kerran, kaatu alle 10min sisään. Taitaa mun starfieldit olla täs, ellei jotain taivaallista tapahdu ja alkais toimii niinku viikko sit.
7800x3d, 4090 jne. Vajaa 700h pelannut peliä, ja noin viikon ajan ollut toi ongelma. Tuli ihan tyhjästä.Millanen kone?
Olisko uudemmat ajurit asentunu. Itellä amd ja uudemmilla kaatui. Palasin wanhaan ja ei ongelmia7800x3d, 4090 jne. Vajaa 700h pelannut peliä, ja noin viikon ajan ollut toi ongelma. Tuli ihan tyhjästä.
Asensin ne uudet joku aika sit. kokeillaan tätä, asennan vanhat.Olisko uudemmat ajurit asentunu. Itellä amd ja uudemmilla kaatui. Palasin wanhaan ja ei ongelmia
näyttiksen.Asensin ne uudet joku aika sit. kokeillaan tätä, asennan vanhat.
edit: siis piirisarjan, näyttiksen vai?
no nyt ei oo kaatunut kertaakaan. Luojan kiitos jos vika tuossa, ja sanoit, kun en ite tajunnut/muistanut että edes päivitin nenäyttiksen.
Mulla on 6800xt ja ajurit muistaakseni 23.11.1. 1 uudemmilla kaatui. Ja kun kaikki pelaa niin sitäkään uudempia en laita toistaiseksino nyt ei oo kaatunut kertaakaan. Luojan kiitos jos vika tuossa, ja sanoit, kun en ite tajunnut/muistanut että edes päivitin ne
Edit: Meninkin sanomaan ni kaatu. @Hellsinki Mitkä ajurit sulla käytössä?
Johtukin tosta betasta toi kaaatuilu. Alkuun toimi ihan hyvin mut yhtäkkiä alko ongelmat. Nyt sit parikyt leveliä alemmas ja normaali versioon palaaminen ni ei kaadu. Ei ne levelit niinkään, vaan se yks puku minkä sain, ni on nyt hyvin epätodennäköistä löytää uudelleenno nyt ei oo kaatunut kertaakaan. Luojan kiitos jos vika tuossa, ja sanoit, kun en ite tajunnut/muistanut että edes päivitin ne
Edit: Meninkin sanomaan ni kaatu. @Hellsinki Mitkä ajurit sulla käytössä?
Tarkoittaisikohan ajoneuvoa planeetan pinnalle. Joku NPC hattu joka näyttää autolle ja se liikkuisi maan pinnalla?SaaS nähdä, mitä uudistusta sieltä tulee matkustuksen liittyen.
Kädenlämpöisen vastaanoton saanut Starfield paikkaa isoimman puutteensa – tai sitten ei
Bethesda kertoo tuovansa Starfieldiin mahdollisesti merkittävän uudistuksen.www.mikrobitti.fi
Venataan 2h näytön äärellä ja katotaan ku lennetään lähimmälle planeetalleTarkoittaisikohan ajoneuvoa planeetan pinnalle. Joku NPC hattu joka näyttää autolle ja se liikkuisi maan pinnalla?
En ihmettelisi jos tässä on joku sama bugi pelimoottorissa kuin fallout4 eli yhtä advanced grafiikka asetusta ei voi laittaa tappiin jos meinaa että peli ei kaadu jatkuvasti. En nyt muista mikä asetus oli mutta joku advanced valikon slidereista.
Itse aloitin nyt tämän pelaamisen, kun alkusyksystä tuli ilmaiseksi näytönohjaimen mukana. Voi tosin olla huono ajoitus, kun juuri vedin tätä ennen Cyberpunkin ja Phantom Libertyn läpi. Ylempi viesti ei ainakaan lohduta yhtään.
Taistelu on ihan kelvollista ja ympäristö pääasiassa yksityiskohtaista ja mielenkiintoista. Grafiikatkin ovat välillä aika nätit, mutta välillä taas jotain 2010-tasoa. Kieltämättä harmitti, kun ei voinut itse lentää avaruusaluksella planeetalta toiselle ja prkl lataustauot joka mökin kohdalla nyppivät! Kohta on 2024, DirectStoragesta on puhuttu jo vuosia ja SSD:t ovat halpaa peruskauraa. Ei tämmöisiä lataustaukoja enää muissa peleissä näe. Dialogit ovat aika kehnoja, NPC-hahmot liikkuvat kuin paskat olisi housussa ja ensimmäinen sivutehtävä, minkä tein, oli luokkaa "mene kohteeseen X ja nouda esine Y".
Toisaalta tykkäsin Falloutissa seikkailusta, sivutehtävien tekemisestä, craftaamisesta ja tukikohtien rakentelusta. Tässäkin ehti jo tulla Fallout-vibat hyvään tapaan, kun kolusin kaikki mahdolliset nurkat jo ekoista rakennuksista. Uskoisin kaikesta negatiivisesta huolimatta, että tykkään tästä.
Pyörii myös yllättävän hyvin. Ilmeisesti optimointia tullut julkaisun jälkeen. 1440p Ultra ilman mitään skaalaimia toi jonkun 80-120 FPS. Jopa New Atlantiksessa huideltiin sadan tuntumassa. Ei ole kiire FSR3:n tulemisessa RX 7900 XT:n kanssa. Prosessorin käyttöasteet vähän ihmetyttivät. Kun tuonne New Atlantikseen pääsi, niin siellä 14-ytiminen i5-13600KF huiteli jopa 80% käyttöasteilla ja E-ytimetkin joutuivat hommiin. Ongelmaa ei onneksi ollut, kun pullonkaula pysyi edelleen näytönohjaimella.
Itsekkin just tätä ennen cp2077 ja liberty läpi, mut ollaan tätä nyt täs 707h pelattu ja lvl 295. 5 saavutusta vielä saamatta ja ei oo skillit tapissa. En kyllä pääse eteenpäinkään juuri yhden bugin takia. Pitänee jotain tähän väliin keksiä. Toivottavasti sieltä tulisi DLC:tä kehiin jossain välissä.
...Toisaalta tykkäsin Falloutissa seikkailusta, sivutehtävien tekemisestä, craftaamisesta ja tukikohtien rakentelusta. Tässäkin ehti jo tulla Fallout-vibat hyvään tapaan, kun kolusin kaikki mahdolliset nurkat jo ekoista rakennuksista. Uskoisin kaikesta negatiivisesta huolimatta, että tykkään tästä.