- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 6 051
2.6 versiossa tulee se Origin X85 sen jälkeen todennäköisesti taiteilija siirtyy fiksaamaan Origin 300 sarjan alukset nykyiselle tekniikalle ja päivittää niiden muotokielen vastaamaan tuon X85:n yhteydessä luotua origin lookia (itse epäilen että niiden on pakko tehdä 300 sarjaan isompiakin muutoksia kun nykyisellään luvattua rahtikapasiteetia ei voi toteutta sillä oikeasti fyysisellä lastilla johon on päädytty sen jälkeen kun tuo Arbiter tuli ulos).Kesäkuussa 2013 tuli hommattua Arbiter - LTI (325a) paketti ja nyt on odoteltu pelin valmistumista silloin tällöin uutisia seuraillen. ...
2.6 laittaa alusten lentosysteemit paljolti uusiksi kun tastelunopeudet tippuu ja erillinen cruise nopeus poistuu (tasitelu nopeudesta pääsee cruisea vastaavaan nopeuteen "turbolla" 2.6 versiossa) eli lentämisessä on uudelleen opeteltavaa.
2.6 Space Marinesta puuttuu paljolti ne yksityiskohdat jotka tekee Star Citizenin FPS tastelusta erilaisen eli väsyminen/vammautuminen/parannus ei ole täysimääräisessti valmiit eikä panssaroinin täysin mallinnuskaan taida olla valmis siksi siinä on vain se simppeli healruiske eikä mitään muuta, sinnällään valitettavaa kun hyvin moni tulee tuon ensimmäisen Star Marine toteutuksen perusteella luomaan pysyvän mielipiteen siitä mitä Star Citizenin FPS on.
Mutta tosiaankin jos olet niitä jotka odottaa että on jotain oikeasti sellaista jota voisi kutsua jossainmäärin valmiiksi taitaan 3.0 olla ensimmäinen versio joka saattaa sinua tyydyttää, mutta 2.6 versiossa kannattaa tutustua siihen uuteen alusten lentotapaan ja Star Marineen.
Muille jotka tykkäää jo nykyään lentelystä ja FPS:ssätä tuo 2.6 tuo paljon lisää uusia aseita yms joten se puoli monipuolistuu (ne harkitsee vielä että vetääkö ne vanhat aseet kokonaan pois vai ei).
Viimeksi muokattu: