Star Citizen

"So, stay tuned for updates on that in the near future."

Noin 6kk sitten CIG ilmoitti että ylihuomenna järjestettävä Citizencon on peruttu ja sen tilalle tulee online community event, mutta ei virtuaalista Citizenconia. 2 päivää eventtiin ja CIG ei ole sanonut sanaakaan. CIGlla on mielenkiintoinen käsitys lähitulevaisuudesta.

ToW näyttäisi olevan myös kuopattu. Siitäkään ei ole hiiskuttu sanaakaan alkuvuodesta tehdyn suljetun testin jälkeen josta normi backer ei edes tietäisi jos SCleaks ei olisi sitä vuotanut.

Huvittavaa että Citizenconissa hypetetty ominaisuus ei materialisoitunut ennen seuraavaa Citizenconia. Toisaalta nyt 3.11 päivityksessä tulee ominaisuus jota demottiin jo 5 vuotta sitten Citizenconissa joten ehkä ToW on pelattavissa 2025.
 
Viimeksi muokattu:
CR:n mukaan Squadron 42 ei ole saapunut beta-asemalle. Tai edes saapumassa, sillä vielä on määrittelemätöntä RnD't'ä, research and developmentia jäljellä, joten peliä ei odotetusti oltu saatu parin viime vuoden aikana tuotantona loppusuoralle.
Todella yllättävä käänne :think:
 
Eikös peli ollut valmis jo 2016?
Valmista ollut jo 2015
SmartSelect_20201010-123730_Imgur.jpg
 
Chris on löytäny unelmahommansa. Ikuisuusprojekti jonka parissa saa puuhastella miten tahtoo ja fanit maksaa koko sirkuksen. Niin kauan kun rahaa tulee sisään niin ei oo kiire saada valmista. Itse asiassa alan ammattilaiset arvostaa valmiita tuotteita paljon enemmän kuin keskeneräisiä, vaikka olisivatkin "heikompia" tuotoksia. On eri asia puuhastella projekteissa saamatta hommia maaliin kuin ajaa projekti alusta valmiiksi. Mutta jos on hyvä puhumaan/myymään ja tuote näyttää kauniilta niin aina löytyy innokkaita unelman rahoittajia.
 
Oma veikkaus on että jos Citikkaa koskaan edes julkaistaan, niin ihminen on käynyt Marssissa ennen sitä..
 
En kyllä ymmärrä miten backerit jaksaa uskoa tähän. SQ42 on viivästynyt niin monesti että tämä on jo melko surkuhupaisaa. Saa olla melko hardcore uskovainen jos tähän projektiin uskoo. Ei tuohon voi enää uskoa kuin uskon voimalla.
 
Ei tämä mikää uskon asia ole. Senkun vaa odottelee että tekevät peliä ja välillä testailee ja pelailee muuta. Huvittavaa miten iso numero tuostakin osataan tehdä..
Mulle tää on early access-peli muidenn joukossa, ei tää ole sen ihmeellisempi kuin joku muukaan ikuisuusprojekti early access.
 
Uskoa voisi vähentää jos joku toinen firma tekisi samanlaisen, mutta kukaan ei ole projektiaan aloittanut. SC:n kaltaisen huipentuma olisi peli jossa, tulevaisuudessa varmaan vr:nä, liikkuisit reaalisti 1st personina universumissa tähdissä, planeetoissa, galakseissa ja lopulta scifisarjoja ei enää tarvittaisi koska itse "olisit siellä" tekemässä mitä ikinä olisitkaan tekemässä.
 
Kukaan ei visiin maininnut että SC Alpha 3.11 on Livessä


3.11:sta on merkittäviä muutoksia joista kannattaa olla tietoinen ennen kuin kokeilee pelaamista esim. Armistace zonet on poissa ja tilalla puolustus tykistö.
 
Viimeksi muokattu:
Pikku juttuko se on, jos todennäköisyydet sille että mitään valmista peliä ei koskaan julkaista ovat nousseet vuosi toisensa jälkeen?

Etenkin, kun vuoden 2018 CitizenConissa juurrutettiin uskoa siihen, että nyt on esillä niin realistinen tilannekuva kuin on mahdollista laatia. Mikä päättyy siihen että puolentoista vuoden hiljaiselon ja avoimen kommunikaation päättymisen kunniaksi suurmufti Chris Roberts tähdentää että mitään betajaksoa ei ole nurkan takana. Yksikään firman peliprojekteista ei ole lähelläkään loppusuoraa.

Eihän tässä ole mitään takuita sille että CIG:n end game olisi pelijulkaisu, eikä nyt esimerkiksi satojen miljoonien kerättyjen dollarien tuhlaaminen ennen kuin satojen ihmisten kulurakenne romahtaa, kun kukaan taho ei työnnä pajatsoon enää rahaa. Tai Duke Nukem Forever-tyylin tuotanto, jossa jahdataan uusimpia ominaisuuksia konsolisukupolvien yli.
Eiköhän Henkka tarkoittanut sitä että valmistumisen spekulointi on ihan ajanhukkaa. Peli on kesken, silti pelattavissa jos haluaa käydä katsomassa mitä siellä on. Ehkä tervein suhtautumistapa projektiin. Aika moni alle 100 euroa peliin sijottanut on saanut jo rahoilleen vastinetta jos lasketaan ajallisessa viihteessä (=pelitunnit). Moni suurempiakin summia sijoittanut ajattelee näin. Jos tästä sirkuksesta sekä CIG että projektin rahoittajat kykenevät itselleen positiivisen lopputuloksen saamaan niin mitä väliä valmistuuko peli koskaan?
 
Squadron 42 yksinpeliosuus pitäisi ilmestyä second half 2020.... jopa joo en usko siihen että se siitä. Me ollaan nyt second half of year 2020 puolella ja vuosi 2021 lähestyy...

Jos Star Citizen edes koskan tulee uloos niin en ala arvailemaan milloin se tapahtuisi.
 
Ja miksi jos jollain on rahaa ei olisi saanut tonnejakin laittaa. Paljon järjettömämpiäkin tapoja "tuhlata rahaa" ja niistä ei jostain syystä isommin keskustella.
 
Eiköhän Henkka tarkoittanut sitä että valmistumisen spekulointi on ihan ajanhukkaa. Peli on kesken, silti pelattavissa jos haluaa käydä katsomassa mitä siellä on. Ehkä tervein suhtautumistapa projektiin. Aika moni alle 100 euroa peliin sijottanut on saanut jo rahoilleen vastinetta jos lasketaan ajallisessa viihteessä (=pelitunnit). Moni suurempiakin summia sijoittanut ajattelee näin. Jos tästä sirkuksesta sekä CIG että projektin rahoittajat kykenevät itselleen positiivisen lopputuloksen saamaan niin mitä väliä valmistuuko peli koskaan?
Jos tarina tosiaan näin menee niin sitten vaan loputkin satusedät maalaamaan kickstarteriin visioitaan ja imuroimaan tililleen satoja miljoonia dollareita. Pelkästään Kickstarter-kulttuurin takia olisi terveellistä, että vastuulliset joutuisivat oikeuden eteen.
 
Jos tarina tosiaan näin menee niin sitten vaan loputkin satusedät maalaamaan kickstarteriin visioitaan ja imuroimaan tililleen satoja miljoonia dollareita. Pelkästään Kickstarter-kulttuurin takia olisi terveellistä, että vastuulliset joutuisivat oikeuden eteen.
On tuossakin näkökulmassa pointtinsa. Mitähän mahtaa laki sanoa kickstarter projekteista? Sijoittajan vastuulla?
 
Eipä tuossa mitään kuluttajasuojaa ole enää, se "viable product" julkaistiin jo vuosia sitten
 
On tuossakin näkökulmassa pointtinsa. Mitähän mahtaa laki sanoa kickstarter projekteista? Sijoittajan vastuulla?
Ihan harmaata aluettahan se taitaa olla, kyseessä niin uusi ilmiö. Ennakkokeissit varmaan sitten näyttää mihin tuo lainsäädäntö alkaa muovautumaan. Tässä tietenkin paljon eroa myös maittain. Jenkeissä laki yleensä enemmän yritysten puolella, Euroopassa ei edes tunneta mitään pledge-käsitettä vaan aika lailla ennakkotilauksiksi mielletään nuo kickstarter-rahat.
 
Peli on kesken, silti pelattavissa jos haluaa käydä katsomassa mitä siellä on. Ehkä tervein suhtautumistapa projektiin. Aika moni alle 100 euroa peliin sijottanut on saanut jo rahoilleen vastinetta jos lasketaan ajallisessa viihteessä (=pelitunnit). Moni suurempiakin summia sijoittanut ajattelee näin. Jos tästä sirkuksesta sekä CIG että projektin rahoittajat kykenevät itselleen positiivisen lopputuloksen saamaan niin mitä väliä valmistuuko peli koskaan?

Eikö tässä vastauksessa ole apauttiarallaa kaikki väärin jos alunperin on kuitenkin valmis peli rahoitettu?
 
Itse en ole ainakaan mihinkään "lupauksiin" tms kiinnittänyt oikeastaan koskaan mitään huomiota. Näkisin että oma vika pitkälti jos antaa hypen vaikuttaa, tässähän on ollut pääasia se että pääsee avaruuteen/pystyy liikkumaan aluksissa tms mullistavat featuret. Ja aika paskan hailee on "aikataulu", tulee kun tulee. Uusi konekin pitäisi jo ostaa että pystyisi kunnolla, niin hyväkin että ei ole yhtäkkiä yllättävästi valmis.

Mutta nykyäänhän on kaikenlaista ihme jengiä jotka jaksaa netissä lätistä milloin mistäkin.
 
Eikö tässä vastauksessa ole apauttiarallaa kaikki väärin jos alunperin on kuitenkin valmis peli rahoitettu?
Kyse oli lähinnä suhtautumisesta projektiin. Ei siitä mikä on oikein tai väärin. Jos on 7-8 vuotta sitten viskannut peliin sen 40 euroa (niinkuin minä) niin välitänkö pelaajana enää tässä kohtaa valmistuuko tää pökäle vai ei? Voin koska vain käydä testaamassa että mitä siellä nyt on tarjolla ja thats it. Onneksi pelejä on vaikka kuinka paljon joita voin pelata tämän sijaan.
 
Mielestäni ongelma koko projektissa on se, että alunperin kickstartterissa sen piti olla yksinpeli eliten hengessä. Selvä kokonaisuus ja mahdollista ehkä saada ulos parissa vuodessa. Siitä olisin voinut maksaa normipelin hinnan.

Sitten kun rahaa alkoi tulemaan, muuttui suunta täysin ja julkaisulle ei ollut enää syytä
 
Mielestäni ongelma koko projektissa on se, että alunperin kickstartterissa sen piti olla yksinpeli eliten hengessä. Selvä kokonaisuus ja mahdollista ehkä saada ulos parissa vuodessa. Siitä olisin voinut maksaa normipelin hinnan.

Sitten kun rahaa alkoi tulemaan, muuttui suunta täysin ja julkaisulle ei ollut enää syytä

Näh, Kickstarttasin tämän nimenomaan Kickstarterissa koska pelin piti olla open world PvP moninpeli. Squadron 42 oli vain kiva bonari SC:n rinnalla.

Siinä se on heti ensimmäisissä lauseissa Kickstarterissa. Mistä lie lähtöisin tämä myytti että sen piti olla yksinpeli alunperin.

1602363400532.png

 
Ensimmäinen jakso uutta roadmappia ei ainankaan kertonut mistään mitään. CIG klassiseem tyyliin jätti mainitsatta viivästyksen kokonaan kuin sitä ei olisi ollutkaan. Sekin mitä näytettiin oli taas tyhjä 3D asset. CIG tuntuu olevan 3D mallinnus ja graphical design yritys eikä pelitalo.
 
Pitäisikö autodromolle päästä freessä? Siellä ne portit kiinni ainakin pääsisäänkäynnillä. Muuten oli aika hauska 50-luvun corvetella ja 60/70-muskelilla(niitä bonuksia trilogystä/peleistä) ajaa :) Tosin vaihdoin kyllä sitten oikeanlaiseen.
 
Eiköhän Henkka tarkoittanut sitä että valmistumisen spekulointi on ihan ajanhukkaa. Peli on kesken, silti pelattavissa jos haluaa käydä katsomassa mitä siellä on. Ehkä tervein suhtautumistapa projektiin. Aika moni alle 100 euroa peliin sijottanut on saanut jo rahoilleen vastinetta jos lasketaan ajallisessa viihteessä (=pelitunnit). Moni suurempiakin summia sijoittanut ajattelee näin. Jos tästä sirkuksesta sekä CIG että projektin rahoittajat kykenevät itselleen positiivisen lopputuloksen saamaan niin mitä väliä valmistuuko peli koskaan?
Jos lupaus olisi ollut tyyliin "rautalangalla ja jeesusteipillä kasassa pysyvä tekniikkalelu, josta ehkä saadaan peli", niin eihän tässä olisi tarvetta puhua kusetuksesta tai edes täydellisestä projektin epäonnistumisesta. Mutta kun luvattiin peli, jonka sijasta saadaankin vain loputtomasti katteettomia lupauksia, lillukanvarsia ja siirrettyjä maalitolppia.

Jos mä maksan sen n. 30€ pelistä, edellytän saavani pelin, enkä loputonta PR-onanointia.

Tähän tarvitaan nyt sama lähestymistapa kuin Digital Anvilin ja Freelancerin tapauksessa. Kun CR keskittyi lähinnä niihin rönsyihin ja projekti myöhästyi liikaa, CR potkittiin vittuun sähläämästä, pelin kehityksestä katkaistiin turhat rönsyt ja lillukanvarret pois ja peli viimeisteltiin julkaisukuntoon. Peli olikin oikein mainio ja jota pelatessa ei tullut mieleeni että tästä nyt puuttuu jotain CR:n kivesten näppäilyä.

Edit. Pikku edit viimeiseen lauseeseen.
 
Viimeksi muokattu:
Pitäisikö autodromolle päästä freessä? Siellä ne portit kiinni ainakin pääsisäänkäynnillä. Muuten oli aika hauska 50-luvun corvetella ja 60/70-muskelilla(niitä bonuksia trilogystä/peleistä) ajaa :) Tosin vaihdoin kyllä sitten oikeanlaiseen.
Mikä juttu tuo on? En ole pelannut aikoihin.
 
pelin kehityksestä katkaistiin turhat rönsyt ja lillukanvarret pois ja peli viimeisteltiin julkaisukuntoon.
Kyllähän tuossa kun katsoi tuoretta sq42-materiaalia ja käytettiin paljon aikaa dialogi-keskeytysominaisuuden kanssa niin ei voinut välttyä fiilikseltä, että tuota ja muuta vastaavaa yhden ahaa-reaktion ominaisuutta siellä nyt sitten on hierottu vuositolkulla ja siitä syystä onkin vähän hiljaisempaa kun olisi aika näyttää gameplayta.
 
Kyllähän tuossa kun katsoi tuoretta sq42-materiaalia ja käytettiin paljon aikaa dialogi-keskeytysominaisuuden kanssa niin ei voinut välttyä fiilikseltä, että tuota ja muuta vastaavaa yhden ahaa-reaktion ominaisuutta siellä nyt sitten on hierottu vuositolkulla ja siitä syystä onkin vähän hiljaisempaa kun olisi aika näyttää gameplayta.

Tämä on hiukan kaksiteräinen miekka. Juuri tuollaiset rönsyt tekevät SC:stä mielenkiintoisen. Ihan yksinkertaisuudessaan jo se mitä pelissä on, animaatiot ja muu miten asemat sekä alukset toimivat ja miten niiden kanssa vuorovaikutetaan ovat erittäin immersiivisiä. Tuohon kun yhdistää sellaisen classic WoW tyylisen sosialisoitumisen mitä SC:ssä tapahtuu paljon niin pelimaailma tuntuu tosiaan elävältä ja sellaiselta mitä mikään muu peli ei ole tarjonnut.

Jos kehitys olisi aloitsvuosina sujunut paremmin niin ehkäpä tästä olisi peli tullut. Nyt näin pitkäaikaisen backerin näkökulmasta CIG neppaili ekat 4 vuotta jotain täysin turhaa eikä tuo uusin päivitys SQ42:sta anna hyvää kuvaa siitä että he olisivat mitään järkevää tehneet viimeiseen pariin vuoteenkaan.
 
Jaha uusi vuosikymmenen Starcitizen faneille heh. Varmasti jotkut sitten vuonna 2030 puolustelevat vieläkin ja sanovat että mielummin odottavat todella kauan "super peliä" kuin ottaa vastaa niin sanotun hyvän pelin.

Ikuisuus projekti kuulostaa minulta. Ei ole varma että tulee koskaan uloos.

Squadron 42 yksinpeli kamppanija sitten se erikseen ehkä ilmestyy lähivuosina mutta Starcitizen niin...
 
Viimeksi muokattu:
Jaha uusi vuosikymmenen Starcitizen faneille heh. Varmasti jotkut sitten vuonna 2030 puolustelevat vieläkin ja sanovat että mielummin odottavat todella kauan "super peliä" kuin ottaa vastaa niin sanotun hyvän pelin.

Ikuisuus projekti kuulostaa minulta. Ei ole varma että tulee koskaan uloos.

Squadron 42 yksinpeli kamppanija sitten se erikseen ehkä ilmestyy lähivuosina mutta Starcitizen niin...
Näyttää sua ainaki kiinnostavan kyseinen peli ku täällä huutelet
 
Näyttää sua ainaki kiinnostavan kyseinen peli ku täällä huutelet
Squadron 42 kiinnostaa hieman ja Starcitizen ei kiinnosta minua. Minulla on yksi ystävä joka on antanut rahaa tälle projektille Starcitizen ja luovuttanut toivonsa. Tämä ystävä pelaa EVE Online MMOta ja on pelannut sitä peliä vuosia.
 
Squadron 42 kiinnostaa hieman ja Starcitizen ei kiinnosta minua. Minulla on yksi ystävä joka on antanut rahaa tälle projektille Starcitizen ja luovuttanut toivonsa. Tämä ystävä pelaa EVE Online MMOta ja on pelannut sitä peliä vuosia.
Mä pelasin eveä noin 7-v ja hankin elämän. Nyt odotan tätä mutta kiire ei ole
 
Mä pelasin eveä noin 7-v ja hankin elämän. Nyt odotan tätä mutta kiire ei ole
Mahtaako olla sama vastaus vuonna 2030 "Nyt odotan tätä mutta kiire ei ole" ;)?

En ole itse pelannut mitään space MMOTa.. Pisin MMO kokeiluni oli World of Warcraft noin 3 vuotta kunnes kyllästyin ja en ole MMO pelajaa yleisesti en ole pelannut mitään MMOTA viimeisten 3 vuoden sisällä ainakin.
 
Mahtaako olla sama vastaus vuonna 2030 "Nyt odotan tätä mutta kiire ei ole" ;)?

Jos homma kuitenkin edistyy koko ajan niin ei mulla ainakaan ole mitään kiirettä silloinkaan. Tämän kehitys ei millään lailla vaikuta elämääni. Pari kertaa vuodessa käyn kokeilemassa ja aina on ollut wow efekti.

Toisaalta en myös stressaa siitä jos ei peli valmistuisikaan. Muutama satku tällaiseen potentiaaliseen projektiin ei minun elämääni kaada. Jotkut ohjelmistoprojektit onnistuvat ja toiset eivät.
 
Jos homma kuitenkin edistyy koko ajan niin ei mulla ainakaan ole mitään kiirettä silloinkaan. Tämän kehitys ei millään lailla vaikuta elämääni. Pari kertaa vuodessa käyn kokeilemassa ja aina on ollut wow efekti.

Toisaalta en myös stressaa siitä jos ei peli valmistuisikaan. Muutama satku tällaiseen potentiaaliseen projektiin ei minun elämääni kaada. Jotkut ohjelmistoprojektit onnistuvat ja toiset eivät.

Aamen.

Parhauttahan tämä on kaverin/kaverien kanssa. Eilen käytiin pitkästä aikaa mainailemassa ja on tämä vaan kyllä parhaimmillaan ihan helvetin upeaa settiä ja tuottaa hienoja hetkiä. :cigar2:
 
Kyllähän tässä on selvästi uunotettu SQ42:sta maksaneita todella pahasti ja olisi aika maksaa rahat takaisin, korkojen kera, kun kerran lupaukset eivät pidä millään tavalla.
 
Vaikka miten hieno kokemus niin ei tämän mittakaavan kusetusta saisi hehkutella.

Nimimerkillä sivusta projektia seurannut
 
3.11 versiossa pelihahmot näkyvät jo 2,5 km päästä ja sniputtamaan pystyy +/- 1 km päähän.



3.10 version pelihahmon piirtoetäisyys oli selvästi alle kilometrin ts selvästi liian lyhyt etäisyys.

----------------

Lisäys edelliseen videoon melkein 1,8 km päähän

 
Viimeksi muokattu:
Katsomisen arvoinen uusi video (30min)

Star Citizen: Calling All Devs - Death of a Spaceman





ja kiireisille bullet point versio






Tämä että SC:ssä on Permadeath on hyvä kerrata sillointällöin koska se ei ole todennnäköisesti uusimpien bäkkkereiden tiedossa.



----------------------

Sitten vähän 3.12 uutisia siihen tulee todennäköisesti Idris taistelu.
 
Viimeksi muokattu:
"The death mechanic in EVE is clever and well woven into their fiction.

But I’m not interested in making EVE 2.0 with cockpits.

I also feel that if everyone can be cloned easily, it fundamentally changes the structure of the universe. You now have a universe of immortal gods that can’t be killed. Death is just a financial and time inconvenience that has no further consequences."

"Trust Me!"


Juu trust me. Lisää rahaa vaan Crobbertsille. Kohta ei taida olla enää mikään Star Citizenin iso selling point jolla 350 miljoonaa on kerätty paikkansa pitävä.

Viime viikolla kerrottiin myös että peliin tulee healing beam kuten Team Fortress 2:ssa. Ei vastaa kyllä yhtään tätä artikkelia miten medical gameplayn pitäisi toimia.

"Trust Me!"
Chris Roberts, 2013
 
Peliä on veivattu aika hiton monta vuotta ja nyt vielä pohditaan perusmekaniikkoja, kuten hahmon kuolemista. Ja kuten itsekin kertovat, balanssin löytäminen siihen syntyy vasta livessä, kun pelaajamäärät kasvaa.

Visio tuosta hahmojen elinkaaresta on aika kiva, mutta kun kaikki pvp pelit tuppaa olemaan jossain määrin toksisia, niin uskon että balansointi on pitkä homma.
 
Konsultoiko joku verkostomarkkinointiyritys pelintekijöitä mainosten sisällön tuottamisessa? Tästä ei puutu enää kuin Onecoinin Wahlroos koirien tekohampaineen.
Jaa että ei kelvannut ... no jos tämäkelpaisi ;P

 
Chris Robertsilla oli ilmeisesti jonkin sortin kytkös luksusautokauppaan sen jälkeen, kun hänen ja Ortwin Freyermuthin Ascendant Picturesin elokuvatuottajatoiminta loppui Kevin Costnerin nostamaan oikeusjuttuun.

Vuosien varrella Chris Robertsilla oli Ben Lesnickin mukaan ollut erinäisiä Wing Commander -projekteja, joista ei tavanomaisesti tullut mitään, kunnes Crytekin tuella tehty prototyyppidemo lähti joukkorahoituksen avulla ilmaan. Vaikka Electronic Arts ainakin sen hylkäsi ulkoisista rahoittajista kenties ymmärtäen, miksi sitä peliä ei välttämättä sillä vuosikymmenellä julkaistaisi, jos nyt tälläkään tai sitä seuraavalla. Kun mitään kovin suurta vastuuntuntoa ei ole konsepteja raha ja aika kohtaan ilmennyt vaan molempia poltetaan edesvastuuttomasti.

Enkä nyt IcePenin viestittelystä tai näkökulmista ole enää pitkiin aikoihin ymmärtänyt paljoakaan, kun viestejään ei enää pahemmin perustella kuin käyttämällä alusharrastajien YouTube-videoita. Mikä siis edelleenkin on sääli, kun kiva oli mietteitäsi lukea aiempina vuosina. Vaikeneminen ongelmanratkaisukeinona Zeratulin malliin ei tätä keskustelua ole kovin kauaksi vienyt verrattuna siihen missä tässä ketjussa oltiin vielä pari vuotta internetin perustelluimman Star Citizen -keskustelun alttarina.

Puhdasoppinen totuus Star Citizenistä tuskin ketään palvelee on se sitten puolesta tai vastaan. Vähiten varmaan itse Star Citizeniä, kun vastavoimaa pelinjohdon epäonnistumiselle ei tiettävästi ole muodostunut.
Ikuisuus projekti on Starcitizen ja ei minua kiiinnosta turhan realistinen ja tylsä minulle ja bugeja ja.... tosin kuin Cyberpunk 2077 josta tulee supermenestys ennustan.... tosin nyt julkaistaan vain yksinpeli osa moninpeli ja missä muodossa se tulee näkee myöhemmin....

Sorry jos menin hieman offtopice... mainitisin sen vain SCIFI pelinä mitä voitte myös pelata kun odottaa Starcitizen...minusta ne ei suoraan kilpaile toitensa kanssa Starcitizen on avaruudessa ja monella planeetalla.
 
Viimeksi muokattu:
Free Fly aikataulu, jokainen alus on lennettävissä ilmaiseksi kaksipäivää tämän aikataulu mukaisesti

"
The IAE 2950 Free Fly Schedule​

Nov 20-21 | Day 1/2 – Consolidated Outland, Argo, Greycat


Nomad: Consolidated Outland looks to shake things up with an all-new entrant for those looking for a premium starter ship. Stop by Day 1 of the expo for the official reveal!


Mustang Alpha: Consolidated Outland’s premier ship for those wanting to push the limits a little further when starting out.


Mustang Beta: Home is where the heart is. The Beta offers comfortable living quarters for beginners roaming the frontier.


Mustang Delta: The Mustang Delta is armed with heavier weapons and rocket pods to give new pilots a little more firepower.


Mustang Gamma: An additional engine provides racers the competitive edge they need.


Argo MOLE: Tap into your crew’s full potential with the combined force of Argo’s patented tri-lateral mining system.


Argo MPUV 1C: A small, unarmed utility runabout designed for shuttling cargo.


Argo MPUV 1P: A compact utility shuttle built for moving personnel.


Greycat ROC: Designed to be as hard-working and versatile as the miners who use it.


Greycat PTV: The Greycat PTV buggy gets you from point to point, wherever you are.



Nov 21-22 | Day 2/3 – Aegis Dynamics


Avenger Stalker: A modified version of the Avenger catering to bounty hunters thanks to built-in prison cells.


Avenger Titan: A former Advocacy patrol ship with added cargo capacity for light couriering.


Avenger Titan Renegade: Special-edition of the Avenger Titan with custom livery and a loadout geared to Arena Commander.


Avenger Warlock: A variant of the Avenger armed with an EMP generator to humanely disable enemies.


Eclipse: A sleek stealth bomber armed with heavy torpedoes.


Gladius: An aging but agile light-fighter boasting mid-range armament.


Gladius Valiant: Special-edition Gladius with custom livery and a loadout geared to Arena Commander.


Hammerhead: A multi-crew corvette bristling with manned turrets and heavy firepower.


Reclaimer: A vast deep-space salvage vessel built to reclaim wrecks and derelict ships.


Retaliator Bomber: A long-range, anti-capital-ship bomber. Covered in manned turrets and capable of launching size-9 torpedoes.


Sabre: Favoring agility over durability, the Sabre is light, sleek, and deadly.


Sabre Comet: Special-edition of the Sabre with custom livery and a loadout geared to Arena Commander.


Vanguard Harbinger: A powerful bomber that can operate out of the roughest forward-operating bases.


Vanguard Hoplite: Long-range squad dropship with a manned turret for protection.


Vanguard Sentinel: Designed to fight smart instead of taking enemies head-on.


Vanguard Warden: Long-range heavy fighter with a manned turret.



Nov 22-23 | Day 3/4 – Anvil Aerospace


Arrow: Featuring an ultra-aerodynamic frame and slight profile, it’s the most agile ship in its class.


Ballista: This self-propelled air defense system is capable of destruction on a massive scale.


C8X Pisces: Ideal for inter-system travel or investigating tight spots inaccessible to larger ships, it’s a small ship ready for big adventures.


Carrack: Iconic multi-crew explorer ready for your next epic adventure.


Hornet F7C: Tough and dependable, the F7C is a textbook multi-purpose medium fighter.


Hornet F7C Wildfire: Special-edition of the F7C Hornet with custom livery and a loadout geared to Arena Commander.


Hornet F7C-M – Super Hornet: A two-seater medium fighter with a heavy loadout.


Hornet F7C-R – Tracker: Sacrificing the turret for an advanced radar system, the Hornet Tracker seeks what’s hidden.


Hornet F7C-S – Ghost: Stealthy, silent, deadly – the Ghost keeps a low profile.


Gladiator: A ruggedly built two-person dive bomber.


Hawk: The perfect ship for independent bounty hunters or local security.


Hurricane: A heavy fighter with an almost excessive loadout. Includes a turret that punches through shields and defenses.


Terrapin: Heavily armored ship with a sophisticated scanner. Ideal for recon and exploration.


Valkyrie: A heavily armed dropship perfect for full-crew expeditions.



Nov 23-24 | Day 4/5 – Crusader, Tumbril, Kruger


Mercury Star Runner: Built with the same engineering and design principals that has made Crusader the go-to manufacturer for galactic transport on any scale, the Mercury checks all the boxes expected of a dependable courier vessel, and then some.


Cyclone: Stir up a storm with this robust two-seater buggy that can carry a little something in the back.


Cyclone AA: Features EMP functionality and an anti-air missile launcher to deter threats from above.


Cyclone RC: Cyclone racing variant. It’s red, fast, and equipped with a built-in nitro booster.


Cyclone RN: Built to clear the fog of war, the recon variant of the Cyclone features a powerful scanner array.


Cyclone TR: Support infantry with this combat buggy. Equipped with a mounted turret to provide cover fire for ground operations.


P-52 Merlin: Small, agile, and with a sting in its tail. This snub fighter is fragile but difficult to hit.


P-72 Archimedes: The Archimedes delivers exceptional handling and boost capabilities in a beautifully designed package.



Nov 24-25 | Day 5/6 – MISC


Freelancer: A multi-crew freighter with a turret and ordnance to deter those after its haul.


Freelancer DUR: The Freelancer DUR specializes in exploration with improved scanner, jump drive, and fuel tanks.


Freelancer MAX: The Freelancer MAX is for pilots who prize increased cargo capacity over everything else.


Freelancer MIS: The Freelancer MIS is a limited-edition militarized variant of the classic merchant ship.


Prospector: A miner’s best friend, with a powerful laser and saddlebags to turn minerals to profit.


Razor: Cutting ahead of the competition, this sleek racer gives anyone a run for pole position.


Razor EX: Stealth-edition of the Razor outfitted with signature-reducing materials and low-draw components.


Razor LX: Special-edition of the Razor features reduced maneuverability and armament in exchange for extreme straight-line speed.


Reliant Kore: A fusion of Xi’an and Human technology, this light freighter lets you haul cargo with a friend.


Reliant Mako: Go where the news is and capture every moment with turret-mounted optics.


Reliant Sen: The Reliant Sen is a versatile mobile science platform.


Reliant Tana: An easy to maintain, versatile, lightweight fighter.


Starfarer Gemini: This military variant sacrifices fuel capacity for armor and a missile launcher.



Nov 25-26 | Day 6/7 – Drake Interplanetary


Buccaneer: A light fighter that sacrifices durability (and its ejection seat!) for raw firepower.


Caterpillar: A heavy multi-crew commercial freighter. Lightly armed with superior cargo capacity.


Cutlass Black: Back in black, Drake’s pirate-favorite is a highly versatile ship with combat and cargo prowess.


Cutlass Blue: The Cutlass Blue boasts missiles, a more powerful engine, and Durasteel holding cells in the cargo bay.


Cutlass Red: The Cutlass Red converts the standard cargo hold into a well-equipped medical facility, including two MedBeds.


Dragonfly Black: A two-seater grav-lev bike that easily traverses rough terrain or open space.


Herald: No secret is safe. Drake’s Herald captures and stores information before leaving at blistering speed.



Nov 26-27 | Day 7/8 – Aopoa, Banu, Esperia


Aopoa Khartu-al: Enigmatic, exotic, and agile. The fragile Khartu-al excels at lateral thrust and maneuverability.


Aopoa Nox: Sleek and fast, this gravity bike glides across rough terrain. Perfect for scouting and racing.


Aopoa Nox Kue: Sleek and fast (and silver), this gravity bike glides across rough terrain. Perfect for scouting and racing.


Banu Defender: The exotic fighter is the first line of defense against enemy attack.


Esperia Blade: This alien fighter slices through the air with high agility to shred foes to ribbons.


Esperia Glaive: This medium alien fighter replica drives fear with its ramming blades.


Esperia Prowler: The Prowler is a modernized version of the infamous Tevarin armored personnel carrier.



Nov 27-28 | Day 8/9 – Origin Jumpworks GmbH


85X: A luxury and sporty short-range runabout for pilot and passenger.


100i: Tour the universe with the perfect coupling of luxury and performance.


125a: With high fuel economy, a souped-up weapons package, and trademark Origin refinement, the 125a is the ideal entry into luxury spaceflight.


135c: With a deceptive amount of storage space in its sleek, stylish frame, the 135c is the obvious choice for the hauler of taste.


300i: Travel in style with this high-performance solo tourer.


315p: Traverse the ‘verse with this high-performance light explorer.


325a: Origin’s sleek signature fighter, the 325a makes a great companion for finding your mark in style and sophistication.


350r: Origin’s signature racer, the 350r leaves the competition in the dust.


600i Touring: Star Citizen’s iconic luxury tourer.


890 Jump: A vessel in a class all of its own, the collosal 890 Jump is a masterpiece of long-distance touring.


M50: Origin’s premier racer. Small, fast, and highly agile.



Nov 28-29 | Day 9/10 – Roberts Space Industries


Aurora CL: The Aurora Clipper is an effective vessel for aspiring entrepreneurs and seasoned traders alike.


Aurora ES: A descendant of the X-7, this is the ideal choice for new ship owners. Versatile and intuitive.


Aurora LN: For combat-focused citizens. The Aurora LN comes with bigger shields and larger weapons that pack a punch.


Aurora LX: The Aurora Deluxe adds luxury and comfort for long stretches into the deep.


Aurora MR: A balance of function and performance, the Aurora MR comes with cargo capacity and guns to ensure freight gets there safely.


Constellation Andromeda: A multi-crew freighter with a modular design, the RSI Andromeda is one of the most iconic ships in the verse.


Constellation Aquila: Explore the stars and distant horizons. The uprated sensor suite and redesigned cockpit offer maximum visibility.


Constellation Phoenix: A chariot of the gods, this converted luxury freighter is ideal for VIP transport.


Mantis: Stop ships dead in their tracks with RSI’s premier quantum enforcer.


Ursa Rover: Rugged, durable, and tough, this is the rover of choice for extreme planetary exploration.



Nov 29 till Dec 2 | Day 10 – Day 13 – Best in Show


Aegis Eclipse: A sleek stealth bomber armed with heavy torpedoes.


Anvil Carrack: Anvil’s iconic explorer is built for deep-space adventure.


Anvil Valkyrie: A heavily armed dropship perfect for full-crew excursions.


Drake Cutlass Black: Back in black, Drake’s pirate-favorite is a highly versatile ship with combat and cargo prowess.

"
 
Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 149
Viestejä
4 488 048
Jäsenet
74 159
Uusin jäsen
kahvirommi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom