Starfield (PC, XBX)

Tässä pelissä olisi kyllä potentiaalia paljon enempään, mutta dialogi/tarina on liian lapsenmielinen, sekä kaikki puolitiehen jätetyt mekaniikat raahaa pelin keskinkertaisuuteen. Kyllä peli on ajoittain erittäin hauska, mutta eniten oikeestaan harmittaa miten paljon parempi voisi olla jos ei olisi koko ajan latausruudussa ja olisi tehty enemmän laatua vähentäen määrää (dialogit, lokaatiot).

Faction questit UC ja Freestar suoritettu, pääjuoni vielä alkuvaiheessa.

Grafiikat kyllä paikoittain todella yksityiskohtaisia, varsinkin avaruuspuvut, alukset ja jotkin lokaatiot hienoja.

Lieviä spoilereita kuvissa voi olla spoilerin takana.
Photo_2023-09-17-222602.jpg

Photo_2023-09-15-232400.jpg

Photo_2023-09-16-101229.jpg

Photo_2023-09-25-222311.jpg

Photo_2023-09-25-223059.jpg

Photo_2023-11-25-160101.jpg

Photo_2023-11-25-160947.jpg
 
Itseäni eniten haittaa todella persoonattomat hahmot. En törmännyt yhteenkään ikimuistoiseen hahmoon. Kaikki tönkköjä muikkuja. No en mainitse pelejä, mutta muutamia mitä myös viime aikoina pelannut niin kerrassaan ihan eri tasolla ovat.

Starfieldissä kyllä sitten paljon tunnelmallisia paikkoja oli ja nautin pääasiassa. Jossain vaiheessa uusiksi sitten.
 
Itseäni eniten haittaa todella persoonattomat hahmot. En törmännyt yhteenkään ikimuistoiseen hahmoon. Kaikki tönkköjä muikkuja. No en mainitse pelejä, mutta muutamia mitä myös viime aikoina pelannut niin kerrassaan ihan eri tasolla ovat.

Starfieldissä kyllä sitten paljon tunnelmallisia paikkoja oli ja nautin pääasiassa. Jossain vaiheessa uusiksi sitten.

Miks tuli Adoring fan tai Amelia Earheart mieleen :lol:
 
Tässä pelissä olisi kyllä potentiaalia paljon enempään, mutta dialogi/tarina on liian lapsenmielinen, sekä kaikki puolitiehen jätetyt mekaniikat raahaa pelin keskinkertaisuuteen. Kyllä peli on ajoittain erittäin hauska, mutta eniten oikeestaan harmittaa miten paljon parempi voisi olla jos ei olisi koko ajan latausruudussa ja olisi tehty enemmän laatua vähentäen määrää (dialogit, lokaatiot).

Faction questit UC ja Freestar suoritettu, pääjuoni vielä alkuvaiheessa.

Grafiikat kyllä paikoittain todella yksityiskohtaisia, varsinkin avaruuspuvut, alukset ja jotkin lokaatiot hienoja.

Lieviä spoilereita kuvissa voi olla spoilerin takana.
Photo_2023-09-17-222602.jpg

Photo_2023-09-15-232400.jpg

Photo_2023-09-16-101229.jpg

Photo_2023-09-25-222311.jpg

Photo_2023-09-25-223059.jpg

Photo_2023-11-25-160101.jpg

Photo_2023-11-25-160947.jpg

Ihan samat mietteet itsellä. Peliä on kyllä ihan kiva pelailla, mutta varsinkin noi jatkuvat latausruudut ärsyttää itteä kaikkein eniten.

Grafiikat on minunkin mielestä tietyllä tavalla todella hyvät ja hienot. Suuri osa textureista on todella tarkkoja ja objektit ja eri materiaalit näyttää todella hyvälle. Valaistus on se asia, mikä tässä eniten tökkii graafikassa ja tönköt kasvot NPC:llä. Valaistuskin näyttää tietyissä kohdin todella hyvälle, mutta sitten monissa kohtaa taas aika huonolle.
 
Latausruutuärsytys myös täällä. Laittelin modinkin jolla sai nopeutettua airlockien yms. hitaiden ovien avausta. Ja toinen jolla sai nuo aluksella lentoonlähdöt ja laskeutumiset nopeammaksi, sekä dockingin kokonaan skipattua.
 
Latausruutuärsytys myös täällä. Laittelin modinkin jolla sai nopeutettua airlockien yms. hitaiden ovien avausta. Ja toinen jolla sai nuo aluksella lentoonlähdöt ja laskeutumiset nopeammaksi, sekä dockingin kokonaan skipattua.
Noiden pakollisuuden huomaa noin 10 tunnin jälkeen. Melkein joka paikkaan voi fast travellata, joten suurimman osan noista latausruuduista pystyy skippaamaan, jos niin haluaa.
 
MO2 Starfield tuki vihdoin ulos betasta.

 
olen joku lv14 ja onhan tämä vaihteeksi tekele. Iso pääkaupunki on typerä paikka. missä kartta, missä navigaatiot, missä tilanne tietoisuus, mistä kioskista otinkaan tehtäviä.
Tarviiko rakentaa nykyistä vai ostaa uusi avaruusalus. aseidein virittäminen että aluksen aseiden virittäminen aivan luokaton kokemus. Immersion tappajia riittää.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Mites onko kellään edistystä groundpounderin kanssa?

olen joku lv14 ja onhan tämä vaihteeksi tekele. Iso pääkaupunki on typerä paikka. missä kartta, missä navigaatiot, missä tilanne tietoisuus, mistä kioskista otinkaan tehtäviä.
Tarviiko rakentaa nykyistä vai ostaa uusi avaruusalus. aseidein virittäminen että aluksen aseiden virittäminen aivan luokaton kokemus. Immersion tappajia riittää.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Itellä meni varmaan ekat 50 lvl et pääs kunnolla peliin sisälle:rolleyes:

Nyt lvl 260 jotain ja vajaa 600h peliaikaa :)
 
olen joku lv14 ja onhan tämä vaihteeksi tekele. Iso pääkaupunki on typerä paikka. missä kartta, missä navigaatiot, missä tilanne tietoisuus, mistä kioskista otinkaan tehtäviä.
Tarviiko rakentaa nykyistä vai ostaa uusi avaruusalus. aseidein virittäminen että aluksen aseiden virittäminen aivan luokaton kokemus. Immersion tappajia riittää.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Itse taas koen virkistävänä että on välillä peli joka ei pidä kädestä kiinni vaan pitää itse tutkia ja selvittää asioita. On aivan liikaa pelejä joissa sun ei tarvi itse miettiä yhtään mitään ja kaikki annetaan lautasella valmiina.
 
Itellä se jäi jumiin, siitä jääny kiinni läpipeluu :mad:

Mulla muistaakseni oli ongelmia jonkin quest markerin kanssa, marker oli eri paikassa missä sen osoittama kohde, pääsin tuosta ohi kun aluetta kiertelemällä löysin oikein paikan missä homma jatkui.
 
Mulla muistaakseni oli ongelmia jonkin quest markerin kanssa, marker oli eri paikassa missä sen osoittama kohde, pääsin tuosta ohi kun aluetta kiertelemällä löysin oikein paikan missä homma jatkui.
tossa siis pitää ne kaikki spacerit tappaa. Se alus tulee siihen lähelle, mut ketään ei tuu ulos, vaikka pitäisi että saisi ne loput tapettua
 
tossa siis pitää ne kaikki spacerit tappaa. Se alus tulee siihen lähelle, mut ketään ei tuu ulos, vaikka pitäisi että saisi ne loput tapettua

Tossa samassa kohdassa ihmettelin, quest marker oli muistaakseni jossain muualla kuin siellä aluksen luona, pyörin ensin siinä markerin ympärillä ja mulla spacerit kyllä tuli aluksestaan ulos mutta jäi norkoilemaan jonnekin sinne aluksen lähelle enkä tajunnut sitä ensin. Sulla ehkä on eri ongelma. Pääseekö sinne spacer alukseen sisään?
 
Viimeksi muokattu:
Joo oon siinä kertaa onnistunu mut aika sähläämistä.

Pistät target moodin päälle ja laitat virrat kahdesta turret aseslotista virrat pois päältä slow motionin kanssa. Sen jälkeen sillä viimeisellä kolmannella manuaalisella aseslotilla ammut enginet pois päältä. Onnistuu keneltä vaan joka ikinen kerta jos vaikeusaste ei ole super-easy, jolloin kaikki ympärillä olevat alukset kuolee samoin tein.

Onko muilla ollut ongelmia sneak attackien keräämisessä? tässä nyt vajaa viikon tahkonut tuota 75:tä täyteen ni 14 kasassa? ei mee järkeen miten se tehdään vaikka netistä lukenut.
?

Esimerkiksi jäädytät vihut, jolloin kyyryssä kaikki on sneak-attackeja ja rupeat sitten sohimaan sitten sielusi kylläisyydestä ja toistat saman kun onneton vastustaja palaa syväjäädytyksestä. Kerää yhdeltä supervihulta mahdollisimman huonolla melee-aseella 75 helposti muutamassa minuutissa ainakin very hardilla. Vastaavia ratkaisuja löytyy varmasti muita kanssa. Ainakin omasta mielestä tuo kerättävä määrä vaikuttaa just sellaiselta, että pelintekijä on nimenomaan tarkoittanut, että keksit siihen jonkun oikotien ennemmin kuin rupeisit tahkoamaan ihan väkisin yksi per onnistunut sneak.
 
Viimeksi muokattu:
Pelasin nyt jotakuinkin siihen vikaan tehtävään päätarinassa. Täällä kehuttiin aiemmin Entangled tehtävää, minun mielestä se oli täyttä paskaa kun piti hyppiä jatkuvasti eri paikoissa ja ei kärsivällisyys riittänyt millään.

Level 45 ja 165h pelikellossa, jotain aktiviteetteja enää jäljellä. Naimisissa sekä Sarahin että Andrejan kanssa, eli molemmilta saa sen sleep bonuksen.. Mutta en kyllä keksi enää oikeastaan mitään tekemistä tässä pelissä.
 
Pelasin nyt jotakuinkin siihen vikaan tehtävään päätarinassa. Täällä kehuttiin aiemmin Entangled tehtävää, minun mielestä se oli täyttä paskaa kun piti hyppiä jatkuvasti eri paikoissa ja ei kärsivällisyys riittänyt millään.

Level 45 ja 165h pelikellossa, jotain aktiviteetteja enää jäljellä. Naimisissa sekä Sarahin että Andrejan kanssa, eli molemmilta saa sen sleep bonuksen.. Mutta en kyllä keksi enää oikeastaan mitään tekemistä tässä pelissä.

Vascon kanssa vielä xD
 
Tossa samassa kohdassa ihmettelin, quest marker oli muistaakseni jossain muualla kuin siellä aluksen luona, pyörin ensin siinä markerin ympärillä ja mulla spacerit kyllä tuli aluksestaan ulos mutta jäi norkoilemaan jonnekin sinne aluksen lähelle enkä tajunnut sitä ensin. Sulla ehkä on eri ongelma. Pääseekö sinne spacer alukseen sisään?
Ei pääse, luukku kiinni. markkeri mulla siin rakennuksen edessä, mihin kaikki muutkin sotilaat kokoontunut :cautious:
 
Takana on nyt noin 80 tuntia peluuta ja random seikkailun jälkeen viimeiset parikymmentä tuntia olen keskittynyt pääjuoneen, joka on kohtuullisen mielenkiintoinen. Enemmän ja enemmän on kuitenkin alkanut häiritä se, miten tyhjää täynnä tämä universumi on. Suurin osa tähtijärjestelmistä ja planeetoista on meh-osastoa ja täysin identtisten kohdekarttojen toistuminen syö immersiota tehokkaasti. Kymmenettä kertaa kun samanlaisessa rakennuksesta tapat samat vihut samoissa kohdissa ja keräät saman lootin, ei enää paljon huvita jatkaa. Maailmasta olisi mielestäni kannattanut tehdä reilusti kompaktimpi, heittämällä 3/4 tähtijärjestelmistä olisi voinut heivata ilman mitään negatiivista vaikutusta peliin. Muuten peli toki on tuttua Bethesdaa, joka sinällään miellyttää kyllä.

Varmaan nuo erikseen käsikirjoitetut tehtäväosuudet tulee pelailtua loppuun, mutta sen jälkeen en näe pelaamiselle jatkoa. Tukikohtien rakentelu tai alusten tuunaus ei vähäisen kokeilun perusteella kiinnosta yhtään ja satunnaisgeneroidut tehtävät vielä vähemmän. Jopa FO4:ssa jaksoin jonkin aikaan sitä kerää resurssia ja rakentele -grindausta, mutta tässä en syty sille lainkaan. Oma arvosana tälle nyt keskeneräisen kokemuksen kohdalla jää 7,5/10 tasolle. Skyrim avaruudessa mutta tylsempi on hyvä kiteytys.

Nyt on pelikellossa 110 tuntia ja kaikki järkevät questit taitaa olla tehty. NG+ juuri takana, eikä ainakaan nyt ole pienintäkään intoa lähteä tahkoamaan samoja paikkoja ja questeja uudelleen. Lopputulema ei juuri aikaisemmasta arviosta muuttunut, 7,5/10 taitaa olla käypä arvosana tälle. Ihan jees ajankulua, mutta innostus ja uppoutuminen peliin jäi todella vähiin, eikä oikeastaan missään kohdassa tullut vau-efektejä tai halua vain jäädä ihmettelemään jotain hienoa paikkaa. Oma osansa tässä voi toki olla tällä aikuisen pelaajan ajankäytöllä, kun peliä tuli pelattua aika lyhyitä pätkiä kerrallaan.

Jos joku ei ole vielä aloittanut, niin omalta osaltani voisin ehkä suositella, että kannattaa käydä pääjuoni läpi melko alussa ja yhtenäisesti. Omaa pelikokemusta rajoitti vähän myös se, että haahuilin aika pitkään siellä täällä tehden sivujuonia ja satunnaistehtäviä, ja niissä tuli usein fiilis, että tekeminen ikään kuin loppui kesken juuri, kun aloin lämmetä hommalle. Faktiotehtävistä ehkä mielenkiintoisin oli Crimson Fleet, vaikka meninkin lopussa hyvislinjalle.
 
Käyttääkö kukaan noita arc weldereitä tai auto rivettejä? Mitä niillä siis tarkotus tehä, vai siis ihan aseena käyttää? Terveisin 600 pelituntia takana? :rolleyes:
 
Käyttääkö kukaan noita arc weldereitä tai auto rivettejä? Mitä niillä siis tarkotus tehä, vai siis ihan aseena käyttää? Terveisin 600 pelituntia takana? :rolleyes:
Samaa miettinyt itsekin. Taitavat olla enemmän lähtitaisteluun tarkoitettuja ja pitäisi silloin myös panostaa sellaisiin skilleihin, että noilla pärjää.
 
Alkaa loppua pelattava tässä ja yksi tehtävä bugaa edelleen, se kun pitää siellä Madame-baarissa mennä sinne ylähuoneeseen niin se ovi on lukossa eikä sinne pääse millään.. Kävin siis kerran ja keskeytin sen. Tuleeko siitä paljon lisätehtäviä kun siellä käy "haastattelussa"?

Menettikös noilla konsolikomennoilla achievementit tai jotain jos sellaiseen turvautuisi? Game passilla pelaan PC:llä.
 
Minulla muistaakseni oli sama ongelma, sen saa ratkaistua ilman konsolikomentoja, googlaa tarkemmin. Muistaakseni vaikka ampuu ovivahtia, sieltä rynnätään alas ja avataan ovi, sitten karkuun ja maksellaan pikkuboyntyt jossain muussa systeemissä... jotenkin näin.
 
Disarm melee or unarmed attack. Toimiiko muilla tuo, kun puukosta miekkaan ja nyrkistä kirveeseen käynyt läpi, ni ei tuu yhtään? Skilliin tarvii siis 10 noita. :hmm: sen muistan et sneak attackit sain kasaa sillä ripshank puukolla, vaikka painbladella ei onnistunut.
 
Tuli hymähdettyä ääneen, niin aitoa BGS:ä kuin voi olla. Kohtalainen bugi jos koko kaupunki seuraa alusta. :rofl:

BETA FIXES AND IMPROVEMENTS

Gameplay
  • Addressed an issue that would cause space matter to become stuck to player's ship during space travel. Loading a save will now remove the space clingon. Please note: This fix should address any space matter being stuck in your travels, but not in instances where player ships have New Atlantis attached. A fix for that will be released in a later update
Outpost
  • Fixed an issue that prevents random guns from spawning in a newly created Weapon Case after loading a save.
 
Disarm melee or unarmed attack. Toimiiko muilla tuo, kun puukosta miekkaan ja nyrkistä kirveeseen käynyt läpi, ni ei tuu yhtään? Skilliin tarvii siis 10 noita. :hmm: sen muistan et sneak attackit sain kasaa sillä ripshank puukolla, vaikka painbladella ei onnistunut.

Mä en oo saanut ikinä melee / stealth attackkia toimimaan tässä pelissä.. Pickpocketin kyllä.
 
Minulla muistaakseni oli sama ongelma, sen saa ratkaistua ilman konsolikomentoja, googlaa tarkemmin. Muistaakseni vaikka ampuu ovivahtia, sieltä rynnätään alas ja avataan ovi, sitten karkuun ja maksellaan pikkuboyntyt jossain muussa systeemissä... jotenkin näin.

Joo kiitti muistan lukeneeni tästä et pistäisi hulinaksi siellä.. Vois koittaa ehkä, ei penniäkään menetettävää ja 2 miljoonaa löysää tilillä.. Täytyy vaan vaihtaa Sarah pois kumppaneista eka, Andreja ei taida pahastua noista niin..
 
Skillit saat ainakin kasaan kun eläimiä teurastat, mut mullakaan ei vihollisten kanssa toiminu ku yhellä puukolla.

Mä otin tossa pitkän ja hitaan kaavan ja pidin puukkoa aina mukana ja kun tuli matoja/toukkia/terrormorphvauvoja tms vastaan, niin kyykkyyn ja takaa puukolla. Aika nopeaan ne kerääntyi tuollakin tavalla, eikä tarttenut juuri asiaa miettiä.
 
Mä otin tossa pitkän ja hitaan kaavan ja pidin puukkoa aina mukana ja kun tuli matoja/toukkia/terrormorphvauvoja tms vastaan, niin kyykkyyn ja takaa puukolla. Aika nopeaan ne kerääntyi tuollakin tavalla, eikä tarttenut juuri asiaa miettiä.

Mikäköhän mulla ku oon koko pelissä vissiin alle 10 terromorphia nähny :hmm:

Ai jumalauta, koko pelin ärsyttävin asia ollut vaikka kuinka pitkään Kon-Tikin 600 cockpit ja landing bay. Ei sovi mitenkään päi vaikka redditit ja kaikki lukenut läpi.
 
Menettikös noilla konsolikomennoilla achievementit tai jotain jos sellaiseen turvautuisi? Game passilla pelaan PC:llä.

Kyllä. Jos gamepass versiossa toimii modit niin modilla saa ne archivementit takaisin päälle.



" arc weldereitä tai auto rivettejä"

Puhtaasti leluja. Ehkä ihan alussa voisi toimia. Nuo ei skaalaudu toisin kuin useimmat aseet.




Mä olen pelannut tätä ihan väärällä tavalla, yrittänyt tutkia eri satunnaisia POI sijainteja ja jättänyt tehtävät oman onnensa nojaan. Tuo ympäristön tutkiminen on niin turhaa. Nyt oon jotain reilun kuukauden yrittänyt noita tehtäviä edistää, silti olen jatkanut jonkin verran planeettojen tutkimista(100% skannailua). Kuitenkin edennyt paljon enemmän.

Tänään tuli hyvä fiilis yhdestä osatehtävästä. Siinä oli joku tavallisen oloinen tehtävä, sitten yhtäkkiä tyhjästä hyökkäsi useampi terrormorph. Tuntuu että tuossa on mitä lähes kaikista tehtävistä puuttuu, kunnon toimintaa. Kun tuo alkoi, latasin hieman aiemman saven ja viilailin tunnin verran uusia aseita. Mulla on lähes jokaisesta aseesta joku kappale ja vaikka selvästi muutama on selvästi yli muiden, yritän käyttää jonkin aikaa jokaista, että näkee millaisia ne on. Toki noita kahta edellä mainittua ei mitenkään pysty kun olen level 90 kuitenkin.

Nyt kun mietin, voisi käydä katsomassa voiko sinne terrormorthin valtaamalla planeetalle/kaupunkiin mennä. Muistaakeni näin juttua että sinne voisi mennä, voisi kokeilla jos pystyisi expaa vähän farmaamaan.


Mikäköhän mulla ku oon koko pelissä vissiin alle 10 terromorphia nähny :hmm:

Ai jumalauta, koko pelin ärsyttävin asia ollut vaikka kuinka pitkään Kon-Tikin 600 cockpit ja landing bay. Ei sovi mitenkään päi vaikka redditit ja kaikki lukenut läpi.

Millä tavalla ei toimi? Jos tuo on se eniten rahtitilaa antava ohjaamo, niin se asennetaan hab modulin päälle. Itsellä oli jonkin aikaa se käytössä mutta kyllästytti se kun ei pysty juoksemaan suoraan sisään, nyt käytössä sellainen erittäin leveä kaksikerroksinen ohjaamo.
Siinä on hyvää kun landing bay on melko lähellä ohjaamoa ja näiden välillä on workbenchit, ja sitten yläkerrassa mihin pääsee ohjaamosta helposti on sänky. Ainoa mikä on vähän huonossa paikkaa on se docking bay jota en ole vielä siirtänyt tuota kolmikkoa lähelle.
 
Ainoa mikä on vähän huonossa paikkaa on se docking bay jota en ole vielä siirtänyt tuota kolmikkoa lähelle.
Mulle on toimivimmaksi ratkaisuksi jäänyt se, että komentosillalta kun tulee ulos, niin ekassa habissa on eka landing bay ja sitten heti perään docking bay (aluksen pohjassa siis). Habissa myös sänky. Näin ne on molemmat lähellä, kuten se sänky. Vähemmän juoksemista eikä ollenkaan tikkaita.
 
kaks kertaa nyt tehny ton, yhteensä varmaan 15 kertaa toi määrä, ni ei saakeli tuu mitään järkevää. Ammukset melkein arvokkaampia. Toki Aina joka myyjältä sit kaikki ammukset myös ostan kenelle turhat myyn, mutta menee siinäkin aikaa. Mut saapahan rahaa alusten rakenteluun. massan mukaan reilu 4900kg aseita nyt sit. Legendaryt ja epicit käyn läpi ja jätän pitämisen arvosen reppuun ja muitten myynnin jälkeen sit alukseen ja jatkojalostukseen =)

Miten hitossa saan noi 10 unarmia meleellä tai nyrkeillä, ku oon mätkinyt niin saakelisti? tuntuu et noi skillitkin jotku niin persiillään ku olla ja voi :/

säikähin tota ötökkää muuten ihan helvetisti ku tuijottanu puol tuntia maata :rolleyes:

Näyttökuva 2023-12-06 230738.png
 
Eikö noi kuulu kerätä siten että tekee tornin tms. ja sitten purkaa sen tai koko outpostin. Ei manuaalisesti. En tuota en ole itse tehnyt tai edes harkinnut, mutta näin olen lukenut.
 
Tuli vihdoin hankittua peli, alku oli oikein lupaava mutta ei tarvinnut kovin montaa tuntia että Fallout alkoi paistaa meikkikerroksen alta läpi. Tuntuu enemmän Fallout modilta (paitsi avaruusosuudet) mutta eipä se niin mahdottomasti haittaa kun Fallout aina maistuu.

Mutta odotin kyllä enemmän eroja, musiikkeja ja animaatioita myöten tuttua kamaa ja ei kestänyt kovin kauaa että eka vastustaja lensi ragdollina taivaalle, aaah tuttua tuttua.

Edit: Ja myös tuttuun tapaan seikkailin vahingossa itselleni overpowered haulikon ja nyt sitten kaikki taistelut on point - click - boom ja ohi. Huoh...
 
Viimeksi muokattu:
Eikö noi kuulu kerätä siten että tekee tornin tms. ja sitten purkaa sen tai koko outpostin. Ei manuaalisesti. En tuota en ole itse tehnyt tai edes harkinnut, mutta näin olen lukenut.
outposti vaa ja rämpyttää vierekkäin noi. torniin jos noi laitat ni et saa kaikkia auki.

edit: Alkaa v*tuttaa koko peli ku päivässä kaatuu sen 20 kertaa. en tiiä missä vika.
.
 
outposti vaa ja rämpyttää vierekkäin noi. torniin jos noi laitat ni et saa kaikkia auki.

edit: Alkaa v*tuttaa koko peli ku päivässä kaatuu sen 20 kertaa. en tiiä missä vika.
.

Kerran taisi kaatua läpipeluun aikana. Eihän käytössä ole mitään kellotuksia? Muistitkin voisi varuiksi testata. Samoin katsoa, että levy johon peli on asennettu on kunnossa.

Toki joku modikin voi tuota aiheuttaa.
 
Kerran taisi kaatua läpipeluun aikana. Eihän käytössä ole mitään kellotuksia? Muistitkin voisi varuiksi testata. Samoin katsoa, että levy johon peli on asennettu on kunnossa.

Toki joku modikin voi tuota aiheuttaa.
Itsellä 4x16gb DDR5 setin nopeus pitää rajoittaa 5400 Mhz, niin pysyy vakaana. Jos vain 2 kampaa niin voi ajaa 6000Mhz.
 
no mulla just 2kpl 6000/30 kampaa. jos ei kaatuilu lopi ni pitää laskea sit vähän.
Kun itellä oli 2x16 gb 6000/30CL EXPO toimi normaalisti. Sitten lisäsin pankit täyteen 4x16gb, niin alkoi kaatuilu 6000 nopeudella. 5400 on vakaa eikä mitään ongelmia. AM5 lankku ei tykkää jos on neljä muistikampaa kiinni?
 
Kun itellä oli 2x16 gb 6000/30CL EXPO toimi normaalisti. Sitten lisäsin pankit täyteen 4x16gb, niin alkoi kaatuilu 6000 nopeudella. 5400 on vakaa eikä mitään ongelmia. AM5 lankku ei tykkää jos on neljä muistikampaa kiinni?
ainaki epävakaampi mitä lukenu. 2x32 olis parempi ilmeisesti.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
287 126
Viestejä
4 923 203
Jäsenet
79 323
Uusin jäsen
GigaHyrrä

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom