Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
P.S.! Kiitos palautteesta ja antoisasta keskustelusta koskien tuota pikatoimitusnappulaa. Välitin kehitysehdotukset eteenpäin :)
 
Onko hiirimaton alle laitettavaa "pehmustavaa" tasoa olemassa? Olen alkanut kokea kipua, kun lepuutan kättä pöydällä, vaikka sama asento oli täysin kivuton usean vuoden. Lisäksi pöydän pinnassa on useita kevyitä lommoja, jotka voivat vaikuttaa hiiren sensoriin, en pysty helposti hiomaan. Koon pitäisi olla jotain 450 x 400 (SteelSeries QcK+ -hiirimatto).

Deltaco Gaming GAM-002 -rannetuen ostin äskettäin, tuntuu hoitaneen näppäimistöpuolen kuntoon. Rannetukea en halua, niitä tuskin suositellaan pelikäyttöön juurikin liikeradan vuoksi.
 
Ihmettelin hiukan että jimssin verkkokaupan kassalla ei ole ollenkaan erillistä toimitusosoite-valintaa. Vai enkö vain nähnyt sitä ?
 
Onko hiirimaton alle laitettavaa "pehmustavaa" tasoa olemassa? Olen alkanut kokea kipua, kun lepuutan kättä pöydällä, vaikka sama asento oli täysin kivuton usean vuoden. Lisäksi pöydän pinnassa on useita kevyitä lommoja, jotka voivat vaikuttaa hiiren sensoriin, en pysty helposti hiomaan. Koon pitäisi olla jotain 450 x 400 (SteelSeries QcK+ -hiirimatto).

Deltaco Gaming GAM-002 -rannetuen ostin äskettäin, tuntuu hoitaneen näppäimistöpuolen kuntoon. Rannetukea en halua, niitä tuskin suositellaan pelikäyttöön juurikin liikeradan vuoksi.

Kuinka paksu tämän pitäisi olla? Hanki paksumpi hiirimatto? Esim. QcK Heavy tai laita useampi hiirimatto päällekkäin. Itsellä 900mm leveä matto pöydällä mihin saan näppiksenkin, ja sitten sen päällä itse päähiirimatto, kun en tuon leveämmän pinnasta pidä. Näillä taitaa olla se 6-7mm yhteispaksuutta.
 
Ihmettelin hiukan että jimssin verkkokaupan kassalla ei ole ollenkaan erillistä toimitusosoite-valintaa. Vai enkö vain nähnyt sitä ?

Moikka! Vakiona tosiaan oletuksena on, että laskutus- ja toimitusosoite ovat samat. Jos maksuehtona ei ole lasku tai luotto, niin toimitusosoitteen (ja vastaanottajan nimen) saa vaihdettua asiakaspalvelumme kautta - merkitse tällöin haluamasi toimitusosoite Lisätiedot -kenttään.
 
Onkohan siellä jotain häikkää,kun en pääse kirjautumaan asiakastililleni?
Tapahtui virhe haettaessa käyttäjätunnuksen asiakastietoja, yritä uudelleen.
 
Onkohan siellä jotain häikkää,kun en pääse kirjautumaan asiakastililleni?
Tapahtui virhe haettaessa käyttäjätunnuksen asiakastietoja, yritä uudelleen.

Joo, samaa ihmettelin itsekin juuri. Ei päästä kirjautumaan.

No hyvä, etten ollut ainoa. Elikkä jimmsin päässä virhe.
Edit. eipä virhe kauaa kestänyt:D

Joku tilapäinen hikka :o liekö niihin arvosteluihin liittyvää säätöä tms....
 
Suuret kiitokset Jimmsille viime torstaina tilatun jäähyn nopeasta toimituksesta. Pikakäsittely tuli tarpeeseen kun uusi prossu huusi AIOa päälleen ja saikin sen heti perjantaina!
 
Näinkin voi asiakaspalvelun hoitaa.

Tietokoneen kasaamisen aloitin mustana perjantaina 29.11 koneen osat tilaamalla (+3000€), postin lakosta huolimatta, tavarat saapuivat vähintään viikossa tilauspäivästä lukien.

Proshop lisätilauksesta osa tuli Norjan kautta ja sekin tuli 1vko. +maanantaina.

