Vastaus saattaa löytyä peilistä...Esimerkiksi en ollenkaan hahmota, mihin perustuu tällä hetkellä se Star Citizenien usko, kun IcePen tai Zeratul eivät uskaltaudu puolustuspuheisiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vastaus saattaa löytyä peilistä...Esimerkiksi en ollenkaan hahmota, mihin perustuu tällä hetkellä se Star Citizenien usko, kun IcePen tai Zeratul eivät uskaltaudu puolustuspuheisiin.
Ei ole mitään mitä tarvisi puolustella.Starbase -ketjussa olen esimerkiksi antanut kaiken ja tilan teidän tavallenne viestitellä, mutta aika hiljaista on niin kuin vertailussa minkään ajatustenvaihdon suunnilla. Eipä sekään projekti ole tietysti viivästynyt kuin pari vuotta, joten käypä sinne kirjoittamassa puolustuspuhe.
itsekin vain noin 900 viestiä Star Citizenistä kirjoittaneena
Miten tämä liittyy minuun?En tiedä ymmärrätkö sinä, IcePen tai aeinola, mikä teidän viestinnässänne ja ajatuksissa saattaa kummastuttaa ihmisiä.
Esimerkiksi se tietty uskovaisuus ja ylimielisyys huijatuksi tulleilta ihmisiltä, joka Star Citizenin joukkorahoittajiin liitetään internetissä osoitti täällä nurjan puolensa siinä vaiheessa, kun keskustelu pelistä hyytyi tähän ignore-asennoitumiseen. Tai en minä ainakaan osaa irrottaa sitä muidenkin citizenien jakamista näkemyksistä sellaisesta puhdasoppisesta uskosta peliin ja pelintekoon, jossa on hyvin mustavalkoisia tulkintoja, eikä paljoa edes varaa keskustelulle. Mielummin jauhetaan leikkialuksista ja teoreettisista unelmista sen suhteen mitä se peli voisi olla, kohta vuonna kahdeksan.
Vastaus saattaa löytyä peilistä...
Juurikin näin, ei vastaanväittäjien huutelut pelatessa juurikaan kiinniosta, varsinkaan sellaisen joka ei ole ikinä peliä kokeillut (vaikka kokeiluun on paljon ilmaisia mahdollisuuksia).Ei ole mitään mitä tarvisi puolustella.
Tällähetkellä vain yksi kotrollipiste/ohjauspaikka hallitsee alusta tällähetkellä ts jos ensimmäien pelaja iskuu kakospilotin paikalle ja alkaa hallita sitä ennen kun joku istuu pääpilotin paikalle ei se pääpilotin paikka toimi.Välillä aiheeseen liittyen, hienot on messut jälleen, piti käydä heti hakemassa Argo Mole taas testiin kaverin kanssa mutta eihän siitä meinannu tulla taas mitään kun kaveri ei pystyny ohjaamaan alusta vaikka oltiin groupissa.
Onko tuo ominaisuus rikki vai onko ny jotain jota missattiin? Eikö samassa groupissa pitäs pystyä ohjastamaa kaverinkin alusta?
Ei tarvi tonnia riittää 200-500 euroa kun hommaa käytetyn koneen, jos sullla on tällähetkelllä jokin muu kuin läppäri niin hyvinmahdollisesti näyttiksen päivitys riittää....
Ilmaisia mahdollisuuksia tosiaankin... Minäpä laitan +1000 euroa pelikoneeseen, jotta voin pelata pelejä, ...
Aegisilla on vähän niin että on pieniä yhdenhengen tappelu/rahti aluksia ja sitten on isoja monenpelaajan aluksia sitä välikokoa vähän isompaa mutta silti vielä yksin pelatavassa olevaa alusta ei Aegisin valikoimassa oikein ole.Messuilla Aegisin alukset, mitäs alusta noista kannattas ottaa testiin? Argo Mole on ihan jees, mutta yksinään kyllä aika raskas käytettävä kun joutuu juoksemaan asemien välillä. Neljän ukon miehistöllä olis kyllä hienoa varmasti kun sais kaikki murikat rikottua, nyt joutuu skippaamaan suurimman osan kun ei nuo perusporat jaksa kovin isohin murikoihin pureutua eikä yksinään voi käyttääkää kun yhtä kerrallaan.
Tulee tekemään planeetoja ts peli ympäristöjä....
Turbulent, josta Robertsin suku omistaa palasen, avaa uuden studion työstämään Star Citizeniä (tai "AAA -scifipelejä", liekö Theatres of War battle royalina yhä tavoite)Montrealiin.
...
Julkaistu Early Accessiin jo vuosia sitten.Koska julkaisu?
Yrititkö palauttaa laatikon tiskille kun monesti se laatikko pitäisikin palauttaa automaatiin joka on lähellä sitä tiskiä....
Otin yhden delivery missionin, missä piti yhdestä paikasta hakea 3 boxia, jotka sitten toimitettiin eri paikkoihin sängyn päällä. Noh, ensimmäisen sain toimitettua ei ongelmaa. Toista kun palauttelin niin, kun sen oikean boksin pelin indikoimaan paikkaan nyt sitten laitoin, niin peli ei nyt sitten tulkinnut sitä palauttaneeksi. Siinä aikani yritin dropata sitä, yritin laittaa placella ja ties mitä sadetansseja yritin tehdä.
...
Yrititkö palauttaa laatikon tiskille kun monesti se laatikko pitäisikin palauttaa automaatiin joka on lähellä sitä tiskiä.
Roadmapin muodossa ei taida tulla ennen kun ne saa sen uuden roadmap systeeminsä (jota on demottu) valmiiksi.Missäs vaiheessa tulee tietoa 3.12 jälkeisistä päivityksistä/ensi vuodesta? Tuleeko 3.13-> vai tuleeko jotain muuta?
Roadmapin muodossa ei taida tulla ennen kun ne saa sen uuden roadmap systeeminsä (jota on demottu) valmiiksi.
Mutta seuraava on varmaankin vielä 3.13 eikä 4.0 koska 4.0 on varattu sille vaiheelle kun peliin tulee seuraava aurinkokunta ja se ei tapahdu ensivuoden alkupuoella uskoakseni.
ilmeisesti ei pysty enään port olisariin viemään mainaus tavaraa
ilmeisesti ei pysty enään port olisariin viemään mainaus tavaraa
3.12:sta tuli rikastamot joihin malmi viedään rikastettavaksi Olisarillla ei ole rikastamoa mutta muilla asemilla (ei kaikilla) on.Ei pysty. Ite totesin just saman Roc täynnä Hadanitea. Ainakin Daymarissa Shubin Mining Facility ottaa vastaan.
Mukavan stabiilisti toimii kyllä nyt, meni 3h hujauksessa kun etti Hadanitea ja kuittasin täydellä kuormalla 240k krediittiä.
sinun täytyy ymmärtää se että jos olisit ollu töissä tekemässä witcher pelejä/cybepunk 2077 tai tätä star citizen/ squadron 42 peliä niin huomaisit varmasti siinä kohtaa että ei tälleset suuresti suuniteltu peli projektit onnistu ihan putkeen ihan sormia napauttamalla vaan kaikki vaatii aikaa että siitä saadaan valmis pakettiOlisiko Reclaimer eli konsepti vuodelta 2014 ja lentävä laatikko siitä myöhemmin.
Sitä kauhaa en odottelisi sen enempää kuin suurinta osaa näistä muistakaan tuikitarpeellisista alustenmyyntimekaniikoista. SQ42:ssa olisi ollut todennäköistä nähdä se kauha animaationa, mutta peli nyt jäi vielä piippuun. Optimistisissa arvioissa peliä ei nähdä vielä vuonna 2021. Cyberpunk 2077:n julkaisuhässäkän myötä saatamme tietysti ylistää Chris Robertsin viisautta siirtää julkaisutargettia ties mihin.
Mutta nähdäkseni siinäkään ei ollut niinkään kyse aikatauluista vaan siitä että pelimaailmansa oli Witcher 3:n tavoin suunniteltu kaikesta pelaajan oma-aloitteisuudesta ja reaktiiviisuudesta irralliseksi. Päätarinan juonenahan se toimii vallan mainiosti.
Vertailussa Star Citizenin 3.X ei nähdäkseni ole ollut myöskään mitään pelaajia houkuttelevinta pelidesignia, kun liikkuminen kaupungeissa ja muu latausikkunamainen venailu ei ole oikein tätä päivää, jolloin porukka on away from keyboard jo älypuhelien myötä.
Kun sitä uusinta vedosta road mapista ei ole aivan vielä näkynyt niin näinköhän 2021 myöskään on se hetki, jolloin Star Citizenin/Squadron 42:n ydinpelillisuus on todistettavasti sellainen, että sen varaan saattaisi jonain kaukaisena vuonna kyhätä julkaisupelin. Katsotaan sitten niiden kauhojen, tiedemoduulien ja muiden koristeiden kanssa, kun Star Citizen 2XXX on käsillä.
Itselläni on tapana vuokrata Cutlass Black + ROC. Summan saa hetkessä ansaittua takaisin, joten se ei ole ongelma.
Yksi piirre mikä Star Citizenissä itseäni viehättää on tietynlainen verkkaus (kuten myös Elite Dangerous, X-sarja). Herääminen Lorvillessä, kupponen kahvia, Cutlass Blackilla -> Arial ja ROC:lla työntouhuun. Matka on vähintään yhtä tärkeä kuin perille pääseminen. Ei pelkästään matkan tunnelma ja fiilistely, mutta myös tietynlainen vaara, joka matkalla aina on. Vielä kun käsiaseet saadaan käyttöön kaikkialla, permadeath, NPC-piraatit aktivoituvat, dynaamiset ja ketjutetut tehtävät, jne. niin siitä tulee entistäkin mielenkiintoisempaa. Suunniteltu "työpäivä" kaivoshommissa saattaa hyvinkin muuttua monitahoiseksi ja mutkikkaaksi seikkailuksi ...
Molemmilla projekteilla oli kuitenkin lähes vuosikymmenen verran julkistuksestaan (jota ennenkin oli ainakin Chris Robertsilla prototyyppihanke käynnissä jo 2011, jota pelifirmat eivät ostaneet) käytettävissään aikaa.
Eikä se aika toimi vain yhteen suuntaan eli eduksi. Squadron 42:n kampanja esimerkiksi purkitettiin ensi kertaa vuonna 2014. Sittemmin sillä saralla työnlaatu on sen suunnan suurpelien myötä nostettu pilviin, eikä Cyberpunk 2077 siltä osin myöskään kalpene vaan sen pelisuunnittelun osalta, josta varoitin jo Witcher 3:a pelattuani, että se on rajoittavinta mitä on tullut AAA -peleissä vastaan.
Star Citizen 3.X:ssä ei ole myöskään olemassa hiottua, pelaajamassojen jo omaksumaa ydinpeliä, jonka varaan sinä voit esimerkiksi ennustaa, että lisävuodet suuntaisivat sitä "onnistumista" kohti. Koko pelaajapohja nykyisellään on alusharrastajien valasrahan varassa, eikä ole mitään Mount & Blade, DayZ/Atlas-early access-ilmiötä, jossa peli olisi jo sellaisenaan suosittu.
Jokavuotinen, kasvava riski on että pelin resurssikeruu päättyy satojen miljoonien unelmamarkkinoinnilla kerättyjen eurodollarien sulamiseen ilman että siitä jäisi edes yhtäkään julkaisupeliä muistoksi. Tai että edes niitä unelmoituja unelmapelimekaniikoita ei koskaan minkään sortin early accessin tasolla nähtäisi. Kuten kävi esimerkiksi Chris Robertsin edellisessä firmassa Digital Anvilissa, jonka aikakaudelta jäi saldoksi 0 valmiiksi saatua peliä (ja useampi peliprojekti, mihin suuntaan sekoilu Star Marinen ja mikä se uusi moninpelimoodi nyt olikaan viittaisi taas) sekä kaikkien mielestä aivan hirveä Wing Commander -elokuva. Heilläkin oli aikaa ja rahaa, kun touhua rahoitti Microsoft.
Toki se on uskomatonta, että tuollainen hypepelijulkaisuja perinteisesti edeltävä unelmointi elättelee firmaa vuodesta toiseen vaikka julkaisuajankohtaa hämärrettiin jälleen kerran. Aluksilla ja satasilla leikkiminen tässä tietysti on nykyisellään keskiössä.
Mutta hyvin edesvastuutonta on joukkorahoittajilta puhe siitä, että vuosina 2011-2021 pyörinyt joukkorahoituspeliprojekti voi polttaa vuosia kuin niillä ei olisi mitään arvoa. Ilman että saadaan edes ydinpelattavuus kuosiin, mikä on se useimpien early access-julkaisujen lähtökohta jo. Ilman että siihen pisteeseen pääsyyn jo menee vuosikymmentä ja toistaiseksi tuntematonta määrää vuosia , jonka jälkeen koko homma voi mennä osiltaan vaikka uusiksi. Kymmenen vuotta on lisäksi melko pitkä aika omistaa elämäänsä jonkin asian eteen niin siinäkään suhteessa nämä ikuisuusprojektit eivät nähdäkseni ole edullisia, kun tätä tosiaan tekee ihmiset, joille voi olla ihan ok polttaa satoja miljoonia dollareita ilman että siitä kellekään olisi pelattavaa sen alkuperäisen ajatuksen vertaakaan.
unodin jo tätä textiä kirjottamassa että mitä olit samomassa tässä edellisessä.. ymmärtääkseni tämä star citizen sivu on ihan sopiva siihen että jokainen saa kertoa oman pelikokemuksen ja sun muuta vastaavaa eikä mitään kuinka crhis roberts on tienattut 35000000Molemmilla projekteilla oli kuitenkin lähes vuosikymmenen verran julkistuksestaan (jota ennenkin oli ainakin Chris Robertsilla prototyyppihanke käynnissä jo 2011, jota pelifirmat eivät ostaneet) käytettävissään aikaa.
Eikä se aika toimi vain yhteen suuntaan eli eduksi. Squadron 42:n kampanja esimerkiksi purkitettiin ensi kertaa vuonna 2014. Sittemmin sillä saralla työnlaatu on sen suunnan suurpelien myötä nostettu pilviin, eikä Cyberpunk 2077 siltä osin myöskään kalpene vaan sen pelisuunnittelun osalta, josta varoitin jo Witcher 3:a pelattuani, että se on rajoittavinta mitä on tullut AAA -peleissä vastaan.
Star Citizen 3.X:ssä ei ole myöskään olemassa hiottua, pelaajamassojen jo omaksumaa ydinpeliä, jonka varaan sinä voit esimerkiksi ennustaa, että lisävuodet suuntaisivat sitä "onnistumista" kohti. Koko pelaajapohja nykyisellään on alusharrastajien valasrahan varassa, eikä ole mitään Mount & Blade, DayZ/Atlas-early access-ilmiötä, jossa peli olisi jo sellaisenaan suosittu.
Jokavuotinen, kasvava riski on että pelin resurssikeruu päättyy satojen miljoonien unelmamarkkinoinnilla kerättyjen eurodollarien sulamiseen ilman että siitä jäisi edes yhtäkään julkaisupeliä muistoksi. Tai että edes niitä unelmoituja unelmapelimekaniikoita ei koskaan minkään sortin early accessin tasolla nähtäisi. Kuten kävi esimerkiksi Chris Robertsin edellisessä firmassa Digital Anvilissa, jonka aikakaudelta jäi saldoksi 0 valmiiksi saatua peliä (ja useampi peliprojekti, mihin suuntaan sekoilu Star Marinen ja mikä se uusi moninpelimoodi nyt olikaan viittaisi taas) sekä kaikkien mielestä aivan hirveä Wing Commander -elokuva. Heilläkin oli aikaa ja rahaa, kun touhua rahoitti Microsoft.
Toki se on uskomatonta, että tuollainen hypepelijulkaisuja perinteisesti edeltävä unelmointi elättelee firmaa vuodesta toiseen vaikka julkaisuajankohtaa hämärrettiin jälleen kerran. Aluksilla ja satasilla leikkiminen tässä tietysti on nykyisellään keskiössä.
Mutta hyvin edesvastuutonta on joukkorahoittajilta puhe siitä, että vuosina 2011-2021 pyörinyt joukkorahoituspeliprojekti voi polttaa vuosia kuin niillä ei olisi mitään arvoa. Ilman että saadaan edes ydinpelattavuus kuosiin, mikä on se useimpien early access-julkaisujen lähtökohta jo. Ilman että siihen pisteeseen pääsyyn jo menee vuosikymmentä ja toistaiseksi tuntematonta määrää vuosia , jonka jälkeen koko homma voi mennä osiltaan vaikka uusiksi. Kymmenen vuotta on lisäksi melko pitkä aika omistaa elämäänsä jonkin asian eteen niin siinäkään suhteessa nämä ikuisuusprojektit eivät nähdäkseni ole edullisia, kun tätä tosiaan tekee ihmiset, joille voi olla ihan ok polttaa satoja miljoonia dollareita ilman että siitä kellekään olisi pelattavaa sen alkuperäisen ajatuksen vertaakaan.
Suhteellisen vaihtelevasti pelaajat bugeihin suhtautuvat. Itselläni on mielestäni korkea sietokyky, vaikka kyllä ne välillä pelaamisen esteeksi tulevatkin. Esimerkiksi eilen meni suunnittelemani pelisessio mönkään, mutta ei se kuitenkaan testaamista estänyt ja tottakai kehittäjät saivat taas siltäkin sessiolta dataa käyttöönsä. Kyseessähän on kuitenkin kehityksessä oleva sovellus, joten bugit ja isotkin muutokset kuuluvat asiaan.Kyllä, samat fiilikset itelläkin ja hyvin on viihdytty, bugeista huolimatta.
Juu Merchantman ja Carrack on kallistuneet paljon vuosien kuluessa joten jos on vanhoja halvempia versioita buybackissä ne kannatta hyödyntää jos hankkki jonkin kalliimman aluksen, myös Starfarer on kallistuntu niin että sitäkin voi käyttää halpuutajana.Vuosien varrella store kreditit on päässy vähän paisumaan.
Anniversary sale saalis kolmen kaverin kanssa:
Saatiin kaikki limited hull alukset, lol
3 Idris P (K)
3 Javelin
3 Pioneer
Polaris ccut
500 dollarin Polaris
500 Hercules A2
Monta sataa säästyi merchantmanin CCU:n avulla.
Löysin vielä halpoja Carrack CCU:ta buybackistä millä saa toisen satasen säästettyä Perseuksesta.
Krakenit on edellisen vuoden satoa, joutivat melttiin.Juu Merchantman ja Carrack on kallistuneet paljon vuosien kuluessa joten jos on vanhoja halvempia versioita buybackissä ne kannatta hyödyntää jos hankkki jonkin kalliimman aluksen, myös Starfarer on kallistuntu niin että sitäkin voi käyttää halpuutajana.
Mulla on Starfarer Gemini ja vähän polttelee päivittää se joksikin kalliimmaksi ja siten hyödyntää sen arvonnousu.
PS Teiltä näytää vielä puutuvan yksi iso alus nimittäin Kraken ;-)
Saisko keskusteluun jotain muutakin kuin linkkejä ja saatteena kommentteja luokkaa "HUHHUH"
Saatetekstit ois jees
Teinpä saman tempun. Ekaa kertaa testissä.Jaaha, otetaas ignore ensimmäistä kertaa käyttöön kun samat jargonit vaan jatkuu viikosta toiseen.
Helvetin vaikea minunkin on löytää jatkuvasti uutta, jos keskustelua ei ole vaan videoita pitäisi ihailla.
Itse en ole innostunut tästä että ei ole selvää "valmis peli" tavoitetta mihin pyritään....
CIG mielenkiintoisesti siirtynyt markkinoimaan SC:tä live service pelinä. Yhteisössä melko negatiivinen ensireaktio. Katsotaan kaivaako CIG syvempää kuoppaa vai lähteekö rahoitus entistä huimempaan kasvuun.