Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä tuossa löytää ne kaikki vaikeat tekniset taskit? Kuten server meshiin liittyvät asiat ja MMO tason multiplayeriä tukevat jutut?Uuden Roadmapin lisäksi Chris kirjoitteli hieman kuulumisista ...
Letter from the Chairman
Pidän kyllä tuosta uudesta roadmapista. Paljon sulateltavaa.
New Roadmap - Quick FAQ
Maininta on FAQ:ssa ja Chrisin viestissä. Roadmapista (v0.5) puuttuu vielä paljon tavaraa.Mistä tuossa löytää ne kaikki vaikeat tekniset taskit? Kuten server meshiin liittyvät asiat ja MMO tason multiplayeriä tukevat jutut?
Ok, kiitos. Tuo on ainoa asia mikä kiinnostaa. Kaikkein haastavin ja merkittävin osuus jos meinataan MMO tason multiplayer toteuttaa eikä näitä 50-60 pelaajan servereitä. Kaikki muu on vähän irrelevanttia koska ne on "helppo" tehdä, vie vain aikaa.Maininta on FAQ:ssa ja Chrisin viestissä. Roadmapista (v0.5) puuttuu vielä paljon tavaraa.
"Where is iCache/Server Meshing?
As mentioned in the Roadmap Roundup, what is still missing on the Roadmap is our Core Tech Group, which is comprised of 9 teams working on iCache and Server Meshing, as well as AI, Network, Graphics, and Engine. We plan to add our Core Tech Group to the Progress Tracker in January. "
"Our First Update
With the introduction of the Progress Tracker, we will roll out the demonstrated teams in stages. As we’ve mentioned before, we have over 50 development teams at Cloud Imperium, ranging in size from 4 to 20 team-members. For this first launch of our new Roadmap, we are showing 20 teams."
3.12 versiossa itseasssa on/oli kolme eri eventtiä jossa tulee IdrisSiis mikä se eventti nyt sitten piti edes olla? Se video, missä jengi tykitti jotain isoa laivaa mikä ei tehnyt mitään?
Saa nähdä jos ensi vuonna koettaisiin jo staattinen Server Meshing toiminnassa.:Ok, kiitos. Tuo on ainoa asia mikä kiinnostaa. Kaikkein haastavin ja merkittävin osuus jos meinataan MMO tason multiplayer toteuttaa eikä näitä 50-60 pelaajan servereitä. Kaikki muu on vähän irrelevanttia koska ne on "helppo" tehdä, vie vain aikaa.
Esimerkiksi Elite Dangerousta pelatessa tulee pelattua usein solo-tilassa, koska luottamus muihin pelaajiin karissut ikävästi vuosien varrella.
Samaa mieltä. SC:ssä voisi olla joku co-op pelimoodi yksinpelin lisäksi. Kun on kaikenmaailman AI:t ja NPC:t luotu elävöittämään maailmaa niin se kyllä jo riittäs.Star Citizen PU kelpaisi itselleni erittäin hyvin yksinpelinäkin, kunhan pelimekaniikat, tekoäly (NPC) ja pelimaailman simulointi ovat kunnossa.
Taitaa tämä peli olla graafisesti jo auttamatta jäljessä Cyberpunkia ja muita next gen pelejä tullessaan.
Taitaa tämä peli olla graafisesti jo auttamatta jäljessä Cyberpunkia ja muita next gen pelejä tullessaan.
En oo ihan varma noista CP tekstuureista mutta vaikuttas monessa kohtaa vain bugilta jossa LOD tekstuurit on sekasin. Ei suinkaan että olis huonot teksturit vaan buginen rendaaja.Osittain joo, osittain ei. Valaistuksen suhteen ehdottomasti jäljessä. Tekstuurit, modellit ja art directionin suhteen sanoisin että SC on vielä edellä verrattuna CP2077. Vaikka SC saa kritiikkiä että alukset/aseet/armorit yms. näyttävät usein geneerisiltä silti ne kaikki istuvat hyvin yhteen pelin muiden geneeristen asioiden kanssa. CP2077 on ihme sekamelskaa teknisen toteutuksen suhteen kuten erittäin hyvät hahmomodellit ja sitten jotain 2000-luvun tekstuureita sekaisin sekä yleisen art directionin suhteen peli ei ole kovin eheä vaan ideoita on roiskittu miten sattuu.
Voihan se olla, mutta mielestäni mikään ei ainakaan tällä hetkellä viittaa siihen että näin kävisi. Pelimoottori on ollut kaikilta osin aktiivisesti kehityksessä, enkä näe syytä miksi se joiltakin osilta lopetettaisiin. Siinä vaiheessa kun se jäädytetään SQ42 Episode I:sta varten, niin kehitys jatkuu omassa branchissaan.Taitaa tämä peli olla graafisesti jo auttamatta jäljessä Cyberpunkia ja muita next gen pelejä tullessaan.
Hah, no näinpä . Viittasin lähinnä pelaajiin, jotka tykkäävät törmäillä muiden aluksiin tai harrastavan jotain vastaavaa. En välttämättä sitä mieltä, että tuo pitäisi keinotekoisesti estää, mutta antaa pelaajille työkalut ja luoda ympäristö, että tuollaisesta olisi ankarat seuraukset. Nämä ovat tietysti usein vaikeita toteuttaa niin, ettei sivussa kärsi viattomatkin.[OT]
Sehän on.. Elite: Dangerous..
Minusta CP2077 on hyvin onnistunut luomaan 1980 luvun vision Cyberpunkista, artti om täyttäää 1980 luvun Cyberpunkkia.... CP2077 ... yleisen art directionin suhteen peli ei ole kovin eheä vaan ideoita on roiskittu miten sattuu.
Sinä olet yksin ainoa joka on tuollaista esittänyt.... En ole huomannut spekuloidaanko paljolti muualla kuin omissa viesteissäni sillä, että SQ42 olisi rebootattu vuoden 2020 aikana. ....
Minä voisin mielelläni tukea projektia suuremmalla summalla, esimerkiksi Cyberpunk 2077 -pelin hinnan verran, johon olen kaikin puolin erittäin pettynyt. Kaikista bugeista ja keskeneräisyydestä huolimatta Star Citizen on mielestäni paljon mielenkiintoisempi ja miellyttävämpi kuin suurin osa markkinoilla olevista peleistä.Miksi kukaan antaisi tälle herralle lisää rahaa on kyllä mysteeri.
Helvetin vaikeaa on nähdäkseni tehdä yksinpeliä, joka myy itseään niin ydinpelattavuuden kuin kuvaston puolesta pelikansalle.
TässäJoko porukka on ehtinyt tutustumaan jo uuteen tiekarttaan?
Mielestäni tuolta löytyy paljon mielenkiintoista toiminnallisuutta. Toivon ettei niihin lisätä kuitenkaan liiaksi kädestä pitämistä, vaan annetaan pahoille virheillekin varaa. Esimerkiksi EVA-polttoaineen loppuessa pelaaja voisi asettaa itsensä tilanteeseen, ettei pääsisi enää takaisin. Tuossa vaiheessa pitäisi sitten soittaa apua, jos mobiGlas on vielä toiminnassa. Toivottavasti decoupled-tila lisätään tuohonkin pikapuoliin.
Omasta mielestäni tuo on juuri sitä mitä on kaivannutkin ja oikeastaan täydellinen. En itse kaipaa muita aikatauluja, kun tuosta näkee tiimien tekemiset sprinteittäin. Se milloin ominaisuus voidaan integroida on tietysti aina eri asia. Integroivat sitten kun se on mahdollista ...Toi uusi Roadmap on turhankin yksityiskohtainen omasta mielestäni.
Kertoo molemmat. Mikä tiimi on tekemässä mitä ja milloin.Eli roadmap kertoo mitä tehdään, mutta ei milloin?
Hauska video uudesta keräiltävästä sienestä jolla on parantava vaikutus.
Onpas tyhmää kun tuota ei voi ladata etukäteen koneelleFree Fly 15. - 25. pv
Juu ja kannattaa varautua siihen että lataus serverit voi olla tukosssa heti free flyn alussa.Onpas tyhmää kun tuota ei voi ladata etukäteen koneelle
Ite samaa mieltä. Varsinkin kun ei tiedä miltä peli näytää gen 12 renderöinillä, siellä on kuitenkin suunnitelmissä että heijaste pintaan kamera ja sen avulla luodaan niin sanottu trayraising. Tosin se on toteutettu render to texture tekniikalla. Tosin tota ei näy tossa rodmapissa niin vaikee sanoa onko suunnitelmat muuttunutNo eipä kyllä ole. Imo SC on helkkarin hyvännäköinen paikotellen ja pitää välillä ihan pysähtyä ihastelemaan maisemia kun esim auringonlasku/nousu osuu oikeaan kohtaan oikeassa paikassa.
Ite samaa mieltä. Varsinkin kun ei tiedä miltä peli näytää gen 12 renderöinillä, ...
FireSprite Devs Working on Star Citizen's Theatres of War
As such, developers say, very little extra development was necessary, and they say the six to eight months of development put into it didn’t interfere with making the rest of Star Citizen.
Kun lähdetään tekemään jotain uutta rönsyä, josta kukaan backeri ei ole ollut tietoinen joutuvansa maksumieheksi, niin onhan se kivempi esittää, että projekti syntyy tyhjästä eikä aiheuta lisäkuluja.mutta miksi CIG antoi ymmärtää että he itse tekevät tätä pelimuotoa pienellä tiimillä(ja lyhyella aikataululla) ja pimittivät tätä tietoa melkein 2 vuotta?