Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Ei vaan näytä kovin hyvin toimivan kun väittää ettei tuote enää ole myynnissä kun yrittää mennä arvosteluun :)

o_O jatketaan yksärillä?

Edit: tää ominaisuus meni tosiaan tänään liveksi ja sen pitäisi koskea kaikkia kriteerit täyttäviä tuotteita. Laitoin webmasterille tästä tiedon :eek: Jos tänään ei toimi, niin kokeilkaa vaikka maanantaina uusiksi, tässä on kuitenkin hyvin aikaa!

Edit: eka bugi siis löydetty, kiitos Juha :D
 
Viimeksi muokattu:
Jos tuote on myynnissä edelleen, niin ei pitäisi olla estettä vaikka olis vanhempikin tilaus. :)
Juu tuote on edelleen myynnissä mutta tuolla tilauksen kohdalla ei ole mitään painiketta mistä pääsisi antamaan arvostelun.

Edit. Enkä löydä myöskään aiempien elo-ja syyskuussa tehtyjen tilausten yhteydestä mitään sellaista. Ja molemmat tuotteet edelleen myynnissä

Edit 2. Mahtaako se vaikuttaa asiaan että 29.11.2019 tilattu ssd-levy oli bf tarjous. Eli sama levy löytyy nykyään ehkä eri tuotekoodilla
 
Viimeksi muokattu:
Juu tuote on edelleen myynnissä mutta tuolla tilauksen kohdalla ei ole mitään painiketta mistä pääsisi antamaan arvostelun.
Itsekin huomasin että oman tilauksen osalla oli leivänpaahdin ja osalla ei.
Edit:Tosiaan poistuneet tuotteet ja erikseen erilliseksi tarjoushintaiseksi luodut tuotteet eivät kelpaa jos tuote ei ole enää tarjouksessa vaan erillinen tuote normaalihinnalla enää löytyy tuotteista. Järjestelmä ei siis linkitä tarjous-ja normaalihintaisia tuoteita toisiinsa.
 
Viimeksi muokattu:
Webmasterilta sain tiedon että tuotetekinistä syistä myös bundlet ovat konepakettien lisäksi vielä arvosteluiden ulkopuolella! Näitä viilataan kuntoon tässä lähiviikkoina, onneksi kisa-aika on pitkä :D
 
Edit 2. Mahtaako se vaikuttaa asiaan että 29.11.2019 tilattu ssd-levy oli bf tarjous. Eli sama levy löytyy nykyään ehkä eri tuotekoodilla

Juu, jos tarjoustuote ei ole enää myynnissä niin sitä ei valitettavasti toistaiseksi voi arvostella.
 
Olipa kiva käydä naputtelemassa tuotearvosteluja, olinkin odottanut tätä ominaisuutta teillekin :tup:

Pienenä kehitysehdotuksena: Saisiko arvoteluille ohjauksen niin että vaikka on ostanut tuotteen B-Stockina niin arvostelun pystyisi silti jättämään varsinaiseen tuotteeseen.

edit. Vastaavasta olikin muutama aiemmin jo maininnut.
 
Koitin kattoa jos jostain vois ja ekana oli asrockin emo ja 3600 riiseni mutta molemmat antoivat
upload_2020-1-24_22-31-1.png
 
Pikatoimitusnapin painamisesta meni vain puoli tuntia kun tilaus oli jo pakattu. 9/10 tilaukset eri verkkokaupoista menee aina viikonlopun yli, mutta onneksi juuri viime vuosien kriittisin tilaus tuli oikeasti pikatoimituksena.
:kippis:
 
No nyt, alle tunti sitten tilasin DisplayPort-piuhan ja napsautin pikatoimitustoivetta ja äsken tuli viesti että tilaus postitettu :) Kiitos nopeasta toiminnasta.
 
Pikatoimitusnapin painamisesta meni vain puoli tuntia kun tilaus oli jo pakattu. 9/10 tilaukset eri verkkokaupoista menee aina viikonlopun yli, mutta onneksi juuri viime vuosien kriittisin tilaus tuli oikeasti pikatoimituksena.
:kippis:
Sama homma eilen illalla tehdyssä tilauksessa, toisesta toissapäivänä tehdystä tilauksesta jäi jonkun aivohäriön takia yksi tuote puuttumaan ja päätin koittaa tuota pikatoimituspyyntöä. Johan tänä aamuna rävähti ilmoitus että tavara valmiina kustin kuskattavaksi.
Todella hieno toiminto, mistä olen kyllä jatkossa valmis maksamaankin.
 
Tuosta pikatoimituksesta voisi mielestäni veloittaa vaikka pari euroa. Täysin ilmaisena luulen, että sitä väärinkäytetään tilanteissa, joissa oikeaa kiirettä ei ole. Jos on oikea kiire, ei pari euroa tunnu missään. Nyt jotkut varmaankin painavat sitä ihan muuten vaan ilman syytä.
 
Tuosta pikatoimituksesta voisi mielestäni veloittaa vaikka pari euroa. Täysin ilmaisena luulen, että sitä väärinkäytetään tilanteissa, joissa oikeaa kiirettä ei ole. Jos on oikea kiire, ei pari euroa tunnu missään. Nyt jotkut varmaankin painavat sitä ihan muuten vaan ilman syytä.
Luulisin että joku 15-20€ voisi olla vielä sopivampi karsimaan nuo "leikisti kiire-tilaukset" :)
 
Se maksullinen pikatoiminto on jo, kun ottaa postin kotiinkuljetuksen niin tilaus menee jonon kärkeen.
 
Miusta se on hyvä noin, jos on oikeasti kiire, niin valitsee jonkun ovelle paketin vai mikä se oli, niin kiilaa automaattisesti muutenkin jonon kärkeen. Varmasti myös näiden nappipikatoimitusten ohi.
 
Tuosta pikatoimituksesta voisi mielestäni veloittaa vaikka pari euroa. Täysin ilmaisena luulen, että sitä väärinkäytetään tilanteissa, joissa oikeaa kiirettä ei ole. Jos on oikea kiire, ei pari euroa tunnu missään. Nyt jotkut varmaankin painavat sitä ihan muuten vaan ilman syytä.

Mikäs siinä painellessa, kun painamalla saa pelkkää etua. Kiilaa koko jonon ohi ja ei maksa mitään. Premium jono, joka pitää vaan osata löytää.
(En ole painanut pikatoimitusnappia, mutta arvaa tekeekö mieli ihan jokaisen tilauksen kohdalla..)
 
P.S.! Kiitos palautteesta ja antoisasta keskustelusta koskien tuota pikatoimitusnappulaa. Välitin kehitysehdotukset eteenpäin :)
 
Onko hiirimaton alle laitettavaa "pehmustavaa" tasoa olemassa? Olen alkanut kokea kipua, kun lepuutan kättä pöydällä, vaikka sama asento oli täysin kivuton usean vuoden. Lisäksi pöydän pinnassa on useita kevyitä lommoja, jotka voivat vaikuttaa hiiren sensoriin, en pysty helposti hiomaan. Koon pitäisi olla jotain 450 x 400 (SteelSeries QcK+ -hiirimatto).

Deltaco Gaming GAM-002 -rannetuen ostin äskettäin, tuntuu hoitaneen näppäimistöpuolen kuntoon. Rannetukea en halua, niitä tuskin suositellaan pelikäyttöön juurikin liikeradan vuoksi.
 
Ihmettelin hiukan että jimssin verkkokaupan kassalla ei ole ollenkaan erillistä toimitusosoite-valintaa. Vai enkö vain nähnyt sitä ?
 
Onko hiirimaton alle laitettavaa "pehmustavaa" tasoa olemassa? Olen alkanut kokea kipua, kun lepuutan kättä pöydällä, vaikka sama asento oli täysin kivuton usean vuoden. Lisäksi pöydän pinnassa on useita kevyitä lommoja, jotka voivat vaikuttaa hiiren sensoriin, en pysty helposti hiomaan. Koon pitäisi olla jotain 450 x 400 (SteelSeries QcK+ -hiirimatto).

Deltaco Gaming GAM-002 -rannetuen ostin äskettäin, tuntuu hoitaneen näppäimistöpuolen kuntoon. Rannetukea en halua, niitä tuskin suositellaan pelikäyttöön juurikin liikeradan vuoksi.

Kuinka paksu tämän pitäisi olla? Hanki paksumpi hiirimatto? Esim. QcK Heavy tai laita useampi hiirimatto päällekkäin. Itsellä 900mm leveä matto pöydällä mihin saan näppiksenkin, ja sitten sen päällä itse päähiirimatto, kun en tuon leveämmän pinnasta pidä. Näillä taitaa olla se 6-7mm yhteispaksuutta.
 
Ihmettelin hiukan että jimssin verkkokaupan kassalla ei ole ollenkaan erillistä toimitusosoite-valintaa. Vai enkö vain nähnyt sitä ?

Moikka! Vakiona tosiaan oletuksena on, että laskutus- ja toimitusosoite ovat samat. Jos maksuehtona ei ole lasku tai luotto, niin toimitusosoitteen (ja vastaanottajan nimen) saa vaihdettua asiakaspalvelumme kautta - merkitse tällöin haluamasi toimitusosoite Lisätiedot -kenttään.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
259 621
Viestejä
4 511 234
Jäsenet
74 443
Uusin jäsen
hupsistarallaa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom