Starfield (PC, XBX)

Ostaakko Narwal, vai odottaa et saa ship build rankingin ylemmäs? eli saako 400k hintaluokassa rakennettua paremman aluksen, ja jos saa, Onko ohjeita sellaiseen? Oon ihan peukola keskellä kämmentä ton shib builderin kansssa.

Abyss trekkeri vissiin ihan hyvä myös?

Hinnoista en niin tiiä, kun creditsit ei pelissä oo kovin haasteellisia saamisia, mutta yhtään alusta ei "kannata" ostaa, sillä ship builderillä saat rakennettua parempaa kuin mitä missään on myynnissä. Alkuaihioksi käy mikä vaan, esim frontier. Ja voi hyvin rakennella lisää sitämukaa kun saa skillejä ja creditsejä.
Aluksien rakentelun oppii nopsaan kun vaan alkaa tekemään, vaikka ihan alussa se voikin tuntua hankalalta.
 
Se alusten rakentelu on muuten hiton koukuttavaa hommaa vaikkakin melko hienosti hukattu potentiaali koska eipä siitä paljon hyötyä ole.
Olisipa vaan joku telakka missä olis kaikki osat ettei tarvisi suhata päättömänä ees taas.

Kolmannes pelistähän on pelaamista, kolmannes suhaamista ja kolmannes inventaariorunkkua.
Ja siitä huolimatta tykkään pelistä.
Varmaan vikaa päässä :hmm:
 
Alusrakentelu ja alustaisteluiden balanssi ylimäätään, tässä pelissä, on todella rikki. Ennen kaikkea helppoon suuntaan rikki. Saat hyvin vähäisellä vaivalla (ja rahalla) tehtyä todella todella ylivoimaisen aluksen, koska noiden aseiden balanssi on niin rikki.

Tämä kokonaan unohtaen kaksi glitciä joita yksinäänkin käyttämällä viholliset eivät käytännössä pysty joko vahingoittamaan sua lainkaan, tai ainakaan merkittävästi niin että sulla on juuri vaaraa tuhoitumisesta. Kumpikin noista glitcheistä on niin vakavia ja rikki, ettei kukaan edes käytä niitä yhdessä. Siis vaikka teknisesti niitä voi käyttää samanaikaisesti, kumpikin tekee jo yksinään susta käytännössä kuolemattoman, jolloin ei ole mitään ideaa käyttää niitä molempia samaan aikaan.

Tämä nyt ei äkkiseltään auta kauheasti, mutta juuri nyt mulla on muuta puuhaa, niin sen vaan sanon kuten Yans, noita valmiita aluksia ei missään tilanteessa kannata ostaa. Ne on poskettoman kalliita ja eivät silti riitä, vähintään aina niiden aseita joutuu muokkaamaan, useimmiten muitakin osajärjestelmiä.

Helpoiten ja halvemmalla pääsee kun ottaa yhden kaapatun aluksen pohjalle, jossa on yksi tai pari osajärjestelmää joko hyviä eli about yhtä hyviä kuin mitä itse pystyt rakentamaan, tai vielä pelin keskivaiheilla ne voivat olla jopa hieman parempia kuin mitä itse pystyt rakentamaan. Tällä tavalla säästää jonkin verran rahaa eikä tarvitse välittää juuri muusta. Ja sitten parantaa muut oleelliset systeemit, lisää rahtitilaa ja laittaa paremmat aseet.
 
Alusten rakentelu on muuten ainoa rahareikä minkä mä oon löytänyt tästä pelistä. Muut hankinnat on pennejä sen rinnalla. (tosin mä oon pihi ja lahjoitan vain kudin tai kaksi per vihu. Jos pelaa "spray and pray"-tyylillä, niin ehkä creditit saa kulumaan pateja hankkiessa.)
 
Jos käyttää vain paria asetta niin ammuksiin tosiaan menee jonkin verran rahaa mutta ei läheskään sellasia määriä kuin alusten rakentamiseen ja paranteluun. Muokkasin Razorleafin B luokan reaktoriin parhailla aseilla ja shieldillä niin meni sellainen 330k. Näyttää muuten siltä että B ja C luokan moottorit ovat aina hitaampia nopeuden suhteen eikä tuolla ole tekemistä reaktorin kanssa. Jos haluaa tehdä jonkun kovan pienen aluksen niin C luokan reaktori A luokan moottoreilla säilyttää huiput ja jos vaan massaa ei ole liikaa saa mobilitynkin pidettyä ylhäällä ja tuohon voi sitten laittaa kovan dps aseet ja suurrimmat suojat.
 
Jos käyttää vain paria asetta niin ammuksiin tosiaan menee jonkin verran rahaa mutta ei läheskään sellasia määriä kuin alusten rakentamiseen ja paranteluun. Muokkasin Razorleafin B luokan reaktoriin parhailla aseilla ja shieldillä niin meni sellainen 330k. Näyttää muuten siltä että B ja C luokan moottorit ovat aina hitaampia nopeuden suhteen eikä tuolla ole tekemistä reaktorin kanssa. Jos haluaa tehdä jonkun kovan pienen aluksen niin C luokan reaktori A luokan moottoreilla säilyttää huiput ja jos vaan massaa ei ole liikaa saa mobilitynkin pidettyä ylhäällä ja tuohon voi sitten laittaa kovan dps aseet ja suurrimmat suojat.
Tuollaisella aluksella on hauska saalistaa vaikka käärmemiesten systeemissä. Mutta jos kevyeen taistelualukseen ryhtyy, niin seurauksena on inventaarioroinan kanssa leikkimistä enemmän kuin mitä itseäni huvittaa. All-in-one on myös toimiva systeemi, ja vaikka mobiliteetti putoaa alas, niin laittamalla rivin turrettiaseita katolle, niin voi samaa avaruusteurastelua harrastaa ihan hyvin myös - tosin ammunta menee automaagisesti ja kieppuakaan ei tartte, vaan enemmän se on ammuslavettijunan kuskaamista ja expan/lootin keräämistä.
 
Tuossa esim n. 24h pelatulla hahmolla käytössä oleva alus, jossa turretteja katolla. Pohjana on joku kääremporukalta kaapattu alus, jollaista en itse vielä näillä leveleillä edes pystyisi rakentamaan.

1698006530459.png


edit: ja heti tän laitettuani kaappasin C40 reaktorilla olevan vehkeen, et vaihtoon meni.
 
Viimeksi muokattu:
Mitähän täs kannattaa tehä, rahaa se 500k mutta, ship build rankingia ei oo yhtään vielä, vaatii 9 skill pointsii et saan auki sen+ mitä sit pitää tehä et saa sen level 4selle. Et tekee sit kerralla kunnon laivan kun siihen rupee. Keppler s on muokattuna, star eagle ja razorleaf. Kitkuttelenko niillä levelit kasaan ennen ku alkaa rakentaa? Toista kertaa en ihan heti ole säästämässä tuota summaa.

Kummoista laivaa ei vissiin ilman ship building skilliä saa?

PS. Jos mietit miten sait contrabandit piilotettua laivaan, se ei ole jettison. Juu ois voinu load game ottaa mut olin niin tuohtunut :(
 
Mitähän täs kannattaa tehä, rahaa se 500k mutta, ship build rankingia ei oo yhtään vielä, vaatii 9 skill pointsii et saan auki sen+ mitä sit pitää tehä et saa sen level 4selle. Et tekee sit kerralla kunnon laivan kun siihen rupee. Keppler s on muokattuna, star eagle ja razorleaf. Kitkuttelenko niillä levelit kasaan ennen ku alkaa rakentaa? Toista kertaa en ihan heti ole säästämässä tuota summaa.

Kummoista laivaa ei vissiin ilman ship building skilliä saa?

PS. Jos mietit miten sait contrabandit piilotettua laivaan, se ei ole jettison. Juu ois voinu load game ottaa mut olin niin tuohtunut :(

Enpä tiedä oikein minkälaista hahmoa pelaat ja millä skilleillä mutta tuossa on joku lista millä nopeiten tehdä rahaa. Niin ja contraband saa piilotettua shielded cargo moduleilla tosin tuo ei ole 100% vaan riippuu kuinka paljon sitä contrabandia on. Scan jammer toimii vissiin 100%


How To Make Money Fast In Starfield
  1. Get the Commerce skill.
  2. Loot everything and pickpocket everyone.
  3. Unlock safes and vaults.
  4. Do quick planetary scans and sell them to Vladimir.
  5. Complete bounty and survey missions.
  6. Sell stolen items and contraband.
  7. Board and take over ships so you can sell them.
Tuo 7 kohta pätee kyllä vain jos on modi joka tekee rekistöreinnistä halpaa

Tuo alku on tehty kyllä niin hitaaksi että melkein main ja sidequesteja tehden tulee parhaiten rahaa ja loottaamalla. Sitten kun on pisteitä ja saa astrophysics ainakin level3 auki tuo 4 kohta tuo massia aivan järjettömästi. Taitaa vaatia myös scanning skillin mutta aika paljon saa laittaa pisteitä että tuonne rank 3 astroon pääsee.
 
Viimeksi muokattu:
Mitähän täs kannattaa tehä, rahaa se 500k mutta, ship build rankingia ei oo yhtään vielä, vaatii 9 skill pointsii et saan auki sen+ mitä sit pitää tehä et saa sen level 4selle. Et tekee sit kerralla kunnon laivan kun siihen rupee. Keppler s on muokattuna, star eagle ja razorleaf. Kitkuttelenko niillä levelit kasaan ennen ku alkaa rakentaa? Toista kertaa en ihan heti ole säästämässä tuota summaa.

Kummoista laivaa ei vissiin ilman ship building skilliä saa?

PS. Jos mietit miten sait contrabandit piilotettua laivaan, se ei ole jettison. Juu ois voinu load game ottaa mut olin niin tuohtunut :(

Jos nostat pilottiskillin nepaan, niin voit kaapata parempia ja parempia aluksia ja niitä sitten muokata habien ja storagen osalta sopiviksi. Ja sitä puuhastellessa sitten nostella building skilliä.
 
Jos nostat pilottiskillin nepaan, niin voit kaapata parempia ja parempia aluksia ja niitä sitten muokata habien ja storagen osalta sopiviksi. Ja sitä puuhastellessa sitten nostella building skilliä.
Joo pilot Skillit sain just neloselle ja ekan c luokan vaunun varastettua :) en oo tutkinut, mutta jos muokkaamaan alkaa, ja haluaa parhaimmistoa tehä ekn aluksen, ni ei muuta jää vanhasta aluksesta ku korkeintaan joku luukku xD kattonu noita rakennus ideoita YouTubesta, ja huomannu et joillakin sitä mielikuvitusta on xD
 
StarUI:n Outpost palikka ulkona. Pikaisesti testailin niin jälleen iso parannus vanillaan.

 
Jos käyttää vain paria asetta niin ammuksiin tosiaan menee jonkin verran rahaa mutta ei läheskään sellasia määriä kuin alusten rakentamiseen ja paranteluun. Muokkasin Razorleafin B luokan reaktoriin parhailla aseilla ja shieldillä niin meni sellainen 330k. Näyttää muuten siltä että B ja C luokan moottorit ovat aina hitaampia nopeuden suhteen eikä tuolla ole tekemistä reaktorin kanssa. Jos haluaa tehdä jonkun kovan pienen aluksen niin C luokan reaktori A luokan moottoreilla säilyttää huiput ja jos vaan massaa ei ole liikaa saa mobilitynkin pidettyä ylhäällä ja tuohon voi sitten laittaa kovan dps aseet ja suurrimmat suojat.
B luokka riittää vallan mainiosti. Sieltä löytyy pelin parhaimmat ja massa-tehokkaimmat aseet, reaktori, gravdrive... niin, no ei sitä oikeastaan muuta tarvikaan. Nämä ovat siis PBO-175 Auto Helion Beam (3pwr eli 4 kpl saa ase slottiin, dps per power on 38 vs paras C luokka 32 lukuunottamatta missileitä), 104DS Mag Inertial Reactor reaktori (39pwr, paino 71, 2x2x1 koko, vertaa vaikka Pinch 8Z Reactor 40pwr, paino 129, 2x2x2 koko) ja RD-3000 Beta Grav Drive (36ly perus, paino 90).

A luokassa löytyy (hyvin suurella marginaalilla vs C) nopeimmat moottorit, koska ne ovat niin paljon kevyempiä; aluksen kokonais massa vaikuttaa boost huippunopeuteen ja kiihtyvyyteen. Esimerkiksi Star Eaglen default moottorit SA-4330 antaa 85 massalla 7620 työntöä/power (2 power moottori, ilmeisesti pelin paras tai toiseksi paras moottori), samalla kun paras C moottori SAL-6830 Engine massa on 330 ja työntö/pwr 9000. Siis työntö-per-pwr/massa ratio SA4330 = 89 ja SAL6830 = 27. Ja sitten on eräs White Dwarf 315, joka lienee bugi, mutta se on ainoa moottori, jonka huippunopeus on 180 w/s (mikäs tämä W/S on? Niin se sanoo tuossa lennellessä) ja jos käyttää AINOASTAAN niitä, saa tuon huippunopeuden. Max huippunopeus on siis aina hitaimman moottorin mukaan.

https://inara.cz/starfield/ship-modules/ tuolta sivulta näitä itse mietiskellyt, kivasti näkyy millä levelillä mikäkin avautuu ostettavaksi ja mistä myyjältä, ja on siellä joitain lisätietoja kuten noita käytettyyn energiaan verrattuja suhteita. Level 60 on muuten kohta missä kaikki on avautunut.

Itse muokkailin Star Eaglen näillä tehomasiinaksi, millä on täydet statsit ja kiitettävä määrä cargoakin (ja rahat loppui kuten näkyy :D):

1698094296056.png

Onneksi piratoimalla saa lisää rahnua xd, nopeimpia ovat niiden Piracy missiot, lentää johonkin planeetan kiertoradalle, persuade/auto-hyväksyminen/tappelu ja palaa takaisin The Key asemalle, saa jotain 4-6k+piratoitu 1-2k kahdella grav hypyllä. 28ly muuten riittää koko galaksin nykyisiin hyppyihin, eli 30 ei tarvitse.
 
No nyt on piloting ja ship craft vai mikä oli ni rank 4sella molemmat. Rahaa se 750k, ja nyt armoton Kattelu millainen kannattaa rakentaa :) b vai c, cargoo riittää helposti 5000, ku kattoo joissakin yli 15000. Et pärjää taistelut, pitkät matkat, on nopea, mahtuu se Maks ryhmämäärä mitä nyt päivittämässä maksimiin. Hitto ku ois jossain pala palalta manuaali xD

Pitääkö jokainen hytti sisustaa erikseen, tuleeko tikkaat esim valmiina ym?

Nyt kaikki vinkit mitä ehdottomasti kannattaa, ja mitä ehdottomasti EI!! xD
 
Jokainen Hab spawnaa jotain perus roinaa automaattisesti (ja kyseinen roina btw menee Cargoon aina muokattaessa alusta Builder editorissa, Huoh... Täytyy myydä tai Jettison kun turhaa tilaa vie). Tämän takia omien sisustusten tekeminen ei edes kannata, vaikka se Skyrim tyyliin on mahdollista (drop item ja laita paikoilleen).

Tikkaat ja ovet muodostuu automagic. Niitä voi hieman määrittää itse sen perusteella, missä järjestyksessä Habs laittaa paikoilleen (käsittääkseni se hakee rikkumattoman lyhimmän reitin Cockpit ja Lander/Docker välille joka kerralla kun jotain lisää) , mutta tämä on jokseenkin mustaa magiaa ja pska systeemi ettei niitä ladders tai ovia voi itse määrittää.
 
Tuota systeemiä voi vähän ohjailla noilla hopetechin ja Novan crossbraceilla jotka pakottaa ovet spawnaamaan niiden päihin

Tuossa on aika hyvä video joka kertoo aikalailla kaiken olennaisen alusten rakentelusta

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
B luokka riittää vallan mainiosti. Sieltä löytyy pelin parhaimmat ja massa-tehokkaimmat aseet, reaktori, gravdrive... niin, no ei sitä oikeastaan muuta tarvikaan. Nämä ovat siis PBO-175 Auto Helion Beam (3pwr eli 4 kpl saa ase slottiin, dps per power on 38 vs paras C luokka 32 lukuunottamatta missileitä), 104DS Mag Inertial Reactor reaktori (39pwr, paino 71, 2x2x1 koko, vertaa vaikka Pinch 8Z Reactor 40pwr, paino 129, 2x2x2 koko) ja RD-3000 Beta Grav Drive (36ly perus, paino 90).

A luokassa löytyy (hyvin suurella marginaalilla vs C) nopeimmat moottorit, koska ne ovat niin paljon kevyempiä; aluksen kokonais massa vaikuttaa boost huippunopeuteen ja kiihtyvyyteen. Esimerkiksi Star Eaglen default moottorit SA-4330 antaa 85 massalla 7620 työntöä/power (2 power moottori, ilmeisesti pelin paras tai toiseksi paras moottori), samalla kun paras C moottori SAL-6830 Engine massa on 330 ja työntö/pwr 9000. Siis työntö-per-pwr/massa ratio SA4330 = 89 ja SAL6830 = 27. Ja sitten on eräs White Dwarf 315, joka lienee bugi, mutta se on ainoa moottori, jonka huippunopeus on 180 w/s (mikäs tämä W/S on? Niin se sanoo tuossa lennellessä) ja jos käyttää AINOASTAAN niitä, saa tuon huippunopeuden. Max huippunopeus on siis aina hitaimman moottorin mukaan.

https://inara.cz/starfield/ship-modules/ tuolta sivulta näitä itse mietiskellyt, kivasti näkyy millä levelillä mikäkin avautuu ostettavaksi ja mistä myyjältä, ja on siellä joitain lisätietoja kuten noita käytettyyn energiaan verrattuja suhteita. Level 60 on muuten kohta missä kaikki on avautunut.

Itse muokkailin Star Eaglen näillä tehomasiinaksi, millä on täydet statsit ja kiitettävä määrä cargoakin (ja rahat loppui kuten näkyy :D):

1698094296056.png

Onneksi piratoimalla saa lisää rahnua xd, nopeimpia ovat niiden Piracy missiot, lentää johonkin planeetan kiertoradalle, persuade/auto-hyväksyminen/tappelu ja palaa takaisin The Key asemalle, saa jotain 4-6k+piratoitu 1-2k kahdella grav hypyllä. 28ly muuten riittää koko galaksin nykyisiin hyppyihin, eli 30 ei tarvitse.
Tosin on muutakin kuin massa. Hull, health ja repair rate. Itseasiassa cargo on kuitenkin suhteessa se suurin massan määräävä tekijä.
 
Viimeksi muokattu:
Reaktoriksi C40 ja Grav driveks 50, niin sen jälkeen muu onkin makuasiaa ja kaikki on mahdollista.
Kannattaa huomioida että monia osia myy vain valmistaja omasta kaupastaan. Itse esim menen aina rakentamaan uutta alusta Sol systeemin Titanissa olevaan Homestead kylään, josta saa pelin parhaat "jalukset" (mikä on landing gear på finska?). Samasta paikasta saa myös pelin ainoan kaksikerroskomentosillan, jossa on nätit portaikot - mikäli vihaa tikkaita kuten minä ja haluaa enemmän kerroksia habeille kuin yhden.
 
Ostaakko Narwal, vai odottaa et saa ship build rankingin ylemmäs? eli saako 400k hintaluokassa rakennettua paremman aluksen, ja jos saa, Onko ohjeita sellaiseen? Oon ihan peukola keskellä kämmentä ton shib builderin kansssa.

Abyss trekkeri vissiin ihan hyvä myös?

Mä ostin Narwhalin ensimmäiseksi alukseksi ja oli muuten hyvä, mutta tosi rasittava sisältä, joten innostuin tekemään sitten oman. Et sä sillä rahalla muutakaan tee, joten Narwhal on hyvä ostos. Peittoat silläkin kaikki mitä pelistä löytyy vaikeusasteesta riippumatta.
 
B luokka riittää vallan mainiosti. Sieltä löytyy pelin parhaimmat ja massa-tehokkaimmat aseet, reaktori, gravdrive... niin, no ei sitä oikeastaan muuta tarvikaan. Nämä ovat siis PBO-175 Auto Helion Beam (3pwr eli 4 kpl saa ase slottiin, dps per power on 38 vs paras C luokka 32 lukuunottamatta missileitä), 104DS Mag Inertial Reactor reaktori (39pwr, paino 71, 2x2x1 koko, vertaa vaikka Pinch 8Z Reactor 40pwr, paino 129, 2x2x2 koko) ja RD-3000 Beta Grav Drive (36ly perus, paino 90).

A luokassa löytyy (hyvin suurella marginaalilla vs C) nopeimmat moottorit, koska ne ovat niin paljon kevyempiä; aluksen kokonais massa vaikuttaa boost huippunopeuteen ja kiihtyvyyteen. Esimerkiksi Star Eaglen default moottorit SA-4330 antaa 85 massalla 7620 työntöä/power (2 power moottori, ilmeisesti pelin paras tai toiseksi paras moottori), samalla kun paras C moottori SAL-6830 Engine massa on 330 ja työntö/pwr 9000. Siis työntö-per-pwr/massa ratio SA4330 = 89 ja SAL6830 = 27. Ja sitten on eräs White Dwarf 315, joka lienee bugi, mutta se on ainoa moottori, jonka huippunopeus on 180 w/s (mikäs tämä W/S on? Niin se sanoo tuossa lennellessä) ja jos käyttää AINOASTAAN niitä, saa tuon huippunopeuden. Max huippunopeus on siis aina hitaimman moottorin mukaan.

https://inara.cz/starfield/ship-modules/ tuolta sivulta näitä itse mietiskellyt, kivasti näkyy millä levelillä mikäkin avautuu ostettavaksi ja mistä myyjältä, ja on siellä joitain lisätietoja kuten noita käytettyyn energiaan verrattuja suhteita. Level 60 on muuten kohta missä kaikki on avautunut.

Itse muokkailin Star Eaglen näillä tehomasiinaksi, millä on täydet statsit ja kiitettävä määrä cargoakin (ja rahat loppui kuten näkyy :D):

1698094296056.png

Onneksi piratoimalla saa lisää rahnua xd, nopeimpia ovat niiden Piracy missiot, lentää johonkin planeetan kiertoradalle, persuade/auto-hyväksyminen/tappelu ja palaa takaisin The Key asemalle, saa jotain 4-6k+piratoitu 1-2k kahdella grav hypyllä. 28ly muuten riittää koko galaksin nykyisiin hyppyihin, eli 30 ei tarvitse.


Jaa että levelitki vaikuttaa osien saantiin. No voi perkule ku vasta lvl 31 :/ mut katotaa saako mitään aikaan. Pitää tallentaa ekana xD
 
Jaa että levelitki vaikuttaa osien saantiin. No voi perkule ku vasta lvl 31 :/ mut katotaa saako mitään aikaan. Pitää tallentaa ekana xD

Tuo C-luokan reaktori skilli on parhaita mitä koko pelistä löytyy ja sillä varmistat, että saat kaapattua kaikista parhaimmat alukset myöhemmin pelissä. Toki B-luokallakin pärjää, mutta jokaisella lisäkapasiteettipisteellä reaktoriin on merkitystä. Yleensä perus on laittaa shieldiin maksimit ja aseille mahdollisimman paljon ja loput engineen, vaikka se engine tekee sen taistelun paljon aktiivisemmaksi (hauskemmaksi). 31 leveliä on ihan riittävä melko-parhaisiin-osiin varsinkin jos tekee faction questeja.

Aloittelija-suunnittelijan kannattanee kaapata/ostaa joku alus pohjaksi ja jatkaa siitä.
 
Tosin on muutakin kuin massa. Hull, health ja repair rate. Itseasiassa cargo on kuitenkin suhteessa se suurin massan määräävä tekijä.

Tuossa muuten hyvä saitti missä listattu kaikki osat vaatimuksineen: Ship modules | Starfield | INARA
Juu tuon sivun linkkasinkin, tosi jees. Itse ajattelen silleen taktisesti noita avaruustappeluita, että mikäli tappelu on niin monta vihua vastaan, että on suuri riski runko ja systeemi vaurioihin, ammuskelen kauempaa ja vain menen karkuun kunnes heikoimmat (ts vihujen nopeat A luokan alukset jotka ensimmäisenä saapuu tulenavaustasalle) on hoideltu. Näin ainakin siis 3000m kantaman Particle aseilla ja tuolla lailla Hull pisteillä tai näillä regeneraatio/repair arvoilla ei niin paljoa ole väliä itselle.

Reaktoriksi C40 ja Grav driveks 50, niin sen jälkeen muu onkin makuasiaa ja kaikki on mahdollista.
Kannattaa huomioida että monia osia myy vain valmistaja omasta kaupastaan. Itse esim menen aina rakentamaan uutta alusta Sol systeemin Titanissa olevaan Homestead kylään, josta saa pelin parhaat "jalukset" (mikä on landing gear på finska?). Samasta paikasta saa myös pelin ainoan kaksikerroskomentosillan, jossa on nätit portaikot - mikäli vihaa tikkaita kuten minä ja haluaa enemmän kerroksia habeille kuin yhden.
Laskeutumisteline?

Tuo C luokan 40 reaktori ja 50ly ovat kovin painavia, ja näkisin ainoaksi syyksi käyttää niitä mikäli priorisoi rajusti cargo tilaa (siis isosti massaa) mobiliteetti ja nopeus kustannuksella. Tai jos nimenomaan haluaa C luokan aseita, mistä löytyy parhaimmat ohjukset kyllä.

Tuolta Inara sivulta löytyi mm. Mobiliteetti laskukaava Mobility = EngineManeuveringThrust / ShipMass * 11.9 - 47.6

Tai vähän pyoristellen x12 jos sanotaan, että aluksessa on 6x SAL-6830 eli 6x8800 manuuveri tehoa, alkaa Mob tippua massan mennessä noin 4400kg yli.

Samahkolla jollain kaavalla se aluksen grav hyppy maksimi alkaa tippua massan funktiona siitä minkä grav moottori antaa, tuota kaavaa ei kyllä ole tullut vastaan itselle, täysin manuaalisesti säätänyt, että pysyy yli 28.
 
Onko ihmiset löytäneet hyviä overhaul/difficulty modeja tähän? Ylläoleva varsin hyvä MedievelSiegen viestikin on erittäin asiantunteva ja vastaavaa on itsekin joskus tullut pohdittua ja olen etsinyt vastausta ilman, että olisin löytänyt noin suoraa vastausta (en siis epäile paikkansapitävyyttä), mutta lähinnä saadakseni alukseni näyttämään statsien suhteen optimaaliselta mutta onko tuollakaan - loppupeleissä edes loppupeleissä - mitään väliä? Jos tajuaa minkä tyyppisiä aseita laittaa alukseen, niin onko muulla kuin storagella (ja ehkä mobilitylla) jotain merkitystä... Ja siihen päälle jos sattuu vielä automatisoimaan aseistusta, niin mobilitykin on lopulta yks hailee. Löytyykö jotain modia, joka pakottaisi theorycraftingiin?
 
Viimeksi muokattu:
Mikä muuten on maksimi massa? Tuo mun Prometheus on parin moduulin päässä enimmäismoduulimäärässä mutta massasta ei ole tietoa.
 
Onko ihmiset löytäneet hyviä overhaul/difficulty modeja tähän? Ylläoleva varsin hyvä MedievelSiegen viestikin on erittäin asiantunteva, mutta onko tuolla loppupeleissä mitään merkitystä? Jos tajuaa minkä tyyppisiä aseita laittaa alukseen, niin millään muulla kuin storagella ei ole merkitystä. Jos vielä automatisoi aseistusta, niin mobilitykin on ihan turha statsi. Löytyykö jotain modia, joka pakottaisi theorycraftingiin?
Ei ole vielä mitään hyviä, ja joutuu itse hiukan säätelemään että vaikeutta riittää sopivasti koko ajan. Kaikki tulee varmasti aikanaan modien kanssa, ja nyt kun xEdit on ulkona varmaan monipuolisempia modeja alkaa syntymään, vaikka vaatii sen CK:n, että modaus todella pääsee vauhtiin. Jotenkin muistelisin, että esim. Skyrimille olisi Moonpath to Elsweyr julkaistu ennen CK:ta, ja se oli kuitekin jo kunnon quest modi.
 
Tuo on tosiaan täysin omaa hupia säätää minmaxed juttuja, sille ei tosiaan ole mitään tarvetta :D. Jopa Very Hard avaruustappelut muuttuu helpoksi kun laittaa vaan parhaat aseet ja sillä selvä. Periaatteessa kartalla liikkumisen/qol puolesta jos on 500 fuel (1-2x grav hyppy mistä vaan, minne vaan koko galaksissa) ja 28ly max hyppy, niin muilla ei ole mitään väliä Cargo rinnalla.
 
Laskeutumisteline?
Kiitos. Joku aivolukkovamma kun ei sanat tuu mieleen.

Tuo C luokan 40 reaktori ja 50ly ovat kovin painavia, ja näkisin ainoaksi syyksi käyttää niitä mikäli priorisoi rajusti cargo tilaa (siis isosti massaa) mobiliteetti ja nopeus kustannuksella. Tai jos nimenomaan haluaa C luokan aseita, mistä löytyy parhaimmat ohjukset kyllä.
Parhaat aseet ja shieldit on C-luokkaa. Mobiliteetti on turhan ylistettyä kun turret aseet on keksitty ja niillä vihut vaimenee ennen kuin edes hahmottaa sen että niitä on ja missä.
Roinaa tulee mukaan niin paljon kaikkialta, että jos sitä ei voi huoletta dumpata alukseen, niin menee hermo ja kivuus.
 
Reaktoriksi C40 ja Grav driveks 50, niin sen jälkeen muu onkin makuasiaa ja kaikki on mahdollista.
Kannattaa huomioida että monia osia myy vain valmistaja omasta kaupastaan. Itse esim menen aina rakentamaan uutta alusta Sol systeemin Titanissa olevaan Homestead kylään, josta saa pelin parhaat "jalukset" (mikä on landing gear på finska?). Samasta paikasta saa myös pelin ainoan kaksikerroskomentosillan, jossa on nätit portaikot - mikäli vihaa tikkaita kuten minä ja haluaa enemmän kerroksia habeille kuin yhden.
älä toki kerro mikä sen nimi on. tässä googletellut tovin sitä.
 
älä toki kerro mikä sen nimi on. tässä googletellut tovin sitä.
Oletin hänen viittaavan kumpaan vaan C luokan 40 max tehon omaaviin reaktoreihin, joita ovat (löytyy Reactors - ship modules | Starfield | INARA) Pinch 8Z ja SF40 Sheared Flow reaktorit.

Tuo ainoa 2 kerroksinen komentosilta missä on portaat, on Cabot C3, C3X tai C4 (samanlaisia kai, stats eroja). Imo ruma sammakon naama näköinen, eikä itseä hyvin sijoitetut ladder It haittaa niin paljoa, että käyttäisin.

Laskeutumistelineista en tiedä, luulin niiden olevan eroiltaan kosmeettisia. Niitä kyllä tarvitaan joku määrä massa funktiona vaatimuksena.

(juu pari alusta rakentelin jo, nämä tulee melkein apteekki hyllyltä nimet xd)
 
Kaikki kaapatut alukset nimeytyy automaagisesti uusiksi "UC Navy A Cargo" ekan kerran kun pelin käynnistää uusiksi. Rekisteröinnitkin usein resetoituu ja joutuu maksamaan sen uusiksi.

Saisivat vähän useammin patchata bugeja kun niitä kerran riittää.
 
Tikkaita ei tosiaan tartte, eikä kakskerroskomentosiltaa, vaan kaikki tarvittavat habit mahtuu helposti yhteen tasoon ja voi sovitella niitä niin, että ovet on sopivissa paikoissa ja tarpeelliset toiminnallisuudet helposti saavutettavissa. Niiden päälle voi sitten pinota "structure"-kappaleita sen verran että kosmeettiset arvot oman silmän tarpeiksi täyttyy.

just kaappasin 3-kerroksisen vihulaivan ja muokkasin siitä sisäisesti yksikerroksisen, mutta ulkoisesti se ei juuri muuttunut (mitä nyt että docking on alla ja bay edessä keskellä - käytännöllisyys kunniaan.
 
Mitäs mieltä peliä enemmän pelanneet kontrolleista ja käyttöliittymästä? Tarkoituksena oli pelata peliä lähinnä Steam Deckillä ja satunnaisesti PC:llä, mutta kaiketi alkukankeutta ollut sisäistää kontrolleja ja käyttöliittymää kummallakin laitteella. Ei ehkä niin paljon kuin Red Dead Redemption 2 aikoinaan aiheutti mutta silti niin paljon, että satunnaispelaajana pitää tavallaan opetalla kaikki aina uusiksi kun selkärankaan ne ei jostain syystä meinaa iskostua. Toki lääkehän lienee sama mikä RDR2 - pitää pelata pidempiä pelisessioita ja tiiviimmin (ja tässä tapauksessa parempi lienee aloittaa ja sisäistää peli PC:llä tehden Steam Deckillä pikemminkin kaikkea farmaamista yms.).

Spoilereita vältin, hypeen en tarttunut ja silti pelin aloitus tuntui todella vaisulta - jotenkin alitajunnassa olin kaiketi asettanut riman liian korkealle odottaen "wau-efektiä" joka imaisisi ensimetreillä täysillä peliin mukaan (vertaa Skyrimin loharihyökkäys alussa). Toisaalta ollut kiva pelata logiikalla "pohjalta ponnistaen" ja onhan peli tähän asti koko ajan mennyt mielenkiitoisemmaksi, koukuttavuus silti jäänyt vielä puuttumaan.
 
Voisin kirjottaa vaikka miten pitkän romaanin kuinka ei rakenneta avaruusalusta, tai kuinka eksyä omaan sukkulaan :zoom: Mistä ne repii noita 5000 shieldejä mitä youtubesta kattonut? ite löytänyt vaan 1500, vaikka 1600 pitäs olla kans saatavilla?
 
Voisin kirjottaa vaikka miten pitkän romaanin kuinka ei rakenneta avaruusalusta, tai kuinka eksyä omaan sukkulaan :zoom: Mistä ne repii noita 5000 shieldejä mitä youtubesta kattonut? ite löytänyt vaan 1500, vaikka 1600 pitäs olla kans saatavilla?
60% voi saada lisää shield tehoja perkeistä kanssa. Muutoin juu modeja.

e: aijaa ne voi kertautua crew taidoista? tätä en tiennytkään.
 
Voisin kirjottaa vaikka miten pitkän romaanin kuinka ei rakenneta avaruusalusta, tai kuinka eksyä omaan sukkulaan :zoom: Mistä ne repii noita 5000 shieldejä mitä youtubesta kattonut? ite löytänyt vaan 1500, vaikka 1600 pitäs olla kans saatavilla?
Laiva täyteen duunareita joilla on shield boost skill. Ja itellä se myös. Sitten se katolle kiinnittyvä rinkula 1600 shield. (1500 taitaa kiinnittyä sivusta). Aika korkealle bonusten kanssa tuo kiipeää.
Toki tubettajilla voi olla modeja myös käytössä, joilla saa sitten mitä vaan ja mihin vaan.
 
jaa n
Laiva täyteen duunareita joilla on shield boost skill. Ja itellä se myös. Sitten se katolle kiinnittyvä rinkula 1600 shield. (1500 taitaa kiinnittyä sivusta). Aika korkealle bonusten kanssa tuo kiipeää.
Toki tubettajilla voi olla modeja myös käytössä, joilla saa sitten mitä vaan ja mihin vaan.
jaa niilläkin omat skillit? Kunhan nyt tuhrasin, hetki tällä ja kunhan saadaan lvl sinne 60 paikkeilla ni viimosen päälle. Sitä en ymmärrä miksi aluksen tposella puolella päällekkäin olevissa 3x1 moduuleissa on tikkaat, mutta toisella puolella ei? Tässä siis kuva ennen kuin tajusin ettei pääse joka paikkaan xD
Ilmeisesti Beameilla ym PAR aseilla ei saa niin suuria lukuja, vaikka tehoa on? vai valkkasinko väärin xD nimestä ja väristä ei tarvii välittää.. :)
Näyttökuva 2023-10-24 212523.png
 
jaa n

jaa niilläkin omat skillit? Kunhan nyt tuhrasin, hetki tällä ja kunhan saadaan lvl sinne 60 paikkeilla ni viimosen päälle. Sitä en ymmärrä miksi aluksen tposella puolella päällekkäin olevissa 3x1 moduuleissa on tikkaat, mutta toisella puolella ei? Tässä siis kuva ennen kuin tajusin ettei pääse joka paikkaan xD
Ilmeisesti Beameilla ym PAR aseilla ei saa niin suuria lukuja, vaikka tehoa on? vai valkkasinko väärin xD nimestä ja väristä ei tarvii välittää.. :)
Näyttökuva 2023-10-24 212523.png
Kaappaamalla saa paremmat osat kuin mihin skillit yltää, kunhan on pilottiskilli kunnossa. Tän sain just napattua:
1698180942009.png
 
Mistä hitosta kaappaatte niitä? Jonku muun pelaajan vai ai:n? Kaikki vinkit tervetulleita:)
Yksinpeli, niin muita pelaajia ei ole. Näitä laskeutuu planeetoille, jolloin voi vain mennä sisään ja kaapata. Helpommin löytyy satunnaiskohtaamisista avaruudesta, jolloin voi vihulaumasta valita minkä kaappaa ja tuhoaa muut sitten eka - kuten tuo oli. Paremmat vihut kohtaa sieltä korkean levelin systeemeistä kartan oikeasta laidasta. Tuo kuvan vihu hyökkäsi mun kimppuun kavereiden kanssa jossain lvl75 systeemissä ja nitistin kaikki heikommat kaverit ennen tuon valtaamista.

Bounteista saa varmuudella kohdattua ja osa niistä on varsin korkean lvlin tyyppejä, jos itellä on enemmän leveleitä (oletan että ne skaalautuu sun leveleiden kanssa).
Ite oon nyt tällä hahmolla NG+ pelissä ja nyt aloitan uuden NG+ aina kaappaamalla eka bounteista parempaa ja parempaa alusta, kunnes sopiva löytyy. (eihän näille mitään oikeaa pelissä olevaa tarvetta ole, mutta mulle maistuu alustouhuilut hyvin tässä hiekkalaatikkopelissä).

edit: lisätään vielä, että Serpentis systeemissä tulee vihukohtaamisia lähes aina. Ihan niitä parhaita vihualuksia sieltä ei taida vastaan tulla, kun on "vain" lvl55 systeemi, mutta toiseksi parasta on helppo löytää. Tuo systeemi on myös hyvä paikka harjoitella ainakin avaruustaisteluja ja alusten kaappailuja, sekä farmata expaa.
 
Viimeksi muokattu:
Mistä hitosta kaappaatte niitä? Jonku muun pelaajan vai ai:n? Kaikki vinkit tervetulleita:)
Laskeudu mihin tahansa plaanetalle tai kuuhun ja mene ulos, niin kohta jo kuuluu aluksen ääniä. Sitten vain vilkuilet minne päin se laskeutuu ja juokset sinne ja alukseen. Tai sitten avaruudessa taisteluista valtaa.
 
Ottaa pohjalle yhden kaapatun aluksen jossa on yksi tai kaksi osa-systeemia hyvää tasoa, ja parantelet loput. Sen jälkeen ei voi enää käyttää muita parempia kaapattuja aluksia koska ne on automaattisesti aina huonompia kuin se sun olemassa oleva. Jos jossain valmiissa aluksessa on hyvä reaktori ja vaikka grav moottori, niissä on yleensä lähes aina huonot suojat ja moottorit, ja käytännössä aina huonot tai korkeintaan keskinkertaiset aseet.

Siis se kaapattu alus otetaan pohjalle lähinnä sen takia että siinä on silloin yksi tai kaksi isompaa osajärjestelmää, johon ei tarvitse ensiksi koskea, jolloin se on hieman halvempi muokata. Ajan myötä ne kaikki täytyy toki uusia. Vaikka teknisesti alussa ja keskivaiheilla on tosiaan mahdollisuus saada kaapatussa aluksessa sellaisia komponentteja joita et vielä itse voi käyttää, koskee se lähinnä vain yhtä komponenttia, ja se ei tee aluksesta mitenkään sen enempää ylivertaista. Siis jos vaikka maksimi suoja minkä itse voit rakentaa on 1000 ja jossain aluksessa on valmiina 1300, no se ero ei ole kummoinen.



Tässä muutama taulukko jotka auttaa sitten kun perehtuu tuohon. Eka listaa about kaikki komponentit ja niiden statsit. Tuo on lähes täydellinen taulukko alusrakentelussa, juuri muuta ei tarvita. Siitä näkee kulloisella levelillä ja starship engineerg skillin tasolla että mikä on paras minkä voit rakentaa jokaisesta eri osakomponentista, ja kuinka paljon levelliä tai skilliä hieman parempi vaatisi. Tuo on erityisen hyvä siitä että se listaa ne sijainnit josta sen komponentit voi ostaa. Varhaisemmat taulukot eivät listanneet noita sijainteja. Kuten varmaankin on mainittu, suurin osa rakentelusta luonnistuu parhaiten omassa tukikohdassa sillä isommalla laskeutumisalustalla. Tuossa on vähän tuostakin selitetty parilla ekalla sivulla. Muutaman komponentin joutuu hakemaan muualta, mutta välttämättömiä nekään ei ole. Itse olen käyttänyt noita muita paikkoja vasta parin viimeisimmän iteraation kohdalla, kun alus oli jo käytännössä niin hyvä kuin tulee koskaan olemaan. Siis omassa tukikohdassa kaiken rakentelu antoi lähes yhtä hyvät jutut, ilman että mun tarvi sen jälkeen suhata ympäriinsä poimimassa muutamaa pisteosaa jotka olivat vain muualta saatavissa.



Mutta tuo ei kerro laisinkaan yhtä hyvin tärkeää ominaisuutta aseista. Kaikissa hyvissä aseissa on "lipas". Aseeseen allokoitu energia(se vasemmalla näkyvä systeemi) "lataa" asetta kunnes se on täynnä. Kaikki paskat aseet ovat sellaisia jotka tyhjenee yhdellä laukauksella. Ne toki näennäisesti latautuu nopeasti mikäli niille on ohjattu täysi max. 12 energiaa, mutta tämän takia ne ovat paskoja. Ei ole mahdollista allokoida kolmelle eri aseelle yhteensä 3x 12 energiaa. Tuo pelkästään olisi 36 energiaa, ja suojille ja moottorille ei riittäisi kuin joku 6-8, ja tämä olisi maksimi skilleillä ja yhdellä miehistönjäsenellä, jotka boostaisi reaktorin energian jonnekin 46-48 tms. mikä maksimi on. Mulla on muistaakseni 40 parhaasta reaktorista ja sitten ehkä 2 lisää noista muista, ja olen lähellä maksimia.

Tähän ominaisuuteen viitataan jossain taulukoissa battery dps ominaisuudella. Siis normaali DPS olisi se määrä damagea jonka ase tekee 12 energialla, kun battery DPS on se määrä damagea minkä ase tekee täyteen latautuneena, ottamatta huomioon latautumista. Tämä battery DPS irtoaa kunhan aseella on edes 1 energia allokoitu, mikä siis tekee noista tietyistä aseita, ja siten kaikki alukset jotka käyttää kolmea tälläistä eri asetta, todella ylivoimaisen.

Tuossa linkatussa viestissä on yksi taulukko. Itse linkattu yksittäinen viesti käyttäjältä Lumios4Pips , ei ketjun aloituspostaus. Itse olen tuosta ottanut oman kopion ja poistanut siitä noi kaikki laser ja ballistiset aseet.

Tuo taulukko ei ole ihan täydellinen. Yksi asia, se laskee damage numeroihin mukaan shield ja hull damagen. Tää on valitettavasti hölmöä, koska millään hetkellä sä et voi tehdä kumpaakin damagea. Jos vihollisella on suojat sä teet vain shield damagea, ja jos ei ole sä teet vain hull damagea.

Tuota kannattaa käyttää seuraavasti: Lajittelee sarakkeen S mukaan. Tämä kertoo partikkeli ja ohjusaseilla nimellis DPS:n, joka saavutetaan kun aseelle on ohjattu täydet 12 energiaa. Käytännössä useimmat käyttää partikkeliaseita koska niillä voi ampua kauempaa, ja nopeammin myös läheltä. Ohjukset ovat nimellisesti parempia, mutta niitä voi käyttää vasta lähempää koska ne vaatii lukituksen. Tästä valitsee parhaimman ykkösaseen jolle antaa sen 12 energiaa, siis niistä kaikista mitä itse voi käyttää levelin ja starship engineer skillin rajoitteiden puitteissa. Sitten valitsee kakkos ja kolmosaseeksi taulukon yläpäästä sellaiset aseet, joissa X sarake on korkea batterymax. Sillä nyt ei kauheasti ole väliä onko se 3000 tai 5000, enemmän parempi mutta ei kauheasti silti vaikutusta. Tavallisissa taisteluissa viholliset kuolee nopeasti joka tapauksessa. Näille aseille annetaan vain 1 energia kummallekin.

Sitten kun oppii systeemin niin voi kakkosaseeksi valita korkeamman DPS:n aseen, kun riittää energiaa suojien ja moottorin lisäksi enemmän toisellekin aseelle. Periaatteessa noilla ohjuksillakin voisi hifistellä, ongelma on vaan löytää vihollisia joiden kanssa tarvitsisi jotain parempaa kuin 3 korkean battery max arvon omaavaa partikkeliasetta.
 
Kunhan nyt tuhrasin, hetki tällä ja kunhan saadaan lvl sinne 60 paikkeilla ni viimosen päälle. Sitä en ymmärrä miksi aluksen tposella puolella päällekkäin olevissa 3x1 moduuleissa on tikkaat, mutta toisella puolella ei? Tässä siis kuva ennen kuin tajusin ettei pääse joka paikkaan xD
Ilmeisesti Beameilla ym PAR aseilla ei saa niin suuria lukuja, vaikka tehoa on? vai valkkasinko väärin xD nimestä ja väristä ei tarvii välittää.. :)
Näyttökuva 2023-10-24 212523.png

Tuo systeemi habitat modulien suhteen, että mihin tulee ovi, mihin tulee tikkaat, yms. on jossain määrin dynaaminen. Eli se peli päättää. Sen suhteen pärjää hyvin kunhan ohjaamo ja ne kaksi ulosreittiä on mahdollisimman lähellä toisiaan. Ja sitten bonuksena muutama workbench ja sänky lähelle, niin muusta aluksen sisäosista ei tarvitse välittää.


Huomasin tuossa juuri että sulla ei ole täyttä määrää aseita. Noi aseiden palkit pitäisi tässä kuvassa olla aina täynnä. Sulla on nimellisesti 6 energiaa per ase. Vai 8:n. Laita enemmän jokaista yksittäistä asetta. Yhdelle aseelle saa olla maksimissaan 12 energiaa. (Kökösti muotoiltu näin nopeasti kirjoitettuna) Se peli kertoo sen maksimin joka tapauksessa. Voit myös ottaa kuvakaappauksen siitä kohdasta mikä listaa aseiden nimet kaikki kerralla, niin voidaan katsoa tuosta taulukoista kuinka lähelle hyvää juuri kyseiset aseet on. Se missä valitaan ne key bindit, rakentelumoodissa.
 
Laskeudu mihin tahansa plaanetalle tai kuuhun ja mene ulos, niin kohta jo kuuluu aluksen ääniä. Sitten vain vilkuilet minne päin se laskeutuu ja juokset sinne ja alukseen. Tai sitten avaruudessa taisteluista valtaa.

Joo pitää perehtyä ekana miten vallataan alus avaruudessa:)

Tuo systeemi habitat modulien suhteen, että mihin tulee ovi, mihin tulee tikkaat, yms. on jossain määrin dynaaminen. Eli se peli päättää. Sen suhteen pärjää hyvin kunhan ohjaamo ja ne kaksi ulosreittiä on mahdollisimman lähellä toisiaan. Ja sitten bonuksena muutama workbench ja sänky lähelle, niin muusta aluksen sisäosista ei tarvitse välittää.


Huomasin tuossa juuri että sulla ei ole täyttä määrää aseita. Noi aseiden palkit pitäisi tässä kuvassa olla aina täynnä. Sulla on nimellisesti 6 energiaa per ase. Vai 8:n. Laita enemmän jokaista yksittäistä asetta. Yhdelle aseelle saa olla maksimissaan 12 energiaa. (Kökösti muotoiltu näin nopeasti kirjoitettuna) Se peli kertoo sen maksimin joka tapauksessa. Voit myös ottaa kuvakaappauksen siitä kohdasta mikä listaa aseiden nimet kaikki kerralla, niin voidaan katsoa tuosta taulukoista kuinka lähelle hyvää juuri kyseiset aseet on. Se missä valitaan ne key bindit, rakentelumoodissa.

Joo pitää kohta kattoa kun koneelle meen.. jollain cannoneilla ja missileillä ne ainakin saa aika ylös. 2kpl jokaista 3:a asetta?
 
Itellä tullut lähinnä mieleen mihin tässä edes tarvitsee parempaa alusta? Tehnyt nyt Ryujin tehtäviä tyylillä ota tehtävä, paina L ja tehtävän kohdalta, R set course ja yks kaks olet jo oikeassa paikassa. Neoniin pääset vielä nopeammin takaisin samalla tyylillä, kun hahmo spawnaa jo sinne hissin yläpäähän siihen Neonin keskikäytävälle. Huomasin tämän ominaisuuden pelistä noin 2h pelaamisen jälkeen ja vie kyllä kaiken seikkailun halun koko pelistä. Nyt pelannut jotain 20h eikä omalle alukselle tarvitse juosta ilmeisesti koskaan, kun voit vaan spawnata pisteestä A mihin vain planeetalle. Alus skilleihin olen laittanut lähes kaiken, mutta enhän ole käyttänyt koko alusta pelissä :rofl:
 
Itellä tullut lähinnä mieleen mihin tässä edes tarvitsee parempaa alusta? Tehnyt nyt Ryujin tehtäviä tyylillä ota tehtävä, paina L ja tehtävän kohdalta, R set course ja yks kaks olet jo oikeassa paikassa. Neoniin pääset vielä nopeammin takaisin samalla tyylillä, kun hahmo spawnaa jo sinne hissin yläpäähän siihen Neonin keskikäytävälle. Huomasin tämän ominaisuuden pelistä noin 2h pelaamisen jälkeen ja vie kyllä kaiken seikkailun halun koko pelistä. Nyt pelannut jotain 20h eikä omalle alukselle tarvitse juosta ilmeisesti koskaan, kun voit vaan spawnata pisteestä A mihin vain planeetalle. Alus skilleihin olen laittanut lähes kaiken, mutta enhän ole käyttänyt koko alusta pelissä :rofl:

Koska voi? :lol:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
287 384
Viestejä
4 928 788
Jäsenet
79 354
Uusin jäsen
rumrogers

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom