Starfield (PC, XBX)

Liittynyt
06.03.2020
Viestejä
139
Skillit saat ainakin kasaan kun eläimiä teurastat, mut mullakaan ei vihollisten kanssa toiminu ku yhellä puukolla.
Mä otin tossa pitkän ja hitaan kaavan ja pidin puukkoa aina mukana ja kun tuli matoja/toukkia/terrormorphvauvoja tms vastaan, niin kyykkyyn ja takaa puukolla. Aika nopeaan ne kerääntyi tuollakin tavalla, eikä tarttenut juuri asiaa miettiä.
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 917
Mä otin tossa pitkän ja hitaan kaavan ja pidin puukkoa aina mukana ja kun tuli matoja/toukkia/terrormorphvauvoja tms vastaan, niin kyykkyyn ja takaa puukolla. Aika nopeaan ne kerääntyi tuollakin tavalla, eikä tarttenut juuri asiaa miettiä.
Mikäköhän mulla ku oon koko pelissä vissiin alle 10 terromorphia nähny :hmm:

Ai jumalauta, koko pelin ärsyttävin asia ollut vaikka kuinka pitkään Kon-Tikin 600 cockpit ja landing bay. Ei sovi mitenkään päi vaikka redditit ja kaikki lukenut läpi.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 842
Menettikös noilla konsolikomennoilla achievementit tai jotain jos sellaiseen turvautuisi? Game passilla pelaan PC:llä.
Kyllä. Jos gamepass versiossa toimii modit niin modilla saa ne archivementit takaisin päälle.



" arc weldereitä tai auto rivettejä"

Puhtaasti leluja. Ehkä ihan alussa voisi toimia. Nuo ei skaalaudu toisin kuin useimmat aseet.




Mä olen pelannut tätä ihan väärällä tavalla, yrittänyt tutkia eri satunnaisia POI sijainteja ja jättänyt tehtävät oman onnensa nojaan. Tuo ympäristön tutkiminen on niin turhaa. Nyt oon jotain reilun kuukauden yrittänyt noita tehtäviä edistää, silti olen jatkanut jonkin verran planeettojen tutkimista(100% skannailua). Kuitenkin edennyt paljon enemmän.

Tänään tuli hyvä fiilis yhdestä osatehtävästä. Siinä oli joku tavallisen oloinen tehtävä, sitten yhtäkkiä tyhjästä hyökkäsi useampi terrormorph. Tuntuu että tuossa on mitä lähes kaikista tehtävistä puuttuu, kunnon toimintaa. Kun tuo alkoi, latasin hieman aiemman saven ja viilailin tunnin verran uusia aseita. Mulla on lähes jokaisesta aseesta joku kappale ja vaikka selvästi muutama on selvästi yli muiden, yritän käyttää jonkin aikaa jokaista, että näkee millaisia ne on. Toki noita kahta edellä mainittua ei mitenkään pysty kun olen level 90 kuitenkin.

Nyt kun mietin, voisi käydä katsomassa voiko sinne terrormorthin valtaamalla planeetalle/kaupunkiin mennä. Muistaakeni näin juttua että sinne voisi mennä, voisi kokeilla jos pystyisi expaa vähän farmaamaan.


Mikäköhän mulla ku oon koko pelissä vissiin alle 10 terromorphia nähny :hmm:

Ai jumalauta, koko pelin ärsyttävin asia ollut vaikka kuinka pitkään Kon-Tikin 600 cockpit ja landing bay. Ei sovi mitenkään päi vaikka redditit ja kaikki lukenut läpi.
Millä tavalla ei toimi? Jos tuo on se eniten rahtitilaa antava ohjaamo, niin se asennetaan hab modulin päälle. Itsellä oli jonkin aikaa se käytössä mutta kyllästytti se kun ei pysty juoksemaan suoraan sisään, nyt käytössä sellainen erittäin leveä kaksikerroksinen ohjaamo.
Siinä on hyvää kun landing bay on melko lähellä ohjaamoa ja näiden välillä on workbenchit, ja sitten yläkerrassa mihin pääsee ohjaamosta helposti on sänky. Ainoa mikä on vähän huonossa paikkaa on se docking bay jota en ole vielä siirtänyt tuota kolmikkoa lähelle.
 
Liittynyt
06.03.2020
Viestejä
139
Ainoa mikä on vähän huonossa paikkaa on se docking bay jota en ole vielä siirtänyt tuota kolmikkoa lähelle.
Mulle on toimivimmaksi ratkaisuksi jäänyt se, että komentosillalta kun tulee ulos, niin ekassa habissa on eka landing bay ja sitten heti perään docking bay (aluksen pohjassa siis). Habissa myös sänky. Näin ne on molemmat lähellä, kuten se sänky. Vähemmän juoksemista eikä ollenkaan tikkaita.
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 917
kaks kertaa nyt tehny ton, yhteensä varmaan 15 kertaa toi määrä, ni ei saakeli tuu mitään järkevää. Ammukset melkein arvokkaampia. Toki Aina joka myyjältä sit kaikki ammukset myös ostan kenelle turhat myyn, mutta menee siinäkin aikaa. Mut saapahan rahaa alusten rakenteluun. massan mukaan reilu 4900kg aseita nyt sit. Legendaryt ja epicit käyn läpi ja jätän pitämisen arvosen reppuun ja muitten myynnin jälkeen sit alukseen ja jatkojalostukseen =)

Miten hitossa saan noi 10 unarmia meleellä tai nyrkeillä, ku oon mätkinyt niin saakelisti? tuntuu et noi skillitkin jotku niin persiillään ku olla ja voi :/

säikähin tota ötökkää muuten ihan helvetisti ku tuijottanu puol tuntia maata :rolleyes:

Näyttökuva 2023-12-06 230738.png
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 842
Eikö noi kuulu kerätä siten että tekee tornin tms. ja sitten purkaa sen tai koko outpostin. Ei manuaalisesti. En tuota en ole itse tehnyt tai edes harkinnut, mutta näin olen lukenut.
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 670
Tuli vihdoin hankittua peli, alku oli oikein lupaava mutta ei tarvinnut kovin montaa tuntia että Fallout alkoi paistaa meikkikerroksen alta läpi. Tuntuu enemmän Fallout modilta (paitsi avaruusosuudet) mutta eipä se niin mahdottomasti haittaa kun Fallout aina maistuu.

Mutta odotin kyllä enemmän eroja, musiikkeja ja animaatioita myöten tuttua kamaa ja ei kestänyt kovin kauaa että eka vastustaja lensi ragdollina taivaalle, aaah tuttua tuttua.

Edit: Ja myös tuttuun tapaan seikkailin vahingossa itselleni overpowered haulikon ja nyt sitten kaikki taistelut on point - click - boom ja ohi. Huoh...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 917
Eikö noi kuulu kerätä siten että tekee tornin tms. ja sitten purkaa sen tai koko outpostin. Ei manuaalisesti. En tuota en ole itse tehnyt tai edes harkinnut, mutta näin olen lukenut.
outposti vaa ja rämpyttää vierekkäin noi. torniin jos noi laitat ni et saa kaikkia auki.

edit: Alkaa v*tuttaa koko peli ku päivässä kaatuu sen 20 kertaa. en tiiä missä vika.
.
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 067
outposti vaa ja rämpyttää vierekkäin noi. torniin jos noi laitat ni et saa kaikkia auki.

edit: Alkaa v*tuttaa koko peli ku päivässä kaatuu sen 20 kertaa. en tiiä missä vika.
.
Kerran taisi kaatua läpipeluun aikana. Eihän käytössä ole mitään kellotuksia? Muistitkin voisi varuiksi testata. Samoin katsoa, että levy johon peli on asennettu on kunnossa.

Toki joku modikin voi tuota aiheuttaa.
 
Liittynyt
31.08.2018
Viestejä
102
Kerran taisi kaatua läpipeluun aikana. Eihän käytössä ole mitään kellotuksia? Muistitkin voisi varuiksi testata. Samoin katsoa, että levy johon peli on asennettu on kunnossa.

Toki joku modikin voi tuota aiheuttaa.
Itsellä 4x16gb DDR5 setin nopeus pitää rajoittaa 5400 Mhz, niin pysyy vakaana. Jos vain 2 kampaa niin voi ajaa 6000Mhz.
 
Liittynyt
31.08.2018
Viestejä
102
no mulla just 2kpl 6000/30 kampaa. jos ei kaatuilu lopi ni pitää laskea sit vähän.
Kun itellä oli 2x16 gb 6000/30CL EXPO toimi normaalisti. Sitten lisäsin pankit täyteen 4x16gb, niin alkoi kaatuilu 6000 nopeudella. 5400 on vakaa eikä mitään ongelmia. AM5 lankku ei tykkää jos on neljä muistikampaa kiinni?
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 917
Kun itellä oli 2x16 gb 6000/30CL EXPO toimi normaalisti. Sitten lisäsin pankit täyteen 4x16gb, niin alkoi kaatuilu 6000 nopeudella. 5400 on vakaa eikä mitään ongelmia. AM5 lankku ei tykkää jos on neljä muistikampaa kiinni?
ainaki epävakaampi mitä lukenu. 2x32 olis parempi ilmeisesti.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
158
Meinas lähteä järki kun jäi päälle tuo ”you cannot travel when in a combat” vaikka avaruustaistelu oli päättynyt ajat sitten. Tallennuksetkin menivät niin ettei päässyt riittävästi taaksepäin. Riittävän lähellä ei tietenkään planeettaa johon laskeutua järkevän ajan puitteissa. Onneks luin vinkin että Maahan voi kuitenkin fast travellata vaikka olisi tuo päällä ja sen avulla raukesi tilanne.
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 917
Asensin uusiksi, kaatu 5min päästä neon coressa, laskin muistit, kaatu Ekassa grab jumpissa, kokeilin vielä kerran, kaatu alle 10min sisään. Taitaa mun starfieldit olla täs, ellei jotain taivaallista tapahdu ja alkais toimii niinku viikko sit.
 

Hellsinki

Kapteeni pienkonekorjaaja
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 176
Asensin uusiksi, kaatu 5min päästä neon coressa, laskin muistit, kaatu Ekassa grab jumpissa, kokeilin vielä kerran, kaatu alle 10min sisään. Taitaa mun starfieldit olla täs, ellei jotain taivaallista tapahdu ja alkais toimii niinku viikko sit.
Millanen kone?
 

Hellsinki

Kapteeni pienkonekorjaaja
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 176
no nyt ei oo kaatunut kertaakaan. Luojan kiitos jos vika tuossa, ja sanoit, kun en ite tajunnut/muistanut että edes päivitin ne :thumbsup:

Edit: Meninkin sanomaan ni kaatu. @Hellsinki Mitkä ajurit sulla käytössä?
Mulla on 6800xt ja ajurit muistaakseni 23.11.1. 1 uudemmilla kaatui. Ja kun kaikki pelaa niin sitäkään uudempia en laita toistaiseksi
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 917
no nyt ei oo kaatunut kertaakaan. Luojan kiitos jos vika tuossa, ja sanoit, kun en ite tajunnut/muistanut että edes päivitin ne :thumbsup:

Edit: Meninkin sanomaan ni kaatu. @Hellsinki Mitkä ajurit sulla käytössä?
Johtukin tosta betasta toi kaaatuilu. Alkuun toimi ihan hyvin mut yhtäkkiä alko ongelmat. Nyt sit parikyt leveliä alemmas ja normaali versioon palaaminen ni ei kaadu. Ei ne levelit niinkään, vaan se yks puku minkä sain, ni on nyt hyvin epätodennäköistä löytää uudelleen :(
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 283
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 917
No juu eilisen ja tän päivän pelannu, rakensin sit aluksen uuden, ni nyt alko sama kaatuilu. Ei H*lvetti mitä rumbaa tän kans. Taidan jättää koko p*skan kesken ja ettiä mikä kiinnostaisi ja toimisi. Reilu 700h tämänkin kanssa enkä loppuun pääse :poop::thumbsdown:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 080
En ihmettelisi jos tässä on joku sama bugi pelimoottorissa kuin fallout4 eli yhtä advanced grafiikka asetusta ei voi laittaa tappiin jos meinaa että peli ei kaadu jatkuvasti. En nyt muista mikä asetus oli mutta joku advanced valikon slidereista.
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 917
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.03.2019
Viestejä
309
Phantom Liberty pilannut Starfieldin tyystin. Yritin toista kertaa jatkaa peliä mutta ei vaan bergele lähde.
Eli nyt odotella että ns. viralliset modituet saapuvat jotta UI:t, inventaariot, siirtymiset, rakentelut ja kaikki v-käyrää nostavat asiat olisi paremmalla tolalla.


Mitään baseja en jaksa vielä rakennella, kaman & resurssien roudaaminen ei rajoitetusta tilasta johtuen ole mielekästä, ja tutkimuksen/luotaamisen UI järjestelmät on niin sysipaskat että ei pysty kykenemään. Joten mitä jää jäljelle jos haluaisi sillointällöin askarrella jotain pientä exp kartutusta LVL 8 hahmolla?
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 189
Itse aloitin nyt tämän pelaamisen, kun alkusyksystä tuli ilmaiseksi näytönohjaimen mukana. Voi tosin olla huono ajoitus, kun juuri vedin tätä ennen Cyberpunkin ja Phantom Libertyn läpi. Ylempi viesti ei ainakaan lohduta yhtään.

Taistelu on ihan kelvollista ja ympäristö pääasiassa yksityiskohtaista ja mielenkiintoista. Grafiikatkin ovat välillä aika nätit, mutta välillä taas jotain 2010-tasoa. Kieltämättä harmitti, kun ei voinut itse lentää avaruusaluksella planeetalta toiselle ja prkl lataustauot joka mökin kohdalla nyppivät! Kohta on 2024, DirectStoragesta on puhuttu jo vuosia ja SSD:t ovat halpaa peruskauraa. Ei tämmöisiä lataustaukoja enää muissa peleissä näe. Dialogit ovat aika kehnoja, NPC-hahmot liikkuvat kuin paskat olisi housussa ja ensimmäinen sivutehtävä, minkä tein, oli luokkaa "mene kohteeseen X ja nouda esine Y".

Toisaalta tykkäsin Falloutissa seikkailusta, sivutehtävien tekemisestä, craftaamisesta ja tukikohtien rakentelusta. Tässäkin ehti jo tulla Fallout-vibat hyvään tapaan, kun kolusin kaikki mahdolliset nurkat jo ekoista rakennuksista. Uskoisin kaikesta negatiivisesta huolimatta, että tykkään tästä.

Pyörii myös yllättävän hyvin. Ilmeisesti optimointia tullut julkaisun jälkeen. 1440p Ultra ilman mitään skaalaimia toi jonkun 80-120 FPS. Jopa New Atlantiksessa huideltiin sadan tuntumassa. Ei ole kiire FSR3:n tulemisessa RX 7900 XT:n kanssa. Prosessorin käyttöasteet vähän ihmetyttivät. Kun tuonne New Atlantikseen pääsi, niin siellä 14-ytiminen i5-13600KF huiteli jopa 80% käyttöasteilla ja E-ytimetkin joutuivat hommiin. Ongelmaa ei onneksi ollut, kun pullonkaula pysyi edelleen näytönohjaimella.
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 917
Itse aloitin nyt tämän pelaamisen, kun alkusyksystä tuli ilmaiseksi näytönohjaimen mukana. Voi tosin olla huono ajoitus, kun juuri vedin tätä ennen Cyberpunkin ja Phantom Libertyn läpi. Ylempi viesti ei ainakaan lohduta yhtään.

Taistelu on ihan kelvollista ja ympäristö pääasiassa yksityiskohtaista ja mielenkiintoista. Grafiikatkin ovat välillä aika nätit, mutta välillä taas jotain 2010-tasoa. Kieltämättä harmitti, kun ei voinut itse lentää avaruusaluksella planeetalta toiselle ja prkl lataustauot joka mökin kohdalla nyppivät! Kohta on 2024, DirectStoragesta on puhuttu jo vuosia ja SSD:t ovat halpaa peruskauraa. Ei tämmöisiä lataustaukoja enää muissa peleissä näe. Dialogit ovat aika kehnoja, NPC-hahmot liikkuvat kuin paskat olisi housussa ja ensimmäinen sivutehtävä, minkä tein, oli luokkaa "mene kohteeseen X ja nouda esine Y".

Toisaalta tykkäsin Falloutissa seikkailusta, sivutehtävien tekemisestä, craftaamisesta ja tukikohtien rakentelusta. Tässäkin ehti jo tulla Fallout-vibat hyvään tapaan, kun kolusin kaikki mahdolliset nurkat jo ekoista rakennuksista. Uskoisin kaikesta negatiivisesta huolimatta, että tykkään tästä.

Pyörii myös yllättävän hyvin. Ilmeisesti optimointia tullut julkaisun jälkeen. 1440p Ultra ilman mitään skaalaimia toi jonkun 80-120 FPS. Jopa New Atlantiksessa huideltiin sadan tuntumassa. Ei ole kiire FSR3:n tulemisessa RX 7900 XT:n kanssa. Prosessorin käyttöasteet vähän ihmetyttivät. Kun tuonne New Atlantikseen pääsi, niin siellä 14-ytiminen i5-13600KF huiteli jopa 80% käyttöasteilla ja E-ytimetkin joutuivat hommiin. Ongelmaa ei onneksi ollut, kun pullonkaula pysyi edelleen näytönohjaimella.
Itsekkin just tätä ennen cp2077 ja liberty läpi, mut ollaan tätä nyt täs 707h pelattu ja lvl 295. 5 saavutusta vielä saamatta ja ei oo skillit tapissa. En kyllä pääse eteenpäinkään juuri yhden bugin takia. Pitänee jotain tähän väliin keksiä. Toivottavasti sieltä tulisi DLC:tä kehiin jossain välissä.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 868
Itsekkin just tätä ennen cp2077 ja liberty läpi, mut ollaan tätä nyt täs 707h pelattu ja lvl 295. 5 saavutusta vielä saamatta ja ei oo skillit tapissa. En kyllä pääse eteenpäinkään juuri yhden bugin takia. Pitänee jotain tähän väliin keksiä. Toivottavasti sieltä tulisi DLC:tä kehiin jossain välissä.
Vois kuvitella että ainakin se House of Varuun tulee DLC:nä kun puuttui selkeästi tästä, mutta tuleeko vuoden päästä vai milloin niin ei voi tietää..
 
Liittynyt
13.03.2019
Viestejä
309
...Toisaalta tykkäsin Falloutissa seikkailusta, sivutehtävien tekemisestä, craftaamisesta ja tukikohtien rakentelusta. Tässäkin ehti jo tulla Fallout-vibat hyvään tapaan, kun kolusin kaikki mahdolliset nurkat jo ekoista rakennuksista. Uskoisin kaikesta negatiivisesta huolimatta, että tykkään tästä.
Itselläni täysin sama. Näprääminen, tuunaaminen ja fiilistely oli ehdottomasti Falloutin maailman parhaita puolia. Tunnelma oli vahva, minkä ylläpitämisessä estetiikka, huumori ja musiikki oli erittäin tärkeässä osassa. Starfieldissä uniikkius ja hetkellisyys on yhtä hukassa kuin hahmojen kasvoanimaatiot ja juoni. Noh, jos nuo modit & DLC:t toisivat jotain lisää...tai ainakin poistaisi pahimmat kompastuskivet näistä omista kotkotuksista ja neppailuista nauttimiseen.
 

Lare

Error 404
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
4 189
En tiedä, tuleeko tästä mitään. Hetken pelannut ja onhan tämä Ultra-asetuksilla paikoin aivan käsittämättömän ruma. Ja sitten tönköt ja kankeat NPC-hahmot epäaitoine kasvoineen ja jatkuvat lataustauot joka paikassa. Tuntuu, että teknistä kehitystä ei ole hirveästi tullut sitten Skyrimin.

Onkohan tässä pelissä lopulta juuri mitään hyvää? Maailma ei vaikuta erityisen mielenkiintoiselta ja etenkin yksityiskohtien puute häiritsee. Questit ja tarinakin vaikuttavat mitäänsanomattomilta. Taistelukin korkeintaan keskinkertaista.

Ja kyllä, Cyberpunk taisi pilata tämän pelin itsellänikin, kuten täällä on muilla käynyt. Rupesin selaamaan Cyberpunkin screenshotteja RT päällä ja voi helkkari tuota eroa grafiikoissa ja yksityiskohdissa.

2.png


1.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 842
Sanoisin neuvona että yritä olla seikkailematta satunnaisilla planeetoilla, ja satunnaisissa paikoissa mahdollisimman vähän. Tää peli on juurikin tuolta osalta ihan jotain muuta kuin Bethesdan aikaisemmat pelit. Keskity niihin tehtäviin ja sivutehtäviin, niiden osalta tulet näkemään kaiken.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 338
Itse menetin kiinnostuksen tähän peliin kun olin suurella innolla panostanut outpost skillien avaamiseen ja muutaman outpostin rakentamiseen. Kaiken sen uurastuksen jälkeen tuli vain huomattua, että eihän niillä outposteilla tee yhtään mitään, eikä ne vaikuta pelin pelaamiseen millään tavalla. Kaiken tarvittavan saa rahalla ostettua, eikä senkään tienaamisessa ole ongelmaa. Vähän vastahakoisesti tuli sitten jatkettua pääjuoni loppuun mikä oli kuitenkin loppujen lopuksi ihan mielenkiintoinen. En kuitenkaan ole jaksanut new game plussaa aloitella, enkä tiedä herääkö enää kiinnostusta jatkaa peliä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 080
Itse en ole kauhean huolissani tämän pelin rumuudesta mutta jos tehdään tuhannen planeetan ympäristöjä satunnaisesti generoituna tuon järjestelmän täytyisi olla aika helvetin hyvä, nyt se ei oikein sitä ole. Vaikka ympäristöt olisi generoituja täytyisi jotain tiettyä teemaa noudattaa tietyillä alueilla. Tuota ongelmaa on selvästi yritetty sivuuttaa sillä että maailmassa on periaatteessa vain samaa porukkaa samasta lähtöpaikasta.

En ymmärrä miksi ainakin osaa noista planeettojen POI ole tehty jo skyrimistä tutulla luolasto generaattorilla joka yhdisteli valmiiksi tehtyjä luolaston osia toisiinsa. Luulisi että tuota ominaisuutta olisi pystynyt kehittämään eteenpäin.
 
Liittynyt
31.07.2018
Viestejä
588
Kyllähän tuo haisee siltä, että meni vuosikausia paukutellessa puupäitä yhteen. Sitten lopulta päätettiin, että valmista on tultava ja jotain raavittiin kokoon. Keskittymättä mihinkään kunnolla. Ne entiset kokeilut näkee koodista, esim. lentobensan ja ympäristövaarojen (kuumuus, kylmyys, säteily) olemassaolo, mutta niiden vaikutuksen aste oli säädetty miltei nollaan tai nollaan. Toisaalta onhan se Survival-vaikeustaso tullut ennenkin myöhässä.

Näyttää hyvältä, mutta esim. surkeammat kumppanit kuin Fallout 4:ssa. Sekä outpostit, jotka teki Fo4:een omana sivuprojektinaan yksi kehittäjä, oli nyt vuosien kokemuken jälkeen heikompi esitys kuin siinä pelissä. Vaikka se oli päälleliimattu tietysti jo silloin kun se lähinnä vahingossa päätyi osaksi peliä.

No Man's Skysta varastettiin paljon ideaa, mutta ei tehty niitä yhtään paremmin. Toisaalta proseduraalisen kartan luonnin osalta se on vain paluuta Daggerfalliin tämän firman osalta.

Ainoastaan käsintehty ympäristö on entisellään/osin parantunut. Elianora ainakin siis vaikuttaisi onnistuneen osuudessaan.

Liian muovinen kaikin puolin. Mitään särmää ei ole missään, on kuin AI:n tekemä viritys jolle annettu teema ja käsky pysyä täysin PG-13 muotissa virkamiesmäisesti.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 473
Täytyy toivoa että TES 6:ssa palaavat siihen vanhaan, eli koko maailma handcraftattuna. Siinähän Bethesda on aina ollut parhaimmillaan, maailmojen luonnissa. Skyrim laittoi riman siltäosin tosi korkealle. FO4 ei mielestäni päässyt ihan samalle tasolle, tosin vaikea suoraan verrata kun teema on niin erilainen.

Starfieldissä kaikki paikat tuntuvat ihan samalaisilta. Sisätilatkin ja dungeonit kaikki samaa väripalettia ja samoja vihollisia tappaen, tylsää ja virkamiesmäistä. Mielestäni tämä ns. "realistinen" scifi lähestymistapa oli väärä, sillä maailma olisi huomattavasti mielenkiintoisempi jos siellä olisi ME tyyliin erilaisia rotuja ja niiden kulttuureja/arkitehtuuria jne. jne.
 
Liittynyt
29.10.2022
Viestejä
1 917
Multa ei tuu kun tyhmiä kysymyksiä, niin koittakaa ymmärtää :) Jos on siis Cargolink, mikä tarvii heliumiua et se kuskaa tavaraa, pitääkö helium säiliöt olla molemmissa päissä, vaan pelkästään siinä mihin tuo tavaran?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 906
Viestejä
4 321 489
Jäsenet
72 129
Uusin jäsen
niskatsu

Hinta.fi

Ylös Bottom