Ainoa joka epäonnistui oli Jimms, eli tilauspäivä sama kuin muilla.

Odottelin päivän jos toisenkin, ja 20.12 laitoin sähköpostia Jimmsille, missä tiedustelin tilauksen kohtaloa johon vastattiin että osa tilauksesta vielä puuttuu, mutta vastattiin : Laitan nyt joka tapauksessa osatoimituksella pikana tuon kotelon sekä polttavan Blu-ray comboaseman, niin saataisiin ne teille mahdollisimman pikaisesti.


Siis pikaisesti, mutta kun kolme päivää myöhemmin kyselin ettei mitään toimitusta näy olevan matkalla, niin tähän vastattiin, että paketti oli edelleen liikkeen lattialla odottamassa lähettämistä.???

Eletään siis tammikuun alkua, ja 4-5 päivän luvattu toimitusaika on kestänyt jo yli kuukauden.

No tulihan ne kamat sieltä lopulta, ja ei kun konetta kasaamaan, vaikka kokoonpanosta puuttuikin yksi komponentti (Jimmsiltä), niin sain kone tulille ja pienen kaapeliongelman jälkeen jopa hyvät tulokset Benchmarkista joten kaikki piti olla ok.

Mutta .... kotelon suojia kiinnittäessä , toinen etulevyn pikalukoista ei lukkiutunut, vaan jäi auki ja levy raolleen.

No ei kun yhteyttä Jimmsin asiakaspalveluun, vanhalla viestiketjulla ilmoittamaan ilmenneestä viasta. Laitoin myös kuvan missä vika ilmenee, ja ehdotuksen, että sopiva korvaus viasta ja asia olisi ok.

Mutta tuomio olikin aika yllättävä, eli haluavat tarkastaa tuotteen, ja sen jälkeen lähettävät uuden kotelon, jos vika on todellinen. Siis ei voinut olla totta!!!!!!

Puretaan siis kasattu kone, paketoidaan, lähetetään turkuun , siellä tutkitaan ja lähetetään uusi tilalle.

Laitoin uutta sähköpostia uuteen viestiketjuun, ja mukaan myös videon missä vika ilmenee ja todentuu, asiakaspalvelu oli ymmärtäväinen ja oli hyväksymässä videon ”todisteeksi”, mutta kun laitoin sähköpostia lisäselvitykseksi sain seuraavana päivänä vastauksen missä asenne oli taas muuttunut, ja pyydettiin palauttamaan tuote tarkastusta varten, huolimatta siitä mitä työtä ja kuluja se aiheuttaa. En tiedä kenen muroihin olen kussut, mutta tässä tapauksessa alkaa jo olla jotain henkilökohtaista mukana?

No nyt on kone purettu ja kotelo lähdössä turkuun.

Olen kyllä muutamasta verkkokaupasta ehtinyt tässä vuosien varrella tilaamaan tavaraa, myöskin ulkomailta , ja jos ongelmia on ilmennyt niin asiat saatu hoidettua järjellä ja ilman turhia kuluja.

Nyt jään odottamaan mielenkiinnolla miten asia etenee.

Tämän tuotteen palautan ja ostan sen jostain muualta, koska jos ensimmäinen kerta kesti kuukauden, niin Jimmsin tämän hetkisellä asenteella se veisi toisen mokoman.
Näinkin voi asiakaspalvelun hoitaa.

Tietokoneen kasaamisen aloitin mustana perjantaina 29.11 koneen osat tilaamalla (+3000€), postin lakosta huolimatta, tavarat saapuivat vähintään viikossa tilauspäivästä lukien.

Proshop lisätilauksesta osa tuli Norjan kautta ja sekin tuli 1vko. +maanantaina.

Ainoa joka epäonnistui oli Jimms, eli tilauspäivä sama kuin muilla.

Odottelin päivän jos toisenkin, ja 20.12 laitoin sähköpostia Jimmsille, missä tiedustelin tilauksen kohtaloa johon vastattiin että osa tilauksesta vielä puuttuu, mutta vastattiin : Laitan nyt joka tapauksessa osatoimituksella pikana tuon kotelon sekä polttavan Blu-ray comboaseman, niin saataisiin ne teille mahdollisimman pikaisesti.


Siis pikaisesti, mutta kun kolme päivää myöhemmin kyselin ettei mitään toimitusta näy olevan matkalla, niin tähän vastattiin, että paketti oli edelleen liikkeen lattialla odottamassa lähettämistä.???

Eletään siis tammikuun alkua, ja 4-5 päivän luvattu toimitusaika on kestänyt jo yli kuukauden.

No tulihan ne kamat sieltä lopulta, ja ei kun konetta kasaamaan, vaikka kokoonpanosta puuttuikin yksi komponentti (Jimmsiltä), niin sain kone tulille ja pienen kaapeliongelman jälkeen jopa hyvät tulokset Benchmarkista joten kaikki piti olla ok.

Mutta .... kotelon suojia kiinnittäessä , toinen etulevyn pikalukoista ei lukkiutunut, vaan jäi auki ja levy raolleen.

No ei kun yhteyttä Jimmsin asiakaspalveluun, vanhalla viestiketjulla ilmoittamaan ilmenneestä viasta. Laitoin myös kuvan missä vika ilmenee, ja ehdotuksen, että sopiva korvaus viasta ja asia olisi ok.

Mutta tuomio olikin aika yllättävä, eli haluavat tarkastaa tuotteen, ja sen jälkeen lähettävät uuden kotelon, jos vika on todellinen. Siis ei voinut olla totta!!!!!!

Puretaan siis kasattu kone, paketoidaan, lähetetään turkuun , siellä tutkitaan ja lähetetään uusi tilalle.

Laitoin uutta sähköpostia uuteen viestiketjuun, ja mukaan myös videon missä vika ilmenee ja todentuu, asiakaspalvelu oli ymmärtäväinen ja oli hyväksymässä videon ”todisteeksi”, mutta kun laitoin sähköpostia lisäselvitykseksi sain seuraavana päivänä vastauksen missä asenne oli taas muuttunut, ja pyydettiin palauttamaan tuote tarkastusta varten, huolimatta siitä mitä työtä ja kuluja se aiheuttaa. En tiedä kenen muroihin olen kussut, mutta tässä tapauksessa alkaa jo olla jotain henkilökohtaista mukana?

No nyt on kone purettu ja kotelo lähdössä turkuun.

Olen kyllä muutamasta verkkokaupasta ehtinyt tässä vuosien varrella tilaamaan tavaraa, myöskin ulkomailta , ja jos ongelmia on ilmennyt niin asiat saatu hoidettua järjellä ja ilman turhia kuluja.

Nyt jään odottamaan mielenkiinnolla miten asia etenee.

Tämän tuotteen palautan ja ostan sen jostain muualta, koska jos ensimmäinen kerta kesti kuukauden, niin Jimmsin tämän hetkisellä asenteella se veisi toisen mokoman.

Nyt on rahojen palautusta odoteltu reilu viikko, vaikka palautus luvattiin 1-5 pankkipäivässä. Ei kyllä yllätä yhtään.
 
Nyt on rahojen palautusta odoteltu reilu viikko, vaikka palautus luvattiin 1-5 pankkipäivässä. Ei kyllä yllätä yhtään.

Moikka! Viisi pankkipäivää on käytännössä runsas viikko ja se pitää kyllä pääsääntöisesti takarajana hyvin paikkaansa - jos laitat yksärinä RMA-numerosi tai alkuperäisen tilausnumerosi niin saan tsekattua mikä tässä on tilanne!
 
Nyt on rahojen palautusta odoteltu reilu viikko, vaikka palautus luvattiin 1-5 pankkipäivässä. Ei kyllä yllätä yhtään.

Moikka! Viisi pankkipäivää on käytännössä runsas viikko ja se pitää kyllä pääsääntöisesti takarajana hyvin paikkaansa - jos laitat yksärinä RMA-numerosi tai alkuperäisen tilausnumerosi niin saan tsekattua mikä tässä on tilanne!

Edit: sain reskontrasta tiedon, että Checkoutin kautta on mennyt hyvitys tästä mutta et ilmeisesti ole vastannut Checkoutin viestiin jossa pyydetty vahvistamaan tilinumero? Jatketaanpas yksärillä!
 
Saadaanko huomenna HELMIKUUN KUUKAUSITARJOUKSET? Kun etusivulla on vielä TAMMIKUUN.

Lahjakortilla olis vielä muutama euro jäljellä niin jotain pitäisi keksiä sille käyttöä. Siis jotain <20€. Yllättäkää minut!
 
@Jimm's Laitoin äsken teille yksäriä koskien noblechairs -pelituolin tilastani. :) Laitatteko yksäriä tulemaan takaisin päin minulle heti, kun ehditte? Kiitos!
 
Saadaanko huomenna HELMIKUUN KUUKAUSITARJOUKSET? Kun etusivulla on vielä TAMMIKUUN.

Lahjakortilla olis vielä muutama euro jäljellä niin jotain pitäisi keksiä sille käyttöä. Siis jotain <20€. Yllättäkää minut!
No tämä, SER-peikko tökkii taas takaraivossa ja muistuttaa kukkarossa lepäävistä ylimääräisistä seteleistä :sori:
 
Mitenhän pitäisi suhtautua tilanteeseen, jossa tilaus on koteloa lukuun ottamatta melkein kerätty. Tilausta tehdessä kotelossa luki tukkurilla olevan 20kpl ja 10-20pv menisi. Nyt joku päivä myöhemmin näyttää vain Turkuu -1 ja web-myynti 0. Toimitusaika-arvio: Ei vahvistettu. Vaikea konetta kasata jos tulee hamaassa tulevaisuudessa.:confused:
 
Mitenhän pitäisi suhtautua tilanteeseen, jossa tilaus on koteloa lukuun ottamatta melkein kerätty. Tilausta tehdessä kotelossa luki tukkurilla olevan 20kpl ja 10-20pv menisi. Nyt joku päivä myöhemmin näyttää vain Turkuu -1 ja web-myynti 0. Toimitusaika-arvio: Ei vahvistettu. Vaikea konetta kasata jos tulee hamaassa tulevaisuudessa.:confused:
Nykyinen arvio on vain tuleviin tilauksiin, ei jo tilattuihin. Aspasta vaikka chatilla tai yksärillä Jimmsille tilausnron kanssa saattavat nähdä tarkemman tilanteen.
 
Näille hintatarkastusta?
  1. PNY XLR8 CS3030, 144€ | Hinta.fi
  2. ADATA XPG SX8200 Pro, 155€ | Hinta.fi
CS3030 ensisijaisesti kiinnostaisi teiltä ostaa, mutta sen saisi 30€ halvemmalla Gigantista/Tehoraudasta ja muuallakin aika reippaasti halvempi.

Tai mahdollisesti tämä valikoimiin sopivalla hinnalla: Silicon Power P34A80, 157€ | Hinta.fi ?

Laitetaan selvitykseen.

Edit: Ei vaadi toimenpiteitä, ovat linjassa toimittajan hinnan kanssa. Silicon Poweria ei saada valikoimiin :/
 
Viimeksi muokattu:
Saadaanko huomenna HELMIKUUN KUUKAUSITARJOUKSET? Kun etusivulla on vielä TAMMIKUUN.

Lahjakortilla olis vielä muutama euro jäljellä niin jotain pitäisi keksiä sille käyttöä. Siis jotain <20€. Yllättäkää minut!

No tämä, SER-peikko tökkii taas takaraivossa ja muistuttaa kukkarossa lepäävistä ylimääräisistä seteleistä :sori:

Pistetään päivittäen vielä tänään :)

Edit: nyt taitaa olla kaikki :)
 
Viimeksi muokattu:
Tullut jokunen vähän negatiivisempi palautekkin aikojen saatossa annettua, ni kehutaan nyt vaihteeksi kun siihen on aihetta. Perjantaina (31.1) lähetin viallisen näytönohjaimen takuuhuoltoon/vaihtoon (perillä oli jimmsillä maanataina 3.2) & jo tänään (5.2) tuli viestiä että tuote tarkistettu ja korvaava tuote lähetetty. Eli melko rivakkaa toimintaa takuuosastolla tälläkertaa :D
 
Viimeksi muokattu:
Onkohan tämä kk tarjous läppäri miten äänekäs/kuuma normaalissa surffauskäytössä? Tarvitsisin tehokkaamman koneen pyörittämään zwiftiä ja pöytäkone ei oikein tule kysymykseen, kun sitä pitäisi raahata autotallin ja asuintilojen väliä..
Tuo kone varmista pärjää zwiftin pyörittämisessä, mutta onko se millainen ääni-/lämpöhirmu jos sitä iltaisin käyttää sohvalla surfailuun..
 
Onkohan tämä kk tarjous läppäri miten äänekäs/kuuma normaalissa surffauskäytössä? Tarvitsisin tehokkaamman koneen pyörittämään zwiftiä ja pöytäkone ei oikein tule kysymykseen, kun sitä pitäisi raahata autotallin ja asuintilojen väliä..
Tuo kone varmista pärjää zwiftin pyörittämisessä, mutta onko se millainen ääni-/lämpöhirmu jos sitä iltaisin käyttää sohvalla surfailuun..

Peliläppärit suunnitellaan aina tehoa silmällä pitäen joten hiljaisimmasta päästä ne eivät koskaan ole :) Tuuletinprofiileja pystyy kuitenkin säätämään esim. Asuksen Gaming Center -softalla maltillisemmaksi, kun kone ei ole "tehokäytössä".
 
Kiitos tuulettimien nopeasta toimituksesta ja nallekarkeista. Nyt ne on menossa hiljentämään palvelinta, enkä odottanut niitä ihan näin nopeasti. Lauantaina tilasin, maanantaina (seuraava arkipäivä) olivat postitettu.

En myöskään painellut nappeja. Taisi olla pikkutilaus ja varastotavara, niin ne näyttäisivät oman yhden kokemuksen perusteella taas lähtevän nopeasti.
 
Tullut jokunen vähän negatiivisempi palautekkin aikojen saatossa annettua, ni kehutaan nyt vaihteeksi kun siihen on aihetta. Perjantaina (31.1) lähetin viallisen näytönohjaimen takuuhuoltoon/vaihtoon (perillä oli jimmsillä maanataina 3.2) & jo tänään (5.2) tuli viestiä että tuote tarkistettu ja korvaava tuote lähetetty. Eli melko rivakkaa toimintaa takuuosastolla tälläkertaa :D

Hyvä että jollain luonaa :D oma näyttö otettiin vastaan 7.2 ja vieläkäkin matkalla.

Olisin voinut lähettää suoraan samsungille tai yritin mutta sekoilivat postin palautus koodilla ja lakkasivat vastaamasta s-postiin.
 
Hyvä että jollain luonaa :D oma näyttö otettiin vastaan 7.2 ja vieläkäkin matkalla.

Olisin voinut lähettää suoraan samsungille tai yritin mutta sekoilivat postin palautus koodilla ja lakkasivat vastaamasta s-postiin.

Hmm? Otettu vastaan mutta matkalla, ja vielä huomisella päivämäärällä? :o

Edit: laita vaikka yksärillä RMA-numero, niin tsekkaillaan mikä tilanne!
 
@Jimm's Onko mitään väliaikatietoa Acer Nitro XV253QX näyttöjen saapumisajasta? Saapumisarvion päivämäärä tässä seuratessa vain noussut, kunnes näköjään nyt päivämäärä jäänyt jo kokonaan pois.
 
  • Tykkää
Reactions: Jas
@Jimm's Laitoin äsken teille yksäriä koskien noblechairs -pelituolin tilastani. :) Laitatteko yksäriä tulemaan takaisin päin minulle heti, kun ehditte? Kiitos!

Vanhempaan viestiini vähän jatkoa:

@Jimm's Kiitos nopeasta toiminnasta noblechairs -pelituolitilaukseni kanssa. Tuoli tilattu 2.2 (kasauksen kanssa) ja 6.2 Posti toi tuolin suoraan kotiovelle. Hienosti tuoli oli selvinnyt kuljetuksesta, ei naarmuakaan missään ja kaikki toimii, kuten pitääkin. Olen siis tyytyväinen, kaikki meni hienosti tilaukseni osalta. :)
 
@Jimm's Onko mitään väliaikatietoa Acer Nitro XV253QX näyttöjen saapumisajasta? Saapumisarvion päivämäärä tässä seuratessa vain noussut, kunnes näköjään nyt päivämäärä jäänyt jo kokonaan pois.
Alustavan arvion mukaan tämän saatavuus menisi tuonne maaliskuun alkupuolelle jopa :sori:
 
Viimeksi muokattu:
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
255 058
Viestejä
4 440 173
Jäsenet
73 441
Uusin jäsen
rupsub

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom