Henkka77
Tukijäsen
- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 6 185
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä millaisia grafikka asetuksia pystyy käyttämään on todella iso ero kun aikaisemmin GTX 670 2Gt mallilla joutui yleensä käyttämään 1600x900 Low asetusta että oli edes auttaavasti pelattavissa niin nyt on pystynyt käyttämään 1980x1080 High asetusta ja siitähuolimatta on päässyt ihan pelattavaan nopeuteen.Juuh elikkäs. Olisarilla, avaruudessa ja Delamarilla pyöri about tasaisesti 30-35 fps ja välillä jopa 40 fps ilman kummempia droppeja, eli selkeesti paremmin kuin aiemmalla 3.2 versiolla.
Levskillä sitten meno oli jotain 10 fps luokkaa, eli melko tuskaista. Mutta selkee parannus kyllä aiempaan noin niinku yleisilmeellä. Ja mukavana bonarina tuossa PTUssa on että voi testailla noita (helvetin kalliita) aluksia, kuten uutta Hammerheadia.
EU-servulla olin.
Tämä läppärillä ja 2Gb GTX1050, 8 Gb RAM
Asetukset medium ja 1080p
Minusta se mitä käytännössä tosiasiassa tekee ratkaisee paljon enempi kuin se mikä jokin "profiili" on, ts jos ne luopuu joukkorahoitusstatuksesta ennen kuin ovat hoitaneet ne vastuut jotka ovat sitoutuneet hoitaman rahat saadessaan se on väärin ja lähentelee petollista....
Enkä nyt tämän firman omistajaportaan profiilista saa mitenkään erityisen koijarimaista kuvaa. ...
Toisalta minä tunnen yhden Tuomarin Pojan joka on Ura (talous) Rikollinen niin että mitä tuo Profesorin Poika höpötys muka tarkoittaa.... Robertsit ovat Manchesterin yliopiston professorin poikia, joiden elämän tarkoitus tuskin on ...
Taas sinä jatkat selittelyä siitä milläperusteella CR on täydellinen eikä tee mitään väärin sen sijasta että ottaisit itse kantaa siihen mitä odotit oikeasti saavasi sen lupauksen perusteella johon CR/CIG sitoutui vastaanottaessan sinun rahasi.Kysy siltä tuomarilta kuuluuko pohjoisamerikkalaisiin joukkorahoituskuvioihin kovin olennaisena osana esimerkiksi 20 aurinkokunnan takuu? Jos joukkorahoitat "peliä" vuonna 2012 ja sinulle annetaan vastineeksi "peli" vuonna 2018, niin lain varjelus ulottui korkeintaan siihen ja niillä pledge-sopimuksilla on nykyään joukkorahoittajille ihan yhtä paljon arvoa tai käyttöä kuin satunnaisilla horinoilla vuosimallia 2012-2017, millä peliä on markkinoitu. Tuskin CIG nyt ihan sattumaltakaan tämän vuoden alussa 3.0:n myötä lopetti rahojen palauttamisen kuin seinään, sulkien lisäksi kaiken kommunikaation pyytäjien suuntaan sillä rintamalla.
Kickstarter -pelejä ei ole tiettävästi tarvinnut varsinaisesti toimittaa, kun esimerkiksi Limit Theory lopetti puuhastelun kuudentena vuotenaan. Vaikea on nähdä CIG:n myötäsyntyisen oikeuskokemuksen perusteella, että firma olisi joukkorahoituksessaan tarjonnut älyttömän laajoja turvatakuita, jotka kattaisivat aina 20 aurinkokuntaa tai mitä nyt ikinä kukaan keksiikään, eikä vaan "peliä", jota satojen muiden projektien lailla joukkorahoitettiin. "Peliä", joka viimeisimmän tiedon perusteella saatiin vuosien 2018-2020 välillä.
Kertaalleenhan CIG-herrojen elokuvatuotantoyhtiö hävisi miljoonaoikeusjutun Kevin Costnerille. Tuskin siellä nyt niin uunoja ollaan, että vuonna 2012 C. Roberts ja O. Freyermuth olisivat ryhtyneet oikeudessa vastuulliseen asemaan muutoin kuin aivan minimivaatimusten täyttämisen osalta.
Media ja suuri yleisö saattaa olla yhä uhkana vaikka "peli" on jo ulkona, mutta sekin on hyvin tuuliviirimäinen alusta. Näkyvyyttä ja mainospaikkoja pelilehdistössä voi kuitenkin aina ostaa, kuten CIG on jo pienessä mittakaavassa tehnyt muutaman julkaisun jutun suhteen. Citizenconin hypen aikaan on lisäksi luettu jo huomattavasti leppeämpää Redditin /Gamesiä.
CIG ja CR (erityisesti Citzencon 2018 loppupuheessa) todisti että ei ole mitään realiteetia/haastetta ratkaisematta joka estäisi sen alkuperäisen joukorahotuslupauksen pelin toteuttamisen siinä alkuperäisessä luvatussa mittakaavassa julkaisuun mennessä joten jos CR/CIG jättää sen tekemättä se on teko ilman mitään syytä muuta kuin että he päätivät tahalaan syödä sanansa....
Pelintekemisen realiteeteistä tai haasteista ei siinä vaiheessa ollut tietoa sen enempää kuin osaavan työvoiman merkityksestä näissä hankkeissa,
...
Taas jatkat oikeudellisesta vastuusta jaaritelua vaikka en puhunut siitä vaan sanansa pitämisestä suoraselkäisellä tavalla.... Näillä näkymin voit tämän peli- ja peliesinefirman haastaa oikeuteen, mutta toinen asia lienee, että kannattaako... sen verran selvä peli taitaisi IcePen v. Cloud Imperium Games olla.
RSI sivuilta account ja sieltä move to ptu. Salasana ja toimintaohjeet tulee spostiin.Tuota 3.3 ei siis 3.22 launcher löydä/päivitä siihen? Tai ainakaan itsellä ei tuo mitään halua päivittää. Täytyy sanoa että ehkä on la-illan peruskooma ja ajatus ei kulje mutta en kyllä oikein mitään ymmärtänyt niistä ohjeista siellä.
Tuota 3.3 ei siis 3.22 launcher löydä/päivitä siihen? Tai ainakaan itsellä ei tuo mitään halua päivittää. Täytyy sanoa että ehkä on la-illan peruskooma ja ajatus ei kulje mutta en kyllä oikein mitään ymmärtänyt niistä ohjeista siellä.
PPS Tärkein joukorahoitusvelvoite on se että kaiken joukorahoituksen aikana bäkkereiltä kerättävän rahan täytyy mennä pelinkehitykseen sitä ei saa mitenkään ottaa voitoina ulos firmasta tämä on se syy miksi minä haluan pitää kiinni siitä että peliä ei saa määritellä ennenaikaisesti julkaisuversioksi, jos/kun minä annan rahaa pelinkehityskeen sen rahan on mentävä siihen pelinkehitykseen.
PTU:ssa vai Live versiossa.Eilen illalla oli iso liuta aluksia lennettäväksi, tänään näkyi vain ne omat kaksi?
Miten niin "alkaa pikkuhiljaa..." minähän olen jalkuvasti alusta-alkaen sanonut samaa että peliä ei saa antaa muutta julkaistustatukselle ennen kuin se on kehitetty sille tasolle joka joukorahituksen alussa luvattiin, niin kauan kun se ei ole ulkona julkaisuversiona joukorahoituksen ehdot pätee tuon tuloutuksen suhteen.tulospalkkiona palkan osana ulos. johdon tulospalkkiot tietenkin 1000x verrattuna rivikoodariin. hyvä että sinullekin alkaa tämä kuvio pikkuhiljaa valkenemaan.
PTUPTU:ssa vai Live versiossa.
Aikaisemminkin on tainnut tapahtua sitä että kaikki alukset ei ole olleet auki enää siinävaiheessa kun PTU laajenee kakikille avoimeksi (muuten esim. tällähetkellä jokaservulla lentelisi yhtäaikaa melkein 50 Hammerheadia joka ei välttämättä ole hyvä juttu sen PTU testaamisen kannalta).
Tuon Laucherin kehitys taisi jäädä vähän vaiheeseen kun se yksi pudotusvaliko antaa ymmärtää että Live/PTU valinta tehtäisiin siitä mutta sitä ominaisutta ei kumminkaan koskaan otettu käytöön, vaan käytössä on kaksi identtisen näköistä Launcheria joista kummastakin pudotusvalikosta valitaan se Live ts edes PTU Laucherissa ei ole PTU vaihtoehtoa.PTU:lle on oma launcher, ohjeet on tuolla ylempänä..
Juu se tuli yllättävän nopeasti ja toimii yllättävän hyvin varsinkin kun huomioi että se ei ole vielä täysin valmis ja myös se Network Bindculling taitaa vielä puutua kokonaan PTU:sta eli se tuo vielä oman jouhevuusparannuksensa.Sanon rehellisesti että olen kyllä aidosti yllättynyt kun ilmeisesti clienttipuolen OCS oikeasti on saatu peliin mukaan ja se jopa kuulostaa toimivan. ...
Pelissä ei tähänmennessä ole ollut muuta kuin avaruudessa dogfigting lentäviä NPC aluksia niin että kyllä se selitys planeetaan ilmakehässä järkevästi lentävien NPC alusten puuteesta on ihan järkeenkäypä eikä tarvi olla mikään salaliito, varsinkin kun huomioi sen että koko Hurston tehtävä demo pysyi nippanappa pystyssä niin että lisä epävakaus törmäilevillä NPC:illä olisi todennäköisesti tehnyt demo tehtävän läpipeluu kelvottomaksi (kaatuihan se tehtävä nytkin tuon demonaikana kahdesti (vai oliko se kolmesti)).... kuten miksi missään ei näkynyt muita lentäviä aluksia ...
Pelin pystyy saamaan helposti valmiiksi täytten sen alkuperäisen joukkorahoituksen lupauksen ja se onnistuu ihan kohtuu lyhyessä ajasssa (tämän 3.3 PTU:n perusteella), ainoa mikä pitäisi tehdä olisi se että ne aurinkokunnat kehittäisi ensisijaisesti sen alkuperäisen suunnitelman mukaan ts planeetoilla ei ole laskeutumispaikkoja kuin muutamailla rajatuilla alueella (ja planeetan pinnan monimuotoisuus olisi myös rajoittunut niiden ulkopuolella).... Sinihiekan kanssa olen samoilla linjoilla, että selkeästi CIG on jo hyvän aikaa valmistellut pelin ”julkaisemista” minimiominaisuuksilla, jotta peli yleensäkään ikinä saadaan ”virallisesti” valmiiksi. Vaikka kyse liene olosuhteiden pakosta, ...
Muuten ensivuonna 2019 on on kaksi Citizenconin kaltaista tapahtumaa toinen on Citizencon suurinpiirtein samaan aikaan kuin tänä vuonna oli ja toinen on Joulukuussa 2019 eikä sen aihettta ole julkaistu mutta se ei oikein voi olla Star Citizen MMO pelin julkaisu (ei ehdi niin valmiiksi) joten käytännössä sen on pakohko olla jokin Squadron 42 peliin liityvä julkaisu (oma villi veikaukseni koska Intel yhteistyö jatkuu ne julakaisee sen että Squadron 42 peli tulee paketoituna Intel pelinäytönohjaimen kanssa vuoden 2020 aikana (ts Intel maksaisi jokaisesta myydystä näytönohjaimesta CIG:lle n. 70€)).
No Intel o n sanonut tekevänsä jotain näytönbohainta ja sen julkaisu on todennäköisesti aikaisintaaan 2020 ja koska CIG:n ja Intelin väinen yhteistyö jatkuu vieläkin on tuollaisen villin veikakuksen heitolle ihan riittävästi pohjaa.Mitähän näytönohjaimia se Intel tekee, että peliä voisi siihen paketoida?
Onko tieto mistä lähteestä? Ja onko joulukuun tapahtuma lyöty lukkoon jo nyt?
Batgirl oli vapaaehtoine työntekijä tuossa Conissa ja sehän sanoi että saaatoi illan loppuvaiheessa Sandya vessaan ts Sandy ei välltämät ollut enää varsianisesti edustuskunossa siinävaiheessa joten ei kameroita siksi itsekin sanoin että Sandyn ei varmaankaan ollut tarkoitus kertoa mitään siitä 2019 Joulukuut Tapahtumasta vielä tässävaiheessa (hipraka + kusihätä + fani joka hidastaa vessanpääsyä kyselyllä = lipsahdus puheessa jostain mitä ei olisi pitänyt kertoa ;-) ).Harmi, ettei lausunto tarttunut salaa kameralle, kun nämä fanitapaamiset tuntuvat tuottavan aikalailla vastuu siirtyy kuulijalle-materiaalia.
...
tuosta pitäisi antaa jonkinsortin palkinto ... meinaan kun onnistuu haastattelemaan Zurovecia niin että Zurovec ei pajata jatkuvasti kuin papupata... Etenkin, kun Joe antoi Tony Zurovecin välillä puhuakin. ...
YouTube-tähti AngryJoe oli myös Citizenconissa laittamassa kehittäjiä koville
Mistään en tiedä, mutta onko riittävästi valoa?
Hyvin monet webcamit kasvattavat hämärässä automaatisesti valotusaikaa paljon ts se ruudunpäivitysnopeus tipahtaa valotusajan kasvun vuoksi.Miesluolassa valoa..?
Pitää kokeilla tänään valon kanssa, mutta jos tuo ei muuten toimi niin olkoot. En tykkää pelata valojen kanssa enkä ala tuon featuren takia valoja pitämään päällä.
Juu kun ei ole kilpailijoita yksikään normi webikamera ei näytä pystyvän 60FPS nopeuteen hämärässä....
Facewaren propagandaa. Tuotteella lienee mukava hinta, jos sen ensi vuoden alussa tai milloin nyt ikinä saavat ulos.
Tuon veikkaaminen missävaiheessa CIG pukkaa pelin Liveen on vähän vaikeaa kun se on vaihdellut kuinka bugisena ne on pelin pukanneet Liveen.Joko PTU rupeaa olemaan niin vakaa, että sitä voisi odotella liven puolelle lähiaikoina?
Ainakin spectrumin patchnotejen mukaan näyttäisi ettei game-breakeraita olisi enää ämpärillistä.
Nyt kun katsoin tuota haastattelua niin tuo AngryJoe tuntuu olevan melkopahasti pihalla sekä siitä minlälainen peli on kyseessä (sotkee esim. SC ja SQ42 pelit täysin toisiinsa) ja siitä missävaiheessa pelinkehitys on ja mitä on pelattavissa (puhui välissä niin kuin ei olisi oikeastaan mitään pelattavissa "vain erilisiä moduleja").Vielä vois pikkusen enemmän yrittää puhua haastateltavan juttujen päälle ja rakastaa omaa egoaan..
...
Tämä kone jolla pelaan sisältä i5 3570K + GTX 670 2Gt + 16Gt 1600Mhz muistit + HD (ei SSD:tä) niin että sulla täytyy olla todella rupu kone jos ei pysty pelaamaan 3.3 versiota.Pääsee ehkä ensikesänä pelaamaan ku saa uuden koneen... =(
Muuten riittäis mutta 580:ssa on vain 1,5 Gt ja minimi taitaa ola tuon 2 Gt mikä löytyy mun 670 kortista.4690k,8gb,GTX580 3x SSD=) Downgreidannu vähän. Sain töitä ni on varaa pian ostaa käteisellä uus koneen sisältö
Ei tuo 30fps nykyään riitä pelaajille mitenkään päin. Oletko aivan varma tuosta tavoitteesta?Viimeisimmissä PTU päivityksissä alkaa näkyä vähän selalisia oireita että CIG valmistautuu julkaisuversion ulospukkaukseen (vaikka PTU on vielä varsin buginen)
koska pelaajamäärää per severi on ilmeisesti kasvatettau paljon (tämä on aikaisemmin tapahtunut julkaisuversioon siirryttäessä)
jonkaseurauksena FPS lukemat on laskeneet aiankin minula merkittävästi,
peli vieläkin toimii selvästi paremmin kuin 3.2.2 mutta se ei ole enää sellaista korkeiden FPS:n juhlaa niin kuin se aikaisemmin oli
vaan nyt on asialliseti riittävät FPS:sät (pitää huomioida että se on keskimääräinen 30FPS lukema johon CIG tähtää julkaisuversiossaa ei joku 60FPS).
Ei tuo 30fps ole mikään tavoite. Tarkasti tästä ei ole yleisellä tasolla CIG puhunut, mutta käsittääkseni tarkoituksena on, että mahdollisimman iso osa pelaajista pääsisi vähintään siihen keskimääräiseen 60+fps. Tällä hetkellä suorituskyvyn parantaminen on niin isosti esillä roadmapissa, että sen eteen tulee tapahtumaan seuraavan vuoden sisällä todennäköisesti varsin paljon.Ei tuo 30fps nykyään riitä pelaajille mitenkään päin. Oletko aivan varma tuosta tavoitteesta?
En taaskaan ollut näimmän täysin pilkun tarka ... en puhunut pelin julkaisuversiosta.Ei tuo 30fps nykyään riitä pelaajille mitenkään päin. Oletko aivan varma tuosta tavoitteesta?
Ei tuo 30fps ole edellenkään mitenkään erityinen tavoite. Tavoite on vain saada peli pyörimään niin hyvin kuin mahdollista. Ei tuollaisia tarkkoja lukuja edes ole järkeä ottaa tavoitteeksi, kun peliä pelataan niin erilaisilla kalustoilla.En taaskaan ollut näimmän täysin pilkun tarka ... en puhunut pelin julkaisuversiosta.
Tällähetkellähän peli on vielä kesken, siitä puutuu esim. todelliset keinot vaikuttaa realiajassa pelaajan kokemaan FPS:ään, ts esim. se Server Meshing puuttuu joten CIG ei voi mitenkään realiajassa muuttaa sitä kuinkapaljon pelaajia sattuu olemaan samalla palvelimella.
Ts tuon 30 FPS on se minimi FPS joka on tavoitteena pelin tämänhetkisellä ulkona olevalla Alpha versiolla jossa siihen FPS:ään ei voi vaikuttaa sen jälkeen kun Serveri on käynnistynyt ja kaikki pelaajat ovat kirjautuneet Serverille.
Otahuomioon että CIG:n pitää pystyä löytämään ne pullonkaulat joita tarvii parantaa ja niitähän ei löytyisi jos Serverin kuormitus laskettaisiin niin alas että 60 FPS olisi taatu jokaikiselle pelaajalle.
Laitapa huviksesi tätä PTU versiota pelatessasi se pelin sisäinen GPU/FPS diagnostiikka päälle/näkyviin ja katso milloin sen väri muuttuu keltaisest punaiseksi.Ei tuo 30fps ole edellenkään mitenkään erityinen tavoite. ...
Muuten ihmiset on ymmärtäneet aika pahasti väärin sen miksi Serveri OCS tarvitaan ja mikä sen tavoite on, kun sillä ei ole oikeastaan mitään tekemistä FPS luvun kanssa.... joista tällä hetkellä oleellisimpina tietysti client-side OCS ja myöhemmin mukaan tuleva server-side OCS.
Niin, tuo on kyllä tyhmä tapa päätellä mitään "tavoitetta". 30fps on usein rajana sille, että luku näytetään punaisena, jos sen alle mennään. Tällä ei ole mitään tekemistä tavoitteen kanssa, vaan käyttäjäkokemuksen kanssa. Kun mennään 30fps:n alle, niin pelikokemus muuttuu ratkaisevasti huonommaksi.Laitaapa huviksesi tätä PTU versiota pelatessasi se pelin sisäinen GPU/FPS diagnostiikka päälle/näkyviin ja katso milloin sen väri muuttuu keltaisest punaiseksi.
Jep CIG:n tavoite on se että pelin FPS ei tipu alle 30 FPS missään tilanteessa.
Muuten ihmiset on ymmärtäneet aika pahasti väärin sen miksi Serveri OCS tarvitaan ja mikä sen tavoite on, kun sillä ei ole oikeastaan mitään tekemistä FPS luvun kanssa.
Serverinpuolella OCS tarvitaan muistin hallinnann vuoksi kun Serverin tarvii tällähetkellä varastoida kaikki käsiteltävä data keskusmuistiin eikä edes AWS:n servereissä ole rajatonta määrää keskusmuistia, eli Seversipuollella OCS tarvitaan käsiteltävien datasettien joustavaan hallintaan.
Ilman Serveri puolen OCS:ää ei peliin oikeastaan voi tuoda tulevan Hurston laajennuksen lisäksi merkittävästi lisää ilman että serveri tukehtuu käsiteltävään datamäärään, tämä tulee vaikuttamaan tuleviin Roadmappeihin koska ne täytyy säätää sopimaan siihentahtiin missä Server Meshing ja/tai Server OCS tulee koska Server Meshingillä voi kiertää Server OCS:n puutumista (jos sen Server Meshingin voi saada toimimaan ilman OCS:ää).