Star Citizen

Onko pelin optimointi parantunut yhtään? Viimeksi kun kokeilin lentelyä ja ensimmäisten tehtävien tekemistä niin taisi kaikilla olla max ~30fps koneen raudasta riippumatta. Itselleni tulee helposti pahoinvointia ensimmäisen persoonan peleistä ja alhainen FPS pahenta tätä huomattavasti.

Tekisi mieli taas pitkästä aikaa vilkaista millä mallilla projekti on, mutta mikäli gameplay on edelleen slideshowta niin jään vielä odottelemaan.
3.2.1 oli lähinnä bugikorjauksia joten ei vaikuta merkittävästi tuohon.


Mutta nämä alla on tulossa 3.3 versiooon (tämänhetkisen aikataulumukaan) ja ne vaikuttaa merkittvästi tuohonkin kysymääsi yksityiskohtaan.

1.JPG
2.JPG
3.JPG
4.JPG
5.JPG


Niin kuin näkyy suuriosa noista on jo varsinpitkällä se tosin johtuu siitä että suurinosa niistä oli tarkoitus tulla jo 3.2 versiossa mutta kuten näkyy ne ei ehtineet valmiiksi siihenmennessä, mutta jos tämänhetkisestä valmuisasteesa voi mitään veikata niin suurinosa taita melkosuurella todennäköisyydelllä ehtiä valmiiksi 3.3 versioon.

Kuvat olen kaapannut tästä Star Citizen Roadmap - RSI - v1.1.2 ts nyt voi hyvin verrata näihin kuviin tilannetta tuolla siivulla ja nähdä miten se etenee tästähetkestä eteenpäin.

3.2.1 toimii ihan kivasti jo, ja tehtäviäkin alkaa taas näkymään.
Kuiden pinnalla suunnistus sais vaan parantua. Jotenkin äärimmäisen jäykkää suunnistaa outpostilta outpostille käymättä ilmakehän ulkopuolella. Sillein et nautiskelis vaan maisemista ja kruisailee.
Ja muutenkin karttasysteemi on tässä käytettävyydeltään ja käyttöliittymältään täys susi.

Mut tässä on kyllä erittäin paljon potentiaalia! Eilen tein ensimmäiset gänkkäilynikin outpostilla :D
Myös planeetoiden/kuiden pintojen kohteiden on ilmeisesti tarkoitus tullla sekä Mobiglass että alusten karttoihin.

Itse tulee aina automaatisesti yritettyä Mobiglassin kautta kun on tarkoitus nähdä jokin kohden planeetalla/kuulla jote se että se ei vielä toimi jurpii suuresti.

Myös sekä aluksien että Mobiglassin zoomaus/pyöritys toiminnot ei toimi mielestäni mitenkään järkevästi varsinkin pyöritykset ei koskaan toimi niin kuin kuvittelen niiden toimivan niin että karta kierähtää aina johonkin muuhunsuuntaan kuin yritän pyörittää
(siinä on joki tekoälyttömyys systeemi joka päätää mitä muka hlauan tehdä (varmaan päässy jokin firma joka tekee toiseen scifi mailman juoma-automaateja, ovia, yms tehtailemaan tuon kartan pyörityksen/zoomauksen se kun on niin halvatun avulias)).

Myös se on ongelma että joskus kun on tarkoitus vain zoomata/käännellä kartaa niin ne hiirenliikeet välityy myös taustalla aluksen ohjausliikeiksi joka ei todellakaan ole toivottava "ominaisuus".

3.2(.1) versioon tuli paljon uutta noihin myynti/ostokioskeihin (sekä erilisiin kioskeihin ja vastaaviin käyttöliitymiin Mobiglassissa) joten UI käyttöliitymiä tekevällä Dev porukalla on ollut täysityö niiden teossa joten tämä karttapuoli ei ole ollut 3.2 version painopiste alue.


PS "Sillein et nautiskelis vaan maisemista ja kruisailee." tuon voi tehdä kun ilmakehässä ollessa B näppäimen painaminen antaa kohteet kuunpinnalla (jos muistin oikein) eli siten voi suunnistaa ja polttoaine ei lopu kesken kun ei lennä liiankovaa ts pitää nopeuden senverran pienenä että fuelskoopit kerää melkein yhtäpaljon kuin alus kulutta (ts ei ainakan boostilla).


tai no se tehtä muuttuu ammu piraatti, hae laatikko ja ammu lentävä piraatti.
Jos hyvinkäy niin tuonlisäksi voi palkata NPC aluksen saatoalukseksi itselleen eli pystyy läpäisemään vähän vaikemapia tehtäviä ilman että olisi kaveria linjoila samaan aikaan.

FPS saato NPC:tä ei voi todennäköisesti palkata kun se vaatisi että olisi FPS NPC reititys kokonaisuudessaan valmis, kun taas tuo kohdettapuolustavat FPS NPC:t vaihtoehto tarvii toimivan FPS NPC reitityksen vain niihin kohteisiin joita se FPS NPC puolustaa.
 
Viimeksi muokattu:
Projektin uusin kuningasidea oli sitten näköjään rahalla ostettavan UEC:n rajoituksen poistaminen. Päiväkohtainen rajoitus sentään on vielä voimassa, etteivät öljymiehet pääse kerralla viittäkymmentä tonnia kuluttamaan. Vielä kun puhutaan alpha-vaiheessa olevasta pelistä, jonka julkaisu on vuosien päässä, niin vaikeahan tässä on P2W-väitöksiltä välttyä.

Pelaajakuntakin tuntuu olevan jonkin verran tuohtunut ratkaisuun. Ja miksipä ei olisi, miten helvetissä tässä pelissä aiotaan pitää ekonomia balanssissa, kun ihmiset ovat ostaneet pelivaluuttaa mielinmäärin jo vuosia ennen julkaisua. Oma veikkaukseni on, että tulossa on peli, mikä pistää kaikki muut aikaisemmat pelit varjoonsa mitä tulee grindaukseen. Eikä kyllä yllättäisi vaikka jotkin alukset pysyisivät ikuisesti maksumuurin takana. Johan tässä vuosien aikana on tullut todistettua moneen kertaan, etteivät aikaisemmat lupaukset merkitse Robertsille mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Vaikka ville muuta väittää niin kuulun tonnikerhoon, eli innolla odotan milloin pääsen ampumaan esim. testin jäseniä.
 
Nyt ois sitten täydelliset ohjaimet Star Citizeniin ja Elite Dangerousiin hankittavissa





Itse olen odottanut nimenomaan näitä Virpilin 6dof ohjaimia kuin ne on laadulliseti paremmat kuin Warthogit ja niissä on myös se twist.

Valitettavsti kokosetti

fullset.JPG


625,70 € ei ole varsinaisesti halpa mutta se on kumminkin hintansa arvoinen
(ainakin jos vertaa että käyttäisi saman euromäärään johonkin UEC:kin kaltaiseen ;) )
((se 1454,63 BYN on Valkovenäjän Ruplia koska Virpil on Valkovenäläinen yritys)).



PS Kun vaahdotaan tuon UEC maksimiostorajan poistamisesta niin minä olen itseasiassa lopettant UEC:in oston RL rahalla kokonaan koska se on viimeisimmän UEC RL hinnan muutoksen jälkeen kokolailla järjetöntä (se UEC maksaa niin paljon RL rahassa että sitä ei ole järkeä ostaa) ts sillä maksimirajan puutumisella ei ole varsinaisesti väliä kun eikukaan käytä älyttömiä RL summia UEC:in ostoon
(jos on käytettävissä paljon rahaa Star Citizeniin niin se on paljonjärkevämpää käytää aluksiin kuin UEC rahaan).

Ts jos ostatte UEC:ia ostakaa vain yksi erä joka helpottaa sen pelaamisen aloittamista jokaisen uuden SC Alpha version alussa
(omisttamasi UEC konvertoidaan suoraan samanksimääräksi aUEC:ia joka on käytettävissä jokaisen pelin version vaihtumisen jälkeen)
ts joku 5000-30000 UEC on ihan riittävä määrä helppoon pelaamisen aloittamiseen kaikki sen yli on turhaa eli kaikki sen yli menevä RL rahankäyttö kannattaa käyttää ennemmin aluksiin kuin UEC:iin.


PPS Se että UEC:in osto olisi tapa Pay To Win tilanteen saavuttamiseen on täysin kuolleena syntynyt väittämä kun SC:ssä on aika korkea oppimiskynnys vähän kaikessa ja sitä oppimista ei voi ostaa UEC:eilla vaan sen voi hankkia vain itse pelaamanlla ja itse oppimalla.
 
Viimeksi muokattu:
Star Citizen fans raise pay-to-win objections over removal of in-game currency stockpiling cap

Hienoa, että CIG virallisessa lausunnossaan vahvistaa ettei myy taikaluoteja, mikä on ainakin meikäläiselle keskeisintä pelintekemiseen kuuluvassa rahoitusmallissa.

...
Juu PR mielessä tuon UEC rajan poisto on CIG taholta huonoveto vaikka sillä ei käytännössä olekkaan merkitystä UEC:kin hintatason vuoksi.

Syy tuon UEC rajan poistoon oli sinälään järkevä kun nyt voi sulattaa myös ne UEC:illa ostetut aseet, komponetit, yms niin tuo olemassaollut UEC-raja olisi ollut este niillle sulatuksille (esim. minä en olisi voinut sulattaa kaikkae UEC arvoista halutessani koska raja olis ylittynyt) mutta se että se poistettiin kokonaan nostamisen sijasta ei välttämättä ollut PR mielessä järkevää.



-------------------------------------------------------------------------------------------

Item 2.0:n käytöönotto aluksissa ja sen komponenteissa (kuten aseet) mahdollistaa mielenkiintoisia uusia pelimahdollisuuksia.



Auroralla ja Mustangilla kannattaa kokeilla josko aseiden ylikellotus auttaisi läpäisemään sellaisen vastustajan suojat joita on normaalisti todella vaikea läpäistä.
 
Viimeksi muokattu:
Letter from the Chairman - Roberts Space Industries | Follow the development of Star Citizen and Squadron 42

Letter from the Chairman

Thing.jpg


Hello Citizens

I hope you are all enjoying Star Citizen Alpha 3.2.1. We’re having a great time checking out the community streams, videos, and screenshots that you’re creating. Events like the Spanish Community getting together for a 50-person Quantum Jump to Daymar and a huge coordinated mixed-arms battle give us all an exciting glimpse at the possibilities of the universe that we’re building.


CitizenCon and Star Citizen Alpha 3.3

111.jpg


We were very happy with the format of last year’s CitizenCon and felt it was the most successful CitizenCon yet – the community could spend a solid amount of time with the developers and had the opportunity to learn about the game in a way impossible from a single presentation. This year we are doubling down on this approach to make it even more like a convention, and we have some pretty cool things in store for you that we’ll be sharing in the coming month.

As part of our planning for CitizenCon, we need to make sure that it works with our new quarterly release schedule so that we don’t overload our development teams. In terms of focus and split deadlines, it doesn’t make much sense to deliver Star Citizen Alpha 3.3 at the end of September and then a few days later have CitizenCon, as it creates two big deadlines back to back and leaves us with less opportunity to surprise the community at the event.

Because of this, we’ve made the decision to align the Alpha 3.3 release (and subsequent 3rd quarter releases in the future) with CitizenCon, which this year will be on Oct 10th in Austin, Texas.

Going forward the release will be: Q1 end of March, Q2 the end of June, Q3 in October with CitizenCon, and the Q4 in mid-to-late December. We feel this makes the most sense for both the development teams and you, the community. We’re looking forward to Star Citizen Alpha 3.3 becoming part of the CitizenCon celebration.


Video Content

EB01C1ADE253A7C58607C55CD4863F9476D823BFDE4FBD5861-pimgpsh_fullsize_distr.png


While on Reverse the Verse last month to discuss the release of 3.2, I mentioned that we were looking to revamp our video content to be more targeted to what we see as the three distinct groups that we would like to engage:

1. Hardcore backers that consume everything, from the shows, to Jump Point, to enthusiastic forum discussions.

2. Casual backers. They believe in and support Star Citizen but only check in occasionally and don’t have time to follow every little bit of information.

3. Potential or new backers who don’t know much about Star Citizen but would like to learn more.

You may have noticed the start of this format change with Around the Verse. We’ve been working to create a shorter, faster-moving show that feels more like a TV news show – one that strikes a good balance between quick updates and visuals; less talk, more show.

It’s still a work in progress and we’re in the process of beefing up our Video Production team with some new hires, as up to now we have relied on only a few people who have been putting in far too many hours than we felt healthy in order to satisfy in the insatiable demand for new Star Citizen content.

Part of this initiative has caused us to sit down and look at the long-term plan for how we deliver interesting content each week without distracting or breaking the flow of the development teams.

It’s a difficult tightrope to walk. If we hold too much back, we’re accused of not being ‘open’ enough. Show everything, and people shrug their shoulders when we demo new content at a live event or are underwhelmed by a new release because they’ve already seen it on ATV.
Because of this, we have decided to hold a few things back to have some features and content to surprise you at CitizenCon and on future releases. Don’t worry, there’s still plenty to show and discuss but we want a healthy balance between ongoing engagement and updates and genuine excitement and discovery.

However, ATV is only one piece of the puzzle as we plan to improve the quality of our behind-the-scenes featurettes. To do this, we’ve decided to not share deep dives on features that are in the middle of development, as we feel we can’t do them justice while they’re still being refined. Plus, it’s a pretty big strain on the development team when we make additional demands for interview time and b-roll creation while they are knee deep trying to deliver the feature.

Our new plan is to do fewer featurettes, but make them longer and of a higher quality, with better b-roll and graphics than past videos. We will only deep-dive into a feature or addition once it has been completed, to make sure we can tell the full story; from concept to in game. These featurettes are aimed at the first group I mentioned earlier: hardcore backers that want to know all the details and will make the time to do so.

The final part of the new Community video plan is to create video content aimed at the new or potential backers that want an easy digestible ‘in’ to the universe of Star Citizen, as well as giving existing backers a show to share with their friends to give them a taste of what Star Citizen is about. Casual backers should have content that they’ll enjoy when they want to catch up with the development of the game and universe.

We think this plan walks the appropriate line between too much and too little and addresses the three major audience groups that we’re trying to cater to.


UEC

Recently a few people have voiced their concerns about the removal of the player UEC wallet cap that came with the release of Star Citizen Alpha 3.2. This was done to help smooth over the transition to an in-game economy and to give people that had purchased game items through the now-defunct Voyager Direct web store the ability to ‘melt’ them back for UEC, so they can repurchase new items in-game. As we are going to be rebalancing the pricing and economy as we expand the game, and as we currently reset everyone’s accounts when we release a new patch, we felt it would be unfair to force people to keep items they may have bought at a radically different price. This would have happened if we’d kept the overall hard cap on UEC as many players had amassed a lot more than 150,000 UEC worth of items. We still limit the maximum purchasing to 25,000 UEC a day, but we felt that removing the cap was the right call, especially as with every persistent database reset we need to refund players the UEC they have purchased with money and used to buy in-game items. It’s one thing to lose an item due to gameplay, but it’s a complete other thing to have your game account forcibly reset with each new patch, losing all the items you paid actual money for.

Putting aside the puzzle of why some people don’t have a problem with stockpiling ships or items but a player having more than 150,000 UEC is game breaking, I think it may be useful to revisit Star Citizen’s economic model.

Developing and operating a game of Star Citizen’s ambition is expensive. From day one of the campaign we’ve been quite clear on the economic model for Star Citizen, which is to not require a subscription like many MMOs, but instead rely on sales of initial game packages and in-game money to fund development and online running costs. To ensure money isn’t a deciding factor in progression, the core principle that the game follows is that everything you can obtain with real money, outside of your initial game package, can also be earned in game via normal and fun gameplay. There will also be plenty of things that can only be earned by playing.

There are two types of resource players have that they can contribute to Star Citizen to make it better: time and money. A player that has lots of time but only backed for the basic game helps out by playing the game, giving feedback, and assisting new players. On the flip side, if a player has a family and a demanding job and only has four hours to game a week but wants to spend some money to shortcut the time investment they would need to purchase a new ship, what’s wrong with that? They are helping fund the ongoing development and running costs of the game, which benefits everyone. The exact same ship can be earned through pure gameplay without having to spend any money and the backer that has plenty of time is likely to be better at dogfighting and FPS gameplay after playing more hours to earn the ship. I don’t want to penalize either type of backer; I want them both to have fun. People should not feel disadvantaged because they don’t have time, nor should they feel disadvantaged if they don’t have money. I want our tent to be large and encompass all types of players with varied skill sets, time, and money.

This was the economic approach I proposed out when I first pitched Star Citizen because it is the model as a player I prefer. I don’t like to have to pay a subscription just to play and I hate when things are deliberately locked behind a paywall, but as someone that doesn’t have twenty hours a week to dedicate to building up my character or possessions, I appreciate the option to get a head start if I’m willing to pay a little extra.

Some people are worried that they will be disadvantaged when the game starts for ‘real’ compared to players that have stockpiled ships or UEC. This has been a debate on the forums since the project started, but this is not a concern for me as I know what the game will be and I know how we’re designing it.

There will always be some players that have more than others, regardless of whether they’ve spent more or played more, because people start at different times and play at different paces. This is the nature of persistent MMOs. Star Citizen isn’t some race to the top; it’s not like Highlander where “There can only be one!” It is an open-ended Persistent Universe Sandbox that doesn’t have an end game or a specific win-state. We are building it to cater to players of all skill levels, that prefer PvE or PvP, that like to play solo or in a group or a large organization, that want to pursue various professions, some peaceful and some combat orientated. This is the core philosophy of Star Citizen; there isn’t one path, nor is there one way to have fun.

This may be a foreign concept to gamers as the majority of games are about winning and losing, but Star Citizen isn’t a normal game. It’s a First Person Universe that allows you to live a virtual life in a compelling futuristic setting. You win by having fun, and fun is different things to different people.

See you in the ‘Verse!

— Chris Roberts

-----------------------------------------------------------------------

Monthly Studio Report: July 2018 - Roberts Space Industries | Follow the development of Star Citizen and Squadron 42

Monthly Studio Report: July 2018










SPECTRUM

SPECTRUM

On July 4th, the team deployed Spectrum 3.8! This build is now available to everyone and contains the latest features: Friends, Notifications, Quick Access Sidebar, and Message of the Day. You can sort friends by status or alphabetically and see information about their activity. You can also group friends by common orgs. Including pending friend requests, you can now have a maximum of 800 friends.

“Your in-game friends will be linked to your Spectrum friends in the future. Currently, your Spectrum friends list and the list of your friends in-game exist independently. When the game integrates the Spectrum friends system, your in-game contacts will not be copied to over. You should use this transition period to add your in-game contacts to your Spectrum friends list.”
– Spectrum Team
Additionally, they refined the Settings page and slightly altered the display of embedded media in messages. Also, the member profile popup can now be accessed from the blocked users list by clicking on a member’s avatar.

After this major release, they deployed 3.8.1-rel.7 with minor bug fixes. You can refer to the Spectrum Knowledge Base for further details on using the new features


RSI PLATFORM

Citizencon_1.png


CitizenCon Microsite:
Turbulent launched the CitizenCon microsite this month. The new microsite serves as the information hub for everything CitizenCon. From here you can purchase tickets when available, read more about the wonderful city of Austin, and plan your trip to CitizenCon. Eventually the microsite will contain information about the event, including the presentation schedule and the live stream itself. Stay tuned to keep up on the latest details for CitizenCon.

RSI Apollo:
Turbulent supported the release of the RSI Apollo, which included a mini-game designed by CIG’s Oliver Hughes and Sam Child. The game was a homage to King Kong, a game Chris Roberts developed as a teenager. Players that achieve a high score of 100,000 points receive a special Guardian Angel Badge and are entered into a contest to win an RSI Apollo package.

Free-Fly:
The team updated the page design and interaction for upcoming free-fly events. Stay tuned for the next chance to participate in a Star Citizen Free-Fly!


SERVICES

Group:
Turbulent continues to iterate on Group services and are currently working on a feature that generates a claims token. This token can be used by other services to validate group membership, permissions, and the ability of a user to join. They additionally worked on a series of tests to increase stability in the code base as services continue to grow.

VOIP/FOIP:
The Backend Team collaborated with the UK Audio Team to build voice services in-game. They overcame a huge hurdle by successfully piecing together a prototype with one user in-game having a conversation with another on a web platform interface.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Siinä oli vain muutama ote koko kuukausi raportista,
muuten VOIP ja FOIP tulee peliin 3.3 versiossa.
 
tldr;
3.3 ulkona lokakuun 10.
Juu 3.3:n varsinainen virallinen julkaisu on päätetty ajoittaa samaanaikaan Citizenconin kanssa mutta kaikille avoin PTU voi hyvinkin tulla jo siihen normaaliin julkaisuaikaan eli kuunvaihteessa.

Myös se sanottiin että 3.4 on tarkoitus saada ulos jo Joulukuun puolivälissä, ts vältetään lomien kiireet ja rikinäisen version ulkonaolo joululomien aikana koska ne pitää tuota Joulukuun puoltavälia aika tiukkana rajana se tarkoittaa sitä että keskeneräisiä omianisuuksia siirretään helpommin 3.4 versiosta 3.5 versioon sen sijasta että en yritettäisiin vängällä saada toimintakuntoon jo 3.4 versioon.

Star Citizen: Reverse the Verse LIVE - It's Chris Roberts, Y'all!

 
Alpha 3.2.2 ulkona. Peli pyörii jo tosi kivasti, mutta suurin ongelma on tekemisen puute. Tuolla ei ole yksinkertaisesti mitään tekemistä pidemmän päälle :D Tosin tämä on kyllä kaikkien tiedossa hyvin, mutta pitihän se taas mainita :tup:

BTW. En muista oliko aikaisemmissa versioissa kartalla näkyvillä nää > 3.3 uudet paikat kuten ArcCorp, Hurston, mutta nyt ne on. Näkyy myös quantum driveä spoolatessakin "out of range".
 
Alpha 3.2.2 ulkona. Peli pyörii jo tosi kivasti, mutta suurin ongelma on tekemisen puute. Tuolla ei ole yksinkertaisesti mitään tekemistä pidemmän päälle :D Tosin tämä on kyllä kaikkien tiedossa hyvin, mutta pitihän se taas mainita :tup:

BTW. En muista oliko aikaisemmissa versioissa kartalla näkyvillä nää > 3.3 uudet paikat kuten ArcCorp, Hurston, mutta nyt ne on. Näkyy myös quantum driveä spoolatessakin "out of range".
Sitä tekemistä aukeaa lisää niiden perus missioneiden lisäksi kun löytää oikean mission ketjun josa avautuu yksi niistä Alphassa jo olevista Missiongivereistä (olikos niitä missiongiverejä nyt 2-4 tällähetkellä).

Aikaisemmassa versiossa näkyi jo Hurston mutta se oli tasan eripuolella aurinkoa kun Crusader joten QD valitti aina että aurinko blokaa reitin sensijaan Arcorpia ei tainnut näkyä edellisen version mapissa.
 
Viimeksi muokattu:
Sitä tekemistä aukeaa lisää niiden perus missioneiden lisäksi kun löytää oikean mission ketjun josa avautuu yksi niistä Alphassa jo olevista Missiongivereistä (olikos niitä missiongiverejä nyt 3-4 tällähetkellä).

Mitä tää siis tarkoittaa? Löytää mistä? Mikä/kuka on siis missiongiver? :)
 
Mitä tää siis tarkoittaa? Löytää mistä? Mikä/kuka on siis missiongiver? :)



Tuo on vanha video joten se ei välttämättä tarkaanottaen päde mutta kyllä se antaa idean sitä miten missiongivereitä löytää.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt ois sitten täydelliset ohjaimet Star Citizeniin ja Elite Dangerousiin hankittavissa





Itse olen odottanut nimenomaan näitä Virpilin 6dof ohjaimia kuin ne on laadulliseti paremmat kuin Warthogit ja niissä on myös se twist.

Valitettavsti kokosetti

fullset.JPG


625,70 € ei ole varsinaisesti halpa mutta se on kumminkin hintansa arvoinen
(ainakin jos vertaa että käyttäisi saman euromäärään johonkin UEC:kin kaltaiseen ;) )
((se 1454,63 BYN on Valkovenäjän Ruplia koska Virpil on Valkovenäläinen yritys)).



PS Kun vaahdotaan tuon UEC maksimiostorajan poistamisesta niin minä olen itseasiassa lopettant UEC:in oston RL rahalla kokonaan koska se on viimeisimmän UEC RL hinnan muutoksen jälkeen kokolailla järjetöntä (se UEC maksaa niin paljon RL rahassa että sitä ei ole järkeä ostaa) ts sillä maksimirajan puutumisella ei ole varsinaisesti väliä kun eikukaan käytä älyttömiä RL summia UEC:in ostoon
(jos on käytettävissä paljon rahaa Star Citizeniin niin se on paljonjärkevämpää käytää aluksiin kuin UEC rahaan).

Ts jos ostatte UEC:ia ostakaa vain yksi erä joka helpottaa sen pelaamisen aloittamista jokaisen uuden SC Alpha version alussa
(omisttamasi UEC konvertoidaan suoraan samanksimääräksi aUEC:ia joka on käytettävissä jokaisen pelin version vaihtumisen jälkeen)
ts joku 5000-30000 UEC on ihan riittävä määrä helppoon pelaamisen aloittamiseen kaikki sen yli on turhaa eli kaikki sen yli menevä RL rahankäyttö kannattaa käyttää ennemmin aluksiin kuin UEC:iin.


PPS Se että UEC:in osto olisi tapa Pay To Win tilanteen saavuttamiseen on täysin kuolleena syntynyt väittämä kun SC:ssä on aika korkea oppimiskynnys vähän kaikessa ja sitä oppimista ei voi ostaa UEC:eilla vaan sen voi hankkia vain itse pelaamanlla ja itse oppimalla.


Kiva maksaa tonniviissataa, ku joku esim. mä tuun 50e pädillä pyörii siihen xyz akseleita ympärille ja pommitan ihan minkä vaan ihan paskas.
 
Kiva maksaa tonniviissataa, ku joku esim. mä tuun 50e pädillä pyörii siihen xyz akseleita ympärille ja pommitan ihan minkä vaan ihan paskas.
En tiennytkään että sinä asut Valkovenäjällä ... euroissaha se hinta oli 625€ ei 1500BYN ja se on koko setille ts kahdelle tikulle, kahdelle jalustalle ja kahdelle pöytäkiinikeelle.

...
((se 1454,63 BYN on Valkovenäjän Ruplia koska Virpil on Valkovenäläinen yritys)).
...

Jos ostaa vain yhden tikun ilman kiinikkeitä niin se maksaa n. 260€ ja jo siten saa 5 Dof ohjaimen eli vain kaasunsäädön (eteen/taakse) hoitaminen tarvii olla näppiksellä ellei siihen käytä tikussa olevaa rulla joilloin yksi tikku itsessään on jo 6 Dof eli tuo kahden tikun setti ei ole välttämätön 6 Dof ohjaukseen siihen pääsee jo yhdellä tikulla halutessaan.

Itse aion aloittaa tuollalalailla rauhallisesti ostamalla vain sen yhden tikun ensinnä ts 260€
(katson joska 3 suuntaohjaus + strafe ylös/alas ja vasen/oikea riittäisi sen saavuttamiseen mihin pyrin (kun siitä eteentaakse säädöstä on kunnolla hyötyä vain pienemmissä aluksissa ja silloinkin vain taistelutilanteessa) ainut varsinainen puute tuossa yhden tikun käytössä on se että siinä on vain kaksi varsinaista liipaisemeksi kunnolla sopivaa kytkintä joten vain kahdelle aseryhmälle on kunnolliset vaihtoehdot (muut on pakko laittaa hatuihin) tosin se pääasiallinen liipaisinkytkin on kaksitoiminen joten sihen voi laittaa kaksi aseryhmää niin että ensimmäiselläportaalla laukeaa osa aseista ja toinen porras lisää laukeavia aseita).

tikku.JPG


Kun Star Citizenin alusten hintoja ruukataan kauhistella niin RSI Constellation Andromeda maksaa suurinpiirtein yhtäpaljon
kuin yksi tuollainen WarBRD Deltta tikku joten mielestäni sitä tikkua ei voi pitää kalliina jos se Constellation ei ole kallis.
 
Viimeksi muokattu:
Toi tuleva 3.3 päivitys tulee olemaan aika merkittävä,jos ne saa noi luvatut esim network bind culling ja object container streaming toimimaan.
 
Toi tuleva 3.3 päivitys tulee olemaan aika merkittävä,jos ne saa noi luvatut esim network bind culling ja object container streaming toimimaan.
Niiden on pakko saada ne network bind culling ja object container streaming yms toimimaan koska muuten mitään niitä isoja uusia juttuja kuten Hurston ei voi tuoda eli 3.3 on vähän niinkuin kaikki tai ei mitään päivitys koska se tarvii nuo välttämättömät osat ollakseen ensinkään mahdollinen.

Jos Hurston tuodaan peliin ilman network bind culling ja object container streaming yms niin pelin minimikeskusmuistin tarve pomppaa jonnekkin 32Gt tai yli ja siitähuolimatta CPU teho ei riittäisi mihinkään siedettävän FPS:ään.

Eli jos piruja maalailee seinälle niin 3.3 vo pahimmassatapauksessa aiheuttaa vastaavan odotuksen kuin 3.0 aiheutti kun siihenkin tuli perustavaalaatua olevia uusia juttuja jotka oli välttämättömiä että sen 3.0:n sai yleensä olllenkaan toimimaan.

Eli pahimmillaan tuleva Citizencon pystyy olemaan samantason setback kuin mitä oli se yksi aikaisempi Citizencon (vai oliko se Anniversary?) jossa pitiolla SQ42 demo mutta ei ollut ts jos hommat menee pahasti solmuun tulee Citizencon jossa ei ole 3.3:ea ollenkaan.

(
1.JPG
2.JPG
3.JPG
4.JPG
5.JPG
)
 
Viimeksi muokattu:
Englannin EU Breksittiin liityen niin CIG on näimmän muuttanut systeemejä niin että Euromääräiset maksut ei mene enää Englannin Foundry 42:lle vaan ne menee Saksan Foundry 42:lle ts pysyvät vastaisuudessakin EU alueen sisällä sekoili Englanti mitätahansa tässä omaan jalkaansa ampumissekoilussa.

Ts tällähetkellä Dollari maksut näyttäisi menevän Losin CIG toimistolle, Punta maksu Englannin Foundry 42:lle ja Euro maksut Saksan Foundry 42:lle.
 
Viimeksi muokattu:
Jaa ite sain sen 10-30fps omalla koneella. Vähän kyllä outoa kun itellä 16-core ja Vega64 vesillä kellotettuna. No kävin katsomassa uudestaan ja näyttiksellä vain 400-500mhz kelloja. Mikähän tässä nyt mättää? Edit: päivitin ajurit ja käynnistin pelin uudestaan, nyt on kello 1000mhz vaikka pitäis olla ~1650mhz vähän heitellen. Eipä se FPS mihinkään suuntaan muuttunut.
 
Viimeksi muokattu:
Edelleen, fps on paljolti riippuvainen siitä oletko tyhjällä vai täydellä servulla. Voit kellotella maailman tappiin eikä se vaikuta yhtään mitään.
Tuo asia onneksi tulee muuttumaan 3.3:n myötä kun network bind culling ja object container streaming tulee.
 
Edelleen, fps on paljolti riippuvainen siitä oletko tyhjällä vai täydellä servulla. Voit kellotella maailman tappiin eikä se vaikuta yhtään mitään.
Tuo asia onneksi tulee muuttumaan 3.3:n myötä kun network bind culling ja object container streaming tulee.

Eipä se taida vaikuttaa kellotaajuuksiin onko se servu tyhjä tai täynnä :D Mutta näillä mennään, odotellaan ja palataan pelin pariin sittenkun pyörii sulavasti.
 
Epic. Mites tuo pyörii noin hyvin kun itsellä jäänyt FPS aika alhaiseksi mutta en ole sitä alun star basea pidemmälle jaksanut koittaa kun tuntui keskeneräseltä.
Johtuu juuri siitä kun et ole koittanut pisemmälle, se Olisar (starbase) pyörii hitaasti koska pelin lataaminen/käynnistyminen jatkuu taustalla paljon pisempään kuin ihmiset tajuaa
(esim. koneella jossa on vain kiintolevy pelin käynnistyminen/lataaminen voi pahimmilaan jatkua vielä 5-10 minuutia sen jälkeen kun olet herännyt siellä Olisarissa ja pystyt pelaamaan).
 
Eipä se taida vaikuttaa kellotaajuuksiin onko se servu tyhjä tai täynnä :D Mutta näillä mennään, odotellaan ja palataan pelin pariin sittenkun pyörii sulavasti.
SC on hyvinriipuvainen CPU tehosta niin että se näyttis ei ole se rajoittavatekijä jostajohtuen ne näyttiksen kellotaajuudetkaan ei välttämättä nouse tappiin.

Esim. itse pelailen monesti koneella jossa on vain GTX 670 ja i5 3570K niin siinäkin tuon prosessori rajoittaa menoa enempi kuin GPU
(tarkuus 1600x900 Low).

Muuten SC:tä ei kannata yrittää pelata tuota 1600x900 pienemmällä tarkkuudella vaikka peli tukee niitä koska pienemmillä tarkkuuksilla menee mm tekstit menee niin tuhnuksi että niitä on paha lukea/tulkita.

Tuon näyttiksen GPU:n teho riittäisi juuri ja juuri periaateessa 1080 tarkkuudelle saakka mutta kun siinä on vain 2Gt muistia niin se ei riitä vaan tarvisi sen 4Gt.

Tiekartta vaan on valitettavasti lakannut päivittymässä parin viime viikon aikana, ...
Ei ole lakannut mutta se viimeinen päivitys oli jonkin jutun siirto 3.3 versiosta 3.5 versioon (en muista mikä juttu oli kyseessä) joten se on jäänyt monelta huomaamatta (puutuva ei yhtä helppoa huomata kuin lisäys), tosin kyseeessä ei tainut olla mikään tärkeä yksityiskohta pelin toiminnan kannalta.
 
Viimeksi muokattu:
Hyppäsin sitten joukkopsykoosiin mukaan ja laitoin kovaa rahaa kiinni 30 € verran (lisää) ja hommasin Aegis Titanin.
Onhan tää ihan eri peli tuon aluksen myötä. Ylimääräinen gimball-kanuuna ja ylimääräinen missile rack + tavaratila, liikkuvuus ja KORKEUSMITTARI :D.
Tälläisellä aluksella tää peli pitäis tulla ihan vakionakin!

Missionit maistuu jälleen. Mut on tää vaarallinen tie panna fyrkkaa haisemaan näinkin keskeneräiseen peliin näinkin paljon. No okei, ei toi oo IRL raha eikä mikään (yksi ruokakauppareissu), mutta kuitenkin :shifty:
 
Hyppäsin sitten joukkopsykoosiin mukaan ja laitoin kovaa rahaa kiinni 30 € verran (lisää) ja hommasin Aegis Titanin.
Onhan tää ihan eri peli tuon aluksen myötä. ...

Missionit maistuu jälleen. Mut on tää vaarallinen tie panna fyrkkaa haisemaan näinkin keskeneräiseen peliin näinkin paljon. ...
Kaikissa peleissä joissa on starter aluksen tyylinen aloitus sen starter aluksen ja seuavan portaan aluksen välillä on aikamerkittävä ero näin on myös Star Citizenissä
(tuo Aegis Avenger Titan on päivityksensä jälkeen todella hyvä alus (mm sen nokkaaseen voi nyt vaihtaa jota ei aikaisemmin voinut tehdä)).

Tuosta pirulle pikkusormen antamisesta aluksen rahalla päivityksen suhteen jos jaksat sinniteellä sen 3.3-3.5 version julkaisuun saakka (ts vajaa pari neljännestä) niin ei tarvi enää päivitellä aluksia RL rahalla kun siinävaiheessa niitä voi ostaa pelin sisällä pelissä tienatulla rahalla.
 
Viimeksi muokattu:
Kaikissa peleissä joissa on starter aluksen tyylinen aloitus sen starter aluksen ja seuavan portaan aluksen välillä on aikamerkittävä ero näin on myös Star Citizenissä
(tuo Aegis Avenger Titan on päivityksensä jälkeen todella hyvä alus (mm sen nokkaaseen voi nyt vaihtaa jota ei aikaisemmin voinut tehdä)).

Tuosta pirulle pikkusormen antamisesta aluksen rahalla päivityksen suhteen jos jaksat sinniteellä sen 3.5 version julkaisuun saakka (ts vajaa pari neljännestä) niin ei tarvi enää päivitellä aluksia RL rahalla kun siinävaiheessa niitä voi ostaa pelin sisällä pelissä tienatulla rahalla.

Voi sitten Auroralla kiikuttaa jotain keisarillisia jätöslaatikoita kiertoradalle 180boxia/server crash niin on sitten varaa seuraavaan mopoon viikko ennen seuraavaa patchia ja wipeä :sparty:

Muutenkin jotenkin jännästi kyllä lurahti tuo alustenvuokraus 3.3:sta tuonne joulunajan toiselle puolelle. Toki business on business ja joulun aikaan rahaa vaihtunee runsaasti virtuaalilennokkeihin, jos vanhat merkit paikkansa pitää, joten miksi sitä lypsävää lehmää ampuisi. Päivääkään en kyllä ole uskonut tuohon "Oltais me teille nää vuokrapaatit annettu, mutta kun on niin vaikeeta koodata" selityksiin :btooth:
 
...
Muutenkin jotenkin jännästi kyllä lurahti tuo alustenvuokraus 3.3:sta tuonne joulunajan toiselle puolelle.
...
Hups se oli mun oma moka ei mulla ole mitään tietoa 3.5:een siirtymisestä tarkoitus oli kirjoittaa 3.3 mutta en tiedä mistä tuo aivopieru 3.5:stä tuli.

Vimeisin tieto on se että 3.3:een tulee ainakin alusten vuokraus/osto Arena Commander:issa mutta sitä ei sanottu tuleeko se samalla myös PU:n puolelle.

Teknisesti se ei vaadi mitään ihmeellistä tuoda alusten myynti myös PU puolle yhtäaikaa sen AC puolen kanssa, mutta itse veikkaan että CIG pähkäilee sen kanssa miten sen tekisi niin järkevästi että aluksilla olisi järkevä hinta jonka voi tienata sen yhden nejänneksen aikana riittävännopeasti mutta kumminkin niin että alukset ei olisi naurettavanhalpoja (kun pelihän nollautuu aina kun tulee uusi Alpha versio).

AC:ssa tuo alusten hinta ei ole ongelma kun siinä se alus vuokrataan vain 7 päiväksi kerrallaan sitä ei osteta
(tosin sama toimisi myös Alpha PU puolella jos CIG vain päätäisi että PU:ssa voi vuokrata alkusen ostamisen sijasta mutta CIG saattaa pelätä että se luo ennakkotapauksen josta meluttaisiin sitten kun aluksen muuttu ostettaviksi).

Jos jonkun ison aluksen voisi julkaisupelissä vuokrata 7 päiväksi kerrallaan se rikkoisi koko pelin toiminnan kun aina kun jollakin iskisi trollivaihe päälle hän voisi mitättömällä panostuksella vuokrata jonkin Idris/Javelin kokoisen aluksen ja mennä häiriköimään peliin siksi on täysin ymmärrettävää miksi CIG ei halua luoda ennakkotapausta tästä vuokrausmahdollisuudesta PU puolella.
 
Viimeksi muokattu:
Joku joka tätä kapulakieltä ymmärtää paremmin voi tarkentaa, mutta ymmärsin että suurelta osin Crytekin vaatimukset on hylätty oikeuden päätöksellä.
Joitain asioita ilmeisesti jäi vielä Crytekin taskuun ja voivat kasata uuden jutun jolla ei kuitenkaan taida olla tarpeeksi vahvaa pohjaa ja joka todennäköisesti sovitaan rahalla.

 
Joku joka tätä kapulakieltä ymmärtää paremmin voi tarkentaa, mutta ymmärsin että suurelta osin Crytekin vaatimukset on hylätty oikeuden päätöksellä.
Joitain asioita ilmeisesti jäi vielä Crytekin taskuun ja voivat kasata uuden jutun jolla ei kuitenkaan taida olla tarpeeksi vahvaa pohjaa ja joka todennäköisesti sovitaan rahalla.


Kun nuon tuon videon liiteessä mainitut

Leonard French | Lawful Masses with Leonard French
Youtuber Law | https://www.youtube.com/channel/UCJgU...

tekee omat videoonsa aiheesta
niin sitten on ihan oikeaakin tietoa (kun ainakin French on ihan oikea asianajaja)
kun Boredgamer on vain siviili ja saataa helposti tulkita noita lakikoukero tekstejä nurinkurin.


"mutta ymmärsin että suurelta osin Crytekin vaatimukset on hylätty oikeuden päätöksellä"

Juu muutama itsestäänselvästi perusteeton kohta hylättiin mutta jutu kokonaisuutena jatkuu
eli kyse ei ollut mistään suureltaosin hylkäämisestä
tosin osa voimaan jääneistä vaateista visiiin osin pohjasi tuohon hylätyyn
joten jutun painoarvo voi olla kokonaisuutena heikentynyt.


Jatko riippuu paljon siitä mihin Crytech todellisuudessa pyrkii
rahalliseen voitoon
vai siihen että ne saisi kiristettyä CIG:ltä sen luomaan tekniikaa Crytech:in käytöön.


---------------------------------------------------------------

Truckstop.png
 
Viimeksi muokattu:
Uusi Mustang



------------------------------------------------------------

27b6115e-df3e-453b-8684-eb4ede490eef.jpg


August 17th, 2018

Dear Citizen

This week saw a public Roadmap update, as the devs and producers balance bandwidth and solidify plans for upcoming releases.

The Galactic Guide takes us to Gurzil (also known as the Dark Sea) for a look into the past, present, and potential future of this unique star system.

Read on for a final shot at first responder glory, a subscriber vault that wants to express itself, criminal Q&A, leaderboard shenanigans, a tiny Hammerhead, and more.

Thank you for your continued support,

The Star Citizen Team

...
...

king of the roadmap

This week sees a significant update to the public Roadmap. You may notice that some features are dependent upon Object Container Streaming, which is the primary focus this quarter and one of our biggest technical challenges to date.

"

"

...
...

1f41a07e-0603-4fa4-b04b-998adf406186.png


CloudImperiumGames_StarCitizen_CovalexShipping.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Crytech:in asianajajien kikkailu alkaa mennä täyden pelleilyn puolelle

 
Oli niissä CIG:n lakifirman välittämissä vastineissakin ainakin aiemmin muutakin kuin neutraaleja vastikkeita.
En muuta väittänytkään.

Kyse on vain siitä että nämä Crytech lakimiehet käänti väittämänsä ylösalaisin että saisivan tuon yhden kohdan pysymään oikeuskäsittelyssä mukana ts niille ei ole mitään väli onko perustelussa mitää järjellistä perää ainut mitä ne tahtoo on että tuota kohtaa päästää vatvomaan oikeudessa mahdollisimman korkein kustannuksin (koska varmaankin olettavat että CIG ei halua korkeita oikeuskuluja).

------------------------------------------------------------------------------

Mitä Star Citizen Devi tekee kun se on sairaana ...
no tekee töitä kotoa tietenkin ...
eihän sovi sairastutta muita SC Devejä ;-)




PS Kun ei ole ollut hetkeen porua SC alusten hinnoista niin ajattelin laittaa esiin kaikki ne aluspaketit jotka näkee Pledge kaupassa vain siinätapauksessa että on tarpeeksi pöhkö (*)

pököille.jpg


(*) tarpeeksi pöhkö eli on jo laittanut peliin kiloeuron.
 
Viimeksi muokattu:
Mercury_Landed-Min.jpg


Mercury Star Runner


The Mercury, Crusader Industries’ star runner chassis

Crusader3-Min.jpeg

 
Viimeksi muokattu:
Nyt on perinteinen Gamescomin ilmaiskokeilujakso avattu, jos joku haluaa viikonloppuna testata.

https://robertsspaceindustries.com/promotions/Gamescom-Free-Fly
Meinasin itse kirjoitaa samaa.

------------------

Muuten tuo yllläoleva Mercury on suhteellisestiotaen yllättävän edulinen niin että jos sinulla jo on esim. Terrapin, Constelllation Andromeda tai joku muu vastaavan hintatason alus niin kannatta vilkaista josko haluisit päivttää se tuolaiseksi Mercuryksi melkein ilman välirahaa,
esim. se Terrapin päivittyy Mercuryksi 5€ välirahalla joka on hyvin kun Terrapin on yhdeenhengen alus joka kykenee tekemään vain yhtä juttua kun taas tuo Mercury on varsin iso 3 hengen alus ja sillä pystyy tekemään vähän vaikka mitä.

Plus tuo Mercury on epäsymmetterinen :)

Sensijaan Mercurya ei ehkä kannata ostaa suoraan RL rahalla jos ei ennestää ole itsellä jo muita aluksia koska tuon Mercuryn aseistus on suht kevy sen kokoon nähden (tosin sen aseet kaattaa koko 360 asteen pallon ja ne kaikki aseet on hallittavissa ohjaamosta) joten se on ehkä ainoana isona aluksena vähän turhan altis "vahingoille".

------------------

Sneakpeak

Cloudimperiumgames_StarCitizen_MockupofShipHUD.png


Voiskohan kyseessä olla

" 47M Reward - Engine Tuning Kit "
 
Viimeksi muokattu:
Andromedaa ei pysty päivittämään Mercuryyn kun ne on samanhintaiset.
 
Andromedaa ei pysty päivittämään Mercuryyn kun ne on samanhintaiset.
Jaha hyvä tietää, itsellä ei ole Andromedaa niin oletin että se ei siksi antanut kun testasin tuota päivitysmahdollisuutta.

Itsellä on Terrapin ja koska siitä päivitys tuohon on vain 5€ ostin sen päivityksen varalle niin että jos se Terrapin ei miellytäkkään niin on vaihtoehto päivittää tuohon (säilyttäen LTI:n).
 
Piti pistää lataukseen. Ensin tuli 12 gigan lataus,sitten asensi hetken ja nyt on 32 gigaa ladattavana. No huomenna pääsee testaamaan.
Oletko varma että se eka lataus oli 12 gigaa eikä 12 megaa tms, kun se eka lataus on pelkkä asennusohjelma niin on erittäin epätodennäkäistä että se olisi 12 gigaa.


Jos olette tekemässä uutta tiliä niin kannattaa kysyä joltakin (esim. minulta) refferal koodi
koska silloin saatte 500 € pelin sisäistä rahaa jolla pääse heti pelin alussa ostamaan jotain
(esim. vaikka aseen pelihahmolle tms (pelihahmolla on vakiona vain pistooli)).
 
Oletko varma että se eka lataus oli 12 gigaa eikä 12 megaa tms, kun se eka lataus on pelkkä asennusohjelma niin on erittäin epätodennäkäistä että se olisi 12 gigaa.


Jos olette tekemässä uutta tiliä niin kannattaa kysyä joltakin (esim. minulta) refferal koodi
koska silloin saatte 500 € pelin sisäistä rahaa jolla pääse heti pelin alussa ostamaan jotain
(esim. vaikka aseen pelihahmolle tms (pelihahmolla on vakiona vain pistooli)).
Kyl se oli 12 gigaa ensimäinen lataus sen launcherin lataamisen jälkeen,meni tunti meinaan ladatessa sitä. :D
Juu,on jo 5000uec tilillä,kun sellaseen koodiin aikasemmin törmäsin yhtä striimiä seuratessa.
 
Kyl se oli 12 gigaa ensimäinen lataus sen launcherin lataamisen jälkeen,meni tunti meinaan ladatessa sitä. :D
Juu,on jo 5000uec tilillä,kun sellaseen koodiin aikasemmin törmäsin yhtä striimiä seuratessa.
Ok siinätapauksessa se muistaakseni meni niin että se ei lataa todellisuudesssa tuota koko 32 Gt osutta vaan ne erotukset mitä on siihen 12Gt osuuteen eli se toinen lataus on jotain 20Gt - 32Gt, jos seuraat sen latautumisen etenemistä niin huomaat että se hyppäilee eteenpäin kun se jättää jo kertaalleen ladattuja osia lataamatta.

Todellinen kokonaisuudessaan ladatava määrä taisi olla jotain 39-42Gt välillä.
 
Huom !

Jos et ole saanut tilaamiasi SC:hen liityviä e-mail kirjeitä niin se voi johtua siitä että Turbulent mokasi päivittäessään sivua jolla niiden tilauksia hallitaan (kaikki tilausasetukset ei ole säilyneet), itsekkin olin ihmetellyt kun osaa kirjeistä ei ollut enää tullut.

Täältä
Account Settings - Roberts Space Industries
voit muuttaa itse kirjeiden tilausasetuksia (toimii vain kirjautuneena)


Newsletters

Weekly Newsletter
Squadron 42 Updates
Personalized Special Offers
Concierge Newsletter (tilattavissa vain jos olet Consierge tasolla)
Subscriber Newsletter (tilattavissa vain jos olet Subscriber)
 
Viimeksi muokattu:
Tämä ketju taitaa olla kaiken kattava newsletter :tup:
Ei lähellekkään, en ole pitkään aikaan edes mainininun kaikkia lettereitä/kuukausiraportteje joita tulee
(olen sitä mieltä että jos oikeasti kiinostaa ne löytää itsekkin)
olen vain laittanut joitain teasereita joistain
(lähinnä teaseri kuvan ja pikku lainaus vain yhdestä aiheesta kirjeessä/kkraportissa).

Eli jos joku oikeasti haluaa seurata pelinkehintystä (trollailun sijasta)
siihen ei todellakaan riitä ne niukat teaserit joita tänne laitan.


Esim. postaukseni #1861
Cairman Letter on kokonaan lähinnä sentakia kun se käsitteli monia sillähetkellä ajankohtaisia trollausaiheita
mutta kuukausiraporti ei ole lähekkään kokonainen siinä on vain pari teaseria raportista ja vain pieniosa kuvista.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
258 252
Viestejä
4 491 053
Jäsenet
74 171
Uusin jäsen
äänihaitta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom