Itse taas ymmärrän tämän: ”Even with the drive 90% full, write rates were good, so it's not like you write 250 GB/s once at full speed and then have terrible write rates until you free up those 250 GB, which will probably never happen on a 1 TB SSD.”, niin että kirjoitus alkaa hidastua vasta kun koko levyllä on alle tuon 250GB verran vapaata tilaa eli vasta n. 700GB jälkeen (1Tb mallissa). Millään muulla tavalla en ymmärrä miten levyn ollessa 90% täynnä voisi kirjoitusnopeus olla edelleen ”good”, enkä usko että ”good” meinaisi 150MB/s kirjoitusnopeutta.Siirretty muualta.
Jos sulla on levyllä 500GB tavaraa niin sitä SLC-puskuria on saatavilla enään 125GB koska vapaata tilaa on 500GB. Tilaa jossa on dataa ei voi käyttää puskurina, päälle kun ei voi kirjoittaa. Eli kun lätkäset tuon codin sinne niin puolet asennuksesta menee hitaalla. Codin asennuksen jälkeen puskuria on enään 62GB(neljäsosa vapaasta 250GB:sta). Ainakin minun levyissäni tuppaa olemaan dataa enemmän kuin 50% kokonaistilasta.
Missään nimessä tuo ei ole järkevä ostos levyksi jolle kirjoitetaan isoja tiedostoja paljon ja päivittäin, mutta uskoisin esim. varastolevyksi tuon olevan varsin kilpailukykyinen ja pätevä. Tosin Sabrent Rocket (TLC-versio) olisi amazon.de:ssä vain 20€ (1Tb mallit) kalliimpi joten itse ottaisin ehkä mielummin sen kuin QLC levyn, jos siis toimittavat sitä Suomeen.