Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Hmm.. kuvittelenko, vai alkaako koronavirus jo näkymään hinnoissa ja varastosaldoissa ympäri ämpäri? Mites on @Jimm's miten tuo näkyy itse putiikin näkökulmasta?
 
Kiitoksia eilin illalla hommansa hoitaneelle asiakaspalvelijalle, Matiakselle. B-stockissa oli eräs näytönohjain kalliimmalla kuin normaali hintainen tuote, joten tänään sen hintaa oltiin tarkastettu pyynnöstäni niin laitoimpa tilaten ja näin talviloman aikaan kotoa ei ehdi pelaamiselta poistua niin tottakai kotiinkuljetuksella!
 
Tuotearvostelu formi on vinksallaan:

Lähdekoodista tarkistelin niin tyylittelyt on päin puuta. Elementit löytyy kyllä.

arvostelu.png


EDIT:

Tän ku poistaa, toimii.

#customerreview input {

position: relative;
filter: alpha(opacity=0);
-moz-opacity: 0;
-khtml-opacity: 0;
opacity: 0;
cursor: pointer;
width: 70px;
height: 70px;
margin: 0;
padding: 5px;

}
 
Viimeksi muokattu:
Tuotearvostelu formi on vinksallaan:

Lähdekoodista tarkistelin niin tyylittelyt on päin puuta. Elementit löytyy kyllä.

arvostelu.png


EDIT:

Tän ku poistaa, toimii.

#customerreview input {

position: relative;
filter: alpha(opacity=0);
-moz-opacity: 0;
-khtml-opacity: 0;
opacity: 0;
cursor: pointer;
width: 70px;
height: 70px;
margin: 0;
padding: 5px;

}
Muoks. Tämä olikin heidän toimestaan jo huomioitu.

Välitetäänpä tämä meillä asiasta vastaavalle taholle eteenpäin :tup:
 
Viimeksi muokattu:

Saiskos tuota listoille?
 
Kovasti olisi taas tilausta tulossa, mutta tälläkertaa nousi kyllä hiukset pystyyn ja ainakin hetkeksi meni tilaus jäihin.
Saataisiinko tälle hinnantarkistusta? 2TB PNY M.2 SSD
 
Moro, saako kauttanne nzxt varaosia? Tässä tapauksessa H200 ikkunalle olisi tarvetta.
 
Tilasin kaksi tuotetta, joista toinen oli saatavilla heti ja toisen toimitusaika-arvio 4-6 päivää. Tämä heti saatavilla oleva tuote jäi odottamaan tuon toisen tuotteen saapumista tukkurilta, ja tavarat lähtivät yhtä aikaa matkaan eri paketeissa (peräkkäisillä seurantanumeroilla). Erilliset paketit selittyvät varmaankin helpommalla paketoinnilla, kun toinen tuote tuli ihan alkuperäispakkauksessaan ja toinen meni kirjekuoreen, mutta minkähän takia tuo toinen kirjekuoreen sujahtanut tuote odotteli varastolla, jos kuitenkin lähetettiin erikseen? Jääkö tilaus aina oletusarvoisesti odottelemaan kaikkien osien saapumista, vaikkei niitä pakattaisikaan yhteen?

Nyt kävi siis niin, että tuo tukkurilta tullut tuote tuli perille ennen kuin tuo varastolla jokusen päivää odotellut tuote, minkä saaminen venyi viikonlopun yli. Ei tässä nyt mitään sen suurempaa vahinkoa päässyt käymään, mutta ilmeisesti jos vastaavassa tilanteessa haluaa varmistua osien mahdollisimman nopeasta toimituksesta, niin kannattaa tehdä erilliset tilaukset heti saatavilla oleville ja toimitusta odottaville tuotteille?
 
Viimeksi muokattu:
mutta ilmeisesti jos vastaavassa tilanteessa haluaa varmistua osien mahdollisimman nopeasta toimituksesta, niin kannattaa tehdä erilliset tilaukset heti saatavilla oleville ja toimitusta odottaville tuotteille?

Kyllä, tai sitten aspaan yhteyttä jotta saa toimituksen osissa.
 
@Jimm's Miten muuten on. jos tilaisin teiltä hyllytavaraa ja esim tilattavan kotelon tekisikö tilauksen pikatoimitusnappi sen että heti saatavat osat lähtis samantien?
 
@Jimm's Miten muuten on. jos tilaisin teiltä hyllytavaraa ja esim tilattavan kotelon tekisikö tilauksen pikatoimitusnappi sen että heti saatavat osat lähtis samantien?

Ei ne nyt ihan samantien lähde. Mutta käsitellään todennäköisesti nopeammin. Kellonajasta riippuu ehtiikö päivän matkahuollon/postin kuorman noutoon.
 
Ei ne nyt ihan samantien lähde. Mutta käsitellään todennäköisesti nopeammin. Kellonajasta riippuu ehtiikö päivän matkahuollon/postin kuorman noutoon.
Normaalisti siis kuten yllä juuri on puhuttu niin hyllytavara lähtee vasta kun tilattavat tuotteet tulee. Ajattelin vain kysäistä pilkkooko pikatoimitus noita hetilähteviin ja jälkitoimitukseen.
 
Koneen päivitys kiikarissa, joten heitetäänpä toiveena, että olisiko mahdollista saada Ryzen 5 3600 + B450 ITX-bundlea tarjolle?
 
@Jimm's Tuli mieleen tuota katsoessani nyt, että ei olisi mahdollista saada tuonne jotain keskitason/keskihinnan 120mm ilmajäähyjä joukkoon?
Meinaan, vähän hukkaan menisi kyllä hakea kaverin koneeseen tuommoista 240mm mallin AIO:a, kun ainut tarve on saada vähän lämpöjä alemmas ja äänitasoa laskettua vakioprossulle :hmm:
 
Moro, saako kauttanne nzxt varaosia? Tässä tapauksessa H200 ikkunalle olisi tarvetta.
Ei valitettavasti saada näitä erikseen tilattua :sad: kannattaa tällaisesta olla suoraan yhteydessä NZXT:n suuntaan!
Tilasin kaksi tuotetta, joista toinen oli saatavilla heti ja toisen toimitusaika-arvio 4-6 päivää. Tämä heti saatavilla oleva tuote jäi odottamaan tuon toisen tuotteen saapumista tukkurilta, ja tavarat lähtivät yhtä aikaa matkaan eri paketeissa (peräkkäisillä seurantanumeroilla). Erilliset paketit selittyvät varmaankin helpommalla paketoinnilla, kun toinen tuote tuli ihan alkuperäispakkauksessaan ja toinen meni kirjekuoreen, mutta minkähän takia tuo toinen kirjekuoreen sujahtanut tuote odotteli varastolla, jos kuitenkin lähetettiin erikseen? Jääkö tilaus aina oletusarvoisesti odottelemaan kaikkien osien saapumista, vaikkei niitä pakattaisikaan yhteen?

Nyt kävi siis niin, että tuo tukkurilta tullut tuote tuli perille ennen kuin tuo varastolla jokusen päivää odotellut tuote, minkä saaminen venyi viikonlopun yli. Ei tässä nyt mitään sen suurempaa vahinkoa päässyt käymään, mutta ilmeisesti jos vastaavassa tilanteessa haluaa varmistua osien mahdollisimman nopeasta toimituksesta, niin kannattaa tehdä erilliset tilaukset heti saatavilla oleville ja toimitusta odottaville tuotteille?
Antaisitko tilausnumerosi vaikka yksärillä niin saan tarkemmin katsottua mikä tässä tarkalleen on kuvio. Kuitenkin oletuksena kaikki tilaukset toimitetaan aina yhtenä kokonaisuutena kun kaikkia tuotteita on varastossa, erikseen pyydettäessä onnistuu osissa toimittaminen varastossa jo olevien tuotteiden osalta (osassa maksutavoista rajoitteita tämän suhteen mm. Klarna).
Normaalisti siis kuten yllä juuri on puhuttu niin hyllytavara lähtee vasta kun tilattavat tuotteet tulee. Ajattelin vain kysäistä pilkkooko pikatoimitus noita hetilähteviin ja jälkitoimitukseen.
Tämä ei valitettavasti vaikuta siihen, että tilauksesta toimitettaisiin heti varastossa olevat tuotteet.
 
Koneen päivitys kiikarissa, joten heitetäänpä toiveena, että olisiko mahdollista saada Ryzen 5 3600 + B450 ITX-bundlea tarjolle?
Välitetään toivetta eteenpäin.
@Jimm's Tuli mieleen tuota katsoessani nyt, että ei olisi mahdollista saada tuonne jotain keskitason/keskihinnan 120mm ilmajäähyjä joukkoon?
Meinaan, vähän hukkaan menisi kyllä hakea kaverin koneeseen tuommoista 240mm mallin AIO:a, kun ainut tarve on saada vähän lämpöjä alemmas ja äänitasoa laskettua vakioprossulle :hmm:
Välitetään toive eteenpäin, saattaa tosin olla että Jimmyn rekka on jo liikkeellä tapahtumapaikalle :smile:
 
Välitetään toivetta eteenpäin.

Välitetään toive eteenpäin, saattaa tosin olla että Jimmyn rekka on jo liikkeellä tapahtumapaikalle :smile:
Ilmoitelkaa jos löytyy lauantaille, niin olisihan se aika näppärää sieltä napata suoraan, kuin että lähteä sitten ympäri tamperetta sitä kaverille haeskelemaan :thumbsup:
 
@Jimm's Tuli mieleen tuota katsoessani nyt, että ei olisi mahdollista saada tuonne jotain keskitason/keskihinnan 120mm ilmajäähyjä joukkoon?
Meinaan, vähän hukkaan menisi kyllä hakea kaverin koneeseen tuommoista 240mm mallin AIO:a, kun ainut tarve on saada vähän lämpöjä alemmas ja äänitasoa laskettua vakioprossulle :hmm:
Sain kuulla että Lantrekeillä olisi myös perus ilmacooleria, sekä muuta peruskomponenttia myynnissä tarjousten lisäksi :tup:
 
Antaisitko tilausnumerosi vaikka yksärillä niin saan tarkemmin katsottua mikä tässä tarkalleen on kuvio. Kuitenkin oletuksena kaikki tilaukset toimitetaan aina yhtenä kokonaisuutena kun kaikkia tuotteita on varastossa, erikseen pyydettäessä onnistuu osissa toimittaminen varastossa jo olevien tuotteiden osalta (osassa maksutavoista rajoitteita tämän suhteen mm. Klarna).
Esim kotelot ja näytöt tulee vain omissa paketeissaan ja posti käsittelee monipakettilähetyksiä siten että on mahdollista niiden toimituksen sattua eri päiville.
 
No nyt ei ainakaan voi hitaaksi haukkua. Eilen iltapäivällä tilasin ja tänään aamupäivällä paketti oven takana :thumbsup:
 
Hyvin jimssillä hommat toimii.
Asiakastyytyväisyyden takaamiseksi.
Voisivat laittaa paketteihin kuitenkin isomman pussin nallekarkkeja. :kippis:
 

Liitteet

  • Jimms.3.PNG
    Jimms.3.PNG
    192,6 KB · Luettu: 79
Moi! tuleeko tämä valikoimaan ja kuinka pian saa! valmistajan sivulla oli että saatavuus heti! hinta huokutteleva! ja ominaisuudet paranneltu edelleen LianLI 011 dynamic kotelosta! metallicgear NEO QUBE by phanteks. Neo Qube Black | Metallic Gear
 
Tuli alkuviikosta harmiteltua, kun en tajunnut tilata samassa tilauksessa amazonilta pidempää HDMI -kaapelia. Onneksi Jimmsiltä löytyi kuitenkin lähes yhtä halvalla roikka. Maanantai-iltana myöhään tilaus ja lähti vanhaan malliin heti seuraavan päivän postiin. Kiitokset jälleen nopeasta toimituksesta. Tällä kertaa meni tarpeeseen. :tup:
 
Onko luvassa myös jonkin sortin valvojaistarjouksia, kun on kätevästi onnistunut missaamaan aikaisemmat? :smoke:

Juu kyllä, höpötellään enimmäkseen striimissä mutta tarjoukset lyödään tänne ja tottakai huudellaan tännekin sitten juttuja väliin :)
 
Hei tyypit!
Nyt alkaa muuten sitten olla viimeiset hetket käsillä arvostella tuotteita, mikäli mielii tuohon ensi viikon arvontaan mukaan!
 
"Arvostele tuote" -nappia kun painaa niin tulee:
Unexpected Error
Well, this is embarrassing. An error occurred while processing your request. Rest assured, this problem has been logged and hamsters have been released to fix the problem.
 
Tuon hinta on hieman korkea jos vertaa uutta käyttämätöntä saa halvemmalla teidän sivujen mukaan ellei nissä ole sitten jotain eroja.

Ainakin itsellä Arvostele nappi toimi.
 
Tuon hinta on hieman korkea jos vertaa uutta käyttämätöntä saa halvemmalla teidän sivujen mukaan ellei nissä ole sitten jotain eroja.

Ainakin itsellä Arvostele nappi toimi.
Myöskään siinä ei ole 60€ arvoista raise the game pakettia mukana. Eli 329€-60€ = 269€:n alle olisi oikea hinta tuolle.
 
Näyttää olevan aika laittaa omat kokemukset tänne Jimmsin asiakaspalvelusta.

RX 570 ja satunnaisia ongelmia, musta ruutu ja näytönohjain sekoaa täysin jolloin kortissa olevat ledit välkkyvät, tuulettimet nostavat ja laskevat kierroksia sekä hiiren ja näppämistön ledit sammuvat, resettiä painamalla tokeentuu ainoastaan. Jossain vaiheessa viime vuonna alkoivat ongelmat ja koitin niitä itse selvitellä, odottelin päivityksiä ja vaihtelin osia.

Tämän vuoden alussa (tammikuu) oli aika laittaa RMA-hakemus vetämään kun omat keinot oli käytetty ja näytönohjain sekoilee myös toisessa koneessani. Muutaman päivän kerkeää näytönohjain olla takuukäsittelyssä kun pitää toimittaa heille lisäselvitystä, kun eivät saa ongelmia toistettua. Tästä viestittelystä muutama päivä ja näytönohjain laitetaan takaisin postiennakolla, koska aiheeton takuupalautus ja maksa 50 euroa. Ei muuta kuin kortti takaisin omaan koneeseen ja eihän se tietenkään toimi. Tässä välissähän on AMD itse ajureissa sanonut "korjanneensa" tämän ongelman. Taas samaa sähköpostin vaihtoa Jimmsin kanssa ja heillä tuntuu olevan sama copy-paste vastaus aina valmiina "on se kumma ongelma kun meillä toimi". Voin sanoa, että useamman kerran tuon vastaavan lukeneena se alkaa hieman ärsyttämään.

Pyysin Jimmsiltä neuvoja, asenna Windows uusiksi. Pitkin hampain teen sen ja tämä ei tietenkään ongelmaa korjaa. Pyydän uudestaan neuvoja ja sitten pitäisi taas toimittaa kortti heille uudestaan takuukäsittelyyn ja tässä vaiheessa on pakko tehdä päätös, että pyydän apua Kuluttajaneuvonnasta. En todellakaan ollut aikeissa maksaa taas 50 euroa turhasta käsittelystä. Mainittakoot tässä välissä, että aloin aina kuvaamaan videota kun kone alkoi temppuilemaan tuon ensimmäisen takuukäsittelyn jälkeen. Tätä ennen olin ottanut vain yhden kuvan, jossa näkyy ettei näytönohjain anna kuvaa toisessa koneessani.

Ollaan tosiaan helmikuussa ja saan Kuluttajaneuvonnasta soiton, jossa erittäin asiallinen henkilö kertoo ettei takuuaikana asiakkaan tarvitse maksella mitään ja olen lisäksi omalta osaltani todistanut, että vika ilmenee. Ja ohjeistaa minua olemaan uudelleen Jimmsiin yhteydessä. 20.2. laitan Jimmsille vaatimukseni jossa vaadin nuo aiemmin mainitut 50 euroa takaisin sekä pyydän kaupan purkua tästä näytönohjaimesta. Samana päivänä asiakaspalvelu kuittaa viestin vastaanotetuksi ja laittaneensa sen takuupuolelle. 27.2. kyselen tilannepäivitystä, johon ei vieläkään ole vastausta tullut.

En olisi arvannut, että joudun Jimmsin kanssa vielä Kuluttajaneuvojalle asti menemään näissä takuuasioissa. Ja odotin, että tämäkin tapaus olisi jo saatu hoidettua, mutta tässä sitä yhä odotellaan.
 
Näyttää olevan aika laittaa omat kokemukset tänne Jimmsin asiakaspalvelusta.

RX 570 ja satunnaisia ongelmia, musta ruutu ja näytönohjain sekoaa täysin jolloin kortissa olevat ledit välkkyvät, tuulettimet nostavat ja laskevat kierroksia sekä hiiren ja näppämistön ledit sammuvat, resettiä painamalla tokeentuu ainoastaan. Jossain vaiheessa viime vuonna alkoivat ongelmat ja koitin niitä itse selvitellä, odottelin päivityksiä ja vaihtelin osia.

Tämän vuoden alussa (tammikuu) oli aika laittaa RMA-hakemus vetämään kun omat keinot oli käytetty ja näytönohjain sekoilee myös toisessa koneessani. Muutaman päivän kerkeää näytönohjain olla takuukäsittelyssä kun pitää toimittaa heille lisäselvitystä, kun eivät saa ongelmia toistettua. Tästä viestittelystä muutama päivä ja näytönohjain laitetaan takaisin postiennakolla, koska aiheeton takuupalautus ja maksa 50 euroa. Ei muuta kuin kortti takaisin omaan koneeseen ja eihän se tietenkään toimi. Tässä välissähän on AMD itse ajureissa sanonut "korjanneensa" tämän ongelman. Taas samaa sähköpostin vaihtoa Jimmsin kanssa ja heillä tuntuu olevan sama copy-paste vastaus aina valmiina "on se kumma ongelma kun meillä toimi". Voin sanoa, että useamman kerran tuon vastaavan lukeneena se alkaa hieman ärsyttämään.

Pyysin Jimmsiltä neuvoja, asenna Windows uusiksi. Pitkin hampain teen sen ja tämä ei tietenkään ongelmaa korjaa. Pyydän uudestaan neuvoja ja sitten pitäisi taas toimittaa kortti heille uudestaan takuukäsittelyyn ja tässä vaiheessa on pakko tehdä päätös, että pyydän apua Kuluttajaneuvonnasta. En todellakaan ollut aikeissa maksaa taas 50 euroa turhasta käsittelystä. Mainittakoot tässä välissä, että aloin aina kuvaamaan videota kun kone alkoi temppuilemaan tuon ensimmäisen takuukäsittelyn jälkeen. Tätä ennen olin ottanut vain yhden kuvan, jossa näkyy ettei näytönohjain anna kuvaa toisessa koneessani.

Ollaan tosiaan helmikuussa ja saan Kuluttajaneuvonnasta soiton, jossa erittäin asiallinen henkilö kertoo ettei takuuaikana asiakkaan tarvitse maksella mitään ja olen lisäksi omalta osaltani todistanut, että vika ilmenee. Ja ohjeistaa minua olemaan uudelleen Jimmsiin yhteydessä. 20.2. laitan Jimmsille vaatimukseni jossa vaadin nuo aiemmin mainitut 50 euroa takaisin sekä pyydän kaupan purkua tästä näytönohjaimesta. Samana päivänä asiakaspalvelu kuittaa viestin vastaanotetuksi ja laittaneensa sen takuupuolelle. 27.2. kyselen tilannepäivitystä, johon ei vieläkään ole vastausta tullut.

En olisi arvannut, että joudun Jimmsin kanssa vielä Kuluttajaneuvojalle asti menemään näissä takuuasioissa. Ja odotin, että tämäkin tapaus olisi jo saatu hoidettua, mutta tässä sitä yhä odotellaan.

Ei nyt varsinaisesti koske Jimmsiä, mutta kahden vuoden aikana on tullut satunnaisesti vastaan AMD:n näytönohjaimien kanssa (lähinnä läppäreissä) ongelmaa, missä Win10 ei herää lepotilasta lainkaan (Musta ruutu, näppäimistön taustavalot palaa jos sellaiset omistaa, tuuletin huutaa, capslock ym ei vastaa)... Kannattaa koittaa Win10:n virranhallinnan lisäasetuksista ottaa PCI Express joko kokonaan pois päältä tai keskimmäiselle asetukselle. Joissain tapauksissa tämä auttanut ongelmaan.

Toki jos kesken käytön on ilmennyt ongelmia niin vaikeampi sanoa.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
259 588
Viestejä
4 509 878
Jäsenet
74 439
Uusin jäsen
RauskiH

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom