Pääjuonesta ja lopusta spoileria:
Viime päivinä vähän miettinyt että miksi en tykännyt Starfieldin pääjuonesta ja lopusta kauheasti. Aika iso syy on yksinkertaisesti siinä että tutkiminen ja mysteeri oli toteutettu heikonlaisesti vaikka koko pääjuonen ja Constellationin idea oli se. Mutta suurin syy oli itseasiassa loppu ja miten tuo NG+ sykli alkaa. Se mielestäni heikentää koko pääjuonta ja on ns huono loppu. Jätä kaikki taakse, millään ei ollut merkitystä. Tuntuu myös että pääjuoni jää vähän kesken, toivon että DLC jatkaa sitä ja saataisiin enemmän vastauksia. Jos erilaisia loppuja olisi ollut enemmän, niin sekin olisi ollut kiva asia. Esimerkiksi pystyisit vaikka tuhoamaan Unityn ja jäämään omaan Universumiin. Toki sinne voi jäädä nytkin kun jättää vain menemättä Unityyn mutta se tuntuu hieman laimealta vaikka olikin omalle hahmolle paras loppu.
Ajattelin että tätä varmaan tulee pelattua vuosikausia Skyrimin tapaan, mutta mulla on itseasiassa muuttunut vähän mielipide mitä pidemmän aikaa olen ollut pelaamatta. Nyt tuntuu ettei välttämättä jaksa asentaa edes tarina DLC julkaisussa, mutta oma mielipide kyllä muuttuu niin herkästi että eiköhän nähdä sitten Shattered Space:n julkaisussa.
Ajattelin että tätä varmaan tulee pelattua vuosikausia Skyrimin tapaan, mutta mulla on itseasiassa muuttunut vähän mielipide mitä pidemmän aikaa olen ollut pelaamatta. Nyt tuntuu ettei välttämättä jaksa asentaa edes tarina DLC julkaisussa, mutta oma mielipide kyllä muuttuu niin herkästi että eiköhän nähdä sitten Shattered Space:n julkaisussa.