Ehkä parempi ketju avautumiselle aiheesta on täällä: NVIDIA GeForce RTX 30 -sarjan saatavuus- ja tilausseurantaEn mä voi kuluttajana tietää valmistetaanko jotain kortteja, milloin niitä saadaan jne. Jos kaupassa myydään jotain ja heitetään arvioita milloin niitä tulee eikä ne ole ihan järjettömiä heittoja niin pakkohan mun on niihin perustaa odotukseni. Miksi Jimms kaupittelee olemattomia tuotteita? Luulis heillä olevan hieman paremmat kontaktit valmistajiin kuin tällaisella perustallaajaalla kuin minulla.
Kun 3kk päästä ostoksesta ei tuotetta näy yhtään missään ja toimitusaika-arvioksi näytetään keskisormea NVidia/Asus/Jimms akselilta niin kyllähän se pistää vituttamaan. Väittääkö joku mulle, että tämä on hyvä asiakaskokemus? Nyt vietiin rahat ja käteen jäi tyhjä arpa. Toki voin peruuttaa ja hypätä jonkun muun jonon perällä korotettuun hintaan, tosi kivaa. Jos olisin saanut tiedon julkaisussa että hei, emme muuten tätä korttia toimita/valmista niin olisin voinut sitten ostaa jotain muuta. Ei olisi mennyt 3kk hukkaan odotellessa vaporwarea.
Pahoittelen, että puran vitutusta tänne, mutta johonkin pitää päästä tästä avautumaan.
Tottakai tuollainen ketuttaa, mutta Jimms ei tässä ole se iso pahis ja ovat lähinnä pirullisessa välikädessä yleisen huonon saatavuuden ja esim. Asuksen touhujen kanssa. Yleisesti tiedossa, että valmistajiltakaan ei saa mitään järkeviä saatavuustietoja tällä hetkellä.