Pakko kirjoittaa tännekkin, josko asian kulku nopeutuisi julkisen palautteen ansiosta.
Ostin teiltä 15.1.2020 Gigabyte 27" Aorus AD27QD, 144Hz WQHD-pelimonitorin ja sain tuotteen seuraavalla viikolla.
Kokeiltuani päivän näyttöä huomasin, että paneelin värit menevät hassusti sekaisin tietyillä testikuvilla eikä kuvan tarkkuus ollut omaan silmääni miellyttävä.
Olin yhteydessä asiakaspalveluun jossa ehdotettiin, että olen gigabyten takuupalveluun yhteydessä, jolloin vastasin palauttavani mielummin koko tuotteen pienemmän vaivan toivossa.
Lähetin tuotteen teille 23.1 postin asiakaspalautuksena ja sain sähköpostiini ilmoituksen 27.1, että tuote on teille palautunut ja siirretty käsittelyyn.
Ensimmäiseen viikkoon ei kuulunut mitään ja olin yteydessä teihin sähköpostitse seuraavan viikon maanantaina ja kysäisin, että minkämoinen aikataulu palautuksissa on ja mikä on palautukseni tilanne.
Sanottiin, että palautuksissa on noin 1.5 viikon jono. Olin uudestaan yhteydessä loppuviikosta, sillä nyt oli jo aikaa kulunut 2 viikkoa, kun olitte saaneet tuotteen.
Puhelussa sanottiin, että palautuksien jono on nyt 2 viikkoa.
Nyt soitin 12.2, että jokos se palautus pikkuhiljaa saataisiin hoidettua sillä kohtuullinen aika on jo ohi sekä kyseessä on myös merkittävä summa. Asiakaspalvelia lupasi soittaa ja tarkentaa minulle saman päivän aikana, mikä on tilanne vaikka ei saisikaan siihen mitään vahvistusta. Tietenkään soittoa ei tullut.
Nyt tänään soitin jälleen uudestaan eikä kukaan tiedä yhtään mistään mitään palautukseni suhteen.
Nyt 3 viikkoa lähetyspäivästä kuluneena haluaisin hieman nopeampaa vastauksen, että mikä ihme siinä palautuksessa kestää ja mikäli tämä on teidän normaali toimintatapa voitte varmasti todentaa, että en teidän asiakas todellakaan ole jatkossa enkä myöskään teitä suosittele.
Haluan tähän syventävän vastauksen, että miten voi 3 viikkoa palautuksesta olla vieläkin palautusrumba kesken. Samalla toivoisin, että katsotte tarkasti palautusprosessinne läpi, jottei tämänkaltaisia tapahdu ikinä uudestaan.
Tässä vielä tilausnumeroni XXXX
Toivon syvästi tämän päivän aikana vastausta, jos haluatte mitenkään puhdistaa mainettanne edes minun mielessäni.