Siitä ei beta testaajien mukaan ole mitään hyötyä, koska jos yritätä lukita vihollista sillä niin olet jo kuollut.Toimiiko trackir vielä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siitä ei beta testaajien mukaan ole mitään hyötyä, koska jos yritätä lukita vihollista sillä niin olet jo kuollut.Toimiiko trackir vielä?
Lähinnä kiinnostais vaan se pään kääntely. Lentopelejä pelanneena aika kuivaa touhua lentää jos ei pysty jatkuvasti katsomaan ympärilleen. Elite Dangerousissa toimii hyvin.Siitä ei beta testaajien mukaan ole mitään hyötyä, koska jos yritätä lukita vihollista sillä niin olet jo kuollut.
Tuohon Trackir ongelmaan liityy se kun Star Citizenissä on kolme eri kääntelyä pelaajahahmon kääntely, pään kääntely ja silmien kääntely itse en tiedä että mihin noista kolmesta se tällähetkellä bindaa ilmeisesti tuohon päänkääntelyyn vaikka tarkoitus ilmeisesti olisi olla silmien kääntely ja sitten on ilmeisesti sellainen ongelma että sillä Trackir:llä päätää kääntäessa kypärä ei käännyt ts kun käännät tarpeeksi näet kypärän sisäänOk, no ehkä se tuki tulee vielä.
Lähinnä kiinnostais vaan se pään kääntely. Lentopelejä pelanneena aika kuivaa touhua lentää jos ei pysty jatkuvasti katsomaan ympärilleen. Elite Dangerousissa toimii hyvin.
Try Star Citizen for free? It must be love! This Free Fly will give everyone access to a dedicated multi-crew ship
through Sunday, February 19, 2017.
Minä käsitin niin että vain isompi monehengen alus on käytettävissä mutta kyllä kaiki pelinosa-alueet on auki ts esim. Star Marineen pitäis päästä.Sunnuntaihin asti ilmainen Star Citizen-kokeilu:
Valentine's Day Multi-Crew Free Fly - Roberts Space Industries
Sisältää tosin käsittääkseni vain lentelyä multicrew-aluksessa, eli ei ole tämän hetkinen peli kokonaisuudessaan.
2.6.1 versiossa pitäisi olla korjattu mutta aikaisemmin oli sellainen vika että respanwin jälkeen Star Marinessa tähtäin oli pielessä niin että kudit lähti erisuuntaan kuin mihin tähtäin niiden väitti lähtevän.Pelailtiin pojan kanssa 2.61 kun sellanen oli saatavilla 3h. pojalle kikkelin jatke shotgun
Pääs 25ms ping pongiin star marinessa eu servereillä ja tuo poika räiski niin sano et osumatarkkuus ihan pee.. Ok 16pv tulee virallinen versio tuo ptu.
Ei ole tullut joulun jälkeen väännettyä tätä ja ainakin tuo oli star marine korjattu tuohon buildiin niin että blurrit hävinnyt ja melkein muut kikkareet samalla tasolla
Hmm odotellessa 16 päivää..
Positiivisena koko universe jutussa oli et tuosta 3h oli 2,5h tätä ja ei kaatunut tai tullut suurempia ongelmia missään vaiheessa.. Odotellessa 3.0!
On ja ei kun osa siitä uudesta on mukana mutta ei kaikki merkittävin on tuo että pystyt valitsemaan Euroopassa olevan serverin koska se tekee ison eron pingiin.2.6.1 ilmeisesti kaikkien bäkkerien ladattavissa nyt, oliko tässä se nettikoodi korjattu vai oliko se 3.0 asia?
STAR-Q5PX-WKSPSaisko joltakin refferal koodia jos kerkeis vielä ostaa valentine paketin. Kumpaa suosittelette ostettavaksi Mustang vai Aurora paketin?
Kiitos koodista. Ostin tuon mustangin, vieläkö ymmärtäisi mitä pelissä tekisi niin olisi hyvä.STAR-Q5PX-WKSP
Tässä oma koodini.
Joo +1 Hammerin pyynnölle. Olisi hyvä saada joku etusivun tilannetieto että milloin tämä nyt on ihan oikeasti pelikunnossa niin lyödään tulille?
Nyt taas kun tuota Spectrum tiedotetta lukee niin ei huoh. Onko varmasti fiksuin veto remontoida forum ja chat ja tässäkin kaikki tehdä itse? Aika monta ns toimivaakin ratkaisua on jotka on keskittyneet vain voicechattiin. Nuokin resurssit kun puskisi itse pelin kehittämiseen, niin tulisi valmistakin.
Mustang on hyvä valinta vaikka sen päätyisi vaihtamaan johonkin toiseen aluksen kun sillä on hiukan parempi vaihtoarvo kui Auroralla.Kiitos koodista. Ostin tuon mustangin, vieläkö ymmärtäisi mitä pelissä tekisi niin olisi hyvä.
Itseassiassa pystyt millointahansa itse näkemään ajantasalla olevan tilanteen tästäVoisiko @IcePen päivittää roadmappia eli mikä on tulevien julkaisujen ns. main point ja aikataulu? Olet kuitenkin parhaiten kartalla tilanteesta joten kysyn sinulta googlen sijaan.
Semmoinen juttu että mulla on ollut noin kuukauden aukko kun en ole ehtinyt kunnolla seuraamaan SC:tä niin että olisi hyvä että muutkin poistailisi tänne päätapahtumia.Voisiko @IcePen päivittää roadmappia ... Olet kuitenkin parhaiten kartalla tilanteesta
Semmoin homma Mustangista että siinä on tilaa kahdelle lisäaseelle mutta ne on fixsed only joten se fixsed tähtäyskin kannataa opetella.Mustangilla ainakin oli ihan suhteellisen tyydyttävä lentää, itselleni noi tykkitornit on kuitenkin must. En osaa lentää niin hyvin että osuisin fixed tykeillä mihinkään.
Juu tämän ketjun etusivun päivitys olisi hyvä idea tarvittais vain ketjun aloittajan sen tekemään.Joo +1 Hammerin pyynnölle. Olisi hyvä saada joku etusivun tilannetieto että milloin tämä nyt on ihan oikeasti pelikunnossa niin lyödään tulille?
...
Luit tiedotteen mutta et tajunnut mistä on kyse, peli ja Spectrum eivät ole erillisia peliä ei voi olla ilman Spectrumia koska Spectrum toimii myös pelin sisällä ja Spectrum tekee pelinsisällä olennaisia juttuja joita ilman peliä ei voi olla (esim. pelin sisäinen chat korvataan Spectrun chatilla ja hyvin moni tällähetkellä mobiglasissa oleva kohta joka ei toimi tulee toimimaan Spactrumin kautta)....
Nyt taas kun tuota Spectrum tiedotetta lukee niin ei huoh. Onko varmasti fiksuin veto remontoida forum ja chat ja tässäkin kaikki tehdä itse? Aika monta ns toimivaakin ratkaisua on jotka on keskittyneet vain voicechattiin. Nuokin resurssit kun puskisi itse pelin kehittämiseen, niin tulisi valmistakin.
Voisiko @IcePen päivittää roadmappia eli mikä on tulevien julkaisujen ns. main point ja aikataulu? Olet kuitenkin parhaiten kartalla tilanteesta joten kysyn sinulta googlen sijaan.
Olen muutoman kerran kokeillut tuota snipu-pyssyä ja todennut että ompa tehoton, mutta että siinä on charged moodikin on jäänyt täysin pimentoonLöytyi tuollainen ja ajattelin että siitä voisi olla jollekkin hyötyä
Jaa että nyt minä olen sitten huumehörhö (sitähän janari tarkoittaa), kiitos paljon tästä mietäylentävästä palautteesta.En kyllä luottais paljonkaan kyseisen janarin sanomisiin. Vuoden alussa näytti olevan sitä mieltä, että 3.0 on viimeistään parissa kuukaudessa ulkona, mutta todellisuudessa kenelläkään ei ole mitään tietoa milloin se on tulossa. Pitäisin ihmeenä, jos saisivat sen vielä täksi vuodeksi pelattavaksi. CIG pukkaa ulos nyt näitä 2.6.x päivityksiä ja vie huomiota pois 3.0:sta, kun ihmiset ovat alkaneet ihmetteleen miksi Roberts kertoi Citizenconilla sen olevan ulkona viimeistään vuoden lopussa. Tokihan niitä Polariksia piti jollain tavalla saada myydyksi. Luultavasti julkaisevat riisutun version siinä vaiheessa, kun paine alkaa käymään liian kovaksi. Huhut kertoo, että kannattaa varautua laskeutumaan planeetoille latausruutujen kautta.
Tuo Snipu ja Star Citizenin mahdollistama todella pitkä katseluetäisyys on petollinen yhdistelmä kun se mahdolistaa esim. sen että Star Marinessa nouse avaruuteen ja leijailee pelikentän yläpuolelle todella korkealle niin että näkee ne kaikki tyhjiössä olevat laskeutumisalueet (joiden läpi kuljetaan ilmalukosta toiseen) yhtäaikaa yhdellä vilkaisulla.Olen muutoman kerran kokeillut tuota snipu-pyssyä ja todennut että ompa tehoton, mutta että siinä on charged moodikin on jäänyt täysin pimentoon
Jaa että nyt minä olen sitten huumehörhö (sitähän janari tarkoittaa), kiitos paljon tästä mietäylentävästä palautteesta.
Mitä tulee CR:n Citizencon puheiden ihmettelemiseen niin yksikään pisempäänseurannut ei ole epäselvä siitä että CR on tolkuttoman optimistinen asioiden julkaisuaikataulujen suhteen ja siksi bäkkerit on vaatineet häntä olemaan kertomatta niitä (siksi CR siinä Citizencon puheessa kakisteli että juu ei sais kerrtoa mutta kerron nyt kumminkin).
Niin mites se nyt tähän ketkuun sitten. Ei toimi ei wörki ja rahat viety ette vaan tajua!!! @nilton ok! asia selvä? Onko asia selvä? Tietoisia että meitä kusetetaan ja me ehkä jopa hymyilemme asialle =)
en tiedä mitä tarkoitit janarilla.. Ja mitä murree on janari?
Okei palataan asiaan.Muokkasin pois kyseisen nimityksen alkuperäisestä viestistä, kun kerran murremuurin takia pahoitettiin mieliä. Ihan neutraali sana se mulle on.
Mitä yrität sanoa?
Hyvä kun muistutit tuosta aluksesta melkein unohdin sen, pitää huomenna katsoa että minkälainen se onHyvä sinun kannaltasi, että luottoa riittää. En kyllä tiedä antaako se yrityksestä kovinkaan hyvää kuvaa, jos kerrotaan, ettei ole mitään erityistä syytä luottaa toimitusjohtajan puheisiin. Jossaki vaiheessa kuiten kannattaa alkaa huolestumaan jatkuvista viivästymisistä.
Robertshan sanoi vastikään, ettei tämän hetken varat riitä kuin Squadronin valmistumiseen ja PU:n rahoitus hoituisi siitä saaduilla tuloilla. Tämä siis, jos pelaajat löisivät rahahanat kokonaan kiinni. 100 miljoonaan paikkeilla CR mainosti, että ilman lisärahoitustakin pelit saataisiin valmiiksi. Ja mitä itse olen foorumeita lukenut, niin yhä enemmän alkaa näkymään ihmisiä, joilta alkaa loppumaan kärvivällisyys nimenomaan siksi, että CR ei pysty pitämään sanoistaan kiinni. No huomennahan tulee taas uusi konseptialus myyntiin, niin eiköhän sieltä taas irtoa valailta miljoona jos toinenkin.
Sanoin että se SQ42 myisi niin kuin normaalipeli en väittänyt sen myyvän niin kuin hittipeli, mainitsin myös sen että kyseistä peliä ei ole rahoitetu lainarahalla eikä CIG:n takana ole pörssisijoittajia jotka vaatisi niistä myyntituloista osikoja joten varsinaisten myyntikulujen jälkeen kaikki on tuottoa toisin kuin muissa myynnissäolevissa peleissä.En tiedä miten onnistuit kääntämään ton mun tekstin positiiviseksi, mutta toisaalta eipä se mikään yllätys olekaan. Ja mitä tulee Squadronin myyntimenestykseen ja tuottoihin, niin on hyvä ottaa huomioon, että suurin osa kiinnostuneista jo omistaa kyseisen pelin.
Jos viittaat niltoniin trollina niin ei hän kyllä ole käyttäytynyt niin kuin varsinaiset trollit koska hän toi ainakin osittain ihan aiheelisia syitä esiin eikä perinteistä epäoleellista trollikamaa minkälisäksi hän oli ainakin osittain helposti kumottavissa eikä sen jälkeen yrittänyt hypätä johonkin aivan muuhun trollivedätykseen niin kuin perinteiset trollit ruukaatehdä jos eka vedätys ei ottanut tuultapurjeisiin, niin että jos niltonilla on vastaisuudessakin omia huolenaiheita niin tämänperusteella yritän vastata niihin parhaanimukaan asiallisesti enkä vedä trollitykkiä kotelosta esiin.No toivottavasti ei mene 10 sivun off-topiciksi kuten edellisellä sivustolla meni. Tulee jos tulee ja jos tulee lataus ruutujen säestämänä niin mitä sit? aivan sama Jaksa kiinnostaa nikki joka on luotu tähän "trolliin"